Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. sep 2017, 22:43

Hajen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pollack2 skrev:
doukas skrev:Så skal vi bare begynde at vise, at vi kan slå andre hold end AGF og Silkeborg, så bliver det helt godt.
Rolig nu. Et skridt ad gangen: I min bog er det stadig nedrykning, vi skal undgå fremfor at tro, vi spiller med om top 6. Og så er det netop hold som SIF og GF vi skal vise, vi kan slå.
Ja lad os da for alt i verden undgå at spillerne tror de er gode nok til at være blandt de 6 bedste hold, ligesom Hobro og Horsens er i øjeblikket. De skal selvfølgelig udelukkende fokusere på at de faktisk ikke er særlig gode og bare skal undgå at rykke ned. Forskellen mellem subtop og subbund i ligaen er ekstremt lille, og vi er 5 point fra 4. pladsen. Der er mange om buddet, men skulle vi ligge langt efter så mange andre? Det har jeg svært ved at se.
er der ikke en division til forskel, når der tales om subtop og subbund............... ;)
"næsten-top" og "næsten-bund" så da ;)

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af swfc » 11. sep 2017, 22:46

I dag var der ikke noget der viste at Robert Skov skulle være interessant for os
AaB i hjertet

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af AMadsen » 11. sep 2017, 22:52

Nogen der ved om kampen bliver genudsendt?
Guld? igen, igen...!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Maglau » 11. sep 2017, 23:11

I den her sæson har jeg kunnet læse herinde
Da vi tabte til sønderjydske var det fiasko at tabe til et ringe sønderjydske hold
Da vi spillede uafgjort mod Horsens var det fiasko mod et af ligaens ringeste hold
Uafgjort mod Hobro igen fiasko mod et af ligaens ringeste hold
Uafgjort mod AGF fiasko de er et af ligaens ringeste hold
I dag - ja slap nu af 2-1 mod et af ligaens ringeste hold er ikke noget særligt

Der er satme mange ringeste hold i ligaen og vi har endnu ikke mødt Helsingør Randers og Lyngby
Altså hvis der er 9 ringeste hold i ligaen og vi er blandt dem må vi sørge for at være det bedste af de ringeste for så spiller vi med i meldalje slutspillet
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Martin Bak » 11. sep 2017, 23:15

[quote="Maglau"]I den her sæson har jeg kunnet læse herinde
Da vi tabte til sønderjydske var det fiasko at tabe til et ringe sønderjydske hold
Da vi spillede uafgjort mod Horsens var det fiasko mod et af ligaens ringeste hold
Uafgjort mod Hobro igen fiasko mod et af ligaens ringeste hold
Uafgjort mod AGF fiasko de er et af ligaens ringeste hold
I dag - ja slap nu af 2-1 mod et af ligaens ringeste hold er ikke noget særligt

Der er satme mange ringeste hold i ligaen og vi har endnu ikke mødt Helsingør Randers og Lyngby
Altså hvis der er 9 ringeste hold i ligaen og vi er blandt dem må vi sørge for at være det bedste af de ringeste for så spiller vi med i meldalje slutspillet[/



Ohhhh snap !! Det er sjovt fordi det er sandt
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af 9800 » 11. sep 2017, 23:20

Hjemvendt fra stadion i opløftet sindsstemning. Det blir lidt panisk til sidst, men det er vel forståeligt nok.
Vi har efterlyst den lortesejr, og det vil jeg ikke engang sige det var i dag, det var sort uheld at vi ikke lavede et par mål mere.
Mange ting hænger sammen, og vi gav ikke mange chancer væk. Det blir svært i Brøndby, den sælger jeg gerne for et point. Vi kan sagtens nå top 6, men vi kan også havne i nedrykningsspillet. Helsingør er direkte nedrykker er jeg helt sikker på.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Klaus » 11. sep 2017, 23:23

Monstervigtig sejr i dag. Spillet i de første 20 minutter af 2. Halvleg var noget af det bedste set meget længe. Det er lidt bekymrende, at vi falder så dybt i den sidste halve time og endnu mere bekymrende, at vi ikke slår mønt af de kæmpechancer vi får på omstillinger, da Silkeborg satser hele butikken. Jeg synes plusserne i dag specielt må gå til vores forsvar, især virkede Ahlmann i fremgang. Gode indhop af både Thellufsen og ikke mindst Kaketo. Pohl kæmper som en gal, men igen i dag har han altså nogle kæmpe chancer som han brænder. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om ham. Et eller andet sted dur det jo ikke med en angriber, der brænder så meget. Flores synes jeg ikke fik nok ud af det offensivt, til gengæld lukkede han fint af på sin kant. Nu venter en meget svær opgave i Brøndby. Vi kan dårligt tillade os at forvente point, men der er brug for en god indsats, der peger fremad :cool:

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af AK48hamas » 11. sep 2017, 23:24

1 sejr mod de 8 ringeste hold er daeleme ringe.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Hanga » 11. sep 2017, 23:27

AK48hamas skrev:1 sejr mod de 8 ringeste hold er daeleme ringe.
Var det alt du havde at byde ind med ovenpå aftenens sejr, eller?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Pastorius » 11. sep 2017, 23:29

Maglau skrev:I den her sæson har jeg kunnet læse herinde
Da vi tabte til sønderjydske var det fiasko at tabe til et ringe sønderjydske hold
Da vi spillede uafgjort mod Horsens var det fiasko mod et af ligaens ringeste hold
Uafgjort mod Hobro igen fiasko mod et af ligaens ringeste hold
Uafgjort mod AGF fiasko de er et af ligaens ringeste hold
I dag - ja slap nu af 2-1 mod et af ligaens ringeste hold er ikke noget særligt

Der er satme mange ringeste hold i ligaen og vi har endnu ikke mødt Helsingør Randers og Lyngby
Altså hvis der er 9 ringeste hold i ligaen og vi er blandt dem må vi sørge for at være det bedste af de ringeste for så spiller vi med i meldalje slutspillet
Du glemte at vi kun fik et point i parken fordi FCK aldrig har været ringere i mands minde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Pastorius » 11. sep 2017, 23:31

Klaus skrev:Monstervigtig sejr i dag. Spillet i de første 20 minutter af 2. Halvleg var noget af det bedste set meget længe. Det er lidt bekymrende, at vi falder så dybt i den sidste halve time og endnu mere bekymrende, at vi ikke slår mønt af de kæmpechancer vi får på omstillinger, da Silkeborg satser hele butikken. Jeg synes plusserne i dag specielt må gå til vores forsvar, især virkede Ahlmann i fremgang. Gode indhop af både Thellufsen og ikke mindst Kaketo. Pohl kæmper som en gal, men igen i dag har han altså nogle kæmpe chancer som han brænder. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om ham. Et eller andet sted dur det jo ikke med en angriber, der brænder så meget. Flores synes jeg ikke fik nok ud af det offensivt, til gengæld lukkede han fint af på sin kant. Nu venter en meget svær opgave i Brøndby. Vi kan dårligt tillade os at forvente point, men der er brug for en god indsats, der peger fremad :cool:
Er det bedre med en angriber, der kun brænder den ene chance han kommer frem til?

Pohl gør så mange ting forkert, fordi han tænker alt for meget over det. Han går selv når han skulle aflevere, afleverer når han skulle afslutte og fumler et par stykker. Til gengæld sker der en hel masse omkring ham, og i det øjeblik han slipper tøjlerne og bare spiller på instinkterne, så bliver han sgu farlig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Pastorius » 11. sep 2017, 23:32

Klaus skrev:Monstervigtig sejr i dag. Spillet i de første 20 minutter af 2. Halvleg var noget af det bedste set meget længe. Det er lidt bekymrende, at vi falder så dybt i den sidste halve time og endnu mere bekymrende, at vi ikke slår mønt af de kæmpechancer vi får på omstillinger, da Silkeborg satser hele butikken. Jeg synes plusserne i dag specielt må gå til vores forsvar, især virkede Ahlmann i fremgang. Gode indhop af både Thellufsen og ikke mindst Kaketo. Pohl kæmper som en gal, men igen i dag har han altså nogle kæmpe chancer som han brænder. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om ham. Et eller andet sted dur det jo ikke med en angriber, der brænder så meget. Flores synes jeg ikke fik nok ud af det offensivt, til gengæld lukkede han fint af på sin kant. Nu venter en meget svær opgave i Brøndby. Vi kan dårligt tillade os at forvente point, men der er brug for en god indsats, der peger fremad :cool:
Nå ja, og så skal vi altså have point med hjem - og helst en sejr. Ellers er vi tilbage til start.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af AK48hamas » 11. sep 2017, 23:53

Hanga skrev:
AK48hamas skrev:1 sejr mod de 8 ringeste hold er daeleme ringe.
Var det alt du havde at byde ind med ovenpå aftenens sejr, eller?
nej pohl var ringe.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af AK48hamas » 11. sep 2017, 23:55

AK48hamas skrev:
Hanga skrev:
AK48hamas skrev:1 sejr mod de 8 ringeste hold er daeleme ringe.
Var det alt du havde at byde ind med ovenpå aftenens sejr, eller?
nej pohl var ringe.
:cheers:

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Legum Magister » 11. sep 2017, 23:56

AMadsen skrev:Nogen der ved om kampen bliver genudsendt?
Hvis du har viaplay kan du nå at se den forskudt; men det ser ikke ud til, at kampen bliver genudsendt på tv.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Kunji » 12. sep 2017, 00:00

Jeg er sgu ikke helt sikker på, at jeg forstår frustrationen mod Pohl i dag. Han scorer på et straffe, som han selv fremtvinger. Han kæmper som en sindssyg, og han bliver ved med at tage løbene, selv når resten af offensiven er løbet tør. Ja, han afleverer på et tidspunkt i en friløber, hvor en kynisk angriber havde sparket selv, og ja, han afslutter et angreb, hvor han nok burde have sluppet den, og til sidst har han simpelthen ikke kræfterne til at gøre sin dribletur færdig, og han må nøjes med et hjørnespark.

Men jeg vil vove den påstand, at hans arbejdsraseri er med til, at det ikke går helt galt til sidst. Som jeg ser det fra min plads, er det nærmere Thellufsen, som i et par angreb pisser kæmpemuligheder væk ved at aflevere upræcist. Ham vil jeg dog heller ikke være efter, for han gør sgu også meget rigtigt i dag.

Jeg ser en Pohl i fremgang. Når først Safranko kommer i (kamp)form, så tror jeg, vi har en rigtigt interessant duo deroppe.

I øvrigt er det tydeligt, at Rolim er langt fra topform. Han er vanvittigt spændende, men han er også meget tung pt. Men hold nu kæft nogle lækkerier, han laver under opvarmningen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Legum Magister » 12. sep 2017, 00:04

Pastorius skrev:
Klaus skrev:Monstervigtig sejr i dag. Spillet i de første 20 minutter af 2. Halvleg var noget af det bedste set meget længe. Det er lidt bekymrende, at vi falder så dybt i den sidste halve time og endnu mere bekymrende, at vi ikke slår mønt af de kæmpechancer vi får på omstillinger, da Silkeborg satser hele butikken. Jeg synes plusserne i dag specielt må gå til vores forsvar, især virkede Ahlmann i fremgang. Gode indhop af både Thellufsen og ikke mindst Kaketo. Pohl kæmper som en gal, men igen i dag har han altså nogle kæmpe chancer som han brænder. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om ham. Et eller andet sted dur det jo ikke med en angriber, der brænder så meget. Flores synes jeg ikke fik nok ud af det offensivt, til gengæld lukkede han fint af på sin kant. Nu venter en meget svær opgave i Brøndby. Vi kan dårligt tillade os at forvente point, men der er brug for en god indsats, der peger fremad :cool:
Er det bedre med en angriber, der kun brænder den ene chance han kommer frem til?

Pohl gør så mange ting forkert, fordi han tænker alt for meget over det. Han går selv når han skulle aflevere, afleverer når han skulle afslutte og fumler et par stykker. Til gengæld sker der en hel masse omkring ham, og i det øjeblik han slipper tøjlerne og bare spiller på instinkterne, så bliver han sgu farlig.
Jeg ville have forsvoret, at den dag skulle komme, hvor jeg skulle efterspørge en mentaltræner til et fodboldhold; men jeg er kommet til den opfattelse, at det nok er vejen frem.

Pohl gør mange ting rigtigt, og han har nogle kompetencer, som er få angribere forundt. Særligt hans timing i løbene er af en kaliber, som man ikke ser hver dag. Desværre formår han stort set at tage den forkerte beslutning hver gang der skal afsluttes, og under tiden også i forhold til, hvorvidt der skal afsluttes eller afleveres. Måske kan en mentaltræner hjælpe; for gud hvor kunne han dog være farlig, hvis blot han kunne score på et par af de muligheder han kommer frem til i løbet af en kamp.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Funky » 12. sep 2017, 00:05

Kunji skrev:Jeg er sgu ikke helt sikker på, at jeg forstår frustrationen mod Pohl i dag. Han scorer på et straffe, som han selv fremtvinger. Han kæmper som en sindssyg, og han bliver ved med at tage løbene, selv når resten af offensiven er løbet tør. Ja, han afleverer på et tidspunkt i en friløber, hvor en kynisk angriber havde sparket selv, og ja, han afslutter et angreb, hvor han nok burde have sluppet den, og til sidst har han simpelthen ikke kræfterne til at gøre sin dribletur færdig, og han må nøjes med et hjørnespark.

Men jeg vil vove den påstand, at hans arbejdsraseri er med til, at det ikke går helt galt til sidst. Som jeg ser det fra min plads, er det nærmere Thellufsen, som i et par angreb pisser kæmpemuligheder væk ved at aflevere upræcist. Ham vil jeg dog heller ikke være efter, for han gør sgu også meget rigtigt i dag.

Jeg ser en Pohl i fremgang. Når først Safranko kommer i (kamp)form, så tror jeg, vi har en rigtigt interessant duo deroppe.
Både Pohl og Thellufsen var for uskarpe i dag, men gør i øvrigt meget rigtigt - det er sandt nok. Den vildeste oplevelse må dog være, at man kan sidde efter kampen og sige "Kakeeto ind i stedet for MC, det var en go' opgradering". Havde man foreslået noget i den retning før kampen var man nok blevet bedt om at skrue ned for kokainmisbruget.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Funky » 12. sep 2017, 00:07

Legum Magister skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:Monstervigtig sejr i dag. Spillet i de første 20 minutter af 2. Halvleg var noget af det bedste set meget længe. Det er lidt bekymrende, at vi falder så dybt i den sidste halve time og endnu mere bekymrende, at vi ikke slår mønt af de kæmpechancer vi får på omstillinger, da Silkeborg satser hele butikken. Jeg synes plusserne i dag specielt må gå til vores forsvar, især virkede Ahlmann i fremgang. Gode indhop af både Thellufsen og ikke mindst Kaketo. Pohl kæmper som en gal, men igen i dag har han altså nogle kæmpe chancer som han brænder. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om ham. Et eller andet sted dur det jo ikke med en angriber, der brænder så meget. Flores synes jeg ikke fik nok ud af det offensivt, til gengæld lukkede han fint af på sin kant. Nu venter en meget svær opgave i Brøndby. Vi kan dårligt tillade os at forvente point, men der er brug for en god indsats, der peger fremad :cool:
Er det bedre med en angriber, der kun brænder den ene chance han kommer frem til?

Pohl gør så mange ting forkert, fordi han tænker alt for meget over det. Han går selv når han skulle aflevere, afleverer når han skulle afslutte og fumler et par stykker. Til gengæld sker der en hel masse omkring ham, og i det øjeblik han slipper tøjlerne og bare spiller på instinkterne, så bliver han sgu farlig.
Jeg ville have forsvoret, at den dag skulle komme, hvor jeg skulle efterspørge en mentaltræner til et fodboldhold; men jeg er kommet til den opfattelse, at det nok er vejen frem.

Pohl gør mange ting rigtigt, og han har nogle kompetencer, som er få angribere forundt. Særligt hans timing i løbene er af en kaliber, som man ikke ser hver dag. Desværre formår han stort set at tage den forkerte beslutning hver gang der skal afsluttes, og under tiden også i forhold til, hvorvidt der skal afsluttes eller afleveres. Måske kan en mentaltræner hjælpe; for gud hvor kunne han dog være farlig, hvis blot han kunne score på et par af de muligheder han kommer frem til i løbet af en kamp.
Ifølge interviews med Pohl efter kampen taler han med AaB's mentaltræner. Dvs. AaB HAR en mentaltræner. Dagen er oprunden, fryd dig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Pastorius » 12. sep 2017, 00:18

Legum Magister skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:Monstervigtig sejr i dag. Spillet i de første 20 minutter af 2. Halvleg var noget af det bedste set meget længe. Det er lidt bekymrende, at vi falder så dybt i den sidste halve time og endnu mere bekymrende, at vi ikke slår mønt af de kæmpechancer vi får på omstillinger, da Silkeborg satser hele butikken. Jeg synes plusserne i dag specielt må gå til vores forsvar, især virkede Ahlmann i fremgang. Gode indhop af både Thellufsen og ikke mindst Kaketo. Pohl kæmper som en gal, men igen i dag har han altså nogle kæmpe chancer som han brænder. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om ham. Et eller andet sted dur det jo ikke med en angriber, der brænder så meget. Flores synes jeg ikke fik nok ud af det offensivt, til gengæld lukkede han fint af på sin kant. Nu venter en meget svær opgave i Brøndby. Vi kan dårligt tillade os at forvente point, men der er brug for en god indsats, der peger fremad :cool:
Er det bedre med en angriber, der kun brænder den ene chance han kommer frem til?

Pohl gør så mange ting forkert, fordi han tænker alt for meget over det. Han går selv når han skulle aflevere, afleverer når han skulle afslutte og fumler et par stykker. Til gengæld sker der en hel masse omkring ham, og i det øjeblik han slipper tøjlerne og bare spiller på instinkterne, så bliver han sgu farlig.
Jeg ville have forsvoret, at den dag skulle komme, hvor jeg skulle efterspørge en mentaltræner til et fodboldhold; men jeg er kommet til den opfattelse, at det nok er vejen frem.

Pohl gør mange ting rigtigt, og han har nogle kompetencer, som er få angribere forundt. Særligt hans timing i løbene er af en kaliber, som man ikke ser hver dag. Desværre formår han stort set at tage den forkerte beslutning hver gang der skal afsluttes, og under tiden også i forhold til, hvorvidt der skal afsluttes eller afleveres. Måske kan en mentaltræner hjælpe; for gud hvor kunne han dog være farlig, hvis blot han kunne score på et par af de muligheder han kommer frem til i løbet af en kamp.
De har vel stadig Langagergård tilknyttet?

Jeg tror ikke Pohl har brug for en mentaltræner. Han har brug for at man lader ham være i fred. Roser ham når han gør det godt, og holder sin kæft når det er knapt så godt. Han skal bare holde op med at tænke. Jeg er bange for at en mentaltræner bare får ham til at tænke mere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar