Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 26. maj 2017, 15:07

Hanga skrev: Svensk offensiv kantspiller med 8 landskampe på CV'et.

Ikke nødvendigvis et forslag herfra, for jeg kender ham ikke så godt, jeg er blot overrasket hvis Silkeborg kan være inde i billedet. Hans CV er til væsentligt mere.
Nævnt af mig nogle sider tilbage. Bahoui nægter jeg at tro på Silkeborg har pengene til. Lønmæssigt er han dyr!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 26. maj 2017, 15:10

Martino skrev:
Fuldstændig rigtig. En belgisk klub ville have ham i vinter, men FCK sagde nej.
FlæskeFrank, nu kan man jo godt handle udenfor vinduet også... ved i hvert fald at han stadig var/er aktuel, og at det var i elvte time at handlen døde under vintervinduet.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 26. maj 2017, 15:38

AK48hamas skrev:
Søgaard skrev:
AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:
Funky skrev:
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Ifølge ovenstående så er Rune Frantsen slet ikke en mulighed.
Om så Vendsyssel rykkede op, ville Rune Frandsen være en mulighed for en klub som AaB. Come on. Tænk jer nu lige om folkens.
------------------
mvh Kristian

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamling » 26. maj 2017, 16:04

Der mangler total realisme herinde ifht hvad vi kan tilstrække. Vores brand pt stinker !!!

Såvi får ikke danskere ind og heller ikke nogen der kender dansk fodbold. Tilbage er udenlandske lucky punshes og warn outs for det er det vi har økonomi og (manglende) netværk til.

(Det mest pessimistiske omkring AaB jeg har været i de 43 år jeg har fulgt dem)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 26. maj 2017, 16:33

Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.
Enig - Kusk er HELT ude af billedet!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Glenn Francisco » 26. maj 2017, 16:36

Tyskeren skrev:
Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.
Enig - Kusk er HELT ude af billedet!
Du har ikke fået flere oplysninger angående en nærtstående signing? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 26. maj 2017, 16:43

Gamling skrev:Der mangler total realisme herinde ifht hvad vi kan tilstrække. Vores brand pt stinker !!!

Såvi får ikke danskere ind og heller ikke nogen der kender dansk fodbold. Tilbage er udenlandske lucky punshes og warn outs for det er det vi har økonomi og (manglende) netværk til.

(Det mest pessimistiske omkring AaB jeg har været i de 43 år jeg har fulgt dem)
Det er så fint. Hvis det er din overbevisning så vend du tilbage efter vinduet er lukket med et stort fedt 'I told you so'. Så er vi andre fri for at høre på din pessimisme så længe. Der er sgu ingen grund til at brokke sig allerede inden vinduet er åbnet.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 26. maj 2017, 17:21

Gamling skrev:Der mangler total realisme herinde ifht hvad vi kan tilstrække. Vores brand pt stinker !!!

Såvi får ikke danskere ind og heller ikke nogen der kender dansk fodbold. Tilbage er udenlandske lucky punshes og warn outs for det er det vi har økonomi og (manglende) netværk til.

(Det mest pessimistiske omkring AaB jeg har været i de 43 år jeg har fulgt dem)
Og det der er bare en pessimistisk tilgang til det hele. Stråler ud af dig!
Kom tilbage efter vinduet er lukket.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 26. maj 2017, 17:39

Kristian skrev:
AK48hamas skrev:
Søgaard skrev:
AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Ifølge ovenstående så er Rune Frantsen slet ikke en mulighed.
Om så Vendsyssel rykkede op, ville Rune Frandsen være en mulighed for en klub som AaB. Come on. Tænk jer nu lige om folkens.
Selvfølgelig kan vi hente ham. Men der bliver snakket om en backup til en ny startende højre back. Hvis vi henter en ny starter og yderligere Frantsen til at sidde på bænken, så bliver det her sku et sygt vindue...
Aalborg BK 1885!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 27. maj 2017, 07:31

AK48hamas skrev:
Søgaard skrev:
AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:
Funky skrev:
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Ifølge ovenstående så er Rune Frantsen slet ikke en mulighed.
Frantsen er en kulturbærer i Vendsyssel FF, men det kan måske tale til AaBs fordel at Frantsen mig bekendt stammer fra Svenstrup. Hvem ved om han altid har haft en drøm om at spille for AaB

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 27. maj 2017, 09:38

Det er godt nok blevet sørgelige tilstande, hvis ikke AaB kan hente en spiller i Vendsyssel... Uanset om de rykker op eller ej! Så slemt ser jeg det alligevel ikke stå til.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 27. maj 2017, 11:44

Hanga skrev:Det er godt nok blevet sørgelige tilstande, hvis ikke AaB kan hente en spiller i Vendsyssel... Uanset om de rykker op eller ej! Så slemt ser jeg det alligevel ikke stå til.
Nu bliver der snakket om reserve højre back. Hvis Vendsyssel rykker op, hvad er deres incitament til at sælge Frantsen for peanuts, hvis han er en profil for dem, som det lyder til? Lige som med Sanneh, så skal der mange penge på bordet ift. chancen for at blive i superligaen. Jeg tror personligt ikke på, vi betaler 1-2 mill for en reserve back.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 27. maj 2017, 12:41

Hanga skrev:Det er godt nok blevet sørgelige tilstande, hvis ikke AaB kan hente en spiller i Vendsyssel... Uanset om de rykker op eller ej! Så slemt ser jeg det alligevel ikke stå til.
Thelander købte vi da også i en lavere række det samme med AK hvad skulle der være galt i at købe spillere i Vensyssel FF ?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Steve-Dave » 27. maj 2017, 12:51

strangecap skrev:
Hanga skrev:Det er godt nok blevet sørgelige tilstande, hvis ikke AaB kan hente en spiller i Vendsyssel... Uanset om de rykker op eller ej! Så slemt ser jeg det alligevel ikke stå til.
Thelander købte vi da også i en lavere række det samme med AK hvad skulle der være galt i at købe spillere i Vensyssel FF ?
Du døjer lidt med at læse.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 27. maj 2017, 15:50

Ham Bjarke Jacobsen fra VFF. Han kan altså et eller andet!

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Anubit » 27. maj 2017, 16:35

frederikshavneren skrev:
AK48hamas skrev:
Søgaard skrev:
AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Ifølge ovenstående så er Rune Frantsen slet ikke en mulighed.
Frantsen er en kulturbærer i Vendsyssel FF, men det kan måske tale til AaBs fordel at Frantsen mig bekendt stammer fra Svenstrup. Hvem ved om han altid har haft en drøm om at spille for AaB
Om han er AaB fan eller ej skal jeg ikke kunne sige, men han er dog helt bestemt fra Svenstrup. Han gik faktisk i folkeskole-klasse med Helenius.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 27. maj 2017, 17:45

Synes han viste nogenlunde takter i dag mod Hobro (Rune Frantsen) men generelt var hele kampen vel lidt låst og man så vel ikke det bedste fra ret mange spillere.
Bed mest mærke i hans hurtighed, hvor han løb med Antipas et par gange og kunne sagtens følge ham.
Offensivt synes jeg ikke han viste det store lige i dag.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 27. maj 2017, 19:46

Steve-Dave skrev:
strangecap skrev:
Hanga skrev:Det er godt nok blevet sørgelige tilstande, hvis ikke AaB kan hente en spiller i Vendsyssel... Uanset om de rykker op eller ej! Så slemt ser jeg det alligevel ikke stå til.
Thelander købte vi da også i en lavere række det samme med AK hvad skulle der være galt i at købe spillere i Vensyssel FF ?
Du døjer lidt med at læse.
Der var et "ikke" jeg havde misset det må være solstik

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 28. maj 2017, 07:58

Der skulle være kommet forespørgsel/bud på Ramkilde - hvad der er lidt underligt, er at han før fremgik på Aabsport i truppen med nummer 19, men at han ikke er der nu. Måske en tilfældighed.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 28. maj 2017, 08:13

Martino skrev:Der skulle være kommet forespørgsel/bud på Ramkilde - hvad der er lidt underligt, er at han før fremgik på Aabsport i truppen med nummer 19, men at han ikke er der nu. Måske en tilfældighed.
Hvor har du det fra?

Låst