AaB Allstar

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Allstar

Indlæg af astonvilla » 31. mar 2014, 10:40

thomasjn skrev:Det er lige så useriøst med midtbanen. Hvordan kan Ericsson og Lindström overhovedet være i betragtning? Ericsson spille vel knap en helt god sæson for os. Lindström var en trofast spiller og feriepengeudmeldingen trækker op, men mener ikke han er en all-star. Ligeledes kan det undre hvad Facius, Gaarde og Jan P laver på listen. De var uden tvivl gode, men ikke all-stars.

Har stemt på Augu, gider ikke stemme på FCK-træneren eller feriegreven.
Mht Facius og Jan P. - så formoder jeg ikke du så fodbold i midt-90'erne, siden du undres.

De havde en kæmpe aktie i klubbens første mesterskab!
Facius var i øvrigt min absolutte favorit-spiller back then. Den knajt kunne ligge en tackling, så man kunne høre det knase helt oppe på tribunen. Selv Faxe både flæbede og spyttede når Knalde-Calle kom forbi.
Bienvenu Bassogog!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: AaB Allstar

Indlæg af aaballday » 12. maj 2017, 12:58

Kunne ikke lige finde bedre forum end dette. Men NC Frederiksen har givet sit bud på bedste AaB start11 siden 1978

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Allstar

Indlæg af Martino » 12. maj 2017, 15:02

aaballday skrev:Kunne ikke lige finde bedre forum end dette. Men NC Frederiksen har givet sit bud på bedste AaB start11 siden 1978
Jeg savner som altid Winsnes. Bette Anders behøver ikke være på det hold.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 12. maj 2017, 15:14

Martino skrev:
aaballday skrev:Kunne ikke lige finde bedre forum end dette. Men NC Frederiksen har givet sit bud på bedste AaB start11 siden 1978
Jeg savner som altid Winsnes. Bette Anders behøver ikke være på det hold.
Grønkjær kan også diskuteres. Han var et stort talent, men det var godt nok meget op og ned med præstationerne for AaB - som jeg husker det.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: AaB Allstar

Indlæg af svendpoulsen » 12. maj 2017, 15:16

Jeg synes mister AaB - Torben Boye - mangler på det hold :-)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 12. maj 2017, 15:59

Byt Bette Anders med Erik Bo samt Møller med Strandli og jeg er tilfreds.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Allstar

Indlæg af Martino » 12. maj 2017, 16:02

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:
aaballday skrev:Kunne ikke lige finde bedre forum end dette. Men NC Frederiksen har givet sit bud på bedste AaB start11 siden 1978
Jeg savner som altid Winsnes. Bette Anders behøver ikke være på det hold.
Grønkjær kan også diskuteres. Han var et stort talent, men det var godt nok meget op og ned med præstationerne for AaB - som jeg husker det.
Enig. Så ville jeg faktisk hellere se Nikolaj Thomsen, selvom han nu spiller i FCK.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Allstar

Indlæg af Forza » 12. maj 2017, 16:24

Jimmy Nielsen
Matovac - Høgh - Simonsen
Grønkjær - Würtz - Ståle - Greven
Prica - Strandli - Møller


Den eneste tvivl jeg har er om Kusk eller Thomsen måske skal ind istedet for Greven.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 12. maj 2017, 16:38

Buzz Killington skrev:
Grønkjær kan også diskuteres. Han var et stort talent, men det var godt nok meget op og ned med præstationerne for AaB - som jeg husker det.
Jeg kan kun huske ham som klasse. Slet ikke som svingende til mindre god. Det var han bare for dygtig til.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Allstar

Indlæg af Jakobsen » 13. maj 2017, 00:21

Tjaeh man kunne overveje Johansson i stedet for Anders Andersson. Ifht. angriberne bør Prica vel næsten også være i spil. Jeppe Curth var desværre ikke dygtig nok, men han kunne fortjene en plads på et kulturbærerhold, hvis man kårede sådan et. Jeg er ikke i tvivl om at vores bomber spillede en kæmpe rolle i truppen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Allstar

Indlæg af astonvilla » 17. maj 2017, 11:34

Ethvert all-star hold skal indeholde Matovac og Strandli.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: AaB Allstar

Indlæg af Ham der Emil » 20. maj 2017, 10:04

astonvilla skrev:Ethvert all-star hold skal indeholde Matovac og Strandli.
Helt enig med specielt Matovac! Strandli bliver svære at få plads til, med de angribere vi har haft gennem tiden.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB Allstar

Indlæg af NIN » 20. maj 2017, 10:14

Provst i Brovst skrev:
Buzz Killington skrev:
Grønkjær kan også diskuteres. Han var et stort talent, men det var godt nok meget op og ned med præstationerne for AaB - som jeg husker det.
Jeg kan kun huske ham som klasse. Slet ikke som svingende til mindre god. Det var han bare for dygtig til.
Enig. Især morsomt når personer har travlt med at udråbe spillere på holdet i dag som store talenter, der vil brage igennem. Så kniber det enten med udsynet eller hukommelsen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB Allstar

Indlæg af Pastorius » 20. maj 2017, 10:19

Mon ikke de fleste der har skrevet i den her tråd er i den unge ende - der er i hvert fald ikke meget kredit til de spillere vi har haft før 90'erne.

- Jeg savner først og fremmest Henning Munk Jensen. Landsholdsanfører med 60+ kampe på cv'et.
- Nummer IB er måske ikke den mest markante spillerprofil vi har haft, men han var (svjh) med til at rykke op i superligaen, og en af de få der holdt hele vejen igennem til et dansk mesterskab i 95.
- Jes Høgh er vist nævnt enkelte steder, men I de kampe jeg så med 95-holdet var han en klasse over alle andre på banen. Jeg mener har var den vigtigste spiller ved vores første mesterskab.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Allstar

Indlæg af Jakobsen » 20. maj 2017, 10:51

Afhængigt af kriterierne kan man jo lave forskellige hold. Ser vi alene på de dygtigste spillere ville det nok f.eks. være;

Et hold med de bedste spillere vil vel cirka se sådan her ud;



Jeg var meget i tvivl om den sidste forsvarsspiller, men jeg synes Trond Andersen var en spiller på et super højt niveau som vi desværre aldrig fik den gavn af vi kunne havde. Derudover ville jeg rigtig gerne have haft Würtz med, men på den centrale midtbane er der bare ikke plads.

Et andet hold kunne jo være de mest talentfulde spillere af egenudviklede spillere. Det ville vel være.
Würtz er jo ikke egen avl selvom han har været her i 100 år og det samme gælder Spalvis derfor ser holdet sådan ud.



Derudover man lave holdet med de største klubpersonligheder/kulturbærere - det ville nok ca. se sådan her ud.



Indrømmer gerne at jeg ikke ved nok om de der spillede her før 90'erne til at kunne vurdere hvem af dem der evt. skulle have en plads på det sidste hold. Jeg tænkte lidt på Lynge, men omvendt ved jeg slet ikke hvordan hans rolle var som fodboldspiller. Eller springer navne som Munken, Thorst Senior og Ove Flindt Bjerg jo i øjenene, men jeg kender ikke deres karriere godt nok.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. maj 2017, 11:40

Pastorius skrev:Mon ikke de fleste der har skrevet i den her tråd er i den unge ende - der er i hvert fald ikke meget kredit til de spillere vi har haft før 90'erne.

- Jeg savner først og fremmest Henning Munk Jensen. Landsholdsanfører med 60+ kampe på cv'et.
- Nummer IB er måske ikke den mest markante spillerprofil vi har haft, men han var (svjh) med til at rykke op i superligaen, og en af de få der holdt hele vejen igennem til et dansk mesterskab i 95.
- Jes Høgh er vist nævnt enkelte steder, men I de kampe jeg så med 95-holdet var han en klasse over alle andre på banen. Jeg mener har var den vigtigste spiller ved vores første mesterskab.
Jeg troede nu også, at det kun drejede sig om tiden med Superliga. Det bliver simpelthen for omfattende, hvis vi i princippet skal rykke helt tilbage til 1928. Henning Munk Jensen ligger eksempelvis betragteligt før min tid, og umiddelbart er han vel også den eneste oplagte kandidat, hvis man skulle supplere med spillere uden for Superligaregi.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 20. maj 2017, 13:03

NIN skrev:
Provst i Brovst skrev:
Buzz Killington skrev:
Grønkjær kan også diskuteres. Han var et stort talent, men det var godt nok meget op og ned med præstationerne for AaB - som jeg husker det.
Jeg kan kun huske ham som klasse. Slet ikke som svingende til mindre god. Det var han bare for dygtig til.
Enig. Især morsomt når personer har travlt med at udråbe spillere på holdet i dag som store talenter, der vil brage igennem. Så kniber det enten med udsynet eller hukommelsen.
Ja, det er alligevel morsomt! Eller også har de to ting slet ikke noget som helst med hinanden at gøre. Hvis jeg husker fejl, har det nok mere at gøre med at preteenagere er upålidelige sandhedsvidner om den slags, end noget som helst andet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar