Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 15. jun 2017, 19:35

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-sverige

Som forventet og hvad rygterne sagde...

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af martinaalborg » 15. jun 2017, 19:40

bongo1234 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-sverige

Som forventet og rygterne siger....
Er det dit transferønske????

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 15. jun 2017, 19:51

bongo1234 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-sverige

Som forventet og rygterne siger....
Det har jeg skrevet om nogle gange før. Det er 2. vindue i træk de prøver.

Men sidst var det altså Brügge der var tættest på at sikre sig ham.

løber med saks
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 19. jul 2007, 15:21

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af løber med saks » 15. jun 2017, 20:36

Ved sgu ikke om det allerede er nævnt, men i følge dette groteske medie har vi været ude efter en østrigsk målmand ved navn Heinz:
http://www.krone.at/fussball/heinz-lind ... ory-572723

Mit sparsomme tysk efterlader mig med indtryk af, at det har været som reservetjans, hvorfor chefen har takket nej.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 15. jun 2017, 20:52

løber med saks skrev:Ved sgu ikke om det allerede er nævnt, men i følge dette groteske medie har vi været ude efter en østrigsk målmand ved navn Heinz:
http://www.krone.at/fussball/heinz-lind ... ory-572723

Mit sparsomme tysk efterlader mig med indtryk af, at det har været som reservetjans, hvorfor chefen har takket nej.
Det var ham man vidste var på vej til Danmark, og alle gættede på, at det var Brøndby der var efter ham. Han har et rigtig flot CV, så er det er sgu ærgerligt, at man ikke lykkedes med det. Endnu engang Grasshoppers der snupper en af de spillere vi jagter.
Desuden indikerer det jo nok, at Nicolai bliver solgt, når vi på den måde er ude og jagte målmænd.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 15. jun 2017, 20:53

dobbelt

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 15. jun 2017, 22:08

Jeg ved ikke, hvor mange penge, man har afsat i budgettet til spillerkøb, ej heller hvor langt man vil gå i de enkelte handler, hvorfor jeg heller ikke ved, hvor realistisk en evt. signing kan være, MEN jeg synes, at Uros Djurdjevic fra serbiske FK Partizan ser MEGET spændende ud. Han HAR sin unge alder til trods været i udlandet, men blev handlet til en efter AaB-økonomi stor, men ikke vanvittig værdi (ca. en mio. euro).
Jeg synes, han viser stor energi, styrke og gode/stærke afslutningsevner - mest med højrepoten, som til gengæld laver gode kasser. Han lever dog umiddelbart højt på sit samarbejde med en eller anden brasilianer (tror jeg nok).

Jeg ved, at der skal/bør ske en større udskiftning i truppen, hvorfor en udskrivning i denne klasse måske ikke er lige til højrebenet, men jeg har tidligere plæderet for, at der skal på nogle af positionerne (eksempelvis højre back - Rune Frantsen/Mark Gundelach) kan findes nogle billigere, men stadig bedre løsninger end dem vi har, hvorfor der også kan bruges en større sum penge på nogle andre positioner.

Efter jeg faldt over hans navn, måtte jeg naturligvis se lidt på hans evner, hvor jeg faldt over denne samling:

https://www.youtube.com/watch?v=TjsZ55KArHM
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sønderhof » 15. jun 2017, 22:45

Danni skrev:
aaballday skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg forstår ikke den hype omkring Ramkilde. Altså han har ikke smadret igennem nogle steder. Jeg har set ham live på stadion uden, at jeg tænkte, at han har den rigtige ild og eller kan ekstraordinære ting.

Han er god, og nok også rigtig god. Men wonderboy-prædikatet synes lidt tidligt at påklistre ham. Han er selvfølgelig først blevet 19 i maj, så han er jo teenager i næsten et år endnu. Der er dog ingen tvivl om, at AaB tror på ham.
Kæmpe hype omkring Lucas Andersen: Broget karriere efterfølgende.
Kæmpe hype om Viktor Ahlmann: Ingen karriere efterfølgende.

Det er ikke altid womderboys, der slår til. Thomsen, Kusk, Mæhle - ingen af dem var wonderboys i ungdomsårene
Ikke at det har noget med pointen at gøre, men hvis man som Lucas og i hans alder har spillet omtrent 40 superligakampe for AaB, ca. det samme for Ajax foruden en håndfuld i Champions League, er fast mand I Grasshoppers og har fået debut på A-landsholdet og det kan kaldes en broget karriere, så er det godt nok meget få spillere der opnår meget mere end en broget karriere.
Hvis man for ser tilbage på hvor hypet Lucas var tilbage i 2012, hvor vi solgte ham, vil jeg mener at kalde hans efterfølgende karriere for "broget" er en underdrivelse!

Vi snakker en spiller der er den yngste AaB-debutant nogensinde! Med på ligalandsholdet som 17-årig. Debut på a-landsholdet som 20-årig.

Herefter har det, i bedste fald, været ordinært. Blev ikke udtaget til sidste u21- slutrunde. Han er af flere Ajax-træner fundet for let, på trods af et ellers ordinært Ajax-hold. Udlejet til Willem med ok succes, dog ikke mere, end at han er endt i Grashoppers, som er bundhold i Schweiz, hvilket er på niveau med os selv, eller måske FCM på en god dag.

Dermed ikke sagt at det ikke er en ok karriere, hvis det var enhver anden AaB-dreng. Sat op imod de forventninger man havde til Lucas, har hans karriere været yderst broget. Jeg håber han finder melodien i Schweiz og bliver en stor spiller. Han er jo trods alt kun 22.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 15. jun 2017, 23:26

FIDEL skrev:
Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
RaeveFar skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:Det var også en lang tekst, med flere svære ord...så jeg hjælper lige debatsiden.

- Vi er meget bevidste om, at vores trup i indeværende transfervindue skal tilføres nogle bærende spillere.

Bare skriv en PM hvis det skal oversættes.
Joakim Mæhle, Magnus Christensen og Rasmus Thellufsen formåede at slå igennem på vores førstehold, selvom vi resultatmæssigt havde det svært
Så kan vi jo - i forlængelse af din sarkastiske bemærkning - jo passende diskutere, hvori man lægger snittet for en definition af "at slå igennem" (åbenbart måles det i AaB ikke på niveau på banen).
Anede ikke at David Nielsen havde så mange brugere på debatside.dk :).
BTW så jeg synes det virker som en fornuftig betragtning fra Gaardes side.
Gaarde strammer den da i hvert fald. Thellufsen har fået pænt med spilletid, men noget gennembrud kan man da ikke snakke om. Han har ikke sådan for alvor overbevist om, at det er vores næste gode spiller af egen avl. Konkurrencen i form af Flores og Meilinger har i just været prangende.
Han har alligevel formået at lave 6 mål i gældende kampe på et halvt år. Han må jo kunne ét eller andet.
Enig.. Thellufsen og MC skal naturligvis stadig have spilletid, men mest som indhoppere efter min mening.
Tror helt bestemt at de er kommende profiler.
Derudover ser Lyngø spændende ud, og mon ikke Ramkilde får et mindre gennembrud allerede i den kommende sæson - jeg tror det! Han er vel det største talent i AaB i mange år??
Enig omkring Ramkilde. Så ham i gågaden forleden dag, han kommer trimmet og klar tilbage fra sommerpausen ser det ud til. Han er piv-hurtig, skyder med begge ben og har et habilt hovedstød. Får han nogle startere, så ser han sig ikke tilbage, er jeg sikker på. Det skal nok stadig et par kilo på i vægtrummet, men jeg tror faktisk ,at han allerede nu er klar til nærkampe. Pohl, Ramkilde og en ny bomber, så er vi faktisk ok besat på den 9'er position.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 15. jun 2017, 23:41

Hanga skrev:
FIDEL skrev: Derudover ser Lyngø spændende ud, og mon ikke Ramkilde får et mindre gennembrud allerede i den kommende sæson - jeg tror det! Han er vel det største talent i AaB i mange år??
Det ved jeg ikke om han er, og det prædikat skal man nok være lidt varsom med. Spillere som Andreas Bruhn og Viktor Ahlmann blev også fremhævet som det helt store i ungdomsårene, men kunne slet ikke tage de afgørende skridt til sidst. Det samme kan sagens ske for Ramkilde.

Han scorede 13 mål i dette års u19 turnering, svarnede til en fjerdeplads. Topscoreren blev Dreyer fra Esbjerg med 21 kasser. Han er rimelig fast på u19 landsholdet men starter ikke altid inde.

Han er afgjort en spændende spiller med et pænt potentiale, men forventningerne skal helst ikke skrues urealistisk højt op.
Du har ret, Ramkilde er rimelig fast mand på U19 landsholdet, da han som den eneste har spillet samtlige U19 landskampe i sæsonen. Det er da rimelig fast mand. Når det handler om U19 Ligaen, så hører med til historien, at Ramkilde har været ude med skade og ikke var med i de sidste 2 U19-kampe, grundet sommerferie med SL.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Danni » 16. jun 2017, 00:02

Sønderhof skrev:
Danni skrev:
aaballday skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg forstår ikke den hype omkring Ramkilde. Altså han har ikke smadret igennem nogle steder. Jeg har set ham live på stadion uden, at jeg tænkte, at han har den rigtige ild og eller kan ekstraordinære ting.

Han er god, og nok også rigtig god. Men wonderboy-prædikatet synes lidt tidligt at påklistre ham. Han er selvfølgelig først blevet 19 i maj, så han er jo teenager i næsten et år endnu. Der er dog ingen tvivl om, at AaB tror på ham.
Kæmpe hype omkring Lucas Andersen: Broget karriere efterfølgende.
Kæmpe hype om Viktor Ahlmann: Ingen karriere efterfølgende.

Det er ikke altid womderboys, der slår til. Thomsen, Kusk, Mæhle - ingen af dem var wonderboys i ungdomsårene
Ikke at det har noget med pointen at gøre, men hvis man som Lucas og i hans alder har spillet omtrent 40 superligakampe for AaB, ca. det samme for Ajax foruden en håndfuld i Champions League, er fast mand I Grasshoppers og har fået debut på A-landsholdet og det kan kaldes en broget karriere, så er det godt nok meget få spillere der opnår meget mere end en broget karriere.
Hvis man for ser tilbage på hvor hypet Lucas var tilbage i 2012, hvor vi solgte ham, vil jeg mener at kalde hans efterfølgende karriere for "broget" er en underdrivelse!

Vi snakker en spiller der er den yngste AaB-debutant nogensinde! Med på ligalandsholdet som 17-årig. Debut på a-landsholdet som 20-årig.

Herefter har det, i bedste fald, været ordinært. Blev ikke udtaget til sidste u21- slutrunde. Han er af flere Ajax-træner fundet for let, på trods af et ellers ordinært Ajax-hold. Udlejet til Willem med ok succes, dog ikke mere, end at han er endt i Grashoppers, som er bundhold i Schweiz, hvilket er på niveau med os selv, eller måske FCM på en god dag.

Dermed ikke sagt at det ikke er en ok karriere, hvis det var enhver anden AaB-dreng. Sat op imod de forventninger man havde til Lucas, har hans karriere været yderst broget. Jeg håber han finder melodien i Schweiz og bliver en stor spiller. Han er jo trods alt kun 22.
Det er ok, vi er uenige om det. Det er sikkert også meget individuelt, hvad folk havde af forventninger til ham, da han var de der 17-18 år. Jeg ville dælme være stolt, hvis jeg havde været ham. Jeg ved godt, at jeg gentager mig selv nu, men AaB, Ajax, landsholdet, Grasshoppers og at spille Champions League hvor han blandt andet starter inde på Nou Camp og spiller mod Messi. Der er virkelig mange 17-18 årige fodboldspillere der vil give deres højre arm for den brogede karriere.
Længe leve arbejderklassen!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 16. jun 2017, 01:23

Danni skrev:
aaballday skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg forstår ikke den hype omkring Ramkilde. Altså han har ikke smadret igennem nogle steder. Jeg har set ham live på stadion uden, at jeg tænkte, at han har den rigtige ild og eller kan ekstraordinære ting.

Han er god, og nok også rigtig god. Men wonderboy-prædikatet synes lidt tidligt at påklistre ham. Han er selvfølgelig først blevet 19 i maj, så han er jo teenager i næsten et år endnu. Der er dog ingen tvivl om, at AaB tror på ham.
Kæmpe hype omkring Lucas Andersen: Broget karriere efterfølgende.
Kæmpe hype om Viktor Ahlmann: Ingen karriere efterfølgende.

Det er ikke altid womderboys, der slår til. Thomsen, Kusk, Mæhle - ingen af dem var wonderboys i ungdomsårene
Ikke at det har noget med pointen at gøre, men hvis man som Lucas og i hans alder har spillet omtrent 40 superligakampe for AaB, ca. det samme for Ajax foruden en håndfuld i Champions League, er fast mand I Grasshoppers og har fået debut på A-landsholdet og det kan kaldes en broget karriere, så er det godt nok meget få spillere der opnår meget mere end en broget karriere.
Han spillede stort set kun på reserveholdet på et i øvrigt ret svagt Ajaxhold i flere år og endte derpå i en bundklub i Schweiz. Det er blevet ved ét indhop i en A-landskamp på det i øvrigt svageste landshold i årtier. Og Martin Pedersen og Jens Kristian Sørensen har også spillet Champions League og såmænd været med til at spille 2-2 på Old Trafford mod Manchester United.

Broget karriere er da lige præcis det rette udtryk her for en spiller, flere betragtede som større end Grønkjær. Det tjener til hans ære, at han ikke er kommet hjem til Danmark, men det har dæleme ikke været en opsigtsvækkende karriere, og der findes næppe nogen uden for AaB-kredse, der ved, hvem han i det hele taget er.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 16. jun 2017, 07:30

Nyt fra Søren Sorgenfri:

- Kortrijk, der ejers af Cardiffs ejer Vincent Tan, har ansat Anastasisou som træner og den tidligere Panathinaikos-træner har et godt øje til den græske klubs danske stopper, Rasmus Thelander. Den tidligere AaB-spiller ligger lunt i svinget til at blive endnu et rød-hvidt indspark i den bedste belgiske liga.
- Andetsteds er FC Midtjyllands Johan Dahlin et emne for Hammarby, og for nu at blive blandt målmænd så hævder en schweizisk kilde, at AaB også smed et bud i retning af den østrigske målmand Heinz Lindner, der altså endte med at gå til Grasshoppers.

http://nordicbetblog.dk/transfer-talk-b ... -netop-nu/

Ser det som interessant at Gaarde vil handle målmand før Larsen er ude af vagten. Proaktivt og alt det der.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af tommas jensen » 16. jun 2017, 07:33

Jeg ser gerne snart noget kvalitet ind og ikke kvantitet :danmarkfan:

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Danni » 16. jun 2017, 08:35

Hovedet skrev:
Danni skrev:
aaballday skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg forstår ikke den hype omkring Ramkilde. Altså han har ikke smadret igennem nogle steder. Jeg har set ham live på stadion uden, at jeg tænkte, at han har den rigtige ild og eller kan ekstraordinære ting.

Han er god, og nok også rigtig god. Men wonderboy-prædikatet synes lidt tidligt at påklistre ham. Han er selvfølgelig først blevet 19 i maj, så han er jo teenager i næsten et år endnu. Der er dog ingen tvivl om, at AaB tror på ham.
Kæmpe hype omkring Lucas Andersen: Broget karriere efterfølgende.
Kæmpe hype om Viktor Ahlmann: Ingen karriere efterfølgende.

Det er ikke altid womderboys, der slår til. Thomsen, Kusk, Mæhle - ingen af dem var wonderboys i ungdomsårene
Ikke at det har noget med pointen at gøre, men hvis man som Lucas og i hans alder har spillet omtrent 40 superligakampe for AaB, ca. det samme for Ajax foruden en håndfuld i Champions League, er fast mand I Grasshoppers og har fået debut på A-landsholdet og det kan kaldes en broget karriere, så er det godt nok meget få spillere der opnår meget mere end en broget karriere.
Han spillede stort set kun på reserveholdet på et i øvrigt ret svagt Ajaxhold i flere år og endte derpå i en bundklub i Schweiz. Det er blevet ved ét indhop i en A-landskamp på det i øvrigt svageste landshold i årtier. Og Martin Pedersen og Jens Kristian Sørensen har også spillet Champions League og såmænd været med til at spille 2-2 på Old Trafford mod Manchester United.

Broget karriere er da lige præcis det rette udtryk her for en spiller, flere betragtede som større end Grønkjær. Det tjener til hans ære, at han ikke er kommet hjem til Danmark, men det har dæleme ikke været en opsigtsvækkende karriere, og der findes næppe nogen uden for AaB-kredse, der ved, hvem han i det hele taget er.
Jeg synes, det er lidt offtopic det her, så dette bliver forhåbentlig mit sidste indspark til denne diskussion. Jeg forstår ikke hvorfor du siger, han stort set kun spillede på reserveholdet. Det er jo ikke rigtigt, uanset om dit "stort set kun på reserveholdet" skulle være 80, 70, 60 eller 50 procent. I så fald er det edermageme et godt reservehold, han har spillet på, der har givet ham 8 kampe i champions league og 3 bænkpladser sammen med 37 kampe i æresdivisionen på 3 sæsoner, hvoraf han den første, som hele tiden planlagt spillede mest for jong Ajax. Jeg ved ikke hvor mange kampe han har siddet på bænken uden at komme ind. Læg dertil han kun var 17 år da han skiftede, det er altså de færreste, der tager en stamplads fra dag 1 i den alder. Han spillede så den sidste sæson af kontraktperioden som fast mand for Willem II. Og er nu fast mand i Grasshoppers. Der ud over forstår jeg slet ikke incitamentet for at have trang til, at skulle tale en spiller som Lucas Andersen ned og slet ikke urimeligt ned.
Længe leve arbejderklassen!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. jun 2017, 09:13

tommas jensen skrev:Jeg ser gerne snart noget kvalitet ind og ikke kvantitet :danmarkfan:
Ja og gerne noget kvantitet ud også...! Vi skal af med Larsen, Sylvestr, Holgersson, Sloth, Grønning. De rider godt nok :cheers: ikke hurtigt derude på Hornevel.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. jun 2017, 10:24

Jeg forstår godt og sætter pris på, at AaB går efter hylde-A spillere, men vi bør også gå efter et par hylde-B spillere, som er driftsikre. F.eks. Mathias Nielsen, A. Jakobsen, M. Gundelach og Mikkel Rygaard.
Man skal huske på, at den spillestil Wieghorst vil spille, ikke umiddelbart passer så godt til vores nuværende spillere, så efter min mening er det ikke nok at hente 2-3 hylde-A spillere. Vi er nødt til at hente nogle hylde-B spillere også, der har teknik, fart og taktisk forståelse på et acceptabelt niveau.

Det bliver endvidere en udfordring at finde den helt rigtige 10´er til vores startopstilling. Jeg tror og håber ikke, at Børsting er tiltænkt den plads fremover. Så indtil Ramkilde er moden nok til at spille der fast, kunne vi evt. hente en Kim Aabech, som ikke passer ind i Horsens pga. den primitive spillestil. Aabech kan bidrage med målfarlighed, assists, og er god til at spille i mellemrummene. Han er en opgradering på 10´er positionen ift. sidste sæson. Vi kan give ham en 1-årig kontrakt.
Men Mikkel Rygaard er at foretrække på 10´er positionen, men han er også en del dyrere at hente end Aabech.
Der var tidligere et løst rygte omkring Danny Olsen skulle til AaB, og at han dumpede lægetjekket, så på den baggrund er det ikke utænkeligt at vi får en Aabech at se i AaB, da D. Olsen også kan spille 10´er.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 16. jun 2017, 11:02

FIDEL skrev:Man skal huske på, at den spillestil Wieghorst vil spille, ikke umiddelbart passer så godt til vores nuværende spillere
Problemet er vel, at vi ikke aner hvordan Wieghorst vil spille. For det vi så i foråret er forhåbentlig ikke spillestilen.

10'er positionen. Nu irriterer de tal mig, fordi de er meget intetsigende, da systemer i dag ikke er så rigide, som man gerne vil gøre dem til. Og igen har man hørt Wieghorst sige en bestemt talkombination ?

Men 10'er positionen. Som jeg ser pladsen så har vi Risgård og Thellufsen, som vil kunne spille pladsen i næste sæson. Den ene var ny, den anden meget småskadet denne sæson, så alene af den grund tror jeg på bedre tider. Jeg synes ikke, at der skal bruges energi på den plads. Flores kunne vel også være et fint bud.

Generelt mener jeg, at en træner godt må hente en enkelt, maks. 2 spillere, fra "gamle" dage for at få sin spillestil til at fungere. Men hvis vandrørene har lidt ret, så virker det kun til at være spillere, som Wieghorst tidligere har trykket hånd med, som er i spil. Det er dårlig trænerhåndværk, hvis det er sandt.

Koncentrerer nu den offensive indsats med at finde den rette frontangriber. Dem i næste geled har vi mange gode og mange forskellige. De bør kunne kombineres til et tåleligt resultat indtil videre. Hvis man henter hængende angriber/kantspiller, så bør nogle af de nuværende videre og det ved vi vel ikke, hvem det skal være.

Det virker dog også til, at Gaarde har mere fokus på midterforsvaret. Hvilket er meget positivt. Tror også, at vi får en højreback ind, før vi får en 10'er.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 16. jun 2017, 11:06

FIDEL skrev:
tommas jensen skrev:Jeg ser gerne snart noget kvalitet ind og ikke kvantitet :danmarkfan:
Ja og gerne noget kvantitet ud også...! Vi skal af med Larsen, Sylvestr, Holgersson, Sloth, Grønning. De rider godt nok :cheers: ikke hurtigt derude på Hornevel.
Vi har allerede taget afsked med fem spillere (Lucic, Helenius, Mæhle, Ene og Rokkedal) og det er ganske givet ikke slut endnu.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 16. jun 2017, 11:08

Hvis Sloth sidder på bænken, fordi trænerne vurderer, han laver for lidt defensivt, ville Kim Aabech komme til at sidde på Guldhornene og streame AaB's kampe på sin mobil...

Låst