Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 5. maj 2017, 11:16

Tror ikke på Stryger er realistisk. Han er fast mand for et markant bedre hold end vores, og vil gerne tage et skridt op til sommer. Pallesen og Gammelby er dog begge gode bud. Tror dog Gammelby kan være lidt for dyr for os.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 5. maj 2017, 11:29

AalBoyeBK skrev:Tror ikke på Stryger er realistisk. Han er fast mand for et markant bedre hold end vores, og vil gerne tage et skridt op til sommer. Pallesen og Gammelby er dog begge gode bud. Tror dog Gammelby kan være lidt for dyr for os.
Jeg synes Gammelby er en super bud og naturligvis har vi kapital til at hente ham. Han kan umuligt koste mere end 3-5 mio kr. og vi har lige fået det dobbelte for manden han skal afløse.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 5. maj 2017, 11:43

De Fem skrev:
AalBoyeBK skrev:Tror ikke på Stryger er realistisk. Han er fast mand for et markant bedre hold end vores, og vil gerne tage et skridt op til sommer. Pallesen og Gammelby er dog begge gode bud. Tror dog Gammelby kan være lidt for dyr for os.
Jeg synes Gammelby er en super bud og naturligvis har vi kapital til at hente ham. Han kan umuligt koste mere end 3-5 mio kr. og vi har lige fået det dobbelte for manden han skal afløse.
5 mio. for Jens Martin Gammelby? Så er han vist heller ikke bedre.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 5. maj 2017, 11:46

De Fem skrev:
AalBoyeBK skrev:Tror ikke på Stryger er realistisk. Han er fast mand for et markant bedre hold end vores, og vil gerne tage et skridt op til sommer. Pallesen og Gammelby er dog begge gode bud. Tror dog Gammelby kan være lidt for dyr for os.
Jeg synes Gammelby er en super bud og naturligvis har vi kapital til at hente ham. Han kan umuligt koste mere end 3-5 mio kr. og vi har lige fået det dobbelte for manden han skal afløse.
Jeg tror også godt at vi kan finde pengene til ham, hvis vi ville. Har bare svært ved at tro på at man er interesseret i at betale så mange penge for en højreback, når han ikke er mere ekstraordinær end Gammelby.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 5. maj 2017, 11:54

Han er også mere en klassisk opryddertype end hvad vi er forvente med i AaB. Minder om da Lasse Nielsen spillede derude. Vi skal vel ikke til at ændre spilkonceptet, så medmindre sådan en spiller koster gratis giver det mere mening at finde en der har mere AaBsk spiller. Render der ikke masser af teknisk stærke offensive backs rundt i Sydamerika?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 5. maj 2017, 11:58

Kan se at SønderjyskE i dag har hentet forsvarspiller Stefan Gartenmann i Heerenveen.
Det kan måske være et udtryk for at Pierre Kanstrup ikke forlænger kontakten med udløb til sommer.
Sæt i gang, Gaarde

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 5. maj 2017, 12:02

bongo1234 skrev:Kan se at SønderjyskE i dag har hentet forsvarspiller Stefan Gartenmann i Heerenveen.
Det kan måske være et udtryk for at Pierre Kanstrup ikke forlænger kontakten med udløb til sommer.
Sæt i gang, Gaarde
Det har der været spekuleret i det seneste halve år. Mon ikke de bare forsøger at gardere sig lidt, og samtidig henter en spiller med et uforløst potentiale.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 5. maj 2017, 12:13

Gamen skrev:
De Fem skrev:
AalBoyeBK skrev:Tror ikke på Stryger er realistisk. Han er fast mand for et markant bedre hold end vores, og vil gerne tage et skridt op til sommer. Pallesen og Gammelby er dog begge gode bud. Tror dog Gammelby kan være lidt for dyr for os.
Jeg synes Gammelby er en super bud og naturligvis har vi kapital til at hente ham. Han kan umuligt koste mere end 3-5 mio kr. og vi har lige fået det dobbelte for manden han skal afløse.
5 mio. for Jens Martin Gammelby? Så er han vist heller ikke bedre.
Det var bare for at sætte en høj maksimalpris. Kan også være han går for et highfive og noget pussevoks til issen, hvad ved jeg?

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af abbifar » 5. maj 2017, 13:30

Har været til træning i dag.

Der var en ude at kigge på træningen - lignede en spiller med en ledsager, der godt kunne være agent. De snakkede en del med Gaarde undervejs og med Augo efterfølgende.

Spilleren midt i tyverne, og det lød som et østeuropæisk/slavisk sprog de snakkede indbyrdes. Husker at der er en herinde, der tidligere har nævnt interesse for en spiller fra det område?

I øvrigt selvtrænede Würtz stadig. Alle andre deltog i fuldt omfang til træningen.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af RendOs » 5. maj 2017, 14:38

abbifar skrev: Spilleren midt i tyverne, og det lød som et østeuropæisk/slavisk sprog de snakkede indbyrdes. Husker at der er en herinde, der tidligere har nævnt interesse for en spiller fra det område?
Havde de ikke scoutet en fra Ungarn i løbet af vinterpausen?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 5. maj 2017, 14:38

abbifar skrev:Har været til træning i dag.

Der var en ude at kigge på træningen - lignede en spiller med en ledsager, der godt kunne være agent. De snakkede en del med Gaarde undervejs og med Augo efterfølgende.

Spilleren midt i tyverne, og det lød som et østeuropæisk/slavisk sprog de snakkede indbyrdes. Husker at der er en herinde, der tidligere har nævnt interesse for en spiller fra det område?

I øvrigt selvtrænede Würtz stadig. Alle andre deltog i fuldt omfang til træningen.
Ja. Jeg snakkede om at AaB har scoutet en spiller fra den ungarnske liga i vinters, men tør knap nok skrive det af frygt for Provsten og Hanga kommer efter mig. Anyways, det lyder spændende, du skulle lige have sneget dig til at tage et billede ;)
Jeg savner Winsnes

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Arendt » 5. maj 2017, 15:34

AaB har Emile Eyock til prøvetræning frem til midten af næste uge.

Ud fra transfermarket er han en angriber, som er 1.89 høj og er årgang 1996. Det bliver spændende at se, om han er den targetman, som vi godt kunne bruge i vores offensiv.

Ifølge Nordjyske viste Eyock gode afslutninger med venstre, mens hans afslutninger med højre ikke var specielt gode, ligesom førsteberøringerne heller ikke sad lige i skabet hver gang.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 5. maj 2017, 16:29

Og så bragte Buzzmeister jo også Marco Djuricin i spil.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 5. maj 2017, 16:31

Er jeg egentlig den eneste, som er pisse bekymret over AaB?
Jeg føler virkelig godt nok vi er ved at lave en Esbjerg heroppe.

Vi er gået fra at være Danmarks bedste i 2014 og her 3 år senere har vi stadig ikke fået stoppet den nedtur, som startede efter 2014 sæsonen.

Det glæder mig at vi har fået styr på økonomien. Det glæder mig at de unge spillere vi hiver op i førsteholds truppen er unge drenge, som går forrest!

Til gengæld kan jeg ligge søvnløs om natten natten, når jeg tænker over, hvor RINGE Gaarde har været til at købe ind (minus Basso)
Vi hiver 4 dyre lønninger ind, som hver i sær dumper med et brag! 4 spillere, som alle skulle være toppen af kransekagen, har allesammen været bunden af bunden på den ene eller den anden måde. Sloth har været ramt fra dag 1. Jeg havde stor fidus til ham i starten, men han ender altså sæsonen helt ude på tribunen. Holgersson spiller jo kun fordi de to alternativer er dårligere end ham. Det siger vel meget godt, hvor dårligt vi er besat i forsvaret.
Meilinger kan jeg bare ikke se noget som helst i. Kan ikke få øje på mange spillere i ligaen som ikke kan det samme som ham. Han har bare været alt for overvurderet. Og så er der Flores, som jeg mærkelig nok stadig tror på kan blive en succes herude. Det kan også bare være at det er fordi jeg for fanden da bare håber at EN ud af de 4 kan vise sig at være en forstærkning af holdet.
Jeg er med på at Wieghorst ikke har peget på disse spillere, men det siger jo næsten alt at de alle 4 enten sidder ude, eller spiller fordi alternativerne er endnu ringere (I Holgerssons tilfælde)

Jeg kan seriøst godt blive bange for at vi har en ledelse, som ikke kan se tingenes tilstand. Som tror blindt på at vi nok skal klare den.
Jeg er sgu ikke sikker mere, som jeg ellers plejer at være. Jeg synes godt nok pilen peger lodret ned af og har vel gjort det de sidste 3 sæsoner?

Tror de fleste kunne se at Wieghorst ind på bekostning af Søndergaard ikke ville hjælpe det store uden indkøb. Til det var truppen simpelthen for svag!
Og nu er jeg sgu bange for at vi hænger på 4 dyre lønninger, der så gør at vi ikke har råd til flere store profilindkøb.
Som JEG ser det skal der 1 målmand. 2 Midterforsvare. 1 Højre back. 2 kantspillere og en Bomber ind, hvis vi skal spille med fast i top 6.

Og jeg tror helt ærligt ikke at der kommer mere end halvdelen MAX! Og det er så det der bekymrer mig.. For uden kreative kanter, kommer vi ikke til at skabe chancer. Noget vi har døjet med siden Kusk og Thomsen smuttede. Uden et stabilt midterforsvar kommer vi ikke til at holde nullet. Og uden en bomber, får vi svært ved at score.
Kald mig bare negativ. Synes dog de sidste 3 sæsoner taler for at min påstand er rigtig.

Jeg beder til de højre magter om at vi kan få sendt: Meilinger, Sloth og Holgersson afsted, så vi kan få løsnet nogle lønkroner og der ved skabe luft til en masse nye og GODE spillere!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af abbifar » 5. maj 2017, 17:03

Gamen skrev:Og så bragte Buzzmeister jo også Marco Djuricin i spil.
Hmm, det kunne faktisk godt ligne ham, men er han ikke østriger? Jeg stod godt nok 10 m fra dem, men det lød ikke som tysk de snakkede sammen.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af abbifar » 5. maj 2017, 17:09

Arendt skrev:AaB har Emile Eyock til prøvetræning frem til midten af næste uge.

Ud fra transfermarket er han en angriber, som er 1.89 høj og er årgang 1996. Det bliver spændende at se, om han er den targetman, som vi godt kunne bruge i vores offensiv.

Ifølge Nordjyske viste Eyock gode afslutninger med venstre, mens hans afslutninger med højre ikke var specielt gode, ligesom førsteberøringerne heller ikke sad lige i skabet hver gang.
Vi snakkede også om, at der var en mørk spiller ud over Kakeeto v. træning i dag. Der var også en ældre, mørk herre i jakkesæt, det har jo så nok været hans agent.

Han gjorde ikke umiddelbart det store væsen af sig på træningsbanen i kamp 11 mod 11.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 5. maj 2017, 17:49

abbifar skrev:
Gamen skrev:Og så bragte Buzzmeister jo også Marco Djuricin i spil.
Hmm, det kunne faktisk godt ligne ham, men er han ikke østriger? Jeg stod godt nok 10 m fra dem, men det lød ikke som tysk de snakkede sammen.
Han er halvt slavisk da hans far er Kroat eller sådan noget. Måske gebrokker de Serbokroatisk til hinanden. Var ham den anden skaldet (det er hans far) ? Ellers har jeg ikke noget at bidrage med.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 5. maj 2017, 17:53

Ang. Emile Eyock er det da fint nok at teste, men det er håbløst, hvis vi spises an med endnu en eksotisk lottokupon. Vi har brug for nogen som kan performe fra dag et og det kan vi ikke forvente af en ung afrikaner.
abbifar skrev:
Gamen skrev:Og så bragte Buzzmeister jo også Marco Djuricin i spil.
Hmm, det kunne faktisk godt ligne ham, men er han ikke østriger? Jeg stod godt nok 10 m fra dem, men det lød ikke som tysk de snakkede sammen.
Som en nævner kan de have talt et salvisk sprog. Ville vel give mening, at en spiller med et slavisk navn kan tale et slavisk sprog. Derudover kan de vel også sagtens have talt Østrigsk. Jeg har været i Østrig et par gange i forbindelse med mit job og den måde de taler det tyske sprog på er ret forskellig fra det man taler i Tyskland.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af abbifar » 5. maj 2017, 18:03

Buzz Killington skrev:
abbifar skrev:
Gamen skrev:Og så bragte Buzzmeister jo også Marco Djuricin i spil.
Hmm, det kunne faktisk godt ligne ham, men er han ikke østriger? Jeg stod godt nok 10 m fra dem, men det lød ikke som tysk de snakkede sammen.
Han er halvt slavisk da hans far er Kroat eller sådan noget. Måske gebrokker de Serbokroatisk til hinanden. Var ham den anden skaldet (det er hans far) ? Ellers har jeg ikke noget at bidrage med.
Den anden ville jeg ikke vurdere til at være gammel nok til at være hans far. Han var lav (1,65-agtig), håret barberet godt ned i begge sider og med resten af håret samlet i en lille hestehale og han havde derudover et godt kraftigt fuldskæg.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 5. maj 2017, 18:11

Gamen skrev:Og så bragte Buzzmeister jo også Marco Djuricin i spil.
Det er rigtigt. Han har spillet i Ungarn på lån. Hvilken type angriber er han?
Jeg savner Winsnes

Låst