Haves: Gamle AaB kampe

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af MightyReds » 6. aug 2017, 14:39

Har en del gamle videobånd med AaB kampe fra vores første tur i Champions League, samt primært fra perioden 1995 til 2000. Ved ikke om det er "lovligt" at lægge dem op, samt om der er interesse for det.

Tænker det skulle være således at de lå på Support Clubbens server/hjemmeside.

Noget der har interesse?

Alternaivt ryger de nok ud, da jeg efterhånden er træt af mængden af flyttekasser med disse videobånd :-)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2017, 14:45

Såfremt det er lovligt kunne det være super fedt de kom på nettet. Jeg tvivler dog på det er noget ASC vil gå ind i for som forening vil de sikkert møde krav om betaling fra hvem der nu havde TV rettighederne den gang. Der ligger dog masser af highligths fra gamle kampe på Youtube og det ser ud til TV selskaberne er lige glade så det er måske der du evt. bør uploade det.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af Lyngehoevdingen » 6. aug 2017, 18:46

Jo mere AaB-nostalgi der ligger på You-tube, jo bedre. Det ville være skønt at få det op.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af Dalbjerg » 7. aug 2017, 09:02

Man kan sige, at i første omgang må de i hvert fald ikke smides ud..

Hvis de kunne blive spillet over til digital-kopi af en der har know-how og udstyret til det, ja så fylder de jo ikke noget bagefter..

Derefter kunne man så lægge dem op på youtube.. Alternativt lægge dem op som torrent, så folk kan hente dem.

Jeg er enig i, at foreningen nok skal være varsom med at lægge det op, da rettighedshavere har det med at lugte penge, når det ikke bare er en privatperson som lægger noget op.

MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af MightyReds » 7. aug 2017, 23:21

Jeg mangler udstyret til at overspille dem, og det er noget jeg selv skal/vil gøre, da jeg har et ton af videobånd, hvor der også er private ting etc (nej, ikke noget med nøgne mennesker) :-)

Jeg købte engang nogle kabler til det, men fik det aldrig til at virke.

Nogen der har et bud på hvordan det lettest/billigst gøres, alternativt har udstyret som jeg kan låne?

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af Klaus » 13. aug 2017, 00:20

Sidder lige og hygger med lidt U-tube... Ser guldfilmen fra 2008. Det er sgu med tårer i øjnene, at man kan se de gamle spillere. En spiller som Nomvethe var jo helt, helt fantastisk... Lad os endelig få nogle flere gamle AaB-kampe der ind. Perfekte til de lange vinteraftener :aabfan:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af FlæskeFrank » 13. aug 2017, 12:19

Jeg har stadig dvd'en fra 2008 og nyder den i mørke stunder. Og ja, hver gang bliver jeg overrasket over Nomvethe. Han var god, men så god!
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af Pete Burns » 13. aug 2017, 13:45

MightyReds skrev:Jeg mangler udstyret til at overspille dem, og det er noget jeg selv skal/vil gøre, da jeg har et ton af videobånd, hvor der også er private ting etc (nej, ikke noget med nøgne mennesker) :-)

Jeg købte engang nogle kabler til det, men fik det aldrig til at virke.

Nogen der har et bud på hvordan det lettest/billigst gøres, alternativt har udstyret som jeg kan låne?

https://www.dba.dk/vhs-baand-overspille ... 027138311/

Vi har brugt ham her... 25,- pr bånd og det rullede sgu bare og han er pisse hurtig til at få det klaret. Han bor ude på Revlingbakken.
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af Jakobsen » 13. aug 2017, 13:52

FlæskeFrank skrev:Jeg har stadig dvd'en fra 2008 og nyder den i mørke stunder. Og ja, hver gang bliver jeg overrasket over Nomvethe. Han var god, men så god!
Der var også den DVD med højdepunktet fra 2004/2005 - mit eget eksemplar er desværre blevet for ridset, men det var fedt arbejde af en fan. Hvis nogen ved hvordan den kan generhverves må i gerne smide en PB
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jesperlarsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 10. jun 2009, 00:23

Re: Haves: Gamle AaB kampe

Indlæg af jesperlarsen » 16. aug 2017, 12:59

Jeg søger hjemmekampen AaB - Man U 2008. Hvis nogen har den må i gerne pm.

Besvar