Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af NIN » 16. feb 2016, 06:18

I en tid hvor Annette Heicks hår, fejlslagen integration, mangelfuld af-radikalisering og koordinerede massevoldtægter farver nyhedsbilledet, så bør vi her i det nordjyske udvise en fælles ansvarsfølelse og levere den ventil der måske netop redder en ko eller to på heden fra at miste sin mødom i en al for tidlig alder. En platform hvor det ikke er nødvendigt at have en mobbe-ekspert på speed dial og hvor de to herrer kan debattere deres klubs millioner, overlegen fankultur og lidt for tætte familierelationer og ikke mindst mange trofæer og sublim talentudvikling, nu deres bidrag på Ulvegraven tilsyneladende begrænser sig til at tørre tis op fra gulvet. Med andre ord, i denne tråd er had IKKE en by i hverken Rusland eller det midtjyske. Her er det nuancer, gentagelser og ikke mindst cirkulær argumentation der har holdeplads. Her er der kun handicapparkeringspladser med påmalet nordjysk mindreværd og jalousi samt FC Midtjyllands fortræffeligheder at skimte så langt øjet rækker. Kort sagt, gå efter bolden, ikke manden og spil inden for striberne. Med andre ord: AaB vs. FCM.

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af Hinrup85 » 16. feb 2016, 07:24

Årets indlæg...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. feb 2016, 11:38

Mike80 skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jens Ørgaard er tilsyneladende hvad der kaldes "mellemmand" for giraffen... hvad i alverden dækker det over? Er det et pænere ord for pimp, menneskehandler eller sugardaddy, eller er den gamle konge af Ulvegraven bare for fin på den til at kalde sig agent?

http://www.bt.dk/fodbold/fcm-talent-lag ... ende-giraf
Det dækker ikke over andet end den regelændring man indførte i 2015 for agentvirke, hvor det bla. Blev besluttet at agenter fremover omtales mellemmænd.

Mike
Fremover kunne det være fint hvis du flyttede dine citater med over i denne tråd, som jo er din helt egen... næsten i hvert fald. Så kan du jo se om nogen gider reagere.

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af ekni99 » 10. sep 2017, 11:53

Det er lidt sjovt at læse følgende på graven af Jante:

Kære Sander

Den 11/6 skrev jeg følgende opfordring:

"Du har været tilmeldt ulvegraven i Ca. 6mdr. I den tid har du skrevet 46 indlæg som alle har det tilfælles at du udelukkende udtrykker dig negativt om Steinlein, Ankersen, Thorup (mest af alt) og FCM sådan generelt. Jeg har intet imod at debatører ytrer deres holdning og også selvom den ikke altid er positiv, men hvis du vil vinde lidt tillid som ny debatør herinde vil jeg da personligt råde dig til også engang imellem at ytre dig positivt, så vi andre rent faktisk tror på du godt kan lide klubben bare engang imellem.

Blot et råd som du kan tage til dig eller lade være for nej jeg bestemmer ikke mere herinde end du gør."

Du har nu skrevet 71 indlæg og er stadig 99,9% FCM negativ. Du tog ikke rådet til dig og for mig kan du lige så godt være en tilfældig debatør på udebane, som blot forsøger at piske en negativ stemning op da du på intet tidapunkt har udvist glæde over eller omkring ting som sker i klubben. Det tror jeg efterhånden en del andre debatører ligesom jer har gennemskuet, så det nok deri du skal finde dit svar eller mangel på samme.

Hvis du ønsker et svar og reelt vil debatten, så bevis dig selv og få nogle nuancer ind i dine indlæg. Så kan det være andre (mig selv inkl.) Kan begynde at tage sig seriøst og bruge tid på at svare dine indlæg/spørgsmål.

Mike
Mike80
http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... &start=795

Mike80
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 7. jul 2013, 20:11
Favoritspiller: Søren Skriver

Re: Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af Mike80 » 10. sep 2017, 18:31

ekni99 skrev:Det er lidt sjovt at læse følgende på graven af Jante:

Kære Sander

Den 11/6 skrev jeg følgende opfordring:

"Du har været tilmeldt ulvegraven i Ca. 6mdr. I den tid har du skrevet 46 indlæg som alle har det tilfælles at du udelukkende udtrykker dig negativt om Steinlein, Ankersen, Thorup (mest af alt) og FCM sådan generelt. Jeg har intet imod at debatører ytrer deres holdning og også selvom den ikke altid er positiv, men hvis du vil vinde lidt tillid som ny debatør herinde vil jeg da personligt råde dig til også engang imellem at ytre dig positivt, så vi andre rent faktisk tror på du godt kan lide klubben bare engang imellem.

Blot et råd som du kan tage til dig eller lade være for nej jeg bestemmer ikke mere herinde end du gør."

Du har nu skrevet 71 indlæg og er stadig 99,9% FCM negativ. Du tog ikke rådet til dig og for mig kan du lige så godt være en tilfældig debatør på udebane, som blot forsøger at piske en negativ stemning op da du på intet tidapunkt har udvist glæde over eller omkring ting som sker i klubben. Det tror jeg efterhånden en del andre debatører ligesom jer har gennemskuet, så det nok deri du skal finde dit svar eller mangel på samme.

Hvis du ønsker et svar og reelt vil debatten, så bevis dig selv og få nogle nuancer ind i dine indlæg. Så kan det være andre (mig selv inkl.) Kan begynde at tage sig seriøst og bruge tid på at svare dine indlæg/spørgsmål.

Mike
Mike80
http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... &start=795
Hvorfor?

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af ekni99 » 10. sep 2017, 20:50

[/quote]

Hvorfor?[/quote]

Fordi din opførsel herinde ikke ligger specielt langt for det du kritisere Sander for.

Mike80
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 7. jul 2013, 20:11
Favoritspiller: Søren Skriver

Re: Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af Mike80 » 10. sep 2017, 21:06

ekni99 skrev:
Hvorfor?[/quote]

Fordi din opførsel herinde ikke ligger specielt langt for det du kritisere Sander for.[/quote]

Jeg sætter tvivl ved Sanders tilhørsforhold, da han som nyere debattør udelukkende har ytret sig FCM negativt på et FCM forum. Jeg tror godt de fleste herinde ved at jeg ikke holder med AaB, så på den front kan vores "opførsel" (mit negative AaB syn går jeg ud fra) vil næppe sidestilles..

PS. Noget andet der ret sjovt! Jeg tidligere blevet kritiseret for at læse debatside.dk for efterfølgende at pege fingre på ulvegraven. (Det eftersigende dårligt stil ifølge flere herinde) Det da også ret sjovt synes du ikke :aabfan:

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Jante-Mike og FCM-Kent på fremmede græs

Indlæg af ekni99 » 10. sep 2017, 22:02

Når man er på fremmed græs opfører man sig ordentligt.

Sander (uden at have læst, hvad den bruger ellers skriver) opføre sig sikkert dårligt - jeg tager dit ord for det. Det ændre ikke på, at du kunne lære lidt hvad du selv skriver f.eks have nuancer i dine indlæg.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dette nu.

Besvar