Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 31. maj 2017, 11:14

Gamen skrev:
MrBangDK skrev:Det er jo helt tydeligt, at manden ikke har været ærlig omkring hvad han ville affinde sig med i rollen som fysisk træner. Så er det fint at Gaarde sætter foden i jorden og siger "hertil og ikke længere"...
Men den slags skal man identificere under en ansættelsessamtale - det går måske på et andet niveau, men sgu ikke i en børsnoteret virksomhed.

Der er ikke noget der er helt tydeligt, og det er tåbeligt at forsøge at frikende Gaarde for ansvar. Det svarer til at fyre en cheftræner et halvt år efter man har ansat ham, fordi han gerne vil have indflydelse på indkøb. Den slags afstemmer man under en ansættelsessamtale!
Arghh jeg arbejder i en børsnoteret virksomhed...og jo.. surprise... her sker også fejlansættelser og fejl helt generelt :cool: .
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 31. maj 2017, 11:17

KlaskmyggenNoah skrev: Arghh jeg arbejder i en børsnoteret virksomhed...og jo.. surprise... her sker også fejlansættelser og fejl helt generelt :cool: .
Og det sker også i AaB, men jeg mente nu mere blandt nøglemedarbejderne omkring truppen. Så mange er der heller ikke. Her virker det jo ikke til at der er afstemt forventninger overhovedet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 31. maj 2017, 11:23

Jakobsen skrev:
- Kent ville væk
- Jönsson ville hellere til OB selvom man var enige ud fra hvad jeg har hørt
- Adskillige spillere har ikke performet i klubben siden The Double
- Vores fysiske træner smutter
- Man har ikke spillerne til at spille den fodbold man som ledelse ønsker der skal spilles
- Man fyrer den træner man mente var den rigtige efter 1½ sæson.
- Man har endnu ikke løst assistenttrænerkabalen på trods af man sagde man ville gå på jagt efter en ny assistent
Glem heller ikke at vi mistede Jacob Larsen ud af det blå, manden der ellers var udset til at blive PEA's afløser! Nogen der ved hvad Figo laver i dag i øvrigt?

Derudover har vi mistet/skiftet stort set samtlige ungdomstrænere.

Udskiftningen har været massiv og alarmerende. Især fordi tendensen går igen i hele det sportslige setup, for man har også haft fornemmelsen af, at spillerne ikke kan komme hurtigt nok væk... selv for at tage til en klub som OB, der altså ikke burde være et "step up".

Vi kan kun gisne, men der har godt nok været så meget røg, at det er svært at tro på at der ikke skulle være ildebrand et sted.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 31. maj 2017, 11:27

Jeg har hørt at AaB om kort tid offentliggør underskrivelsen af en kontrakt med Covfefe, som ellers var et mulehår fra at skrive under med Brøndby.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 31. maj 2017, 11:30

Gamen skrev:
KlaskmyggenNoah skrev: Arghh jeg arbejder i en børsnoteret virksomhed...og jo.. surprise... her sker også fejlansættelser og fejl helt generelt :cool: .
Og det sker også i AaB, men jeg mente nu mere blandt nøglemedarbejderne omkring truppen. Så mange er der heller ikke. Her virker det jo ikke til at der er afstemt forventninger overhovedet.
Jeg talte også om nøglemedarbejdere her :)..gider ikke kaste mig ud i en forsvarstale for Gaarde, men mener måske ikke han er helt så stor en klovn som nogen her vil gøre ham til.

Noget lykkes for ham andet gør ikke, han skal vel sammenlignes men sportsdirektører med samme budget som det han råder over, og der mener jeg ikke han er en katastrofe, eller stor succes for den sags skyld.

Beklager for den nuancerede udmelding :D
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 31. maj 2017, 11:32

Nå, jeg smider lige endnu et navn på banen.

Lukas Hinterseer er transferfri efter bruddet med Ingolstadt. Ikke specielt gode stats denne sæson, men han har rigeligt med fart og en del erfaring fra Bundesligaen. Skulle være aktuel i Austria Wien, og så er mit bud at vi også kan være med. Han er nevø til Hansi Hinterseer, hvilket også kunne sikre pauseunderholdningen et par gange eller to over de næste 3 år.

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rextherunt » 31. maj 2017, 11:33

9800 skrev:Jeg har hørt at AaB om kort tid offentliggør underskrivelsen af en kontrakt med Covfefe, som ellers var et mulehår fra at skrive under med Brøndby.
Hahaha... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: DET er god humor
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 31. maj 2017, 11:34

9800 skrev:Jeg har hørt at AaB om kort tid offentliggør underskrivelsen af en kontrakt med Covfefe, som ellers var et mulehår fra at skrive under med Brøndby.
Skulle han ikke til D.C United ? ;)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 31. maj 2017, 11:37

For nu lige at vende tilbage til unge hr. Ramkilde:

Kunne se at han havde været til prøvetræning i Borussia Mönchengladbach i slutningen af 2014. Er der nogen, der ved, om han er bundet af en kontrakt, der rækker længere end til 30. juni 2017? Alle på U19 har vel i princippet kontraktudløb, så vi ikke hænger på 20 spillere, der ikke skal indgå i superligatruppen - eller tager jeg fejl? Jeg synes Ramkilde har set ekstremt god ud i de indhop og reserveholdskampe, han har spillet, og vil være lidt ærgerlig, hvis han ryger til Tyskland og vi ikke får andet en lidt uddannelseskompensation.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 31. maj 2017, 12:03

KJ skrev:For nu lige at vende tilbage til unge hr. Ramkilde:

Kunne se at han havde været til prøvetræning i Borussia Mönchengladbach i slutningen af 2014. Er der nogen, der ved, om han er bundet af en kontrakt, der rækker længere end til 30. juni 2017? Alle på U19 har vel i princippet kontraktudløb, så vi ikke hænger på 20 spillere, der ikke skal indgå i superligatruppen - eller tager jeg fejl? Jeg synes Ramkilde har set ekstremt god ud i de indhop og reserveholdskampe, han har spillet, og vil være lidt ærgerlig, hvis han ryger til Tyskland og vi ikke får andet en lidt uddannelseskompensation.
Så vidt jeg er orienteret tager du lidt fejl. For det første består U19 holdet af 2 årgange, så der er altså ikke 20 spillere der skal tages stilling til hvert år, vel kun omkring 10-12. Af dem er det ikke alle som har kontrakt, så vi er måske nede på at skulle vurdere 4-8 spillere ved en sæsonafslutning på U19. Det ville overraske mig, hvis man ikke allerede har hegnet Ramkilde ind, han er topscorer for AaB i U19 Ligaen i år med 13 mål, han er topscorer i hele Reserveholdsligaen i foråret 2017 med 6 mål. Ramkilde var ikke med mod Esbjerg i U19 Ligaen sidste weekend, så han er måske sendt på sommerferie sammen med 1. holdet. Herudover har han spillet 29 officielle U-landskampe, så han er vel ret oplagt på den internationale scene. Spillere af den kaliber får som regel i god tid forlænget deres ungdomskontrakter, så de rækker lidt ind i seniortiden.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 31. maj 2017, 12:23

Med tanke på, at vi skal gå efter store navne, men samtidig også SKAL begrænse brugen af penge, så mener jeg, at vi bør gå efter følgende spillere:

Rune Frantsen, Vendsyssel: Jeg har tidligere nævnt ham, og mener at det er en af de billige forstærkninger vi kan få. Han har haft en god sæson nord på, og som tidligere offensivspiller, bør han være bedre (og passe bedre ind i vores system) offensivt end Patrick, som pt må sidde på pladsen.

Jores Okore: Det er så et af de store navne, som muligvis er dyr, men vi HAR midlerne til at bringe ham i spil.

Kusk, Alexander Jacobsen eller Uffe Bech: Forskellige ting gør sig gældende i forhold til, hvorvidt vi kunne være interessante for en af disse spillere. Kusk vil nok være den dyreste, men også den mest sikre løsning. Jeg synes, at han har spillet fint de gange han har fået chancen for fck, så jeg er ikke så bange for, at vi køber katten i sækken, som med andre tidligere AaB-drenge, der vender hjem. Uffe Bech har mig bekendt ikke spillet meget i Tyskland, så måske han kunne være interesseret i at vende tilbage til DK? Dog er det nok den mest urealistiske af de tre nævnte. A. Jacobsen er en spændende spiller, og nok også den billigste løsning af de 3 nævnte. Noget tyder dog på, at han kan være svær at integrere i en trup - han har i hvertfald være vidt omkring i sin korte karriere - herunder ser det ud til, at han nærmest blev smidt ud af sin norske klub.

Sidst, men ikke mindst, mener jeg, at vi skal gå efter Christian Gytkjær i angrebet. Han kan næppe have den store interesse i at spille 3. bedste række i Tyskland, men om han kunne finde AaB interessant er svært at spå om. Han er nok heller ikke helt billig.

Med de nævnte spillere mener jeg, at vi er blevet forstærket markant i hver kæde uden at udskiftning har taget fuldstændig overhånd. Ja, 4 spillere er da en del, men der SKAL simpelthen ske noget og de unge spillere skal nok få noget spilletid, hvis blot de klør på til træning.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 31. maj 2017, 12:32

Mogens skrev:Med tanke på, at vi skal gå efter store navne, men samtidig også SKAL begrænse brugen af penge, så mener jeg, at vi bør gå efter følgende spillere:

Rune Frantsen, Vendsyssel: Jeg har tidligere nævnt ham, og mener at det er en af de billige forstærkninger vi kan få. Han har haft en god sæson nord på, og som tidligere offensivspiller, bør han være bedre (og passe bedre ind i vores system) offensivt end Patrick, som pt må sidde på pladsen.

Jores Okore: Det er så et af de store navne, som muligvis er dyr, men vi HAR midlerne til at bringe ham i spil.

Kusk, Alexander Jacobsen eller Uffe Bech: Forskellige ting gør sig gældende i forhold til, hvorvidt vi kunne være interessante for en af disse spillere. Kusk vil nok være den dyreste, men også den mest sikre løsning. Jeg synes, at han har spillet fint de gange han har fået chancen for fck, så jeg er ikke så bange for, at vi køber katten i sækken, som med andre tidligere AaB-drenge, der vender hjem. Uffe Bech har mig bekendt ikke spillet meget i Tyskland, så måske han kunne være interesseret i at vende tilbage til DK? Dog er det nok den mest urealistiske af de tre nævnte. A. Jacobsen er en spændende spiller, og nok også den billigste løsning af de 3 nævnte. Noget tyder dog på, at han kan være svær at integrere i en trup - han har i hvertfald være vidt omkring i sin korte karriere - herunder ser det ud til, at han nærmest blev smidt ud af sin norske klub.

Sidst, men ikke mindst, mener jeg, at vi skal gå efter Christian Gytkjær i angrebet. Han kan næppe have den store interesse i at spille 3. bedste række i Tyskland, men om han kunne finde AaB interessant er svært at spå om. Han er nok heller ikke helt billig.

Med de nævnte spillere mener jeg, at vi er blevet forstærket markant i hver kæde uden at udskiftning har taget fuldstændig overhånd. Ja, 4 spillere er da en del, men der SKAL simpelthen ske noget og de unge spillere skal nok få noget spilletid, hvis blot de klør på til træning.
Kan man lande de spillere på Hornevej, så ønsker jeg ikke så meget mere denne sommer, det skulle da lige være lidt afgang af nogle af de dyre drenge som sidder på kontrakterne pt. Gode forslag og et klart styrket AaB-hold, hvis det skulle lykkes. Vi skal også huske at vores sats med at spille med de unge sidste sæson, meget vel kan give bonus i den kommende sæson. Thellufsen nærmer sig 20 kampe og Magnus Christensen har spillet 30 kampe. Grønning har haft 14 kampe på 1. holdet. Alt i alt er "de unge" KLART bedre rustet til opstarten og den "investering" må vi acceptere i en klub som AaB, vi må satse på de unge et år for at få bonus det kommende år, man kan kun få kamperfaring ved netop at spille kampe.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Winterburn » 31. maj 2017, 12:32

Gamen skrev:Cyle Larin?
Stop, stop, stop. Prisskiltet for 1 år siden lå på 30-32 mio., og interessen for ham kommer bl.a. fra Premier League, hvor han er nævnt som erstatning for Lukaku i Everton, hvis han skifter.
Det er et af de mest urealistiske forslag jeg har læst herinde længe.
Lad os nu lige holde os til noget der kan lade sig gøre.
Nu har jeg boet i USA og Canada en del aar efterhaanden, og faaet set min del af MLS kampe baade live og paa TV. Ved ikke hvem der sender Larin til PL, men det er han absolut ikke god nok til. Har godt laest om prisskiltet, men ogsaa least at den var ude af propationer jvf. hans traener, og eksperter i MLS.
Der er samligninger af ham og Lukaku, men ikke som afloeser i Everton. Han er ikke hurtig nok til PL

Anderlecht og Celtic har scoutet paa ham ja, men de trak sig og gik andre veje. Har vaeret heldig nok til at se ham paa stadion flere gange. Han har IKKE niveau til PL endnu - og det ved han sikkert. Han ville vaere rigtig god i Suppen, og en god spiller i Holland / Belgien og Skotland.

mange haenger sig i transfermarkt, og de priser der er derinde. De foelger blot den gennemsnitlige markedsvaerdi baseret paa hvad lignende spillere er solgt for osv.
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 31. maj 2017, 12:53

Winterburn skrev:
Gamen skrev:Cyle Larin?
Stop, stop, stop. Prisskiltet for 1 år siden lå på 30-32 mio., og interessen for ham kommer bl.a. fra Premier League, hvor han er nævnt som erstatning for Lukaku i Everton, hvis han skifter.
Det er et af de mest urealistiske forslag jeg har læst herinde længe.
Lad os nu lige holde os til noget der kan lade sig gøre.
Nu har jeg boet i USA og Canada en del aar efterhaanden, og faaet set min del af MLS kampe baade live og paa TV. Ved ikke hvem der sender Larin til PL, men det er han absolut ikke god nok til. Har godt laest om prisskiltet, men ogsaa least at den var ude af propationer jvf. hans traener, og eksperter i MLS.
Der er samligninger af ham og Lukaku, men ikke som afloeser i Everton. Han er ikke hurtig nok til PL

Anderlecht og Celtic har scoutet paa ham ja, men de trak sig og gik andre veje. Har vaeret heldig nok til at se ham paa stadion flere gange. Han har IKKE niveau til PL endnu - og det ved han sikkert. Han ville vaere rigtig god i Suppen, og en god spiller i Holland / Belgien og Skotland.

mange haenger sig i transfermarkt, og de priser der er derinde. De foelger blot den gennemsnitlige markedsvaerdi baseret paa hvad lignende spillere er solgt for osv.
Men hvorfor skulle han dog tage til Danmark hvis han er stjerne i MLS? Det forstår jeg slet ikke.

Det ser ud til at han ligger på en årsløn på 200.000 $, så hvis vi bare skal matche hans nettoløn så snakker vi en årsløn på langt over 2 mio. kr. Det virker i øvrigt til at han uden problemer kunne fordoble sin løn ved at blive i MLS, så det er uden tvivl en spiller langt uden for AaBs rækkevidde (http://www.orlandosentinel.com/sports/o ... the-pitch/).

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 31. maj 2017, 13:37

Nogen der kender Joachim Andersen fra FC Twente og ved om det kunne være realistisk? Er han god nok og ville han passe ind? Om den er realistisk er vel på kanten - kommer vel også an på om han kan se sig selv i et ambitiøst projekt herhjemme.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/joac ... -mulighed/
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 31. maj 2017, 13:51

Jakobsen skrev:Nogen der kender Joachim Andersen fra FC Twente og ved om det kunne være realistisk? Er han god nok og ville han passe ind? Om den er realistisk er vel på kanten - kommer vel også an på om han kan se sig selv i et ambitiøst projekt herhjemme.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/joac ... -mulighed/
Ud fra artiklen lyder han som en der fisker efter rigtigt mange penge eller et step op. AaB er ingen af delene.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Winterburn » 31. maj 2017, 14:50

Yankee skrev:
Winterburn skrev:
Gamen skrev:Cyle Larin?
Stop, stop, stop. Prisskiltet for 1 år siden lå på 30-32 mio., og interessen for ham kommer bl.a. fra Premier League, hvor han er nævnt som erstatning for Lukaku i Everton, hvis han skifter.
Det er et af de mest urealistiske forslag jeg har læst herinde længe.
Lad os nu lige holde os til noget der kan lade sig gøre.
Nu har jeg boet i USA og Canada en del aar efterhaanden, og faaet set min del af MLS kampe baade live og paa TV. Ved ikke hvem der sender Larin til PL, men det er han absolut ikke god nok til. Har godt laest om prisskiltet, men ogsaa least at den var ude af propationer jvf. hans traener, og eksperter i MLS.
Der er samligninger af ham og Lukaku, men ikke som afloeser i Everton. Han er ikke hurtig nok til PL

Anderlecht og Celtic har scoutet paa ham ja, men de trak sig og gik andre veje. Har vaeret heldig nok til at se ham paa stadion flere gange. Han har IKKE niveau til PL endnu - og det ved han sikkert. Han ville vaere rigtig god i Suppen, og en god spiller i Holland / Belgien og Skotland.

mange haenger sig i transfermarkt, og de priser der er derinde. De foelger blot den gennemsnitlige markedsvaerdi baseret paa hvad lignende spillere er solgt for osv.
Men hvorfor skulle han dog tage til Danmark hvis han er stjerne i MLS? Det forstår jeg slet ikke.

Det ser ud til at han ligger på en årsløn på 200.000 $, så hvis vi bare skal matche hans nettoløn så snakker vi en årsløn på langt over 2 mio. kr. Det virker i øvrigt til at han uden problemer kunne fordoble sin løn ved at blive i MLS, så det er uden tvivl en spiller langt uden for AaBs rækkevidde (http://www.orlandosentinel.com/sports/o ... the-pitch/).
DKK 1.50 mio i min hovedregning :) Men ja det er mange penge - isaer for en spiller der ikke har spillet i Europa, saa stort spoergsmaaltegn naturligvis. Var som sagt blot en spiller jeg holder meget af, og ville oenske AaB kunne fiske ala Flores for snuden af Feyenoord og Werder (var det ikke saadan Tipsbladet skrev??) :cool:
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 31. maj 2017, 15:37

Winterburn skrev:
DKK 1.50 mio i min hovedregning :)
Du glemmer skatteforskellen. Når fodboldspillere rejser på tværs af grænser kigger de naturligvis på nettobeløbet, og jeg kan godt love dig for at vores ven ikke betaler danske skatteprocenter i Florida.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 31. maj 2017, 15:45

Yankee skrev:
Winterburn skrev:
DKK 1.50 mio i min hovedregning :)
Du glemmer skatteforskellen. Når fodboldspillere rejser på tværs af grænser kigger de naturligvis på nettobeløbet, og jeg kan godt love dig for at vores ven ikke betaler danske skatteprocenter i Florida.
Og du glemmer forskerordningen. Den ligger på 32% inkl. AM-bidrag. Den gennemsnitlige trækprocent er 39 i USA.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 31. maj 2017, 16:35

Kokkefar skrev:
Yankee skrev:
Winterburn skrev:
DKK 1.50 mio i min hovedregning :)
Du glemmer skatteforskellen. Når fodboldspillere rejser på tværs af grænser kigger de naturligvis på nettobeløbet, og jeg kan godt love dig for at vores ven ikke betaler danske skatteprocenter i Florida.
Og du glemmer forskerordningen. Den ligger på 32% inkl. AM-bidrag. Den gennemsnitlige trækprocent er 39 i USA.
Er den stadig gældende? Troede ikke at man politisk stadig tolkede det som forskning at have en udlænding til at rode rundt i Gadens mudrede vande et par år ...

Låst