Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 7. aug 2017, 18:34

Gaarde6 skrev:
Kristian skrev:
Gaarde6 skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
Tyskeren skrev:Gaarde - kig lige her...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... fra-israel

Vi mangler stadig en forsvarsspiller!!
Gaarde tror allerede nu vi har et top 6 hold. Nu leder han efter en angriber og når han finder sådan en. Så er jeg overbevist om at Gaarde og ledelsen tror vi er home safe. Kan ikke forstå man kan være så blind! Men tror simpelthen ikke vi får andet end en angriber! Det på trods af vi har bevist i 20-30 kampe at vi har lang vej til målet om at være fast top 6 hold.
Nej desværre - er Gaarde tilsyneladende blind for vi mangler kvalitet i forsvaret. Det var ren og skær held vi ikke kom bagud da Mads Greve tørrede Kasper P og skød på stolpen. Det behøves ikke en gang være tip top hylde A, men en solid hylde B i sig selv ville dælme gøre underværker.
Der mangler en forsvarsspiller (Thelander) En kreativ kant/10'er (Kusk) og selvfølgelig en angriber (Pusic)

Enig i at der ikke engang behøver at gå på øverste hylde for at forstærke os mærkbart på alle pladserne.

Men angriberen SKAL være hylde AA
Din 10'er har vi fået i Yann.

Der kommer kun den angriber. Face it.

Og fordi KP lige blev tørret så er det grunden? Damn så skulle mange forsvarsspillere sættes på porten i de store klubber rundt omkring.
Har da ikke skrevet noget om at Kasper P skal erstattes fordi han blev tørret?!

Kasper P og Blåbjerg er ganske glimrende reserve spillere i mine øjne. Mener ikke nogen af dem er gode nok til et top 6 hold i ligaen. Kan rent faktisk ikke pege på ret mange hold de to ville spille fast på. Ja altså lige på nær AaBs fordi der ikke er andre at vælge i mellem.

Håber Yann viser sig at være den 10'er/kant vi har manglet. Er han det mangler der kun en angriber og en midterforsvarer.

Og ja.. Vi bliver sikker spist af med kun en angriber og skal så igen igen spille en sæson uden en komplet trup og skal igen høre ledelsen med Gaarde i spidsen, stå og fortælle at vores trup er god nok, selv om alt andet har vist at den ikke er.
Fuld forståeligt, hvis vi var fattige og på røven. Pisse irriterende at høre på, når vi har massere af penge på nogen!
Tror det er en længere snak omkring KP og den har vist været til debat herinde længe og meget.

Selvom vi har mange penge, skal vi da ikke bare bruge. Det er jo en helt absurt stor udskiftning man forventer, at klubben foretager sig på et vindue.

Før sæsonstart var vi alle mere eller enige om, at KP/blåbjerg og ny forsvar var det bedste. Et nyt forsvar skal spilles sammen og det tager altså bare tid. Om vi så havde Thelander og Okore derinde skulle det spilles sammen.

Håber da bestemt at Yann er den kreative spiller vi har manglet. Ville pynte.

Tror generelt at vi forventer at AaB kan hente de helt gode spillere lige nu og der tror jeg sq vi må se øjenene, at vi skal være heldige og ikke mindst tålmodige indtil det sidste af vinduet.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. aug 2017, 19:40

Kristian skrev:
Gaarde6 skrev:
Kristian skrev:
Gaarde6 skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
Gaarde tror allerede nu vi har et top 6 hold. Nu leder han efter en angriber og når han finder sådan en. Så er jeg overbevist om at Gaarde og ledelsen tror vi er home safe. Kan ikke forstå man kan være så blind! Men tror simpelthen ikke vi får andet end en angriber! Det på trods af vi har bevist i 20-30 kampe at vi har lang vej til målet om at være fast top 6 hold.
Nej desværre - er Gaarde tilsyneladende blind for vi mangler kvalitet i forsvaret. Det var ren og skær held vi ikke kom bagud da Mads Greve tørrede Kasper P og skød på stolpen. Det behøves ikke en gang være tip top hylde A, men en solid hylde B i sig selv ville dælme gøre underværker.
Der mangler en forsvarsspiller (Thelander) En kreativ kant/10'er (Kusk) og selvfølgelig en angriber (Pusic)

Enig i at der ikke engang behøver at gå på øverste hylde for at forstærke os mærkbart på alle pladserne.

Men angriberen SKAL være hylde AA
Din 10'er har vi fået i Yann.

Der kommer kun den angriber. Face it.

Og fordi KP lige blev tørret så er det grunden? Damn så skulle mange forsvarsspillere sættes på porten i de store klubber rundt omkring.
Har da ikke skrevet noget om at Kasper P skal erstattes fordi han blev tørret?!

Kasper P og Blåbjerg er ganske glimrende reserve spillere i mine øjne. Mener ikke nogen af dem er gode nok til et top 6 hold i ligaen. Kan rent faktisk ikke pege på ret mange hold de to ville spille fast på. Ja altså lige på nær AaBs fordi der ikke er andre at vælge i mellem.

Håber Yann viser sig at være den 10'er/kant vi har manglet. Er han det mangler der kun en angriber og en midterforsvarer.

Og ja.. Vi bliver sikker spist af med kun en angriber og skal så igen igen spille en sæson uden en komplet trup og skal igen høre ledelsen med Gaarde i spidsen, stå og fortælle at vores trup er god nok, selv om alt andet har vist at den ikke er.
Fuld forståeligt, hvis vi var fattige og på røven. Pisse irriterende at høre på, når vi har massere af penge på nogen!
Tror det er en længere snak omkring KP og den har vist været til debat herinde længe og meget.

Selvom vi har mange penge, skal vi da ikke bare bruge. Det er jo en helt absurt stor udskiftning man forventer, at klubben foretager sig på et vindue.

Før sæsonstart var vi alle mere eller enige om, at KP/blåbjerg og ny forsvar var det bedste. Et nyt forsvar skal spilles sammen og det tager altså bare tid. Om vi så havde Thelander og Okore derinde skulle det spilles sammen.

Håber da bestemt at Yann er den kreative spiller vi har manglet. Ville pynte.

Tror generelt at vi forventer at AaB kan hente de helt gode spillere lige nu og der tror jeg sq vi må se øjenene, at vi skal være heldige og ikke mindst tålmodige indtil det sidste af vinduet.
Jeg har lige fra spar dame var knægt skrevet herinde, at jeg IKKE mener kp og blåbjerg er gode nok. Det kan godt være flertallet har ment at kp og blåbjerg plus en ny var at foretrække. Det har jeg aldrig ment!

Jeg mener heller ikke vi skal bruge alle de rare penge vi har nu. Jeg mener at nu har vi råd til at hente en klasse spiller mere til, hver kæde. Hånden på hjertet kan du da vel også se at vi på 3 sæsoner er kommet lysår efter det vi havde i 14!?
Kunne man så for pokker da bare se fremgang eller se der stod 3-4 unge spillere klar til det store gennembrud. Men kan man det? Jeg kan ikke.

Den store udskiftning skal jo tages. Gaarde indkøb har i 80%af tilfældende været elendige! Han smider dem jo selv ud fra en side af. Så selvfølgelig skal der nye ansigter ind. Prøv at kig truppen igennem og vær så helt ærlig overfor dig selv. Kan du finde 11 Gode superliga spillere i vores trup? 11 spillere som sagtens kunne gå ind i top 6 klubbernes start opstilling. Kan du pege på 3-4 store talenter, som er værd at satse på til fremtidige salg? Kan du finde en 12-13 og 14 mand som vi kan sætte ind i en kamp for at vende den når vi er bag ud?

Jeg kan seriøst ikke huske en smallere (kvalitets mæssigt) trup end den nuværende. Ingen tvivl om jeg er super tilfreds med de 3 indkøb i det her vindue (Okore, Pallesen og lesniak) Yann og Lansing er nok for tidligt at vurdere på.

Jeg synes bare ikke 2 sæsoners nedtur kan bortforklares. Det må da være et udtryk for vi ikke er gode nok.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 7. aug 2017, 19:49

Den tidligere fck-lejesvend Bjørn Bergmann Sigurdarson fra Molde kunne godt være en angriber Gaarde har kig på...

Det samme med Mostaffa Abdelloue.

De har begge scoret 10 mål i denne sæson.

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 7. aug 2017, 20:58

Der kan være Gaarde går og lurer lidt på ham her på en fri transfer:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... birmingham

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 7. aug 2017, 21:02

hikopAaB skrev:
Ham der Emil skrev:
Jakobsen skrev:
frederikshavneren skrev:
Jakobsen skrev:
Pastorius skrev: Ved du andet om ham, end han har spillet én god kamp, på et hold der spiller helt anderledes end AaB?
Tænkte det samme. Helsingør har jo en ret special stil og derfor slet ikke sikkert han passer ind hos os spillemæssigt. Derudover skræmmer det mig også lidt, at han ikke kunne bruges i Vendsyssel og blev sendt retur efter et halvt år. Måske det er en af de spillere som trives bedst med trygheden der hvor han er opfostret.


Som jeg husker det ønskede Vendsyssel FF at beholde Riel, det var Riels eget ønske at forlade Vendsyssel FF.
Okay den udlægning kan jeg ikke huske, men jeg husker det heller ikke som nogen sportslig succes. Derudover tænker jeg, at hvis man har hjemve når man bor i Vendsyssel som sjællander så har man det sikkert også når man bor i Aalborg. Alt i alt er den største forskel jo 30-60 minutters kørsel til lufthavnen.
Jeg har før nævnt Riel herinde, og håber stadigvæk, at Gaarde kan få ham lokket til Aalborg. Han ville være en direkte forstærkning ift. Pohl. Eventuelt kunne de spille på samme tid, men de minder nok for meget om hinanden.

Manden har et fantastisk skud, og vil blive en af de bedste teknikere på holdet hvis han kom herop.
Nej nej, det kan du ikke mene, han er 26 år, og spillet i Thorshavn, Fremad A, Vendsyssel og Helsingør, håber AaB er mere ambitiøs :(
Jeg er ret ligeglad med hvor han har spillet, manden er god! Zinckernagels senior karriere tæller HB Køge, Helsingør og nu Sønderjyske som han skiftede til sidste år.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2017, 21:02

bongo1234 skrev:Der kan være Gaarde går og lurer lidt på ham her på en fri transfer:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... birmingham
Ja, ikke nogen potentiel stjernesigning overhovedet, men han har da bevist han kan fungere på et DBU-hold, så måske matchet ikke er så åndsvagt endda.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sauer » 7. aug 2017, 21:06

FIDEL skrev:Den tidligere fck-lejesvend Bjørn Bergmann Sigurdarson fra Molde kunne godt være en angriber Gaarde har kig på...

Det samme med Mostaffa Abdelloue.

De har begge scoret 10 mål i denne sæson.
Uden at kende så meget til Sigurdarson, så lyder han til at have den slags profil, som FCK en del gange har betalt +15 mio. kroner for. Moldes økonomi er vel også rimelig velpolstret? Uden at kende hans niveau, så tror jeg hans prislap er et godt stykke over, hvad AaB er villig til at slippe.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2017, 21:26

Når man tænker på at Zinckernagel prøvetrænede i AaB uden at få kontrakt, så er det lidt trist at se ham gøre det så godt for Sønderjyske.

seamann

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af seamann » 7. aug 2017, 21:43

Gamen skrev:Når man tænker på at Zinckernagel prøvetrænede i AaB uden at få kontrakt, så er det lidt trist at se ham gøre det så godt for Sønderjyske.
Nej, det er ikke trist at se en ung mand have lidt succes.

Og bedømt på pøblens kommentarerne i sin tid, var han jo også laaangt under niveau for AaB.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 7. aug 2017, 21:55

Gamen skrev:For lige at uddybe, så folk ikke bare tror at jeg slynger noget tilfældigt ud, så var Pusic på plads til Hammarbys kamp mod Häcken i går, sammen med sportschefen Jesper Jansson.

Og jeg vil da sige, at hvis Hammarby kan lande Martin Pusic, så er det næppe på løn og transfer vi må se os slået. Nok nærmere på at vi, takket være dårlig ledelse, ikke er specielt sportsligt attraktive længere.
Ah, måske spiller forskerordning og muligvis endda manglende vilje til at signe ham også ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 7. aug 2017, 22:00


KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 7. aug 2017, 22:09

Hold da ferie, Gamen... du kan da tviste alt her i verden til en sviner af AaB. Har du prøvet en psykolog eller en hundehvalp?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. aug 2017, 22:25

KJ skrev:Hold da ferie, Gamen... du kan da tviste alt her i verden til en sviner af AaB. Har du prøvet en psykolog eller en hundehvalp?
Burde holde mig uden for jeres debat.
Men helt ærligt så tror jeg altså du ser spøgelser.
Jeg kan SLET IKKE genkende dine billeder af Gamen!
Jeg kender ikke personen bag, men jeg kan slet ikke få øje på det negative billede du hele tiden popper frem og fremstiller af ham!?
Jeg synes han deler hans store viden om fodbold på en nuanceret måde herinde. Kan slet ikke se den er bedre vidende eller noget der nærmer sig..
Hans rygter holder også tit vand. At han har ramt forkert med en Randers spillers kvalitet er sgu da helt i orden. Manden kan jo godt ha været god de andre steder han har spillet. Synes faktisk ikke der er så mange fra Randers, som. Præstere særlig godt i øjeblikket.

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hikopAaB » 7. aug 2017, 22:30

Tyskeren skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/we ... ohannsson/

AaB burde ligge et bud her....
Helt enig
Det er den hylde AaB skal se på, ikke en middelmådig spiller fra Helsingør :aabfan:

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 7. aug 2017, 22:38

Gamen har med sin vrede og irettesættelser af alle, der foreslår spillere, han ikke bryder sig om, forpestet dette forum. Folk forveksler hans postulater om økonomi og spilleres kvalitet med viden. Den eneste forskel på Gamen og den gennemsnitlige debattør er Gamens ufattelige påståelighed.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 7. aug 2017, 22:43

hikopAaB skrev:
Helt enig
Det er den hylde AaB skal se på, ikke en middelmådig spiller fra Helsingør :aabfan:
Du spiller lidt for meget FM.
Aron Johansson har et rigtigt godt navn i Holland, og der kan vi slet, slet ikke være med.

Riel er tilgengæld muligt for os (hvis han vil), og vil kunne forstærke angrebet fra dag ét. Derudover kan der komme endnu en ind, med mindre Yann tager rollen ved siden af, eller lige bag angriberen.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2017, 22:53

Ham der Emil skrev:
hikopAaB skrev:
Helt enig
Det er den hylde AaB skal se på, ikke en middelmådig spiller fra Helsingør :aabfan:
Du spiller lidt for meget FM.
Aron Johansson har et rigtigt godt navn i Holland, og der kan vi slet, slet ikke være med.

Riel er tilgengæld muligt for os (hvis han vil), og vil kunne forstærke angrebet fra dag ét. Derudover kan der komme endnu en ind, med mindre Yann tager rollen ved siden af, eller lige bag angriberen.
Riel lavede så vidt jeg kan se 9 mål i over 30 kampe i 1.div. Dvs færre mål end Senoglu, Marc Rochester og Jeppe Illum. Er det et eller andet Jeg har overset siden han skulle være en forstærkning. Til sammenligning tror jeg sagtens Pohl kunne lave over 10 mål i 1.div.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 7. aug 2017, 22:57

KJ skrev:Gamen har med sin vrede og irettesættelser af alle, der foreslår spillere, han ikke bryder sig om, forpestet dette forum. Folk forveksler hans postulater om økonomi og spilleres kvalitet med viden. Den eneste forskel på Gamen og den gennemsnitlige debattør er Gamens ufattelige påståelighed.
Du er iøjnefaldende påståelig omkring Gamens påståelighed, sikke et paradoks, hva? Stop nu din prædiken og lad folk udføre deres egen kildekritik.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 7. aug 2017, 22:58

Buzz Killington skrev:
Ham der Emil skrev:
hikopAaB skrev:
Helt enig
Det er den hylde AaB skal se på, ikke en middelmådig spiller fra Helsingør :aabfan:
Du spiller lidt for meget FM.
Aron Johansson har et rigtigt godt navn i Holland, og der kan vi slet, slet ikke være med.

Riel er tilgengæld muligt for os (hvis han vil), og vil kunne forstærke angrebet fra dag ét. Derudover kan der komme endnu en ind, med mindre Yann tager rollen ved siden af, eller lige bag angriberen.
Riel lavede så vidt jeg kan se 9 mål i over 30 kampe i 1.div. Dvs færre mål end Senoglu, Marc Rochester og Jeppe Illum. Er det et eller andet Jeg har overset siden han skulle være en forstærkning. Til sammenligning tror jeg sagtens Pohl kunne lave over 10 mål i 1.div.
Nej det er ikke dig der overser noget. Folk er ved at være desperate.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. aug 2017, 23:04

KJ skrev:Gamen har med sin vrede og irettesættelser af alle, der foreslår spillere, han ikke bryder sig om, forpestet dette forum. Folk forveksler hans postulater om økonomi og spilleres kvalitet med viden. Den eneste forskel på Gamen og den gennemsnitlige debattør er Gamens ufattelige påståelighed.
Kan slet ikke genkende det du skriver.
Men fair nok vi ikke ser ens på det :-)

Låst