Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 6. aug 2017, 15:37

I en 3-5-2 er Blåbjerg bedre i forsvaret en Ahlman, ja. Men så ville jeg til hver en tid beholde ham på banen - blot lidt længere fremme!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 6. aug 2017, 15:48

André Riel?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 6. aug 2017, 15:50

Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5110
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2017, 15:52

Pastorius skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Tænkte det samme. Helsingør har jo en ret special stil og derfor slet ikke sikkert han passer ind hos os spillemæssigt. Derudover skræmmer det mig også lidt, at han ikke kunne bruges i Vendsyssel og blev sendt retur efter et halvt år. Måske det er en af de spillere som trives bedst med trygheden der hvor han er opfostret.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 6. aug 2017, 16:02

Jakobsen skrev:
Jeg kan jo bare konstatere, at du så ikke har set det samme som jeg. Det er fuldstændig som det plejer. Desuden er Ahlmann ikke midtstopper.
Det sidste med midtstopper var blot en sidebemærkning. Det jeg vil frem til er, at jeg egentlig godt kan se Ahlmann har nogle udfordringer i luftspillet, men jeg ikke mener Blåbjerg er nogen forbedring.[/quote]

Men det mener jeg, ellers havde jeg heller ikke skrevet det første indlæg. Men nu vil jeg se fodbold, og jeg håber Ahlmann gør min kritik til grin.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 6. aug 2017, 16:10

Pastorius skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Spørgsmålstegnet er et ret godt hint til, at jeg netop stillede et spørgsmål, da jeg kender meget lidt til spilleren. :D

Vi mangler, og ved at Gaarde søger efter, en angriber, og vi har kunnet se mange af de mere oplagte emner skrive kontrakt med andre klubber. Endvidere ser historien om, at Gaarde var nede og se Pusic i en reserveholdskamp for FCM ikke ud til at føre noget med sig, så derfor må man jo spørge sig selv, hvem der så kunne tænkes at være blandt de emner, som Gaarde ser på.

En dansk spiller, eller for den sags skyld en nordisk spiller, ville have en fordel i forhold til ikke at skulle have en lang tilvænningsperiode, og jeg går ud fra, at AaB fortsat sætter ekstra pris på spillere, der kan hentes gratis eller billigt. Riel må forventes at høre til den sidstnævnte gruppe.

Men mit indlæg var som sagt et spørgsmål, og jeg kan så forstå på dig, at han ikke er den rette type.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 6. aug 2017, 18:13

Legum Magister skrev:André Riel?
Meget sjovt at Flemming Poulsen lige står og anbefaler ham
AaB i hjertet

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 6. aug 2017, 18:23

Allan Gaarde ikke til stede i Odense.
Canal9 meldte, at han var "andetsteds for at se fodbold" - og det er nok ikke kvindefinalen han ser

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af michael_nagg » 6. aug 2017, 18:28

aaballday skrev:Allan Gaarde ikke til stede i Odense.
Canal9 meldte, at han var "andetsteds for at se fodbold" - og det er nok ikke kvindefinalen han ser
Mon ikke han er at finde på Brøndby stadion. Han skriver med wilcek i pausen, og kusk efter kampen

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kunji » 6. aug 2017, 18:48

swfc skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Meget sjovt at Flemming Poulsen lige står og anbefaler ham
Eller et udtryk for at Flemming Poulsen er spejlblank og kun kan rumme ting, der er sket samme dag.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 6. aug 2017, 19:01

Kunji skrev:
swfc skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Meget sjovt at Flemming Poulsen lige står og anbefaler ham
Eller et udtryk for at Flemming Poulsen er spejlblank og kun kan rumme ting, der er sket samme dag.
Jo jo, fortolkningen er fri
AaB i hjertet

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Krage » 6. aug 2017, 19:13

michael_nagg skrev:
aaballday skrev:Allan Gaarde ikke til stede i Odense.
Canal9 meldte, at han var "andetsteds for at se fodbold" - og det er nok ikke kvindefinalen han ser
Mon ikke han er at finde på Brøndby stadion. Han skriver med wilcek i pausen, og kusk efter kampen
Det kunne være klasse!
Billede

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 6. aug 2017, 19:20

Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Tænkte det samme. Helsingør har jo en ret special stil og derfor slet ikke sikkert han passer ind hos os spillemæssigt. Derudover skræmmer det mig også lidt, at han ikke kunne bruges i Vendsyssel og blev sendt retur efter et halvt år. Måske det er en af de spillere som trives bedst med trygheden der hvor han er opfostret.
Som jeg husker det ønskede Vendsyssel FF at beholde Riel, det var Riels eget ønske at forlade Vendsyssel FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5110
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2017, 19:24

frederikshavneren skrev:
Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Tænkte det samme. Helsingør har jo en ret special stil og derfor slet ikke sikkert han passer ind hos os spillemæssigt. Derudover skræmmer det mig også lidt, at han ikke kunne bruges i Vendsyssel og blev sendt retur efter et halvt år. Måske det er en af de spillere som trives bedst med trygheden der hvor han er opfostret.
Som jeg husker det ønskede Vendsyssel FF at beholde Riel, det var Riels eget ønske at forlade Vendsyssel FF.
Okay den udlægning kan jeg ikke huske, men jeg husker det heller ikke som nogen sportslig succes. Derudover tænker jeg, at hvis man har hjemve når man bor i Vendsyssel som sjællander så har man det sikkert også når man bor i Aalborg. Alt i alt er den største forskel jo 30-60 minutters kørsel til lufthavnen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 6. aug 2017, 22:53

Jakobsen skrev:
frederikshavneren skrev:
Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Tænkte det samme. Helsingør har jo en ret special stil og derfor slet ikke sikkert han passer ind hos os spillemæssigt. Derudover skræmmer det mig også lidt, at han ikke kunne bruges i Vendsyssel og blev sendt retur efter et halvt år. Måske det er en af de spillere som trives bedst med trygheden der hvor han er opfostret.
Som jeg husker det ønskede Vendsyssel FF at beholde Riel, det var Riels eget ønske at forlade Vendsyssel FF.
Okay den udlægning kan jeg ikke huske, men jeg husker det heller ikke som nogen sportslig succes. Derudover tænker jeg, at hvis man har hjemve når man bor i Vendsyssel som sjællander så har man det sikkert også når man bor i Aalborg. Alt i alt er den største forskel jo 30-60 minutters kørsel til lufthavnen.
Jeg har før nævnt Riel herinde, og håber stadigvæk, at Gaarde kan få ham lokket til Aalborg. Han ville være en direkte forstærkning ift. Pohl. Eventuelt kunne de spille på samme tid, men de minder nok for meget om hinanden.

Manden har et fantastisk skud, og vil blive en af de bedste teknikere på holdet hvis han kom herop.
Et Hjerte - En Klub

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hikopAaB » 6. aug 2017, 23:07

Ham der Emil skrev:
Jakobsen skrev:
frederikshavneren skrev:
Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Legum Magister skrev:André Riel?
Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Tænkte det samme. Helsingør har jo en ret special stil og derfor slet ikke sikkert han passer ind hos os spillemæssigt. Derudover skræmmer det mig også lidt, at han ikke kunne bruges i Vendsyssel og blev sendt retur efter et halvt år. Måske det er en af de spillere som trives bedst med trygheden der hvor han er opfostret.


Som jeg husker det ønskede Vendsyssel FF at beholde Riel, det var Riels eget ønske at forlade Vendsyssel FF.
Okay den udlægning kan jeg ikke huske, men jeg husker det heller ikke som nogen sportslig succes. Derudover tænker jeg, at hvis man har hjemve når man bor i Vendsyssel som sjællander så har man det sikkert også når man bor i Aalborg. Alt i alt er den største forskel jo 30-60 minutters kørsel til lufthavnen.
Jeg har før nævnt Riel herinde, og håber stadigvæk, at Gaarde kan få ham lokket til Aalborg. Han ville være en direkte forstærkning ift. Pohl. Eventuelt kunne de spille på samme tid, men de minder nok for meget om hinanden.

Manden har et fantastisk skud, og vil blive en af de bedste teknikere på holdet hvis han kom herop.
Nej nej, det kan du ikke mene, han er 26 år, og spillet i Thorshavn, Fremad A, Vendsyssel og Helsingør, håber AaB er mere ambitiøs :(

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Silvermoon » 6. aug 2017, 23:38

Dalibor Veselinovic 29 år 1,98 høj har spillet det meste af sin karriere i Belgium sådan et skur oppe i angrebet så har vi da en at skyde efter. Free transfer

Utroligt at Gaarde ikke kan finde nogen men okay hvis han kun kigger indenfor Danmarks grænser.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hje1980 » 7. aug 2017, 09:05

Silvermoon skrev:Dalibor Veselinovic 29 år 1,98 høj har spillet det meste af sin karriere i Belgium sådan et skur oppe i angrebet så har vi da en at skyde efter. Free transfer

Utroligt at Gaarde ikke kan finde nogen men okay hvis han kun kigger indenfor Danmarks grænser.
Ja det er bare SÅ nemt at finde en spiller... for så er det ligegyldigt hvad den spiller ønsker i løn og om han vil til Aalborg for at spille bold... hvilken spiller i verden ville ikke det ;-)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. aug 2017, 10:15

Hvor er det vildt med Pohl.
Han er simpelthen for sej! Det skider jeg på!
Ja han skylder mål og det ved han godt.
Men lige meget hvor man læser, så bliver han jo nærmest skreget ud til at være ringe!! Og til at være ene skyld i hele AaBs krise!
Jeg synes han er en kanon angriber! Jeg håber Gaarde leder efter en makker til Pohl og ikke en erstatning.!
Pohl bliver en kanon angriber for os, hvis han bliver aflastet lidt.
Det Gaarde og Co er igang med nu, er at ødelægge en meget talentfuld spiller fordi han skal løfte en hel klub på hans skuldre!
Pohl kan noget som er meget vigtig for en angriber! Han kan komme frem til chancerne! Får han en makker på banen, som laver mål. Så letter det også noget af presset fra Pohls skuldre.
Som det er nu SKAL Pohl score. Vi har jo ikke andre som kommer frem til chancerne.
Havde vi eks Kusk og Pusic på holdet. Så havde Pohl ikke det pres på sig, som han har nu.

PS JA jeg har en kæmpe tro på Pohl og er stor fan af ham og hans spillestil.!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5110
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 7. aug 2017, 10:28

Gaarde6 skrev:Hvor er det vildt med Pohl.
Han er simpelthen for sej! Det skider jeg på!
Ja han skylder mål og det ved han godt.
Men lige meget hvor man læser, så bliver han jo nærmest skreget ud til at være ringe!! Og til at være ene skyld i hele AaBs krise!
Jeg synes han er en kanon angriber! Jeg håber Gaarde leder efter en makker til Pohl og ikke en erstatning.!
Pohl bliver en kanon angriber for os, hvis han bliver aflastet lidt.
Det Gaarde og Co er igang med nu, er at ødelægge en meget talentfuld spiller fordi han skal løfte en hel klub på hans skuldre!
Pohl kan noget som er meget vigtig for en angriber! Han kan komme frem til chancerne! Får han en makker på banen, som laver mål. Så letter det også noget af presset fra Pohls skuldre.
Som det er nu SKAL Pohl score. Vi har jo ikke andre som kommer frem til chancerne.
Havde vi eks Kusk og Pusic på holdet. Så havde Pohl ikke det pres på sig, som han har nu.

PS JA jeg har en kæmpe tro på Pohl og er stor fan af ham og hans spillestil.!
Jeg ved ikke om jeg vil give dig ret i, at Pohl pt. er en kanon angriber, men jeg kan godt følge dine tanker derudover. At få de unge spillere til at lykkes på førsteholdet handler altså ikke kun om at give dem spilletid, men også om hvordan man fører dem ind på 1. holdet og på den her måde risikerer man at knække en ellers virkelig spændende spiller. Pohl er 20 år - selvfølgelig er han ikke klar til at bære et helt hold så derfor mener jeg også Gaard er en større synder end Pohl i det her. Det er jo i princippet det samme som der skete med Augu i sin tid og i lidt nyere tid med Andreas Bruhn. Så kan nogen måske hive Helenius ind som et eksempel på det modsatte, men han havde trods alt stadig en solid hårdtarbejdende angriber på Superliganiveau ved siden af sig i form af Curth. Ligeledes afhang alt ikke af Spalvis da han havde konkurrenter i Jönsson, AK, Curth og Søren Frederiksen da han kom ind på holdet. Nogen unge spillere har personligheden til at gå ind fra dag et og gøre en forskel imens andre skal bygges op og dem der skal bygges op har typisk gavn af, at der er en velfungerende stamme med rutinerede spillere. En forudsætning for, at vi kan bygge dem op er også, at vi kan fokusere på deres præstationer fremfor resultater (f.eks. målscoring). På sigt er målscoring selvfølgelig det vi skal forvente af Pohl, men han laver jo som du er inde på mange ting rigtigt ifht. dybdeløb og at komme frem til chancerne.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst