Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Remark » 11. jun 2017, 10:04

Kanstrup passer bedre i AGF, især under Glens dødboldsstrategi som vejen til toppen.

Det eneste der irriterer, er vores egen tavshed. Der er brug for kvalitet og ikke mindst positive vibrationer om AaB. Næste uge, Mr Gaarde...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 11. jun 2017, 10:05

Hanga skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/pier ... r-til-agf/

Stærk signing af AGF - en spiller jeg gerne havde set i AaB, om dog jeg nok ser Okore som en væsentlig bedre spiller når i topform.

Kanstrup er "det sikre kort", han går jo nok ud og spiller næsten alle kampe næste sæson, mens der er langt mere tvivl om Okore kan det. Kanstrup er god i feltet og virker til at være en ledertype, men han er ikke så god på bolden og til at forsvare højt. Her er Okore væsentlig bedre, hvis han altså kan finde sit niveau igen.

Positivt ift. vores jagt på Okore, men vi har så heller ikke Kanstrup længere som en mulighed, hvis Okore glipper.

Ville være dejligt at snart at få noget på plads!
Meget enig, Okore er uden tvivl en bedre spiller på en højere hylde, hvis han finder sit niveau, men Kanstrup er det mest sikre valg lige nu. Jeg havde i princippet gerne taget begge to samtidig med Holger foræres til hvem pokker i Sverige der vil have ham.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 11. jun 2017, 10:09

Hanga, har du siddet i et Taliban-fangehul de sidste par år? Kanstrup har haft én god sæson i sin karriere og har været svag for SJE denne sæson. Han er ikke et sikkert kort, og han er lige så ringe på bolden som Holgersson. Hvis ikke han havde været transferfri vil ingen i hverken Århus eller Aalborg have gidet nævne ham.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 11. jun 2017, 10:17

frederikshavneren skrev:
swfc skrev:
Kokkefar skrev:Pierre Kanstrup har formentlig skrevet med AGF. :thumbsdown:

Not cool
Det er ikke noget tab, Kanstrup passer noget bedre til Agfs tonserhold.
Spillemæssigt synes jeg slet ikke at Kanstrup er god nok til AaB
Det er under alle omstændigheder ikke cool at spille i GF
AaB i hjertet

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 11. jun 2017, 10:20

Remark skrev:Kanstrup passer bedre i AGF, især under Glens dødboldsstrategi som vejen til toppen.

Det eneste der irriterer, er vores egen tavshed. Der er brug for kvalitet og ikke mindst positive vibrationer om AaB. Næste uge, Mr Gaarde...
Bare rolig. Det er lige op over. Der sker snart noget. Det er et spørgsmål om timer..
AaB i hjertet

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14699
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 11. jun 2017, 10:25

KJ skrev:Hanga, har du siddet i et Taliban-fangehul de sidste par år? Kanstrup har haft én god sæson i sin karriere og har været svag for SJE denne sæson. Han er ikke et sikkert kort, og han er lige så ringe på bolden som Holgersson. Hvis ikke han havde været transferfri vil ingen i hverken Århus eller Aalborg have gidet nævne ham.
Haha nej dog ikke - jeg er enig i at han ikke var imponerende den forrige sæson, men generelt synes jeg nu han er en udmærket spiller. Jeg tror han var kørt lidt træt i Haderslev. Der er ingen tvivl om at han rigtig gerne ville til udlandet, men det har niveauet trods alt ikke helt været til. Jeg vil sammenligne deres signing lidt med den vi lavede, da vi hentede KEP i Horsens. En no-nonsense spiller der er god i feltet og som kan skralde lidt igennem når nødvendigt. Ingen tvivl om at han passer bedre i AGF end hos os, men jeg ser ham nu stadig som værende noget bedre end de 3 vi har. Som sagt er der dog ingen tvivl om at jeg hellere vil have Okore, hvis det kan lade sig gøre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 11. jun 2017, 11:22

swfc skrev:
Remark skrev:Kanstrup passer bedre i AGF, især under Glens dødboldsstrategi som vejen til toppen.

Det eneste der irriterer, er vores egen tavshed. Der er brug for kvalitet og ikke mindst positive vibrationer om AaB. Næste uge, Mr Gaarde...
Bare rolig. Det er lige op over. Der sker snart noget. Det er et spørgsmål om timer..
Er der lidt flere detaljer på den udtalelse?

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af degn » 11. jun 2017, 11:55

swfc skrev:
Remark skrev:Kanstrup passer bedre i AGF, især under Glens dødboldsstrategi som vejen til toppen.

Det eneste der irriterer, er vores egen tavshed. Der er brug for kvalitet og ikke mindst positive vibrationer om AaB. Næste uge, Mr Gaarde...
Bare rolig. Det er lige op over. Der sker snart noget. Det er et spørgsmål om timer..

Ligger du klar i buskadset på Hornevej og holder os opdateret, ved aktivitet?

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Nitten » 11. jun 2017, 12:04

degn skrev:
swfc skrev:
Remark skrev:Kanstrup passer bedre i AGF, især under Glens dødboldsstrategi som vejen til toppen.

Det eneste der irriterer, er vores egen tavshed. Der er brug for kvalitet og ikke mindst positive vibrationer om AaB. Næste uge, Mr Gaarde...
Bare rolig. Det er lige op over. Der sker snart noget. Det er et spørgsmål om timer..

Ligger du klar i buskadset på Hornevej og holder os opdateret, ved aktivitet?
Vi venter utålmodigt på nyt !!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 11. jun 2017, 12:15

Bliver spændende at se om vi henter Søren Frederiksen ind som afløser for Nikolaj Larsen

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 11. jun 2017, 13:13

Kokkefar skrev:Pierre Kanstrup har formentlig skrevet med AGF. :thumbsdown:
Første mand med et godt vandrør :-)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14699
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 11. jun 2017, 13:37

De Fem skrev:
Kokkefar skrev:Pierre Kanstrup har formentlig skrevet med AGF. :thumbsdown:
Første mand med et godt vandrør :-)
Det var nu altså bare AGF der lagde en video ud på deres twitter igår aftes men en spiller der satte underskrift på en kontrakt, og at denne ville blive præsenteret indenfor 12 timer... Og med det man kunne se på videoen, gættede folk på Kanstrup, hvilket jo så også var rigtigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. jun 2017, 13:38

Sønderjyskes fans på bold virker bestemt ikke sønderknuste over at Kanstrup er fortid, tværtimod.

Jeg ved godt at spillere på magisk vis ofte er mange gange dårligere i klubbens fans øjne, når de er fortid i en klub, men jeg synes alligevel det er ret påfaldende... han har dog saftsuseme heller ikke været god i 16/17 sæsonen.

Jeg er ganske godt tilfreds med at vi ikke får ham, vi skal meget gerne op på en anden hylde.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 11. jun 2017, 13:48

Hanga skrev:
De Fem skrev:
Kokkefar skrev:Pierre Kanstrup har formentlig skrevet med AGF. :thumbsdown:
Første mand med et godt vandrør :-)
Det var nu altså bare AGF der lagde en video ud på deres twitter igår aftes men en spiller der satte underskrift på en kontrakt, og at denne ville blive præsenteret indenfor 12 timer... Og med det man kunne se på videoen, gættede folk på Kanstrup, hvilket jo så også var rigtigt.
Bevares...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14699
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 11. jun 2017, 13:51

Kokkefar skrev: Bevares...
Ja undskyld men var det ikke sådan du så det? Ellers skal jeg da beklage.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mini-p » 11. jun 2017, 14:15

Skide irriterende at der absolut ikke sker en pind!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 11. jun 2017, 14:17

Nu har både AGF og FCM hentet midterforsvarere. Ingen af dem var Okore. Det er vel fint.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 11. jun 2017, 14:26

Lyngehoevdingen skrev:Nu har både AGF og FCM hentet midterforsvarere. Ingen af dem var Okore. Det er vel fint.
Jeg håber godt nok man arbejde med flere emner end et ad gangen. Der kunne vel sagtens komme en belgisk/hollandsk klub som kender Okore, men har haft ham længere nede på deres liste og overhale os indenom.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 11. jun 2017, 15:24

Hanga skrev:
De Fem skrev:
Kokkefar skrev:Pierre Kanstrup har formentlig skrevet med AGF. :thumbsdown:
Første mand med et godt vandrør :-)
Det var nu altså bare AGF der lagde en video ud på deres twitter igår aftes men en spiller der satte underskrift på en kontrakt, og at denne ville blive præsenteret indenfor 12 timer... Og med det man kunne se på videoen, gættede folk på Kanstrup, hvilket jo så også var rigtigt.
Nå, men så er vandrørene stadig 0-3 nede.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 11. jun 2017, 15:27

swfc skrev:
Remark skrev:Kanstrup passer bedre i AGF, især under Glens dødboldsstrategi som vejen til toppen.

Det eneste der irriterer, er vores egen tavshed. Der er brug for kvalitet og ikke mindst positive vibrationer om AaB. Næste uge, Mr Gaarde...
Bare rolig. Det er lige op over. Der sker snart noget. Det er et spørgsmål om timer..
Fed helgardering - Alt over én time og du kan sige "hvad sagde jeg"...
Ska' vi hak'?

Låst