Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Hovedet » 30. jul 2017, 23:34

Martino skrev:
Elscorpio skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.
Taler du om DS-træneren eller hvem mener du?
Andenholdet er vel andenholdet, der kan vel ikke være to andenhold.
Kommer vel an på om du ser DS som andetholdet eller reserveligaen som vores andethold, men disse spillere findes jo stort set alle i 1.holdstruppen.
Hvorom alting er, render der næppe en masse stjerner rundt på det 2. hold, som klubbens trænere skulle have overset ...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Hovedet » 30. jul 2017, 23:36

BassogogsVen skrev:
Tyskeren skrev:
Hanga skrev:
Halil skrev:
Tyskeren skrev:Så desværre ikke kampen - hvordan spillede Lesniak?
Meget sikker i sine afleveringer, enkelte gode offensive lange bolde(blandt andet til Edison, der får en stor chance) og han tilbyder sig meget.

Skal være lidt bedre i sine defensive placeringer sammen med Pølsen, men det var en fin indsats.
Sjovt som man kan se tingene forskelligt, jeg synes han var meget anonym og fyldte alt alt for lidt på midtbanen. Fik også kritik af kommentatorerne. Men ok, ingen pånær Flores strålede i dag.
Ok - tak for info! Lyder som endnu en spiller som ikke blir en forstærkning.
Jo, han bliver. Han har meget mere at byde på end Magnus-Sidelæns. Maget mere boldspillende og bevægelig. Men der er vel heller ingen, der forventede, at han er købt som en forstærkning her og nu.
Jo, vi har NETOP behov for spillere, der kan forstærke os her og nu og omgående. Det sidste, vi har brug for, er "udviklingsspillere" og tidligere storspillere, der skal spilles i form. Erfaringerne med den slags er nærmest entydigt elendige i hele Gaardeæraen.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Klaus » 30. jul 2017, 23:38

STE skrev: Jeg har svært ved at se logikken i at skulle skifte cheftræner, købe nye forsvarsspillere, der skal spilles ind eller hyre Allan Frelser, som nogen mener er eneste løsning.
Er det et eller andet malplaceret forsøg på at underkende de resultater Kuhn har været med til at skabe i AaB????? Det kan da i hvert fald konstateres, at da Ricoh havde kørt holdet i sænk, tog Kuhn over med ganske gode resultater til følge. Så vidt jeg husker tabte vi ikke en eneste kamp med ham som cheftræner???? Det rækker næppe til at være frelser, men nærmere til at være en person man bør forsøge at tilknytte, når tingene ikke fungerer.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 23:40

Hovedet skrev:
BassogogsVen skrev:
Tyskeren skrev:
Hanga skrev:
Halil skrev:
Tyskeren skrev:Så desværre ikke kampen - hvordan spillede Lesniak?
Meget sikker i sine afleveringer, enkelte gode offensive lange bolde(blandt andet til Edison, der får en stor chance) og han tilbyder sig meget.

Skal være lidt bedre i sine defensive placeringer sammen med Pølsen, men det var en fin indsats.
Sjovt som man kan se tingene forskelligt, jeg synes han var meget anonym og fyldte alt alt for lidt på midtbanen. Fik også kritik af kommentatorerne. Men ok, ingen pånær Flores strålede i dag.
Ok - tak for info! Lyder som endnu en spiller som ikke blir en forstærkning.
Jo, han bliver. Han har meget mere at byde på end Magnus-Sidelæns. Maget mere boldspillende og bevægelig. Men der er vel heller ingen, der forventede, at han er købt som en forstærkning her og nu.
Jo, vi har NETOP behov for spillere, der kan forstærke os her og nu og omgående. Det sidste, vi har brug for, er "udviklingsspillere" og tidligere storspillere, der skal spilles i form. Erfaringerne med den slags er nærmest entydigt elendige i hele Gaardeæraen.
Det har jeg vist heller aldrig hævdet, at vi ikke har. Jeg kommenterede på forventningerne til Lesniak. Og uddybede endda også, at han ikke er tiltænkt som en forstærkning her og nu. Dog er han allerede en forstærkning, hvis sammenligningen er Magnus-Sidelæns.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af STE » 30. jul 2017, 23:43

BassogogsVen skrev:
STE skrev:Nå. Op på hesten igen igen. FCN er sgu ret gode.

Når forsvaret bliver spillet bedre sammen, og der kommer en offensiv profil, skal det nok gå. Ikke til top seks, men en relativt sikker overlevelse alla sidste år formentlig.

Jeg har svært ved at se logikken i at skulle skifte cheftræner, købe nye forsvarsspillere, der skal spilles ind eller hyre Allan Kuhn, som nogen mener er eneste løsning.

Stabiliteten i forsvaret skal nok komme, og lidt mere pondus i angrebet skal nok give os et ok midterhold. Især hvis Flores kan spille sådan her hver gang.

Har I glemt FCK-kampen? Samme spillere, trænere og sportsdirektør.
At bruge én halvleg mod et historisk svagt FCK-hold til at løfte sin argumentation, er direkte useriøst. Prøv med noget mere nærværende, såsom to HELE kampe mod SJE og Farum.
Så jeg må kun bruge de seneste 2 kampe til at "løfte min argumentation"? I så fald burde vi fyre trænere en 8-9 gange i løbet af sæsonen.

Jeg er da enig i, det ikke er godt pt. Men der blir godt nok snakket meget dommedagssnak, nærmest inden vi er kommet i gang. Helt ærligt. Hvad havde vi forventet efter de 3 første svære kampe? For mit vedkommende ville det havde været fint med 3 point (imod Sønderjyske). Vi har så kun 1, så jeg savner 2.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 23:45

STE skrev:
BassogogsVen skrev:
STE skrev:Nå. Op på hesten igen igen. FCN er sgu ret gode.

Når forsvaret bliver spillet bedre sammen, og der kommer en offensiv profil, skal det nok gå. Ikke til top seks, men en relativt sikker overlevelse alla sidste år formentlig.

Jeg har svært ved at se logikken i at skulle skifte cheftræner, købe nye forsvarsspillere, der skal spilles ind eller hyre Allan Kuhn, som nogen mener er eneste løsning.

Stabiliteten i forsvaret skal nok komme, og lidt mere pondus i angrebet skal nok give os et ok midterhold. Især hvis Flores kan spille sådan her hver gang.

Har I glemt FCK-kampen? Samme spillere, trænere og sportsdirektør.
At bruge én halvleg mod et historisk svagt FCK-hold til at løfte sin argumentation, er direkte useriøst. Prøv med noget mere nærværende, såsom to HELE kampe mod SJE og Farum.
Så jeg må kun bruge de seneste 2 kampe til at "løfte min argumentation"? I så fald burde vi fyre trænere en 8-9 gange i løbet af sæsonen.

Jeg er da enig i, det ikke er godt pt. Men der blir godt nok snakket meget dommedagssnak, nærmest inden vi er kommet i gang. Helt ærligt. Hvad havde vi forventet efter de 3 første svære kampe? For mit vedkommende ville det havde været fint med 3 point (imod Sønderjyske). Vi har så kun 1, så jeg savner 2.
Nej, du må hellere end gerne bruge hele sidste sæson også. Og det der "kommet i gang" er jo lige så langt ude. Har man bare en lille bitte smule blik for fodbold, bliver man jo nødt til at se på, om tingene ændrer sig til det bedre i det lange løb (fx i forhold til sidste sæson). Ikke på én halvleg mod et bovlamt FCK-hold.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af STE » 30. jul 2017, 23:45

Klaus skrev:
STE skrev: Jeg har svært ved at se logikken i at skulle skifte cheftræner, købe nye forsvarsspillere, der skal spilles ind eller hyre Allan Frelser, som nogen mener er eneste løsning.
Er det et eller andet malplaceret forsøg på at underkende de resultater Kuhn har været med til at skabe i AaB????? Det kan da i hvert fald konstateres, at da Ricoh havde kørt holdet i sænk, tog Kuhn over med ganske gode resultater til følge. Så vidt jeg husker tabte vi ikke en eneste kamp med ham som cheftræner???? Det rækker næppe til at være frelser, men nærmere til at være en person man bør forsøge at tilknytte, når tingene ikke fungerer.
Næ. Jeg underkender ikke de resultater, Allan Kuhn har fået med AaB. Men de er opnået med et andet hold end vores nuværende. Jeg tror ikke, det er så enkelt, at han som assistenttræner vil kunne ændre på noget markant. Og jeg ser det ikke som en mulighed at fyre MW og ansætte Kuhn som chef.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af AK48hamas » 30. jul 2017, 23:46

Saa ikke kampen hvordan gik det? Spillede vi med Victor ahlmann eller Rolf Toft alene paa toppen?

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af STE » 30. jul 2017, 23:50

BassogogsVen skrev:
STE skrev:
BassogogsVen skrev:
STE skrev:Nå. Op på hesten igen igen. FCN er sgu ret gode.

Når forsvaret bliver spillet bedre sammen, og der kommer en offensiv profil, skal det nok gå. Ikke til top seks, men en relativt sikker overlevelse alla sidste år formentlig.

Jeg har svært ved at se logikken i at skulle skifte cheftræner, købe nye forsvarsspillere, der skal spilles ind eller hyre Allan Kuhn, som nogen mener er eneste løsning.

Stabiliteten i forsvaret skal nok komme, og lidt mere pondus i angrebet skal nok give os et ok midterhold. Især hvis Flores kan spille sådan her hver gang.

Har I glemt FCK-kampen? Samme spillere, trænere og sportsdirektør.
At bruge én halvleg mod et historisk svagt FCK-hold til at løfte sin argumentation, er direkte useriøst. Prøv med noget mere nærværende, såsom to HELE kampe mod SJE og Farum.
Så jeg må kun bruge de seneste 2 kampe til at "løfte min argumentation"? I så fald burde vi fyre trænere en 8-9 gange i løbet af sæsonen.

Jeg er da enig i, det ikke er godt pt. Men der blir godt nok snakket meget dommedagssnak, nærmest inden vi er kommet i gang. Helt ærligt. Hvad havde vi forventet efter de 3 første svære kampe? For mit vedkommende ville det havde været fint med 3 point (imod Sønderjyske). Vi har så kun 1, så jeg savner 2.
Nej, du må hellere end gerne bruge hele sidste sæson også. Og det der "kommet i gang" er jo lige så langt ude. Har man bare en lille bitte smule blik for fodbold, bliver man jo nødt til at se på, om tingene ændrer sig til det bedre i det lange løb (fx i forhold til sidste sæson). Ikke på én halvleg mod et bovlamt FCK-hold.
Så lad mig omformulere: komme i gang med det nye forsvar. 3 kampe med et nyt forsvar er altså ikke det lange løb.

Og ringere var FCK altså heller ikke. Nogle gange spiller de også imod hold, der spiller godt. For eksempel da vi var i parken i første runde.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 23:53

STE skrev:
BassogogsVen skrev:
STE skrev:
BassogogsVen skrev:
STE skrev:Nå. Op på hesten igen igen. FCN er sgu ret gode.

Når forsvaret bliver spillet bedre sammen, og der kommer en offensiv profil, skal det nok gå. Ikke til top seks, men en relativt sikker overlevelse alla sidste år formentlig.

Jeg har svært ved at se logikken i at skulle skifte cheftræner, købe nye forsvarsspillere, der skal spilles ind eller hyre Allan Kuhn, som nogen mener er eneste løsning.

Stabiliteten i forsvaret skal nok komme, og lidt mere pondus i angrebet skal nok give os et ok midterhold. Især hvis Flores kan spille sådan her hver gang.

Har I glemt FCK-kampen? Samme spillere, trænere og sportsdirektør.
At bruge én halvleg mod et historisk svagt FCK-hold til at løfte sin argumentation, er direkte useriøst. Prøv med noget mere nærværende, såsom to HELE kampe mod SJE og Farum.
Så jeg må kun bruge de seneste 2 kampe til at "løfte min argumentation"? I så fald burde vi fyre trænere en 8-9 gange i løbet af sæsonen.

Jeg er da enig i, det ikke er godt pt. Men der blir godt nok snakket meget dommedagssnak, nærmest inden vi er kommet i gang. Helt ærligt. Hvad havde vi forventet efter de 3 første svære kampe? For mit vedkommende ville det havde været fint med 3 point (imod Sønderjyske). Vi har så kun 1, så jeg savner 2.
Nej, du må hellere end gerne bruge hele sidste sæson også. Og det der "kommet i gang" er jo lige så langt ude. Har man bare en lille bitte smule blik for fodbold, bliver man jo nødt til at se på, om tingene ændrer sig til det bedre i det lange løb (fx i forhold til sidste sæson). Ikke på én halvleg mod et bovlamt FCK-hold.
Så lad mig omformulere: komme i gang med det nye forsvar. 3 kampe med et nyt forsvar er altså ikke det lange løb.

Og ringere var FCK altså heller ikke. Nogle gange spiller de også imod hold, der spiller godt. For eksempel da vi var i parken i første runde.
Nu er det vist ikke kun forsvaret, der er problemet på dette hold.

Og ja, vi spillede godt i anden halvleg mod FCK, men havde det været samme FCK-hold som sidste år, havde vi ikke set så gode ud. Det er sådan set bare min pointe i, at man ikke kan hænge det store op på den halvleg i lyset af sidste sæson og de fem andre halvlege i denne sæson.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Hovedet » 30. jul 2017, 23:58

Gamen skrev:
STE skrev: Har I glemt FCK-kampen? Samme spillere, trænere og sportsdirektør.
Når selv Hobro kan være bedst i Parken, så er det latterligt at blive ved med at snakke om alle de lovende perspektiver i den kamp. Faktum er, at vi er lige så ringe som vi har været de sidste 25 kampe. Ud af dem har vi spillet 3-4 gode kampe...
Og så kan vi stå de næste to år og tale om "den gode halvleg i Parken" og kampen mod Silkeborg i februar 2016. Det nytter ikke noget, at der rundt regnet går et halvt år mellem gode præstationer fra AaBs side.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 23:59

Hovedet skrev:
Gamen skrev:
STE skrev: Har I glemt FCK-kampen? Samme spillere, trænere og sportsdirektør.
Når selv Hobro kan være bedst i Parken, så er det latterligt at blive ved med at snakke om alle de lovende perspektiver i den kamp. Faktum er, at vi er lige så ringe som vi har været de sidste 25 kampe. Ud af dem har vi spillet 3-4 gode kampe...
Og så kan vi stå de næste to år og tale om "den gode halvleg i Parken" og kampen mod Silkeborg i februar 2016. Det nytter ikke noget, at der rundt regnet går et halvt år mellem gode præstationer fra AaBs side.
Just præcis!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Funky » 31. jul 2017, 00:02

Et kedeligt faktum er også, at meget kunne have set anderledes ud efter disse 3 runder, hvis vores angriber scorede på bare de fleste af de store chancer, han kommer til. I dag var vi eks. sikkert kommet afsted med en 3-3, hvis Pohl havde scoret på sin store chance til sidst. Uanset hvor godt eller skidt spillet i øvrigt har været. Jeg tror endda man kan sætte sig ned og tælle chancer i dagens kamp, og nå frem til, at FCN (ud over at spille godt) også var pænt effektive på de chancer, de skabte eller fik foræret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Hovedet » 31. jul 2017, 00:03

BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
Halil skrev:
Dampbarn skrev:Det er et problem, at Würtz ikke længere kan klare den defensive midtbane alene.
Når man spiller med 2 stk. "6" og ingen af dem i truppen kan noget offensivt, så hænger alt på kanterne, og igen her er der ikke nogen der kan noget på egen hånd (ud over Flores i denne kamp). Så er det op af bakken, og en af grundene til vi ikke scorer ret meget.
Ingen fra midtbanen scorer 5+ mål pr. sæson. Og vi har heller ikke nogen angriber, som scorer meget over 5+ pr. sæson.
Så skal vi satse på forsvaret til at lave mål , samt selvmål. og det er ikke nemt.
Og når forsvaret ikke kan spille til 0, så er der kun 2 ting der kan redde os, og det er HELD eller indkøb.
Det er et problem med Børsting som kant og Risi som hængende angriber(eller hvad han nu er). Der sker ikke nok fra de to.

Især Børsting er SuperPøleren af en grund.

Og du har helt ret i at det offensivt blir et problem, når defensiven koger.
Risgård har altså heller ikke nogen chance for at gøre en positiv forskel når man vil stå så lavt. Han har ikke tempoet, og blev flere gange løbet op når han fik ellers gode pasninger. Børsting har mere speed, og Pohl endnu mere. Han kan så til gengæld ikke ramme målet, så deeet...
Hvad kan man bruge speed til, når man er boldmongol? Og Pohl begynder jeg snart at have mine tvivl med. Selv under opvarming hamrer han dem langt over.
Boldmongol og boldmongol...Børstings mål mod Viborg var formentlig det, som holdt os ude af nedrykningskampe (og som jeg så det, dermed en realistisk mulighed for nedrykning) ;)
Men han lignede da ikke en spiller, som befandt sig godt på plasticbanen i Farum, nej. Ikke desto mindre burde han have fået et straffespark.
At han har scoret et mål i en kamp mod et hold, som AaB burde slå 89 ud af 100 gange får den altså ikke til at gå i bukserne på mig. Slet ikke, når alt andet han laver simpelthen er grotesk dårligt.
Det er en absurd argumentation, der kan få alle spillere til at fremstå som stjerner. Hvad med Holgersson to mål mod Horsens og FCN, der sikrede os 4 point? Eller Pohls træffer i Aarhus, der gav to point? Eller Thellufsens mål mod AGF, der også var to point værd? Altså gjort op på den måde var Holgersson, Pohl og Thellufsen helt uundværlige profiler i fjor, der frelste os fra nedrykning...

AaB&SAFC
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 29. jan 2008, 23:22

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af AaB&SAFC » 31. jul 2017, 00:08

Jeg synes det er ærgerligt som vi famler taktisk. Det nytter heller ikke noget at skifte rundt på det hele hver gang, heller ikke når man taber 4-1. Det er sådan set det der skuffer mig mest. At man ikke tror nok på konceptet. Det sagt, så tror jeg helt sikkert vi ville være bedst i en 3-5-2. Desuden giver det os også langt mere fleksibiltet med vores trup.

Jeg synes en 3-5-2 opstilling i stil med den man afprøvede mod Vendsyssel inden sommer kunne være spændende.



Personligt er jeg klar til at skifte Würtz med Magnus.

Men det giver en fri rolle til flores centralt på midtbanen når vi er i offensiven, og så kan Magnus skuppe op til højre. Samtidig får vi vores måske mest målfarlige offensivspiller (Thellufsen) op tættere på mål. Her kan han desuden også have en lidt fri rolle. Jeg synes den måde at fordele Thellufsen, Pohl og Flores på fungerede ret godt i den træningskamp. Desuden tror jeg også Børstings bedste position er højre wingback, og kan derfor presse Pallesen på den plads.

Generelt tror jeg det er en opstilling, hvor vi kan skabe mere konkurrence om hvem der spiller, og dermed få et bedre hold.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Pastorius » 31. jul 2017, 00:14

AaB&SAFC skrev:Jeg synes det er ærgerligt som vi famler taktisk. Det nytter heller ikke noget at skifte rundt på det hele hver gang, heller ikke når man taber 4-1. Det er sådan set det der skuffer mig mest. At man ikke tror nok på konceptet. Det sagt, så tror jeg helt sikkert vi ville være bedst i en 3-5-2. Desuden giver det os også langt mere fleksibiltet med vores trup.

Jeg synes en 3-5-2 opstilling i stil med den man afprøvede mod Vendsyssel inden sommer kunne være spændende.



Personligt er jeg klar til at skifte Würtz med Magnus.

Men det giver en fri rolle til flores centralt på midtbanen når vi er i offensiven, og så kan Magnus skuppe op til højre. Samtidig får vi vores måske mest målfarlige offensivspiller (Thellufsen) op tættere på mål. Her kan han desuden også have en lidt fri rolle. Jeg synes den måde at fordele Thellufsen, Pohl og Flores på fungerede ret godt i den træningskamp. Desuden tror jeg også Børstings bedste position er højre wingback, og kan derfor presse Pallesen på den plads.

Generelt tror jeg det er en opstilling, hvor vi kan skabe mere konkurrence om hvem der spiller, og dermed få et bedre hold.
Fuldstændig enig. Jeg er nogenlunde ligeglad med opstillingen, men vi bliver nødt til at spille AaB-spil og gøre det så godt vi kan. Vi har alt for meget fokus på de mål vi lukker ind. Det er ligegyldigt. De perioder hvor vi lagde pres på deres forsvar kom vi til gode chancer, og selvom det ikke var mange minutter scorede vi 3 mål.

Angrib, angrib angrib!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Funky » 31. jul 2017, 00:26

Hovedet skrev:
Det er en absurd argumentation, der kan få alle spillere til at fremstå som stjerner. Hvad med Holgersson to mål mod Horsens og FCN, der sikrede os 4 point? Eller Pohls træffer i Aarhus, der gav to point? Eller Thellufsens mål mod AGF, der også var to point værd? Altså gjort op på den måde var Holgersson, Pohl og Thellufsen helt uundværlige profiler i fjor, der frelste os fra nedrykning...
Nu går det vist også overfortolkning i, hvad jeg skriver, gør der ikke?
Jeg kalder ikke Børsting en stjerne, og heller ikke en boldkunstner. Han er også blevet presset ud på bænken lige p.t., så det er jo ikke fordi, Wieghorst ser ham som uundværlig. Men hvis påstanden er, at han intet positivt leverer i offensiven, så er det jo bare forkert.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 31. jul 2017, 00:35

Funky skrev:
Hovedet skrev:
Det er en absurd argumentation, der kan få alle spillere til at fremstå som stjerner. Hvad med Holgersson to mål mod Horsens og FCN, der sikrede os 4 point? Eller Pohls træffer i Aarhus, der gav to point? Eller Thellufsens mål mod AGF, der også var to point værd? Altså gjort op på den måde var Holgersson, Pohl og Thellufsen helt uundværlige profiler i fjor, der frelste os fra nedrykning...
Nu går det vist også overfortolkning i, hvad jeg skriver, gør der ikke?
Jeg kalder ikke Børsting en stjerne, og heller ikke en boldkunstner. Han er også blevet presset ud på bænken lige p.t., så det er jo ikke fordi, Wieghorst ser ham som uundværlig. Men hvis påstanden er, at han intet positivt leverer i offensiven, så er det jo bare forkert.
Så "at levere positivt" er at score et mål i foråret mod et hold, som vi burde slå igen og igen og igen? Det er jo lige så bizart, som at Blåbberen skulle være vigtig for vores offensiv, fordi han er vores topscorer.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Funky » 31. jul 2017, 00:50

BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Det er en absurd argumentation, der kan få alle spillere til at fremstå som stjerner. Hvad med Holgersson to mål mod Horsens og FCN, der sikrede os 4 point? Eller Pohls træffer i Aarhus, der gav to point? Eller Thellufsens mål mod AGF, der også var to point værd? Altså gjort op på den måde var Holgersson, Pohl og Thellufsen helt uundværlige profiler i fjor, der frelste os fra nedrykning...
Nu går det vist også overfortolkning i, hvad jeg skriver, gør der ikke?
Jeg kalder ikke Børsting en stjerne, og heller ikke en boldkunstner. Han er også blevet presset ud på bænken lige p.t., så det er jo ikke fordi, Wieghorst ser ham som uundværlig. Men hvis påstanden er, at han intet positivt leverer i offensiven, så er det jo bare forkert.
Så "at levere positivt" er at score et mål i foråret mod et hold, som vi burde slå igen og igen og igen? Det er jo lige så bizart, som at Blåbberen skulle være vigtig for vores offensiv, fordi han er vores topscorer.
Nu har Børsting altså også gjort andet godt for AaB's offensiv end at score et (vigtigt) mål mod Viborg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 31. jul 2017, 01:01

Funky skrev:
BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Det er en absurd argumentation, der kan få alle spillere til at fremstå som stjerner. Hvad med Holgersson to mål mod Horsens og FCN, der sikrede os 4 point? Eller Pohls træffer i Aarhus, der gav to point? Eller Thellufsens mål mod AGF, der også var to point værd? Altså gjort op på den måde var Holgersson, Pohl og Thellufsen helt uundværlige profiler i fjor, der frelste os fra nedrykning...
Nu går det vist også overfortolkning i, hvad jeg skriver, gør der ikke?
Jeg kalder ikke Børsting en stjerne, og heller ikke en boldkunstner. Han er også blevet presset ud på bænken lige p.t., så det er jo ikke fordi, Wieghorst ser ham som uundværlig. Men hvis påstanden er, at han intet positivt leverer i offensiven, så er det jo bare forkert.
Så "at levere positivt" er at score et mål i foråret mod et hold, som vi burde slå igen og igen og igen? Det er jo lige så bizart, som at Blåbberen skulle være vigtig for vores offensiv, fordi han er vores topscorer.
Nu har Børsting altså også gjort andet godt for AaB's offensiv end at score et (vigtigt) mål mod Viborg.
Det må så være min fejl, men jeg har blot ikke noteret mig det.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar