Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 19. aug 2017, 23:23

FlæskeFrank skrev:
Rams skrev:http://fcdac.sk/hu/hirek/2017/08/19/pav ... hoz-igazol

Det kan vel næppe tolkes som andet end done deal med sådan en fin farvel-tribut til manden på DACs hjemmeside.

Jeg tror nok Safranko skal blive en gevinst. Han er en spiller på vej frem.
For at hjælpe de selvbestaltede fodboldeksperter her på siden, så skal denne hjemmeside oversættes fra ungarsk til dansk og ikke slovakisk til dansk, da den repræsenterer det ungarske mindretal i Slovakiet.
http://fcdac.sk/hu/hirek/2017/08/19/pav ... hoz-igazol

Ja, det er sgu da godt klar over. Halvdelen af ordene rimer jo på gullasch
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 19. aug 2017, 23:26

Jesper Schmidt skrev:
Ham der Emil skrev:Jeg har lige set mandens stats i et professionelt scouting program; de er ikke videre prangende.
Så kan vi vel konkludere at de ikke har fundet ham der...
Highlights car OK, så måske Gaarde har kigget?
Et Hjerte - En Klub

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. aug 2017, 23:35

Rams skrev:Ja, det er sgu da godt klar over. Halvdelen af ordene rimer jo på gullasch
:thumbsup:
- FlæskeFrank

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Bundgaard » 20. aug 2017, 00:37

Syntes ikke at hvis AaB køber safranko harmonere med den udtalelse jeg syntes at have læst her på siden om AaB leder efter en spiller fra en hylde som man ikke før har gjort
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af benz » 20. aug 2017, 02:41

Kristian skrev:
benz skrev:
Kristian skrev:
Dunkel skrev:
benz skrev:
Dunkel skrev:
Husker legendariske Ebbe Skovdahl: Statistik er som et miniskørt. Giver en masse gode idéer, men skjuler det vigtigste.

Hvordan i alverden kan du vurdere, han ikke er god nok ud fra den minimale viden, du har om ham?

Selvfølgelig er han da spændende! Men det at han er spændende er ikke ensbetydende med, han bliver en kæmpe succes!
Men en 22-årig spiller i periferien af et landshold, årets talent i den liga, han kommer fra og med en fornuftigt målsnit i sin seneste sæson fortæller mig, at han er en spiller, der bygger på og er klar til det næste skridt for at udvikle sig endnu mere.

Jeg tillader mig at være optimistisk. Og giver selvfølgelig dig ret til det modsatte. Men for ind i helvede - undskyld mit franske - hvor er det deprimerende at høre på, at ALT hvad Gaarde gør er elendigt.
Sandheden kan gøre ondt nogle gange. Vi har brug for en angriber der har vist han kan lave mål og det får vi vist endnu engang ikke. I stedet en spiller der sandsynligvis kan tilføjes til Gaarde's lange liste over flops.

EDIT: Ikke alt hvad Gaarde gør er elendigt, men det er tæt på. Sommerens signings skal stadig vurderes over tid og Lesniak kan blive en lottokupon med gevinst.
Jeg vidste ikke, du havde patent på sandheden. Men det er noteret.
Det nemmeste i verden er at være negativ. Kan derefter være svært at sluge en kamel eller to. Derfor kritikerne kun er på debatsiden i modgang.
Hvordan kan man ikke være negativ overfor en mand som Gaarde der levere det ene stykke elendige arbejde efter det andet? Det kan vi vel godt blive enige om han gør, ellers vil jeg meget gerne høre hvorfor du er uenig med mig?
Nej jeg er faktisk ikke enig med dig at Gaarde har lavet det ene elendige stykke arbejde efter det andet.
Og derudover så orker jeg ikke tage debatten med dig. Søg på mine indlæg under debatten der omhandler Gaarde herinde.

I den tråd bliver der debatteret omkring Gaarde.

Hvor dælen har du været henne de seneste måneder?
Beklager at jeg er ramt af meget tristhed omkring AaB og frygter meget en nedrykning. Jeg har brug for at komme af med mine frustrationer. Jeg synes jeg har gjort det i en god tone, omend måske for hård kritik af Gaarde, men jeg bliver mere og mere frustreret... samtidig med resultaterne fortsætter med at udeblive..

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. aug 2017, 02:47

benz skrev: Jeg har brug for at komme af med mine frustrationer.
Jamen så er du da tilsyneladende kommet til det rigtige sted, for lige præcist dét, er hvad debatsidens fornemste opgave er. Tilsyneladende.

Frustrerede er vi vel alle.

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af benz » 20. aug 2017, 03:28

Jesper Schmidt skrev:
benz skrev: Jeg har brug for at komme af med mine frustrationer.
Jamen så er du da tilsyneladende kommet til det rigtige sted, for lige præcist dét, er hvad debatsidens fornemste opgave er. Tilsyneladende.

Frustrerede er vi vel alle.
Kunne Allan Kuhn ikke tage en manager rolle? Gaarde og Wieghorst ud, Kuhn ind, wupti.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af white splash » 20. aug 2017, 03:54

Har youtubet hele vejen hjem fra Byen, Hold da nu helt kæft Jeg savner Spalvis! Han var jo alt for vanvittig!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 20. aug 2017, 08:08

benz skrev:
Jesper Schmidt skrev:
benz skrev: Jeg har brug for at komme af med mine frustrationer.
Jamen så er du da tilsyneladende kommet til det rigtige sted, for lige præcist dét, er hvad debatsidens fornemste opgave er. Tilsyneladende.

Frustrerede er vi vel alle.
Kunne Allan Kuhn ikke tage en manager rolle? Gaarde og Wieghorst ud, Kuhn ind, wupti.
Jeg savner Kent og kuhns spillestil. Det var jo konstant vi angreb med vores backs. Overlab på Overlab og så ind til to angribere som var drøn skarpe.
To forsvarsspillere som var stærke og stod i mod. To individuelle kanter som begge kunne føre boldene frem i høj fart og skabe overtal.

MEN. Det er jo slet ikke det samme hold mere! Vi er ikke i nærheden af den klasse vi havde den gang. Det vil være tosset at bytte rundt på trænere igen igen. Lad os nu få et ordentligt hold på plads og lad os så evaluere på træneren bagefter.

Jeg er satme også ved at ha opbrugt min tålmodighed. Men wieghorst overtog en synkende skude og med det samme materiale, som den tidligere træner havde. Point høsten har været elendig! Det har truppen også været!
Nu skal der hentes de 3 spillere, som mangler her inden vinduet lukker. Så kan man evaluere mere fair på træneren når vi kommer til næste vindue.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. aug 2017, 11:03

Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 20. aug 2017, 11:29

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.
Enig. Nu kan vi også endegyldigt lukke diskussionen om hvorvidt AaB kan tillade sig at bruge en del penge på transfers bag os - for det kan vi, når vi vil.

Personligt er jeg overrasket over at vi ender med at stå med 6-7 nye mand, jeg havde forventet ét indkøb til hver kæde. Man kan så diskutere om spillerne passer på de profiler som AaB selv efterlyste - erfarne profiler som de unge kan læne sig opad.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 20. aug 2017, 11:46

Hanga skrev:
Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.
Enig. Nu kan vi også endegyldigt lukke diskussionen om hvorvidt AaB kan tillade sig at bruge en del penge på transfers bag os - for det kan vi, når vi vil.

Personligt er jeg overrasket over at vi ender med at stå med 6-7 nye mand, jeg havde forventet ét indkøb til hver kæde. Man kan så diskutere om spillerne passer på de profiler som AaB selv efterlyste - erfarne profiler som de unge kan læne sig opad.
Præcis man må rose der handles, men jeg er godt nok skeptisk vedr Rolim og Safranko. Det er jo transfers der skriger lottokupon og ikke de erfarne kvalitetsspillere vi mangler. Jeg har tit udfordret den måde man har implementeret strategien på, men det her rend af random udenlandske lykkeriddere er da den totale forbrydelse mod strategien
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 20. aug 2017, 12:27

Jakobsen skrev:
Hanga skrev:
Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.
Enig. Nu kan vi også endegyldigt lukke diskussionen om hvorvidt AaB kan tillade sig at bruge en del penge på transfers bag os - for det kan vi, når vi vil.

Personligt er jeg overrasket over at vi ender med at stå med 6-7 nye mand, jeg havde forventet ét indkøb til hver kæde. Man kan så diskutere om spillerne passer på de profiler som AaB selv efterlyste - erfarne profiler som de unge kan læne sig opad.
Præcis man må rose der handles, men jeg er godt nok skeptisk vedr Rolim og Safranko. Det er jo transfers der skriger lottokupon og ikke de erfarne kvalitetsspillere vi mangler. Jeg har tit udfordret den måde man har implementeret strategien på, men det her rend af random udenlandske lykkeriddere er da den totale forbrydelse mod strategien
Jeg har kun set Yann til træning, men der vil jeg dog sige at han så rigtig god ud, så ærgerligt at han pt er skadet. Selvføglelig er han en lottokupon, men det er alle spillere vel et eller andet sted. Selv velkendte kort som Helenius, Ene, Sloth har ikke været sikre kort...
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 20. aug 2017, 12:36

Martino skrev:
Jakobsen skrev:
Hanga skrev:
Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.
Enig. Nu kan vi også endegyldigt lukke diskussionen om hvorvidt AaB kan tillade sig at bruge en del penge på transfers bag os - for det kan vi, når vi vil.

Personligt er jeg overrasket over at vi ender med at stå med 6-7 nye mand, jeg havde forventet ét indkøb til hver kæde. Man kan så diskutere om spillerne passer på de profiler som AaB selv efterlyste - erfarne profiler som de unge kan læne sig opad.
Præcis man må rose der handles, men jeg er godt nok skeptisk vedr Rolim og Safranko. Det er jo transfers der skriger lottokupon og ikke de erfarne kvalitetsspillere vi mangler. Jeg har tit udfordret den måde man har implementeret strategien på, men det her rend af random udenlandske lykkeriddere er da den totale forbrydelse mod strategien
Jeg har kun set Yann til træning, men der vil jeg dog sige at han så rigtig god ud, så ærgerligt at han pt er skadet. Selvføglelig er han en lottokupon, men det er alle spillere vel et eller andet sted. Selv velkendte kort som Helenius, Ene, Sloth har ikke været sikre kort...
Hvorvidt de bliver en succes eller ej kan man aldrig vide med sikkerhed. Min pointe var mere, at man ikke kun har hentet erfarne spillere, som ellers var det man snakkede om inden vinduet åbnede. Lesniak (21), Rolim (22) og Safranko (22) og uden erfaring med skandinavisk fodbold. Ikke spillere man kan forvente skal gå ind fra dag 1 og gøre en forskel og være lederfigurer for de andre unge i truppen. Her er det væsentligt nemmere at stille krav til Okore og Pallesen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. aug 2017, 12:51

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.
Om Gaarde så har bestået presset kan kun tiden vise. Men uanset vi tjente mange penge, så er det meget store beløb vi bruger, historisk set for AaB. Derudover er jeg om Hanga også overrasket over at vi henter mange spillere - vi har vel hentet 6 til startopstillingen nu, og lur mig om vi ikke også når nummer 7... noget som vel også er noget vi ikke har set før i AaB. Forhåbentlig rammer man rigtigt med stort set alle de nye spillere, det har vi godt nok brug for.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 20. aug 2017, 12:53

Det ligner at Gaarde vil prøve at skabe et hold til fremtiden, med den alder vores indkøb har.
Jeg håber han ved hvad han laver. Hidtil har hans indkøb ikke været prangende.
Jeg havde nok forventninger om noget andet, når Gaarde selv står og snakker om spillere, som gerne vil spille bundesliga eller serie A.
Tror også nok jeg havde regnet med at der kom noget mere rutine ind på holdet, for ikke at ødelægge de unge.
Kommer det til at gå godt og vi når det forjættede top 6. Så kan vi blive en mundfuld for mange hold, med et ungt hold med selvtillid.
Fejler vi og ender i nedryknings spillet. Så har Gaarde placeret sin røv i absolut klaske højde!
Tror nok jeg ville ha gået efter spillere som var absolut top profiler og som de unge kan læne sig op af.
Pt tror jeg ikke på vi er stærke nok til top 6. Men der kan, forhåbentlig ske meget på 12 dage!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. aug 2017, 13:11

Jeg tror roligt du kan regne med, at det er Gaardes sidste "store" vindue, hvis ikke fejlraten mindskes. Kikser han dette, bliver han sparket ud.
Det går bulletinerne i hvert fald på.

AaB har hverken råd til, eller tid til, at skulle rydde op på den her måde år efter år, fordi man har valgt at hente de forkerte spillere. Det splitter også trupharmonien ad.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lindmark » 20. aug 2017, 13:30

Gamen skrev:Jeg tror roligt du kan regne med, at det er Gaardes sidste "store" vindue, hvis ikke fejlraten mindskes. Kikser han dette, bliver han sparket ud.
Det går bulletinerne i hvert fald på.

AaB har hverken råd til, eller tid til, at skulle rydde op på den her måde år efter år, fordi man har valgt at hente de forkerte spillere. Det splitter også trupharmonien ad.
Hvilke bulletiner? Og jeg spørger af oprigtig nysgerrighed.

Spændende med endnu en ny spiller så-godt-som bekræftet.
Lindmark / Vendelbokartellet

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. aug 2017, 13:41

Gamen skrev:Jeg tror roligt du kan regne med, at det er Gaardes sidste "store" vindue, hvis ikke fejlraten mindskes. Kikser han dette, bliver han sparket ud.
Det går bulletinerne i hvert fald på.

AaB har hverken råd til, eller tid til, at skulle rydde op på den her måde år efter år, fordi man har valgt at hente de forkerte spillere. Det splitter også trupharmonien ad.
Enig, sådan må det være, det synes jeg er logisk.

Hvad angår den her store oprydning og trupharmonien, så tror jeg nu personligt at lige nu ikke er det værste tidspunkt at få skubbet til hierakiet, men det vil tiden jo vise. Under alle omstændigheder er det godt nok en stor mundfuld for en trup med så stor udskiftning, og det er vel også lidt en nulstilling af hvad man troede vi byggede op med the double. Den del er trist, men vi er vel der hvor det er nødvendigt.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 20. aug 2017, 14:08

Gamen skrev:Jeg tror roligt du kan regne med, at det er Gaardes sidste "store" vindue, hvis ikke fejlraten mindskes. Kikser han dette, bliver han sparket ud.
Det går bulletinerne i hvert fald på.

AaB har hverken råd til, eller tid til, at skulle rydde op på den her måde år efter år, fordi man har valgt at hente de forkerte spillere. Det splitter også trupharmonien ad.
Hele miseren stammer jo fra, at spillerbudgettet er blevet rettet til for at økonomien skulle være positiv. Gaarde har selvfølgelig sagt ja til at han kunne løse opgaven uden at det skulle komme til at koste på placeringen. Det er klart nu, at det kunne det ikke. Altså har man måttet åbne pengeskabet. Jeg kan ikke med min bedste vilje se, at det alene er Gaardes ansvar.
Selvfølgelig kunne han bare have sagt nej tak til jobbet fra starten, men det er de urealistiske mål bestyrelsen satte sig med et mindre spilletbudget, der må tilskrives det endelige ansvar.

Låst