Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 20. sep 2017, 17:53

Rinne er god. Rigtig god
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Gamen » 20. sep 2017, 17:56

Til gengæld lader det til at vi tillader Middelfart skud på eller udenfor mål i snart sagt hvert angreb de har, hvis man skal kunne regne med statistikken. Skärpning, tack!

Rinne er konge!

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Jacob » 20. sep 2017, 18:00

Gamen skrev:Til gengæld lader det til at vi tillader Middelfart skud på eller udenfor mål i snart sagt hvert angreb de har, hvis man skal kunne regne med statistikken. Skärpning, tack!

Rinne er konge!
Det er en genial måde at få Rinne i 100% skarp kampform hurtigt med alt den skudtræning fra Middelfart ;)
Life is good..... AaB is better!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af jonas386 » 20. sep 2017, 18:07

To mål af Børsting. Det havde jeg alligevel ikke regnet med. Håber vi får Klitten at se her til sidst.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Gamen » 20. sep 2017, 18:12

jonas386 skrev: Håber vi får Klitten at se her til sidst.
... som man siger.

Gamen

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Gamen » 20. sep 2017, 18:19

2-0 og videre.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af PeterS » 20. sep 2017, 18:29

En der sådan, der er en der har overblik over næste lodtrækning?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Jakobsen » 20. sep 2017, 19:00

PeterS skrev:En der sådan, der er en der har overblik over næste lodtrækning?
Det foregår sådan her
- Personen der trækker lod taber et par gange undervejs en kugle ned under bordet, hvor intet kan ses.
- Brøndby og FCK trækker ikke hinanden og får de to letteste tilbageværende hold
- Man sørger for så vidt at matche de store provinsklubber for at få så mange som muligt elimineret.
-
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af frederikshavneren » 20. sep 2017, 19:05

Jetsmark away vil være en drømmelodtrækning

seamann

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af seamann » 20. sep 2017, 19:15

En halv walkover med nogenlunde koncentreret spil indtil det var afgjort ved 2 0. Derefter sommerkamp.
Hørte Middelfart keeperen (der var god og mom på stadipn), snakke lidt efter kampen. Han mente de var overmatched.

Top 3

Børsting
Rinne
Pk

Okore var vel ringeste mand, han dur ikke til hold, der spiller på kontra. Sylvestr var helt uskarp og thellufsen anonym. Rolim var lidt op og ned - han skulle klones med Børsting.

På midten syntes kakeeto at være mere opsat, og mere involveret, end Lesniak.

Anyway, ingen faldt helt igennem, og det virkede kontrolleret.

seamann

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af seamann » 20. sep 2017, 19:17

Og så er det uden sammenligning den ringeste øl/pølse service Jeg har oplevet de senestec20 år.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af white splash » 20. sep 2017, 19:23

seamann skrev:Og så er det uden sammenligning den ringeste øl/pølse service Jeg har oplevet de senestec20 år.
Går ud fra at du har prøvet at stå i kø på et fyldt Aalborg Stadion. Så det siger alligevel lidt det der.. :o
1 2 3 Jimmy er en mur!

seamann

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af seamann » 20. sep 2017, 19:31

white splash skrev:
seamann skrev:Og så er det uden sammenligning den ringeste øl/pølse service Jeg har oplevet de senestec20 år.
Går ud fra at du har prøvet at stå i kø på et fyldt Aalborg Stadion. Så det siger alligevel lidt det der.. :o
Der var måske 800 tilskuere. At hente to øl tog 25 minutter i køen.
Det var som at køre på motorvejen - en lang kø af personbiler i venstre spor, der skal overhale en lastbil 2 km fremme og hele tiden kommer der en ny ven ind fra højre spor, der også skal forbi.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Hovedet » 20. sep 2017, 20:15

seamann skrev:
white splash skrev:
seamann skrev:Og så er det uden sammenligning den ringeste øl/pølse service Jeg har oplevet de senestec20 år.
Går ud fra at du har prøvet at stå i kø på et fyldt Aalborg Stadion. Så det siger alligevel lidt det der.. :o
Der var måske 800 tilskuere. At hente to øl tog 25 minutter i køen.
Det var som at køre på motorvejen - en lang kø af personbiler i venstre spor, der skal overhale en lastbil 2 km fremme og hele tiden kommer der en ny ven ind fra højre spor, der også skal forbi.
Der var faktisk 1121 tilskuere, og jeg var en af dem. Måtte vente i kø 10 minutter på at kommer ud af stadion! Til gengæld et par superredninger af ham Rinne!

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Njak » 20. sep 2017, 21:52

Spændende tur til nogle faciliteter der får superligaen til at ligne Premier League. Hyggeligt stadion som ikke var klar til de relativt mange tilskuere. Var som flere ramt af en halv times kø til pølserne. Kampen var sgu ikke noget værd at skrive hjem om. Rinne og Børsting var vel de eneste to som skillede sig ud positivt. Selvom jeg ikke bryder mig om at pege folk ud, syntes jeg simpelthen ikke Sylvestr kan være sin indsats bekendt i denne kamp heller. Vi må have et eller andet talent, hvor den spilletid er givet bedre ud, særligt med henblik på det snarlige kontraktudløb. Meilinger må man vidst også konkludere ikke har en fremtid, når man ikke får spilletid i sådan en kamp.

Men avancement er vigtigt på en dag hvor tingene ikke spiller og så kan man blot håbe på en god lodtrækning hvor der er flere overkommelige modstandere på papiret: Jammerbugten, Holbæk, HB Køge og Helsingør eksempelvis. AGF, Randers eller Hobro ville dog også være spændende hvis man kigger på tilskuer-interesse, afstand og spænding.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 20. sep 2017, 22:00

Køen til pølser mm. var usandsynlig lang, men jeg tror, at de var overrasket over hvormange der mødte frem. Da Middelfart mødte Esbjerg i pokalen sidste år - på et bedre tidspunkt trak det kun 800 tilskuere, så de havde nok ikke ventet flere. Normalt plejer pølserne at være gode.

Ang. kampen. Så var der ikke meget klasseforskel på de to hold. Men AaB var jo i føring det meste af tiden, så de behøvede heller ikke vise mere end de gjorde.

Målmand: Rinne er bare et rigtig godt køb.

Forsvar: Patrick fik nok ikke fornyet sin kontrakt med denne kamp, ordinær. Okore fik - som en anden skrev - vist, at han ikke er god mod den type modstandere. Blåbjerg fokuserede jeg ikke ret meget på. Pallesen gjorde, hvad han plejer.

Midtbane: Lesniak er bare et godt køb. Kakeeto gjorde det fint igen. Thellufsen gav en noget bleg indsats - kom frem til noget, men al al for usynlighed. Børsting: meget spil gik igennem ham og to mål, men er stadig i tvivl om hans placering på banen.

Angreb: Rolim var for usynlig og Sylvestr for uskarp.

Pohl, Abildgaard og Klitten blev indskiftet, men der var kampen afgjort.

Prof indsats og videre.

I forhold til start11 manglede: Ahlmann, Kasper P, Flores, en anden for Kakeeto, Pohl og Safranko. Ikke at afløserne er lang fra de nævnte, men mulehåret siger vel 6 mand fra idealopstillingen.
- FlæskeFrank

seamann

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af seamann » 20. sep 2017, 22:13

FlæskeFrank skrev:Køen til pølser mm. var usandsynlig lang, men jeg tror, at de var overrasket over hvormange der mødte frem. Da Middelfart mødte Esbjerg i pokalen sidste år - på et bedre tidspunkt trak det kun 800 tilskuere, så de havde nok ikke ventet flere. Normalt plejer pølserne at være gode.

Ang. kampen. Så var der ikke meget klasseforskel på de to hold. Men AaB var jo i føring det meste af tiden, så de behøvede heller ikke vise mere end de gjorde.

Målmand: Rinne er bare et rigtig godt køb.

Forsvar: Patrick fik nok ikke fornyet sin kontrakt med denne kamp, ordinær. Okore fik - som en anden skrev - vist, at han ikke er god mod den type modstandere. Blåbjerg fokuserede jeg ikke ret meget på. Pallesen gjorde, hvad han plejer.

Midtbane: Lesniak er bare et godt køb. Kakeeto gjorde det fint igen. Thellufsen gav en noget bleg indsats - kom frem til noget, men al al for usynlighed. Børsting: meget spil gik igennem ham og to mål, men er stadig i tvivl om hans placering på banen.

Angreb: Rolim var for usynlig og Sylvestr for uskarp.

Pohl, Abildgaard og Klitten blev indskiftet, men der var kampen afgjort.

Prof indsats og videre.

I forhold til start11 manglede: Ahlmann, Kasper P, Flores, en anden for Kakeeto, Pohl og Safranko. Ikke at afløserne er lang fra de nævnte, men mulehåret siger vel 6 mand fra idealopstillingen.
At pølserne var bedre i forrige uge hjælper jo ikke rigtigt i dag. Hvor lang tid tager det at stille en fustage eller 5 mere op? Det var under lavmålet service, og det stank af at der ikke var nogen som helst interesse i at få det til at glide.

Patrick var bestemt blandt de bedre spillere, han skabte meget i første halvleg (og han er vel næppe i kampform).

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 20. sep 2017, 22:20

seamann skrev:At pølserne var bedre i forrige uge hjælper jo ikke rigtigt i dag. Hvor lang tid tager det at stille en fustage eller 5 mere op? Det var under lavmålet service, og det stank af at der ikke var nogen som helst interesse i at få det til at glide.

Patrick var bestemt blandt de bedre spillere, han skabte meget i første halvleg (og han er vel næppe i kampform).
Nu vil jeg som sådan ikke forsvarer Middelfart og deres pølsesalg, men det er et område, som superligaklubberne vel stadig ikke har fundet de vise sten for - endnu. Så en 2. divisionsklub, som pludselig får 3-4 gange tilskuere som normalt er nok udfordret. Nu var der rimelig kort kø til ølsalget, der hvor jeg stod på langsiden, så det var vist primært pølserne, som gav udfordringen.

Men tilbage til banen, så var ingen dårlige. Jeg var nok mest skuffet over, at Patrick spillede venstreback. Havde nok forventet en anden på pladsen.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af frederikshavneren » 21. sep 2017, 02:48

Njak skrev:Spændende tur til nogle faciliteter der får superligaen til at ligne Premier League. Hyggeligt stadion som ikke var klar til de relativt mange tilskuere. Var som flere ramt af en halv times kø til pølserne. Kampen var sgu ikke noget værd at skrive hjem om. Rinne og Børsting var vel de eneste to som skillede sig ud positivt. Selvom jeg ikke bryder mig om at pege folk ud, syntes jeg simpelthen ikke Sylvestr kan være sin indsats bekendt i denne kamp heller. Vi må have et eller andet talent, hvor den spilletid er givet bedre ud, særligt med henblik på det snarlige kontraktudløb. Meilinger må man vidst også konkludere ikke har en fremtid, når man ikke får spilletid i sådan en kamp.

Men avancement er vigtigt på en dag hvor tingene ikke spiller og så kan man blot håbe på en god lodtrækning hvor der er flere overkommelige modstandere på papiret: Jammerbugten, Holbæk, HB Køge og Helsingør eksempelvis. AGF, Randers eller Hobro ville dog også være spændende hvis man kigger på tilskuer-interesse, afstand og spænding.
Ramkilde er desværre skadet og har været det hele sæsonen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. sep 2017, 07:37

seamann skrev:
FlæskeFrank skrev:Køen til pølser mm. var usandsynlig lang, men jeg tror, at de var overrasket over hvormange der mødte frem. Da Middelfart mødte Esbjerg i pokalen sidste år - på et bedre tidspunkt trak det kun 800 tilskuere, så de havde nok ikke ventet flere. Normalt plejer pølserne at være gode.

Ang. kampen. Så var der ikke meget klasseforskel på de to hold. Men AaB var jo i føring det meste af tiden, så de behøvede heller ikke vise mere end de gjorde.

Målmand: Rinne er bare et rigtig godt køb.

Forsvar: Patrick fik nok ikke fornyet sin kontrakt med denne kamp, ordinær. Okore fik - som en anden skrev - vist, at han ikke er god mod den type modstandere. Blåbjerg fokuserede jeg ikke ret meget på. Pallesen gjorde, hvad han plejer.

Midtbane: Lesniak er bare et godt køb. Kakeeto gjorde det fint igen. Thellufsen gav en noget bleg indsats - kom frem til noget, men al al for usynlighed. Børsting: meget spil gik igennem ham og to mål, men er stadig i tvivl om hans placering på banen.

Angreb: Rolim var for usynlig og Sylvestr for uskarp.

Pohl, Abildgaard og Klitten blev indskiftet, men der var kampen afgjort.

Prof indsats og videre.

I forhold til start11 manglede: Ahlmann, Kasper P, Flores, en anden for Kakeeto, Pohl og Safranko. Ikke at afløserne er lang fra de nævnte, men mulehåret siger vel 6 mand fra idealopstillingen.
At pølserne var bedre i forrige uge hjælper jo ikke rigtigt i dag. Hvor lang tid tager det at stille en fustage eller 5 mere op? Det var under lavmålet service, og det stank af at der ikke var nogen som helst interesse i at få det til at glide.

Patrick var bestemt blandt de bedre spillere, han skabte meget i første halvleg (og han er vel næppe i kampform).
Fra Aalborg skal vi vist ikke spille smarte hvad angår service på stadion og med at få boderne til at "glide". Vi vinder alle priser i uduelighed på den konto.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar