Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 31. jul 2017, 21:20

For lige at følge op på min tidligere finne-post, så tror jeg godt at særligt Berat Sadik kan være i spil. KS Samara gav ham en fri transfer efter de rykkede ud af den bedste russiske række, hvor han i øvrigt ikke havde succes. Han har heller ikke haft succes i Tyskland eller Belgien, men havde det til gengæld i FC Thun i Schweiz. Eftersom Grashoppers render med mange af de samme spillere som vi går efter må det jo være en mere attraktiv liga. Derudover har han lavet et hav af mål i Finland. Men altså han er gratis og kunne være en fin overgangsløsning, idet jeg tror AaB satser 100 pct på både Pohl og
Ramkilde.



En anden finsk Dark horse kunne være det gamle Dortmund talent Tim Vayrynen, der render rundt og mistrives i Hansa Rostock med et år tilbage af kontrakten. Men udover en god skoling har han ikke præsteret andre steder end i regionalligaen, så det vil være et stort sats på et uforløst potentiale.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 31. jul 2017, 21:21

Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Ska' vi hak'?

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 31. jul 2017, 21:23

aaballday skrev:
LordMessi skrev:
aaballday skrev:Seneste nyt:

Allan Gaarde var til FCM's reserveholdskamp i dag. I holdopstilligen: Martin Pusic.
Hvordan spillede Pusic så...?
Han scorede et mål. Det skal lige siges: Jeg aner ikke om det var Pusic han kiggede på. Men det er da den spiller med højst sansyndlighdd. Det kan også være Jonas Dal fra Kjellerup (han er træner der)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... m-reserver

Sammendrag af kampen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 31. jul 2017, 21:28

MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Tror faktisk at Pusic er lige det vi har behov for.

Han er en fanden i voldsk spiller der vil score mål..
Lad ham gerne gøre det i 2 år hos os og så send ham videre.
------------------
mvh Kristian

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 31. jul 2017, 21:30

Kristian skrev:
MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Tror faktisk at Pusic er lige det vi har behov for.

Han er en fanden i voldsk spiller der vil score mål..
Lad ham gerne gøre det i 2 år hos os og så send ham videre.
Ved ikke lige med de to år, men ellers er jeg enig.

Trænger til noget fanden-voldsk-hed.....Risgård havde det tidligere (inden jeg bliver flammet, så sammenligner jeg ikke de to)

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 31. jul 2017, 21:36

Rams skrev:Eftersom Grashoppers render med mange af de samme spillere som vi går efter må det jo være en mere attraktiv liga.
Penge, penge, penge. Udover Sion, Basel, Grasshoppers og Young Boys er der dog ikke rigtig nogen af de andre klubber, der har specielt mange penge. Selv Grasshoppers hænger lidt med røven i vandskorpen.
Har set en del kampe fra den schweiziske Super League, og det er ikke særligt højt niveau. Meget lig den danske liga.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 31. jul 2017, 21:41

MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Ja det vil da være dumt at hente en mand som kan score på vores chancer.
Måske han netop kunne være løsningen på de problemer holdet har (manglende sejre)

Når det er sagt.
Så var der en, der skrev om forsker ordningen som skulle være udløbet. Tror desværre ikke han kommer til Aalborg.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 31. jul 2017, 21:52

Ham Berat Sadik ser fin ud, og ligner en dygtig afslutter - både med fødder og hoved. Og på trods af sin størrelse ser han faktisk ok hurtig ud.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 31. jul 2017, 22:31

Gaarde6 skrev:
MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Ja det vil da være dumt at hente en mand som kan score på vores chancer.
Måske han netop kunne være løsningen på de problemer holdet har (manglende sejre)

Når det er sagt.
Så var der en, der skrev om forsker ordningen som skulle være udløbet. Tror desværre ikke han kommer til Aalborg.
Manden er 150% humørspiller - nej, ham skal vi sataneme ikke røre ved en ildtang! Er der modgang scorer han ikke, og eftersom hele debatsiden ved vi er rykket ned, så kan jeg simpelthen ikke forstå i bliver våde i trussen over ham!
Ska' vi hak'?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 31. jul 2017, 22:34

MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Jeg er helt med dig her. Det er vigtigere, at han er flink. Han er sikkert også sådan en, der var vild på tribunen i sine unge år.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 31. jul 2017, 22:35

Rextherunt skrev:
Ham der Emil skrev:
Gaarde6 skrev:Jeg synes slet ikke at spillet på banen er det mest skræmmende. Der har jeg accepteret at vi ikke har en bedre trup og derfor ikke kan forlange gode resultater.

Nej det skræmmende er at man på Hornevej, sidder med sine hvide røvballer solidt placeret ovenpå en af de tykkeste tegnebøger i dansk fodbold. Og her sidder man så og bilder sig selv ind at truppen er god nok og at det hele nok skal gå.
Og det er på trods af at vi siden 2014 har været på en solid og lang rutsjetur direkte mod bunden af ligaen! Det være sig både trup mæssigt og spille mæssigt! Jeg får direkte opkast fornemmelser, når hele fodbold Danmark kan se den manglende kvalitet i truppen. Samtidig kan man så høre Gaarde sige at der ikke kommer til at ske noget revolutionerende i den sidste del af transfervinduet!?! er i FUCKING seriøse ude på Hornevej???
I er ved at tabe hele fodbold nordjylland, fordi i hellere vil gemme pengene (Til hvad i øvrigt?) End i en gang for alle f¨år landet 3-4 spillere, som kan få os væk fra denne ELENDIGE tur mod afgrunden, som vi har været på ALT for længe!
På min arbejdsplads må vi også godt lave fejl. Men vender jeg det døve øre til gennem 2 år, som de har gjort det på Hornevej. Så røg jeg ud med et solidt spark i røven!!!
Jeg kunne ikke være mere enig! Gaarde har haft så forfærdelig lang tid til at scoutet/finde relevante spillere til os. Allerede da vi røg i nedrykningsspillet skulle Gaarde have været igang!

Jeg snakkede forleden med en tidligere og nogle nuværende Superliga spillere, de mener alle at AaB er for langt ude pt. Det samme skulle gøre sig gældende blandt rigtig mange andre spillere i ligaen. At vi kunne lande Okore er fantastisk, men helt sikkert og udelukkende MWs fortjeneste.

Der er rigtig meget talent i 1. divisionen og Gaarde burde immervæk kigge mod nogle af klubberne der.
Kan du uddybe hvad der menes med "langt ude"
Jeg var en anelse træt, så det blev ikke til den bedste formulering; my bad.
Men med "langt ude" menes der, at klubben sejler, den har ikke spillet flot fodbold i lang tid, resultaterne udebliver osv. osv.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Winterburn » 31. jul 2017, 22:41

Hvad blev der egentlig af Rubin Okotie?
Kunne han ikke stadig bruges - eller var han mere et Lars Soendergaard project?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 31. jul 2017, 22:48

BassogogsVen skrev:
MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Jeg er helt med dig her. Det er vigtigere, at han er flink. Han er sikkert også sådan en, der var vild på tribunen i sine unge år.
Dejlig sammenligning - du får lige en Jeppe Curth! :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 31. jul 2017, 22:49

MrBangDK skrev:
Gaarde6 skrev:
MrBangDK skrev:Pusic - lige typen vi har brug for, når HOLDET ikke kan finde ud af det sammen.. så er egoisme og selvisk opførsel bare det fedeste. VILDERE AALBORG!!!
Ja det vil da være dumt at hente en mand som kan score på vores chancer.
Måske han netop kunne være løsningen på de problemer holdet har (manglende sejre)

Når det er sagt.
Så var der en, der skrev om forsker ordningen som skulle være udløbet. Tror desværre ikke han kommer til Aalborg.
Manden er 150% humørspiller - nej, ham skal vi sataneme ikke røre ved en ildtang! Er der modgang scorer han ikke, og eftersom hele debatsiden ved vi er rykket ned, så kan jeg simpelthen ikke forstå i bliver våde i trussen over ham!
Fordi han er en pisse god angriber og fordi han (i mine øjne) Er præcis det vi mangler i feltet.
At han er humør spiller kan jeg ikke genkende. Jeg synes netop han viser vilje hver gang jeg har set ham spille. I øvrigt tror jeg ikke der er så mange spillere, som præsterer 100%i modgang. Vi har vel selv 22-25 spillere, som beviser det meget godt.
Ham og kusk er klart mine ønske spillere. Og jeg finder gerne en ildtang og løfter pusic hele vejen herop.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 31. jul 2017, 23:42

Ang. det finske rygte, så kan man jo også lege med tanken om en angriber fra et andet land i den finske liga, og her er særligt franske Guy Gnabouyou spændende. Han har scoret mange mål for Fc Inter Turku og har kontraktudløb til nytår.

Men ellers tager jeg gerne Berat Sadik... :aabfan:

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 31. jul 2017, 23:58

Hovedet skrev:
KJ skrev:Gamen, du er forblændet af øjebliksbilleder. FCN endte som nr. 6 sidste sæson, og var ét nederlag fra at ende i nedrykningsspillet. De er ikke et kronisk tophold og har aldrig været det. Jeg tager hatten af for dem, hvis de kan holde sig i toppen de næste 5 år uden væsentlige indkøb - men jeg vil se det, før jeg tror det. Selv klubber med ekstrem ekspertise og historik for talentudvikling rammer ind i døde perioder. Dinamo Zagreb, som har udviklet et hav af europæiske topspillere, blev vippet af pinden af Rijeka.

Du har åbenbart ikke selv set Ramkilde spille? Men fair nok at have en holdning til ham - på ikke-eksisterende grundlag... Der har været minimum et bud på Ramkilde sidste år, og efter mine oplysninger bliver han fulgt af i hvert fald Wolfsburg og Mönchengladbach.
Jamen, har han overhovedet spillet på Superligaholdet, og er han ikke skadet i øvrigt? Altså ham Ramkilde. Er det så lidt á la ham Baret (tror jeg nok), der røg til Juventus uden at have optrådt på AaBs førstehold?
Ramkilde har spillet 5 førsteholdskampe og forventes tilbage i kampform om maks 4 uger. Hans gennembrudsstyrke og drev med bolden er i topniveau i AaB-regi. Det er de færreste som kan løbe ham op, når først han træder på speederen også selvom han løber med bold. Ramkilde ryger helt sikkert ingen steder i denne sæson. Han har næsten 2 år tilbage af sin kontrakt og forventes at få sit gennembrud i AaB i år.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 1. aug 2017, 00:20

Gamen skrev:
Martino skrev:Hørte to rygter den anden dag. En spiller fra Tysk fodbold - jeg antager det er vores nye brasser samt en spiller fra Finland(evt den finske liga). Nogle bud hvem der evt forhandles med?
Har hørt noget andet, men under alle omstændigheder også omkring et angriberkøb. Kan ikke se hvad der lige skulle interessere os i Finland.
Og hvad hørte du ang. en angriber?

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Remark » 1. aug 2017, 10:57

Der er en måned tilbage af vinduet.

Gaarde er på jagt efter en angriber. Det må gerne være en no-nonsense type for mit vedkommende.

Vi har i hvert fald været for nedadgående siden foråret 2016, så det er tiltrængt med en angriber. Det er Gaardes chance for at rette op på transfervinduet fra helvede i 2016.

Iøvrigt er det 10 år siden i dag, at vi tabte 5-0 i Randers... Husker stadig debatsiden dengang, mon ikke vi kan trøste os med, at det nok skal gå fremad for AaB igen.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Remark » 1. aug 2017, 10:57

Der er en måned tilbage af vinduet.

Gaarde er på jagt efter en angriber. Det må gerne være en no-nonsense type for mit vedkommende.

Vi har i hvert fald været for nedadgående siden foråret 2016, så det er tiltrængt med en angriber. Det er Gaardes chance for at rette op på transfervinduet fra helvede i 2016.

Iøvrigt er det 10 år siden i dag, at vi tabte 5-0 i Randers... Husker stadig debatsiden dengang, mon ikke vi kan trøste os med, at det nok skal gå fremad for AaB igen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 1. aug 2017, 11:01

Remark skrev:Der er en måned tilbage af vinduet.

Gaarde er på jagt efter en angriber. Det må gerne være en no-nonsense type for mit vedkommende.

Vi har i hvert fald været for nedadgående siden foråret 2016, så det er tiltrængt med en angriber. Det er Gaardes chance for at rette op på transfervinduet fra helvede i 2016.

Iøvrigt er det 10 år siden i dag, at vi tabte 5-0 i Randers... Husker stadig debatsiden dengang, mon ikke vi kan trøste os med, at det nok skal gå fremad for AaB igen.
Puha, dagen før min 21 års fødselsdag og jeg havde fået lokket en ven der holder med Randers med til bold dernede. Det blev satme en lang aften, hvor intet virkede. Det var pinligt både indenfor og udenfor banen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst