Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 19:43

Funky skrev:Umiddelbart lidt svært at få øje på, at vores nye angriber er løsningen på vores problemer. Ikke at jeg synes, hans indsats på nogen måde var dumpet.
Vi har EN spiller i truppen som kan udfordre, skabe overtal og slå et indlæg, nemlig Pallesen.
Vi har en masse spillere som kan spille småspil ude i banen. Skal vi udnytte en spiller som safranko. Så skal bolden altså ind i feltet. Det kommer den nåyr Pallesen udfordrer.
Risgård, Flores og Ahlmann udfordrer ikke. De spiller bolde rundt og rundt og rundt. Og det kommer Safranko IKKE til at score mål på.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Kokkefar » 26. aug 2017, 19:46

Gaarde6 skrev:
Funky skrev:Umiddelbart lidt svært at få øje på, at vores nye angriber er løsningen på vores problemer. Ikke at jeg synes, hans indsats på nogen måde var dumpet.
Vi har EN spiller i truppen som kan udfordre, skabe overtal og slå et indlæg, nemlig Pallesen.
Vi har en masse spillere som kan spille småspil ude i banen. Skal vi udnytte en spiller som safranko. Så skal bolden altså ind i feltet. Det kommer den nåyr Pallesen udfordrer.
Risgård, Flores og Ahlmann udfordrer ikke. De spiller bolde rundt og rundt og rundt. Og det kommer Safranko IKKE til at score mål på.
Nej nej, Flores kan ikke slå et indlæg, slet ikke.

Det kan godt være Palle kommer til nogle indlæg i dag, men gud, hvor slår han dem til gengæld elendigt. Synes han så god ud i den første kamp, men han har godt nok ikke være god på det sidste.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Glenn Francisco » 26. aug 2017, 19:47

Vi har fået så mange nye spillere ind på holdet, jeg tror meget på at det bliver rigtig godt når holdet bliver sammenspillet. Okore og Yann Rolim havde pyntet idag tror jeg
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2017, 20:07

Håber godt nok rolim er den bevægelige kreative type led fart - for ham mangler vi stadig i truppen
Flores er fantastisk boldspiller og tekniker
Men han er ikke nogen dribler - eller tør han bare ikke prøve / vise det. ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af astonvilla » 26. aug 2017, 20:08

Come on.
Udmærket i dag.
Vi holder nullet igen!
Vi får point igen!
Lesniak bliver bare bedre og bedre!
Pavol ser spændende ud!
Flores udvikler sig fra kamp til kamp!

Vi skal nok klare den.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2017, 20:14

Funky skrev:
BassogogsVen skrev:Det bedste, der er at sige om denne kamp, er at Wieghorst har hævet sit pointgennemsnit fra 0,842/kamp til 0,850/kamp.

Det værste er nok, at det er ret tydeligt, at trods stor aktivitet på transfermarkedet, er kvaliteten ikke blevet en millimeter bedre.

What the fuck to do?
Ikke helt enig, jeg sad i lange stræk og tog mig selv i at være mærkbart mindre nervøs over vores forsvarsspil. En røvkedelig konstatering, men på et tidspunkt kommer det altså også til at give pote.
Har du (og andre) overvejet at det vi har spillet til nul i et par kampe, og stort set intet produceret fremad kunne have en sammenhæng?

Vi spiller med for lidt risiko, særligt i dag mod et hold uden angribere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Silvermoon » 26. aug 2017, 20:15

Nestor skrev:Man må nok sige, at Pohl som angriber har nogle usædvanlige kvaliteter.
Han scorer ingen mål og render konstant i offside.

Der må da være mindst én, som kan gøre det bedre.
Det er jo augo om igen da han var på toppen. Gad vide om det er augo der er angrebtræner ude i AaB

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2017, 20:15

astonvilla skrev:Come on.
Udmærket i dag.
Vi holder nullet igen!
Vi får point igen!
Lesniak bliver bare bedre og bedre!
Pavol ser spændende ud!
Flores udvikler sig fra kamp til kamp!

Vi skal nok klare den.
Jo, og vi smed en gigantisk chance for at få tre gode point. Der kommer mere og mere pres på os, vi kan ikke tåle ikke at vinde, og nu skal vi snart til at gøre det nogle gange i træk før det er til at holde ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2017, 20:18

Jeg synes et kvarter var alt rigeligt til at understrege Køllens (og min) pointe om at Risgaard skal spille centralt i en 4-4-2 bag to angribere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2017, 20:22

Pastorius skrev:
Funky skrev:
BassogogsVen skrev:Det bedste, der er at sige om denne kamp, er at Wieghorst har hævet sit pointgennemsnit fra 0,842/kamp til 0,850/kamp.

Det værste er nok, at det er ret tydeligt, at trods stor aktivitet på transfermarkedet, er kvaliteten ikke blevet en millimeter bedre.

What the fuck to do?
Ikke helt enig, jeg sad i lange stræk og tog mig selv i at være mærkbart mindre nervøs over vores forsvarsspil. En røvkedelig konstatering, men på et tidspunkt kommer det altså også til at give pote.
Har du (og andre) overvejet at det vi har spillet til nul i et par kampe, og stort set intet produceret fremad kunne have en sammenhæng?

Vi spiller med for lidt risiko, særligt i dag mod et hold uden angribere.
Helt enig

Vi er simpelthen bange for at vinde
Omvendt det er dejligt at holde nullet hver gang er der hårdt med 2 6'er og kun en back som må gå frem ad gangen ...

Savner så meget mesterskabssæsonen . Vi kunne lukke 1-2 mål ind pr kamp men var røv ligeglad - vi angreb bare modstanderne i smadder ...

Den her ekstremt konservative spillestil - er ikke mig som fan
Om det er det rigtige for AaB eller ej må MW afgøre

Jeg gad stadig godt vi tog en 3-5-2 hvor backs kunne få frit lejde offensivt og Flores en fri rolle bag angrebet
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Funky » 26. aug 2017, 20:29

Pastorius skrev:
Funky skrev:
BassogogsVen skrev:Det bedste, der er at sige om denne kamp, er at Wieghorst har hævet sit pointgennemsnit fra 0,842/kamp til 0,850/kamp.

Det værste er nok, at det er ret tydeligt, at trods stor aktivitet på transfermarkedet, er kvaliteten ikke blevet en millimeter bedre.

What the fuck to do?
Ikke helt enig, jeg sad i lange stræk og tog mig selv i at være mærkbart mindre nervøs over vores forsvarsspil. En røvkedelig konstatering, men på et tidspunkt kommer det altså også til at give pote.
Har du (og andre) overvejet at det vi har spillet til nul i et par kampe, og stort set intet produceret fremad kunne have en sammenhæng?

Vi spiller med for lidt risiko, særligt i dag mod et hold uden angribere.
Uden at vrøvle løs om, hvad andre måtte eller burde have overvejet, så vil jeg bare konstatere, at vi for ikke så længe siden præsterede kampe hvor vi både 'intet' (en forsimpling) skabte fremad banen OG var rystende usikre i forsvaret. Jeg ser det som en klar prioritering fra trænernes side at man nu vil have stabilitet ind i forsvarsspillet, og derigennem bygge holdets selvtillid op. Det er vistnok en coach classic. Og jeg ser desuden det uimponerende angrebsspil som en konsekvens af, at Ahlmann stadigvæk er langt fra sin gamle form, hvor han kunne være kampafgørende i både offensiven og defensiven. Det er jo ikke noget, man lige laver om på med en alternativ talkombination. AaB har satset hårdt på Ahlmann. Udbyttet lader stadig vente på sig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 20:31

Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
Funky skrev:Umiddelbart lidt svært at få øje på, at vores nye angriber er løsningen på vores problemer. Ikke at jeg synes, hans indsats på nogen måde var dumpet.
Vi har EN spiller i truppen som kan udfordre, skabe overtal og slå et indlæg, nemlig Pallesen.
Vi har en masse spillere som kan spille småspil ude i banen. Skal vi udnytte en spiller som safranko. Så skal bolden altså ind i feltet. Det kommer den nåyr Pallesen udfordrer.
Risgård, Flores og Ahlmann udfordrer ikke. De spiller bolde rundt og rundt og rundt. Og det kommer Safranko IKKE til at score mål på.
Nej nej, Flores kan ikke slå et indlæg, slet ikke.

Det kan godt være Palle kommer til nogle indlæg i dag, men gud, hvor slår han dem til gengæld elendigt. Synes han så god ud i den første kamp, men han har godt nok ikke være god på det sidste.
Har han ikke været god?? Jeg synes da han var klart en af de bedste i dag! Kommetatorene sagde også at det var hans bedste kamp i AaB trøjen, hvilket jeg er enig i.
Og jo ALLE på dette niveau kan slå et indlæg. Men af en eller anden grund gør Flores det sjældent. Ikke tilfældigt at kommentatorerne i dag nævnte at han var blevet god defensivt. Synes han truer modstanderne utrolig sjældent.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2017, 20:40

Nogle gange savner man at AaB spillerne er mere egoistiske
At de tænker - jeg tager lige et hurtigt træk og så kan jeg skyde på mål - eller jeg prøver at drible uden om ham her

Alt for ofte er første intuition at spille bolden skråt tilbage . Pallesen stil ser noget uortodoks ud. Men de træk han laver ud af i banen med høj speed er det der splitter de andre og skaber store chancer
Var hans indlæg bare bedre
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Kokkefar » 26. aug 2017, 20:50

Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
Funky skrev:Umiddelbart lidt svært at få øje på, at vores nye angriber er løsningen på vores problemer. Ikke at jeg synes, hans indsats på nogen måde var dumpet.
Vi har EN spiller i truppen som kan udfordre, skabe overtal og slå et indlæg, nemlig Pallesen.
Vi har en masse spillere som kan spille småspil ude i banen. Skal vi udnytte en spiller som safranko. Så skal bolden altså ind i feltet. Det kommer den nåyr Pallesen udfordrer.
Risgård, Flores og Ahlmann udfordrer ikke. De spiller bolde rundt og rundt og rundt. Og det kommer Safranko IKKE til at score mål på.
Nej nej, Flores kan ikke slå et indlæg, slet ikke.

Det kan godt være Palle kommer til nogle indlæg i dag, men gud, hvor slår han dem til gengæld elendigt. Synes han så god ud i den første kamp, men han har godt nok ikke være god på det sidste.
Har han ikke været god?? Jeg synes da han var klart en af de bedste i dag! Kommetatorene sagde også at det var hans bedste kamp i AaB trøjen, hvilket jeg er enig i.
Og jo ALLE på dette niveau kan slå et indlæg. Men af en eller anden grund gør Flores det sjældent. Ikke tilfældigt at kommentatorerne i dag nævnte at han var blevet god defensivt. Synes han truer modstanderne utrolig sjældent.
Dybt uenig med Flores. Hver gang vi skaber noget fremad har han sat det i gang. Han er så sindsygt vigtig fordi du altid kan spille en bold op på ham, og han får sat noget i gang hver gang. Han har et sindsygt overblik og slår klassebolde. Han begynder virkelig at blive vigtig for os.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af strangecap » 26. aug 2017, 20:53

astonvilla skrev:Come on.
Udmærket i dag.
Vi holder nullet igen!
Vi får point igen!
Lesniak bliver bare bedre og bedre!
Pavol ser spændende ud!
Flores udvikler sig fra kamp til kamp!

Vi skal nok klare den.
Enig en af de bedre kampe og vi tabte ikke til de hvide

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2017, 20:54

Enig mht Flores
Sidste år gik det galt hver gang han fik bolden

I år går alt vores spil igennem ham - han er blevet rigtig god for os - og stepper holdkammeraterne op bliver han bare endnu bedre...
Håber ikke næste landsholdspause ødelægger hans momentum
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 21:13

Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
Funky skrev:Umiddelbart lidt svært at få øje på, at vores nye angriber er løsningen på vores problemer. Ikke at jeg synes, hans indsats på nogen måde var dumpet.
Vi har EN spiller i truppen som kan udfordre, skabe overtal og slå et indlæg, nemlig Pallesen.
Vi har en masse spillere som kan spille småspil ude i banen. Skal vi udnytte en spiller som safranko. Så skal bolden altså ind i feltet. Det kommer den nåyr Pallesen udfordrer.
Risgård, Flores og Ahlmann udfordrer ikke. De spiller bolde rundt og rundt og rundt. Og det kommer Safranko IKKE til at score mål på.
Nej nej, Flores kan ikke slå et indlæg, slet ikke.

Det kan godt være Palle kommer til nogle indlæg i dag, men gud, hvor slår han dem til gengæld elendigt. Synes han så god ud i den første kamp, men han har godt nok ikke være god på det sidste.
Har han ikke været god?? Jeg synes da han var klart en af de bedste i dag! Kommetatorene sagde også at det var hans bedste kamp i AaB trøjen, hvilket jeg er enig i.
Og jo ALLE på dette niveau kan slå et indlæg. Men af en eller anden grund gør Flores det sjældent. Ikke tilfældigt at kommentatorerne i dag nævnte at han var blevet god defensivt. Synes han truer modstanderne utrolig sjældent.
Dybt uenig med Flores. Hver gang vi skaber noget fremad har han sat det i gang. Han er så sindsygt vigtig fordi du altid kan spille en bold op på ham, og han får sat noget i gang hver gang. Han har et sindsygt overblik og slår klassebolde. Han begynder virkelig at blive vigtig for os.
Jeg er slet ikke uenig i Flores er god.
For mig at se er han en 10'er og ikke en kant.!
Han skal alt for meget med hjem som kant og han har slet ikke farten.
Flores er 1000 gange bedre til at spille i de små rum inde midt i banen end han er til at skal udfordre på kanten.
Det var i mine øjne Flores som skulle ha været prøvet i samme rolle, som man gav Risgård i de sidste par kampe. Det er den rolle han spiller for Peru og har så. Stor succes med.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Legum Magister » 26. aug 2017, 21:30

Vi er fanget i mørket, og må glæde os over de lyspunkter, der trods alt var at finde.
KP, MC og Pohl spillede alle ganske fornuftigt. Safranko og Pohl lader til at kunne komplementere hinanden, når de bliver sammenspillet. Midtbanen fungerede defensivt uden Würtz. Vi holdt nullet.

Og nu har vi en landskampspause til at få indarbejdet Safranko, og forhåbentlig få et par af de skadede spillere klar.

Det er ikke et spørgsmål om, hvorvidt glasset er halvfyldt eller halvtomt: det er et spørgsmål om, at vi skal glæde os over, at vi i det hele taget har et glas. :aabfan:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Klaus » 26. aug 2017, 22:35

God første halvleg, uden det af den grund var prangende. I 2. Halvleg bliver vi i perioder presset tilbage af et på dagen yderst ordinært AGF-hold. Ret beset var kampen ret kedelig. Der var ikke just noget festfyrværkeri af kreativ fodbold. AGF var tættest på sejren med et stolpeskud, så vi var også lidt heldige i dag. Jeg synes, vi satser for lidt. Og endnu en uafgjort og endnu en kamp uden målscoringer får os ikke ud af krisen. Til sidst var der lidt gnist. Men jeg synes vores trænerteam i bedste fald foretager underlige dispositioner. Hvorfor skifter man Børsting ind i 3. Minuts overtid?? Det giver absolut ingen mening. Hvis man endelig vil bruge ham, hvilket jeg synes man burde ( i stedet for Thellufsen), så skulle han have haft minimum en halv time. Nu får han 60 sekunder. Signalet vores trænerteam sender er, at vi skal trække tiden ud for at holde 0-0 på hjemmebane. Det er simpelthen for slapt. Jeg ved ikke hvor mange kampe der skal gå uden sejr før Wieghorst bliver fyret. Men ryger vi ud af pokalen mod Viborg og ikke vinder over Silkeborg, så må det vel være farvel.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 26.08.2017

Indlæg af Kokkefar » 26. aug 2017, 23:47

Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
Funky skrev:Umiddelbart lidt svært at få øje på, at vores nye angriber er løsningen på vores problemer. Ikke at jeg synes, hans indsats på nogen måde var dumpet.
Vi har EN spiller i truppen som kan udfordre, skabe overtal og slå et indlæg, nemlig Pallesen.
Vi har en masse spillere som kan spille småspil ude i banen. Skal vi udnytte en spiller som safranko. Så skal bolden altså ind i feltet. Det kommer den nåyr Pallesen udfordrer.
Risgård, Flores og Ahlmann udfordrer ikke. De spiller bolde rundt og rundt og rundt. Og det kommer Safranko IKKE til at score mål på.
Nej nej, Flores kan ikke slå et indlæg, slet ikke.

Det kan godt være Palle kommer til nogle indlæg i dag, men gud, hvor slår han dem til gengæld elendigt. Synes han så god ud i den første kamp, men han har godt nok ikke være god på det sidste.
Har han ikke været god?? Jeg synes da han var klart en af de bedste i dag! Kommetatorene sagde også at det var hans bedste kamp i AaB trøjen, hvilket jeg er enig i.
Og jo ALLE på dette niveau kan slå et indlæg. Men af en eller anden grund gør Flores det sjældent. Ikke tilfældigt at kommentatorerne i dag nævnte at han var blevet god defensivt. Synes han truer modstanderne utrolig sjældent.
Dybt uenig med Flores. Hver gang vi skaber noget fremad har han sat det i gang. Han er så sindsygt vigtig fordi du altid kan spille en bold op på ham, og han får sat noget i gang hver gang. Han har et sindsygt overblik og slår klassebolde. Han begynder virkelig at blive vigtig for os.
Jeg er slet ikke uenig i Flores er god.
For mig at se er han en 10'er og ikke en kant.!
Han skal alt for meget med hjem som kant og han har slet ikke farten.
Flores er 1000 gange bedre til at spille i de små rum inde midt i banen end han er til at skal udfordre på kanten.
Det var i mine øjne Flores som skulle ha været prøvet i samme rolle, som man gav Risgård i de sidste par kampe. Det er den rolle han spiller for Peru og har så. Stor succes med.
Enig i at han er bedst i de små rum, men det er vel også derfor han ligger i højre side, hvor han kan trække ind omkring feltet og indgå i småspil og ikke bliver ude på kanten. Effekten heraf er jo, at han ikke slår mange indlæg, men når han gør er det eddermandme med kvalitet. Jeg er enig i at han kunne være spændende som 10'er, men jeg synes faktisk efterhånden også han er ved at skabe sig selv en ret stor rolle defensivt. Han står altså virkelig stærkt og er vel den af dem vi har brugt på kanterne, der har været bedst defensivt. Desuden tror jeg man vælger at beholde ham på kanten fordi han er så vigtig for opspillet. Det er lettere at finde ham når han rykker ind midt i fra kanten, end hvis han tog løbet fra en 10'er position. Man vil gerne have ham så tidligt på bolden som muligt, og det har været nødvendigt. Man kan dog håbe at vi med Lesniak derinde med tiden kan "befri" Flores så kan kun skal koncentrere sig om det offensive.

Besvar