Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 4. maj 2017, 18:43

Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. maj 2017, 20:12

Buzz Killington skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Martino skrev:
Buzz Killington skrev:
raekkeettre skrev:Efter jeg har set Viborg er jeg blevet mere og mere imponeret af Kristoffer Pallesen, han har virkelig været en god højreback, båden offensivt og defensivt, og kan umulig koste mere en et par millioner, da hans kontrakt udløber sommer 2018. Han er 27 år, så der er en 5 gode år i ham endnu. Go go herfra...
Helt enig. Ved ikke om han er godt nok i småspillet, men som en spiller der kan gå lige ind på holdet uden at være nogen svækkelse, til en relativt billig penge, er han et godt bud. Masser af fart of vilje.
Pallesen er dygtig nok til det nuværende AaB. I 1.div er det vel kun Rune Frantsen som kan være interessant. Internt er der Bytyqi, som jeg stadig mener mangler noget endnu, selvom han er dygtig fremad banen. Kigger man længere ned i ungdomsrækkerne er der Mathias Johannesen på sigt, men han er meget klejn, men slår giftige indlæg og har god teknik. I truppen kunne Børsting være et bud. Anders Østergaard vil helt sikkert også kunne blive en dygtig offensiv back, men jeg kan ikke blive klog på hvad AaB stiller op med ham efter sommerferien. Hvad der findes af dygtige højre backs rundt om i Europa har jeg ingen idé om, men vil foretrække en spansk spiller hvis muligt. En med god teknik og offensive forcer. Regner med Gaarde har en plan i baghånden, for interessen for Mæhle er ikke lige opstået.
Vi skal IMHO ikke hente spillere som er gode nok til det nuværende AaB, vi skal hente spillere som er gode nok til der hvor vi vil hen, eller som kan udvikle sig til det. Ellers kommer vi ingen vegne, og så bliver det rent Randers eller Sønderjyske. Det må aldrig blive AaB's strategi, så mener jeg vi er fucked.
Strategien må være at hente talenter op nedfra, eller hente talentfulde spillere udefra, der kan udvikle sig, og hæve sig til et niveau i superligatoppen. Nu har vi bare været så "uheldige" at sælge en af talenterne før han næsten nåede at sætte sit præg på holdet. Vi har ikke nogen der kan gå ind, og et evt. talent, eller en udviklingsspiller der kan opretteholde et godt superliganiveau, er meget dyrt. Derfor kan det give mening at hente en nogenlunde etableret superligaspiller til pladsen, der kan kæmpe med PK om pladsen, samtidig med man leder efter et back-talent. Det er et spørgsmål om timing.
Jeg kan sagtens se det kan blive løsningen, for der er jo grænser for hvor mange toplønninger budgettet kan bære. Omvendt synes jeg vi har brug for kvalitet nærmest hvorend vi kan få plads til det, og nu kommer der sandsynligvis en uforudset åbning. På mange andre positioner kunne jeg godt forestille mig at der skal ryddes lidt op før der købes dyrt, hvis der ikke viser sig nogle ekstraordinære muligheder på spillermarkedet.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 4. maj 2017, 21:31

Forza skrev:Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
Pohl har alle værktøjerne til at blive en kanon angriber for os. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han lige nu er påvirket af hans manglende mål og så er det blevet en ond cirkel. Jeg tror så også på at han nok skal komme igang med målscoringen.

Jeg savner simpelthen noget kreativt på begge kanter (Als kusk og Thomsen) spillere som kan skabe chancer for os. Og så savner jeg noget kynisme oppe foran, når chancen så kommer. Her tror jeg på Pohl kan blive den nye Enevoldsen fra mesterskabs sæsonen. Men den nye spalvis skal findes på transfermarkedet.

Dermed ser jeg Børsting som en spiller vi får i overskud. Og lige netop ham kunne jeg godt se som back, hvis han har en kusk foran sig til at skabe plads til en back i fremdrift. En ting er sikkert med Børsting. Han kæmper og og løber som besat!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 4. maj 2017, 21:34

Gaarde6 skrev:
Forza skrev:Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
Pohl har alle værktøjerne til at blive en kanon angriber for os. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han lige nu er påvirket af hans manglende mål og så er det blevet en ond cirkel. Jeg tror så også på at han nok skal komme igang med målscoringen.

Jeg savner simpelthen noget kreativt på begge kanter (Als kusk og Thomsen) spillere som kan skabe chancer for os. Og så savner jeg noget kynisme oppe foran, når chancen så kommer. Her tror jeg på Pohl kan blive den nye Enevoldsen fra mesterskabs sæsonen. Men den nye spalvis skal findes på transfermarkedet.

Dermed ser jeg Børsting som en spiller vi får i overskud. Og lige netop ham kunne jeg godt se som back, hvis han har en kusk foran sig til at skabe overtal.
Så meget som Børsting bruges fra start af træneren, så tror jeg det er en vild fejllæsning at tro, at det lige er ham, der skulle blive i overskud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 4. maj 2017, 21:54

Gaarde6 skrev:
Forza skrev:Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
Pohl har alle værktøjerne til at blive en kanon angriber for os. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han lige nu er påvirket af hans manglende mål og så er det blevet en ond cirkel. Jeg tror så også på at han nok skal komme igang med målscoringen.

Jeg savner simpelthen noget kreativt på begge kanter (Als kusk og Thomsen) spillere som kan skabe chancer for os. Og så savner jeg noget kynisme oppe foran, når chancen så kommer. Her tror jeg på Pohl kan blive den nye Enevoldsen fra mesterskabs sæsonen. Men den nye spalvis skal findes på transfermarkedet.

Dermed ser jeg Børsting som en spiller vi får i overskud. Og lige netop ham kunne jeg godt se som back, hvis han har en kusk foran sig til at skabe plads til en back i fremdrift. En ting er sikkert med Børsting. Han kæmper og og løber som besat!
Så vidt jeg ved har det altid været et problem for ham at ramme målet, hvor han til gengæld er dygtig til at komme frem til chancerne.

Jeg frygter bare at målnæsen er svær at lære.

Jeg er helt enig ift. Kanterne. Vi har simpelthen brug for nogle gennembrudsstærke typer som har fart.

Det virker til Wieghorst er glad for Børsting så han kommer næppe i overskud. Hans arbejdsiver taler til hans fordel og samtidig kan han spille mange positioner. Ham ser jeg ikke komme i overskud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Elscorpio » 4. maj 2017, 22:27

Forza skrev:Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
Han bliver sikkert den nye Augo

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 4. maj 2017, 22:33

Elscorpio skrev:
Forza skrev:Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
Han bliver sikkert den nye Augo
Nok nærmere den nye Dalsgaard ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. maj 2017, 23:58

Hvis vi vinder på søndag, så kan vi sende Silkeborg i nedrykningsspillet og har de utur der, så kan det ende med at vi kan købe Jens Martin Gammelby til højrebacken. Han er høj, ung og en del rutine.

Det er nok min favorit sammen med Jens Stryger Larsen til højrebacken. HVIS altså Mæhle skifter.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 5. maj 2017, 00:08

FlæskeFrank skrev:Hvis vi vinder på søndag, så kan vi sende Silkeborg i nedrykningsspillet og har de utur der, så kan det ende med at vi kan købe Jens Martin Gammelby til højrebacken. Han er høj, ung og en del rutine.

Det er nok min favorit sammen med Jens Stryger Larsen til højrebacken. HVIS altså Mæhle skifter.
Stryger tror jeg kunne blive en god back for os, hvis hans fysik holder. Gammelby synes jeg mest ligner en midterforsvar man har sat ud på backen. Det kan godt gå når man er Silkeborg, men jeg er usikker på om det virker i vores system.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 5. maj 2017, 05:25

FlæskeFrank skrev:Hvis vi vinder på søndag, så kan vi sende Silkeborg i nedrykningsspillet og har de utur der, så kan det ende med at vi kan købe Jens Martin Gammelby til højrebacken. Han er høj, ung og en del rutine.

Det er nok min favorit sammen med Jens Stryger Larsen til højrebacken. HVIS altså Mæhle skifter.
Det var slet ikke dårlige bud det der!
Gammelby er der sgu lidt Dalsgaard over. Han kunne jeg virkelig godt tænke mig til vores back!

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 5. maj 2017, 08:33

Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Hvis vi vinder på søndag, så kan vi sende Silkeborg i nedrykningsspillet og har de utur der, så kan det ende med at vi kan købe Jens Martin Gammelby til højrebacken. Han er høj, ung og en del rutine.

Det er nok min favorit sammen med Jens Stryger Larsen til højrebacken. HVIS altså Mæhle skifter.
Det var slet ikke dårlige bud det der!
Gammelby er der sgu lidt Dalsgaard over. Han kunne jeg virkelig godt tænke mig til vores back!
Enig i denne. Jeg har en forkærlighed til et AaB, som i høj grad benytter spillere fra egen avl, og som supplement bruger unge, danske spillere med potentiale.

Jeg har ofte ikke nogen realitetssans, når jeg sammentænker AaB og transfers, men kan man hente en af følgende, kan det også gå an.
Munksgaard, FCM
Kallesøe, Randers FC
Pallesen, Viborg (Ikke ung, i know)

Desuden håber jeg Gaarde gør et aktivt forsøg på de tre følgende. Så må det briste eller bære.
Andre Bjerregaard, Jeppe Højbjerg og Robert Skov.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 5. maj 2017, 08:48

Lucas Kuskenius skrev: Desuden håber jeg Gaarde gør et aktivt forsøg på de tre følgende. Så må det briste eller bære.
Andre Bjerregaard, Jeppe Højbjerg og Robert Skov.
Fint med Jeppe Højbjerg og Robert Skov, selvom den sidstnævnte kan være svær at lokke til en SL-klub. Dog forstår jeg ikke ønsket om Andre Bjerregaard der, trods at han spiller angriber, har scoringssnit som en gennemsnitlig højreback. Hvad skal han bidrage med?

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 5. maj 2017, 09:13

De Fem skrev:
Lucas Kuskenius skrev: Desuden håber jeg Gaarde gør et aktivt forsøg på de tre følgende. Så må det briste eller bære.
Andre Bjerregaard, Jeppe Højbjerg og Robert Skov.
Fint med Jeppe Højbjerg og Robert Skov, selvom den sidstnævnte kan være svær at lokke til en SL-klub. Dog forstår jeg ikke ønsket om Andre Bjerregaard der, trods at han spiller angriber, har scoringssnit som en gennemsnitlig højreback. Hvad skal han bidrage med?
Han giver nogle muligheder, eftersom han både kan spille angriber og kant. Desuden assisterer han en del og knokler benhårdt. I min optik er han en noget bedre Børsting.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 5. maj 2017, 09:19

Lucas Kuskenius skrev:
De Fem skrev:
Lucas Kuskenius skrev: Desuden håber jeg Gaarde gør et aktivt forsøg på de tre følgende. Så må det briste eller bære.
Andre Bjerregaard, Jeppe Højbjerg og Robert Skov.
Fint med Jeppe Højbjerg og Robert Skov, selvom den sidstnævnte kan være svær at lokke til en SL-klub. Dog forstår jeg ikke ønsket om Andre Bjerregaard der, trods at han spiller angriber, har scoringssnit som en gennemsnitlig højreback. Hvad skal han bidrage med?
Han giver nogle muligheder, eftersom han både kan spille angriber og kant. Desuden assisterer han en del og knokler benhårdt. I min optik er han en noget bedre Børsting.
Er det ikke præcist hvad Børsting gør? Spiller på næsten alle offensive pladser, knokler hårdt og får for lidt ud af det.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 5. maj 2017, 09:25

De Fem skrev:
Lucas Kuskenius skrev:
De Fem skrev:
Lucas Kuskenius skrev: Desuden håber jeg Gaarde gør et aktivt forsøg på de tre følgende. Så må det briste eller bære.
Andre Bjerregaard, Jeppe Højbjerg og Robert Skov.
Fint med Jeppe Højbjerg og Robert Skov, selvom den sidstnævnte kan være svær at lokke til en SL-klub. Dog forstår jeg ikke ønsket om Andre Bjerregaard der, trods at han spiller angriber, har scoringssnit som en gennemsnitlig højreback. Hvad skal han bidrage med?
Han giver nogle muligheder, eftersom han både kan spille angriber og kant. Desuden assisterer han en del og knokler benhårdt. I min optik er han en noget bedre Børsting.
Er det ikke præcist hvad Børsting gør? Spiller på næsten alle offensive pladser, knokler hårdt og får for lidt ud af det.
Det er jo det jeg skriver, jo.

Forskellen er dog, at han er noget bedre, og rent faktisk får noget ud af det -> se assists.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 5. maj 2017, 09:49

Lucas Kuskenius skrev:
De Fem skrev:
Lucas Kuskenius skrev:
De Fem skrev:
Lucas Kuskenius skrev: Desuden håber jeg Gaarde gør et aktivt forsøg på de tre følgende. Så må det briste eller bære.
Andre Bjerregaard, Jeppe Højbjerg og Robert Skov.
Fint med Jeppe Højbjerg og Robert Skov, selvom den sidstnævnte kan være svær at lokke til en SL-klub. Dog forstår jeg ikke ønsket om Andre Bjerregaard der, trods at han spiller angriber, har scoringssnit som en gennemsnitlig højreback. Hvad skal han bidrage med?
Han giver nogle muligheder, eftersom han både kan spille angriber og kant. Desuden assisterer han en del og knokler benhårdt. I min optik er han en noget bedre Børsting.
Er det ikke præcist hvad Børsting gør? Spiller på næsten alle offensive pladser, knokler hårdt og får for lidt ud af det.
Det er jo det jeg skriver, jo.

Forskellen er dog, at han er noget bedre, og rent faktisk får noget ud af det -> se assists.
Okay, men hvorfor købe en måske marginalt bedre Børsting?

Begge har 3 mål, mens Bjerregaard har 6 assists mere i med 1700 minutter imod 1300 minutter. Børsting er desuden 3 år yngre.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamling » 5. maj 2017, 09:57

AaB er elendige til at hente talenter udefra og gode spillere fra de lavere divisioner. Eneste successer jeg kan huske i nyere tid er Thelander og Dalsgaard. Desuden regner jeg ikke med at Gaarde går efter et stort vindue året efter sidste storvask.

Vi må regne med at kommer til at hænge på den trup vi har minus Mæhle og Ene og så henter de nok et par skandinaver ind til midterforsvaret og angrebet = 2 ud og to ind og satser på PK fast på højre back.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 5. maj 2017, 10:08

Gamling skrev:AaB er elendige til at hente talenter udefra og gode spillere fra de lavere divisioner. Eneste successer jeg kan huske i nyere tid er Thelander og Dalsgaard. Desuden regner jeg ikke med at Gaarde går efter et stort vindue året efter sidste storvask.

Vi må regne med at kommer til at hænge på den trup vi har minus Mæhle og Ene og så henter de nok et par skandinaver ind til midterforsvaret og angrebet = 2 ud og to ind og satser på PK fast på højre back.
Nu ved jeg ikke lige hvad du sammenligner med, og hvad tidsperspektivet er. Men, vi har udover Dalle og Thelander som du selv nævner, også hentet Spalvis og AK. Længere tilbage er så Curth, Wurtz, Gaarde. At vi skulle være decideret "elendige" kan jeg ikke få øje på. Jeg kan heller ikke få øje på sammenlignelige klubber der er bedre end os på det punkt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9000AaB » 5. maj 2017, 10:12

Gamling skrev:AaB er elendige til at hente talenter udefra og gode spillere fra de lavere divisioner. Eneste successer jeg kan huske i nyere tid er Thelander og Dalsgaard. Desuden regner jeg ikke med at Gaarde går efter et stort vindue året efter sidste storvask.

Vi må regne med at kommer til at hænge på den trup vi har minus Mæhle og Ene og så henter de nok et par skandinaver ind til midterforsvaret og angrebet = 2 ud og to ind og satser på PK fast på højre back.
Tror vi skal regne med at Mæhle, Larsen, Sloth og måske Ene forsvinder.
Ind kommer en målmand, HB, Offensiv kant/midtbane og måske en central forsvarer.
Tror det bliver 3-4 ud og 3-4 ind.

Og hvis det bliver som jeg har forudsagt så er den eneste person fra start 11eren jeg reelt kommer til at savne Mæhle. det 3 andre burde være nemme nok at udskifte.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 5. maj 2017, 11:11

Funky skrev:
Gaarde6 skrev:
Forza skrev:Hvis Pohl ikke snart bliver skarpere foran mål kunne jeg godt se ideen i at prøve ham af som højre back. Han har hurtigheden til pladsen og vi har før haft succes med den slags omskoling.
Pohl har alle værktøjerne til at blive en kanon angriber for os. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han lige nu er påvirket af hans manglende mål og så er det blevet en ond cirkel. Jeg tror så også på at han nok skal komme igang med målscoringen.

Jeg savner simpelthen noget kreativt på begge kanter (Als kusk og Thomsen) spillere som kan skabe chancer for os. Og så savner jeg noget kynisme oppe foran, når chancen så kommer. Her tror jeg på Pohl kan blive den nye Enevoldsen fra mesterskabs sæsonen. Men den nye spalvis skal findes på transfermarkedet.

Dermed ser jeg Børsting som en spiller vi får i overskud. Og lige netop ham kunne jeg godt se som back, hvis han har en kusk foran sig til at skabe overtal.
Så meget som Børsting bruges fra start af træneren, så tror jeg det er en vild fejllæsning at tro, at det lige er ham, der skulle blive i overskud.
Nu snakker jeg kun udfra at vi får to kreative kanter og en bomber ind i truppen. Ved godt det er naivt at tænke den tanke. Men man har jo lov at håbe at ledelsen i AaB også har ambitioner til mere end en 7-9 plads.

Låst