Pavol Safranko

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Legum Magister » 21. aug 2017, 14:36

Jakobsen skrev: - En Ugandeaner (hvad fanden hedder det?)
En Ugander såmænd :D

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Pavol Safranko

Indlæg af benz » 21. aug 2017, 14:39

Forza skrev:
benz skrev:
Gaarde6 skrev:
BassogogsVen skrev:Det, der glæder mig allermest ved denne signing - udover, at han ser spændende ud - er, at man pt. ser ud til at begynde at fremtidssikre med nogle meget talentfulde udlændinge, så det hele ikke skal løftes af egen avl. Og endda på længere kontrakter. Lesniak har jo allerede vist, at han efter få kampe er pæn superligaklasse, og går det ligeså med Safranko, så ser det fint ud mht. at sikre angreb og erstatning for Würtz allerede nu. samt Rinne. Det er meget positivt!

Jeg havde måske håbet på en med noget mere rutine, som Pohl kunne læne sig op ad og som kunne pumpe noget mere jernvilje ind i holdet, men who knows, måske det ikke er alfa og omega.

Jeg er positiv so far!
Fuldstændig enig.
Jeg er vanvittig positiv!
Kunne vi lige her i de sidste 9-10 dage få skibbet Sylvstr og Meilinger afsted og et par nye ansigter mere ind, i form af en kant og en stopper.
Så skal i se løjer. Så vender det for os. Det er jeg 100 på!
AaB er vel en slags ny Esbjerg... Et galehus med massere af panikindkøb af udlændinge i stedet for egne talenter som gav mesterskabet i 2014. Opgaven for Gaarde var at finde en bomber af høj kvalitet. Det er jeg 100 på ikke er løst med denne transfer. Vi må se hvem der får ret og jeg håber meget du får ret Gaarde6.
Imponerende du er 100 på det ikke er løst. AaB har scoutet ham længe og har hentet ham i stor konkurrence med andre klubber. Jeg satser på deres viden om Safranko er større end din.
Har de ikke gjort det hver gang de henter en spiller? I så fald må man konkludere de desværre ikke er særligt gode til det.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 21. aug 2017, 14:44

Hanga skrev: Du har helt ret, omend vores sportslige investeringer trods alt stadig er et niveau under det FCM gennemførte. Ikke i antal, men i økonomi.

Ved vi at Gaarde stadig render rundt til 500k om året? Det var fremme i forbindelse med ansættelsen, men jeg har egentlig formodet, at han fik en velfortjent lønforhøjelse ovenpå the double, hvor han samtidig indtrådte i direktionen og fik ny titel.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/alla ... direktion/
Ja, det kan du selvfølgelig have ret i. Men generelt har AaB's lønninger i direktionen fået et ordentligt hak nedad, siden Poul Sørensen gjorde et elendigt job og fik en statsministerløn for det.

Helt rigtig kurs man er slået ind på, i særdeleshed i takt med at man vel nærmest har øget administrationen med 70 % efter økonomien kom i orden.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Frygah » 21. aug 2017, 14:56

Gamen skrev:
Hanga skrev: Du har helt ret, omend vores sportslige investeringer trods alt stadig er et niveau under det FCM gennemførte. Ikke i antal, men i økonomi.

Ved vi at Gaarde stadig render rundt til 500k om året? Det var fremme i forbindelse med ansættelsen, men jeg har egentlig formodet, at han fik en velfortjent lønforhøjelse ovenpå the double, hvor han samtidig indtrådte i direktionen og fik ny titel.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/alla ... direktion/
Ja, det kan du selvfølgelig have ret i. Men generelt har AaB's lønninger i direktionen fået et ordentligt hak nedad, siden Poul Sørensen gjorde et elendigt job og fik en statsministerløn for det.
Nu havde jeg fornøjelsen af at møde Poul Sørensen flere gange til snakke netop omkring økonomien i perioden 2008-2012, og det var klart mit indtryk at han var en af dem der stod i spidsen for starten AaB's økonomiske turnaround, hvor øvrige sportsgrene og andre udenomsaktiviteter der kostede kassen styk for styk blev smidt ud - ishockey og College som noget af det sidste, inden han trådte tilbage.

Det er måske en kende urimeligt at han gjorde et elendigt job, ud fra den betragtning af hvad han overtog. Om han var en middelmådig direktør kan sagtens være, men han var med til at træffe nogle voldsomt hårde men nødvendige beslutninger, samtidig med man havde en Lynge som vi begge ved ikke var ret nem at styre i forhold til forbrug til spillerindkøb. Jeg tror enhver der havde overtaget sædet da Poul Sørensen gjorde, ville have fået et dårligt eftermæle, men der blev truffet de første beslutninger der dannede grundlag for det AaB vi kender idag, og hvor "synergieffekter" fik dødsstødet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gaarde6 » 21. aug 2017, 14:58

Yankee skrev:
Gaarde6 skrev:
Fuldstændig enig.
Jeg er vanvittig positiv!
Kunne vi lige her i de sidste 9-10 dage få skibbet Sylvstr og Meilinger afsted og et par nye ansigter mere ind, i form af en kant og en stopper.
Så skal i se løjer. Så vender det for os. Det er jeg 100 på!
Hvis vi køber spillere for 15-20 millioner på én sommer så skulle vi også gerne kunne nærme os top-10, kan man sige :thumbsup:
Haha ja det kan du have ret i :D

Meilinger og Sylvstr ud.
Kusk og en bund solid stopper ind = sten sikker top 6.
Den kan i godt spille en stor skilling på :thumbsup:

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 21. aug 2017, 15:06

Frygah skrev: Nu havde jeg fornøjelsen af at møde Poul Sørensen flere gange til snakke netop omkring økonomien i perioden 2008-2012, og det var klart mit indtryk at han var en af dem der stod i spidsen for starten AaB's økonomiske turnaround, hvor øvrige sportsgrene og andre udenomsaktiviteter der kostede kassen styk for styk blev smidt ud - ishockey og College som noget af det sidste, inden han trådte tilbage.

Det er måske en kende urimeligt at han gjorde et elendigt job, ud fra den betragtning af hvad han overtog. Om han var en middelmådig direktør kan sagtens være, men han var med til at træffe nogle voldsomt hårde men nødvendige beslutninger, samtidig med man havde en Lynge som vi begge ved ikke var ret nem at styre i forhold til forbrug til spillerindkøb. Jeg tror enhver der havde overtaget sædet da Poul Sørensen gjorde, ville have fået et dårligt eftermæle, men der blev truffet de første beslutninger der dannede grundlag for det AaB vi kender idag, og hvor "synergieffekter" fik dødsstødet.
Nu skal man ikke lige glemme, at Poul Sørensen selv sad i bestyrelsen da alle de her dårlige beslutninger blev truffet. Og så vidt jeg husker faldt valget på ham bl.a. fordi ham og Per Cloos (ejer af NORDJYSKE og også bestyrelsesmedlem) kendte hinanden særdeles godt.
Det er nu også mit indtryk at Stephan Schors har en helt anden udadvendt og levende profil, hvilket både ifht. sponsorer og fans har enorm betydning.

Det var jo først for alvor i slutningen af hans periode, at der overhovedet kom ryk på - bl.a. fordi man valgte at skifte meget ud i bestyrelsen. Finn V. Nielsen har været en gave til AaB. Hård nyser, der er god til at tage sunde beslutninger.

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Pavol Safranko

Indlæg af JAMK » 21. aug 2017, 15:08

Synes Safranko gjorde det fint idag. Han er hurtig og aggressiv som Pohl men er derudover langt stærkere teknisk og god i småspillet.

Jeg må desværre sige, at jeg også vurderede Ramkilde som betydeligt stærkere end Pohl. Håber godt nok de hurtigt smider ham i kamp.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 15:12

JAMK skrev:Synes Safranko gjorde det fint idag. Han er hurtig og aggressiv som Pohl men er derudover langt stærkere teknisk og god i småspillet.

Jeg må desværre sige, at jeg også vurderede Ramkilde som betydeligt stærkere end Pohl. Håber godt nok de hurtigt smider ham i kamp.
Han så lovende ud ja. Ikke helt samme fart som Pohl men bestemt ikke langsom. Jeg hæftede mig ved at han virkede til at have fint blik for sine medspillere, samt løbende uden bold. Tror han starter mod GF.
Jeg savner Winsnes

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. aug 2017, 15:35

JAMK skrev:Synes Safranko gjorde det fint idag. Han er hurtig og aggressiv som Pohl men er derudover langt stærkere teknisk og god i småspillet.

Jeg må desværre sige, at jeg også vurderede Ramkilde som betydeligt stærkere end Pohl. Håber godt nok de hurtigt smider ham i kamp.
Ramkilde er vel også at betragte som et større talent end Pohl, så er det ikke kun positivt? :)

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Mephisto2 » 21. aug 2017, 15:42

Gamen skrev:
Frygah skrev: Nu havde jeg fornøjelsen af at møde Poul Sørensen flere gange til snakke netop omkring økonomien i perioden 2008-2012, og det var klart mit indtryk at han var en af dem der stod i spidsen for starten AaB's økonomiske turnaround, hvor øvrige sportsgrene og andre udenomsaktiviteter der kostede kassen styk for styk blev smidt ud - ishockey og College som noget af det sidste, inden han trådte tilbage.

Det er måske en kende urimeligt at han gjorde et elendigt job, ud fra den betragtning af hvad han overtog. Om han var en middelmådig direktør kan sagtens være, men han var med til at træffe nogle voldsomt hårde men nødvendige beslutninger, samtidig med man havde en Lynge som vi begge ved ikke var ret nem at styre i forhold til forbrug til spillerindkøb. Jeg tror enhver der havde overtaget sædet da Poul Sørensen gjorde, ville have fået et dårligt eftermæle, men der blev truffet de første beslutninger der dannede grundlag for det AaB vi kender idag, og hvor "synergieffekter" fik dødsstødet.
Nu skal man ikke lige glemme, at Poul Sørensen selv sad i bestyrelsen da alle de her dårlige beslutninger blev truffet. Og så vidt jeg husker faldt valget på ham bl.a. fordi ham og Per Cloos (ejer af NORDJYSKE og også bestyrelsesmedlem) kendte hinanden særdeles godt.
Det er nu også mit indtryk at Stephan Schors har en helt anden udadvendt og levende profil, hvilket både ifht. sponsorer og fans har enorm betydning.

Det var jo først for alvor i slutningen af hans periode, at der overhovedet kom ryk på - bl.a. fordi man valgte at skifte meget ud i bestyrelsen. Finn V. Nielsen har været en gave til AaB. Hård nyser, der er god til at tage sunde beslutninger.
Dette er en tråd om Safranko!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gnu » 21. aug 2017, 15:44

Jeg kender intet til Pavol Safranko, så det her er ikke en kritik af ham, men AaB's generelle indkøbspolitik.

Gaarde går efter min mening alt for ofte efter guldet, når der handles spillere ind, frem for at gå efter den kedelige, men også mere sikre løsning. Lesniak, Flores, Rolim, Safranko. Uh, det er alt sammen meget spændende med nogle unge spillere fra eksotiske nationer, og som har et enormt potentiale. Problemet er bare at med potentialet følger også en tilsvarende risiko. De skal bruge lang tid på at blive kørt ind, lære at spille fodbold på skandinavisk og lære sproget. Vi har bare rigtig dårlig tid til at have tre-fire integrationsprojekter kørende på en gang, og indfrier de så ikke potentialet, så står vi dér med pikken i postkassen.

I den nuværende situation, hvor holdet kører så dårligt havde jeg nok valgt leverpostejsløsningen. Fx Wilczek eller Festersen, som kender og har vist, at de kan score mål i ligaen. Selvfølgelig er der heller ingen garanti ved dem, men vi ved, hvad vi får. Den potentielle gevinst ved Safranko er givetvis højere end ved de to andre, men har vi virkelig råd til at tage det gamble, der hvor vi er nu?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Kokkefar » 21. aug 2017, 15:47

"Efter flere ugers forhandlinger og i hård konkurrence har AaB sikret sig et offensivt kort, som AaB har scoutet i flere omgange, (Aabsport.dk)" - efter flere ugers forhandling og i hård konkurrence (forlyder sparta prag var indblandet), hvordan slipper man så afsted med kun at betale 2,5 mio for en 22 årig landsholdsangriber? Det kan ikke have været store hold vi har budt om kap med, for så havde prisen da lynhurtigt oversteget 2,5 mio. Er der nogen der ved noget?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Funky » 21. aug 2017, 15:51

Gnu skrev:Jeg kender intet til Pavol Safranko, så det her er ikke en kritik af ham, men AaB's generelle indkøbspolitik.

Gaarde går efter min mening alt for ofte efter guldet, når der handles spillere ind, frem for at gå efter den kedelige, men også mere sikre løsning. Lesniak, Flores, Rolim, Safranko. Uh, det er alt sammen meget spændende med nogle unge spillere fra eksotiske nationer, og som har et enormt potentiale. Problemet er bare at med potentialet følger også en tilsvarende risiko. De skal bruge lang tid på at blive kørt ind, lære at spille fodbold på skandinavisk og lære sproget. Vi har bare rigtig dårlig tid til at have tre-fire integrationsprojekter kørende på en gang, og indfrier de så ikke potentialet, så står vi dér med pikken i postkassen.

I den nuværende situation, hvor holdet kører så dårligt havde jeg nok valgt leverpostejsløsningen. Fx Wilczek eller Festersen, som kender og har vist, at de kan score mål i ligaen. Selvfølgelig er der heller ingen garanti ved dem, men vi ved, hvad vi får. Den potentielle gevinst ved Safranko er givetvis højere end ved de to andre, men har vi virkelig råd til at tage det gamble, der hvor vi er nu?
Pallesen er da ægte, højtbelagt Stryhns. Det kan du ikke benægte.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gnu » 21. aug 2017, 15:54

Funky skrev:
Gnu skrev:Jeg kender intet til Pavol Safranko, så det her er ikke en kritik af ham, men AaB's generelle indkøbspolitik.

Gaarde går efter min mening alt for ofte efter guldet, når der handles spillere ind, frem for at gå efter den kedelige, men også mere sikre løsning. Lesniak, Flores, Rolim, Safranko. Uh, det er alt sammen meget spændende med nogle unge spillere fra eksotiske nationer, og som har et enormt potentiale. Problemet er bare at med potentialet følger også en tilsvarende risiko. De skal bruge lang tid på at blive kørt ind, lære at spille fodbold på skandinavisk og lære sproget. Vi har bare rigtig dårlig tid til at have tre-fire integrationsprojekter kørende på en gang, og indfrier de så ikke potentialet, så står vi dér med pikken i postkassen.

I den nuværende situation, hvor holdet kører så dårligt havde jeg nok valgt leverpostejsløsningen. Fx Wilczek eller Festersen, som kender og har vist, at de kan score mål i ligaen. Selvfølgelig er der heller ingen garanti ved dem, men vi ved, hvad vi får. Den potentielle gevinst ved Safranko er givetvis højere end ved de to andre, men har vi virkelig råd til at tage det gamble, der hvor vi er nu?
Pallesen er da ægte, højtbelagt Stryhns. Det kan du ikke benægte.
Ja. Netop derfor skrev jeg "alt for ofte" frem for "altid".
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Funky » 21. aug 2017, 16:01

Gnu skrev:
Funky skrev:
Gnu skrev:Jeg kender intet til Pavol Safranko, så det her er ikke en kritik af ham, men AaB's generelle indkøbspolitik.

Gaarde går efter min mening alt for ofte efter guldet, når der handles spillere ind, frem for at gå efter den kedelige, men også mere sikre løsning. Lesniak, Flores, Rolim, Safranko. Uh, det er alt sammen meget spændende med nogle unge spillere fra eksotiske nationer, og som har et enormt potentiale. Problemet er bare at med potentialet følger også en tilsvarende risiko. De skal bruge lang tid på at blive kørt ind, lære at spille fodbold på skandinavisk og lære sproget. Vi har bare rigtig dårlig tid til at have tre-fire integrationsprojekter kørende på en gang, og indfrier de så ikke potentialet, så står vi dér med pikken i postkassen.

I den nuværende situation, hvor holdet kører så dårligt havde jeg nok valgt leverpostejsløsningen. Fx Wilczek eller Festersen, som kender og har vist, at de kan score mål i ligaen. Selvfølgelig er der heller ingen garanti ved dem, men vi ved, hvad vi får. Den potentielle gevinst ved Safranko er givetvis højere end ved de to andre, men har vi virkelig råd til at tage det gamble, der hvor vi er nu?
Pallesen er da ægte, højtbelagt Stryhns. Det kan du ikke benægte.
Ja. Netop derfor skrev jeg "alt for ofte" frem for "altid".
Men vores erfaringer er da ikke SÅ dårlige endda. Lesniak har da leveret godt stort set fra dag 1. Flores har brugt et år, men har også været skadet, og er nu mere eller mindre altid blandt holdets bedste. Rolim er åbenbart skadet. Safrano har kun været her godt et døgn. Meilinger og Sylvestr lader til at være endt i bunken med fejlsatsninger, men det er vel ikke på grund af integrationsproblemer, men 'bare' fordi de har vist sig ikke at være gode nok. Samme med Holger, som ikke behøvede at blive integreret i nogen kultur.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 16:12

Gnu skrev:Jeg kender intet til Pavol Safranko, så det her er ikke en kritik af ham, men AaB's generelle indkøbspolitik.

Gaarde går efter min mening alt for ofte efter guldet, når der handles spillere ind, frem for at gå efter den kedelige, men også mere sikre løsning. Lesniak, Flores, Rolim, Safranko. Uh, det er alt sammen meget spændende med nogle unge spillere fra eksotiske nationer, og som har et enormt potentiale. Problemet er bare at med potentialet følger også en tilsvarende risiko. De skal bruge lang tid på at blive kørt ind, lære at spille fodbold på skandinavisk og lære sproget. Vi har bare rigtig dårlig tid til at have tre-fire integrationsprojekter kørende på en gang, og indfrier de så ikke potentialet, så står vi dér med pikken i postkassen.

I den nuværende situation, hvor holdet kører så dårligt havde jeg nok valgt leverpostejsløsningen. Fx Wilczek eller Festersen, som kender og har vist, at de kan score mål i ligaen. Selvfølgelig er der heller ingen garanti ved dem, men vi ved, hvad vi får. Den potentielle gevinst ved Safranko er givetvis højere end ved de to andre, men har vi virkelig råd til at tage det gamble, der hvor vi er nu?
Jeg kan godt lide Gaardes tilgang. Dem vi henter udefra må gerne være alt andet end leverpostej, og jeg ville sgu være skuffet hvis vi stod med Festersen som angrebssatsningen.
Jeg savner Winsnes

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Dalbjerg » 21. aug 2017, 16:26

Festersen....


Aaaarhmen, så stopper troværdigheden...

Festersen er en mand man henter på fri transfer til billig løn, således at bænken gøres bredere...

Man henter da ikke en lille hurtig spiller, når man allerede har den type angriber..

Fair nok at man er utilfreds, men man må bede om lidt mere kvalitet i argumentationen..

Jeg synes (som tidligere nævnt) at Gaarde gør det helt rigtige i øjeblikket: Vælger noget solidt leverpostej (Pallesen), en god bøf som butikken har valgt at sætte ned grundet manglende salg (Okore), og så har man hentet en anmelderrost rødvin til budget pris (Lesniak) samt en dyr anmelderrost rødvin, som dog er lidt ung, og derfor måske har brug for lidt iltning før den er yderst drikkebar (Safranko), og så har man til sidst lige nuppet en billig lottokupon oppe ved kassen (Rolim), fordi man hørte at der var en høj jackpotpulje..

Det var i hvert fald bedre end de sidste vinduer, hvor man valgte at købe nogle dyre "mystik-bokse" med nogle ukendt fødevarer, for så at opdage, at det var veganer-bokse at vi havde fået..

Og så skal jeg nok stoppe med mad-analogierne :oops:

Edit: Bestem selv hvad Rinne er.. Måske et stykke lækker chokolade til nedsat pris, selvom man havde en plade kogechokolade hjemme i skabet, som man egentlig havde lovet sig selv at nøjes med..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FlæskeFrank » 21. aug 2017, 16:28

Velkommen til Safranko.

Det skal nok blive godt.

Håber han er tænkt i et tomandsangreb med Pohl.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. aug 2017, 16:28

Martino skrev:
JAMK skrev:Synes Safranko gjorde det fint idag. Han er hurtig og aggressiv som Pohl men er derudover langt stærkere teknisk og god i småspillet.

Jeg må desværre sige, at jeg også vurderede Ramkilde som betydeligt stærkere end Pohl. Håber godt nok de hurtigt smider ham i kamp.
Han så lovende ud ja. Ikke helt samme fart som Pohl men bestemt ikke langsom. Jeg hæftede mig ved at han virkede til at have fint blik for sine medspillere, samt løbende uden bold. Tror han starter mod GF.
Må indrømme jeg så ham helt anderledes end jer. Jeg synes han havde placeringsvanskeligheder (forståeligt) og virkede ikke til at skulle bruge meget plads til at vende rundt på. Ikke specielt hurtig på fødderne men render meget offside. Håber jeg ser ham forkert :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 16:39

Køllen I Møllen skrev:
Martino skrev:
JAMK skrev:Synes Safranko gjorde det fint idag. Han er hurtig og aggressiv som Pohl men er derudover langt stærkere teknisk og god i småspillet.

Jeg må desværre sige, at jeg også vurderede Ramkilde som betydeligt stærkere end Pohl. Håber godt nok de hurtigt smider ham i kamp.
Han så lovende ud ja. Ikke helt samme fart som Pohl men bestemt ikke langsom. Jeg hæftede mig ved at han virkede til at have fint blik for sine medspillere, samt løbende uden bold. Tror han starter mod GF.
Må indrømme jeg så ham helt anderledes end jer. Jeg synes han havde placeringsvanskeligheder (forståeligt) og virkede ikke til at skulle bruge meget plads til at vende rundt på. Ikke specielt hurtig på fødderne men render meget offside. Håber jeg ser ham forkert :)
Synes der var gode aktioner fra ham, og der var også to gange hvor Pohl skulle have spillet ham første gang, hvor det kunne været blevet til en chance. Vi må se...han har i hvertfald mere fysik at bringe end Pohl og Sylvestr.
Jeg savner Winsnes

Besvar