AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Frygah » 20. sep 2017, 23:32

Sønderhof skrev:
De Fem skrev:
Sønderhof skrev:
De Fem skrev:
aaballday skrev:
raekkeettre skrev:Jeg faldt meget mere over den kommentar som KEP har..."At han havde set skriften på væggen i AaB, så derfor var han skiftede alligevel.." - Hvad er det han har set, siden han bare ville væk???
Skriften på væggen: AaB så ingen fremtid i ham. Tilbød 1 års forlængelse, KEP ville have to. Længere er den ikke
Som jeg husker det tilbød AaB to år og OB tre år, til flere penge.
Man kan vel også tolke det som at KEP kunne se at et klassehold var under afvikling, og at man i klubben ikke var dygtig nok til at få et nyt stablet på benene!
Se Køllens fine svar ovenfor. Det handlede om timing og penge.

Motivforskning på afstand kaster meget sjældent noget nyttigt af sig.
Jeg tror, egentligt også at Køllens tolkning er korrekt, men samtidig skal man ikke negligere, at man som ambitiøs fodboldspiller i AaB har været ligeså frustreret, over laissez faire tilgang ledelsen har haft til at videreføre et mesterhold, som vi fans har.
I så fald var Odense godt nok et mærkværdigt valg, deres senere års historie taget i betragtning...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9000AaB » 21. sep 2017, 11:30

Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sønderhof » 21. sep 2017, 11:57

Frygah skrev:
Sønderhof skrev:
De Fem skrev:
Sønderhof skrev:
De Fem skrev:
aaballday skrev:
Skriften på væggen: AaB så ingen fremtid i ham. Tilbød 1 års forlængelse, KEP ville have to. Længere er den ikke
Som jeg husker det tilbød AaB to år og OB tre år, til flere penge.
Man kan vel også tolke det som at KEP kunne se at et klassehold var under afvikling, og at man i klubben ikke var dygtig nok til at få et nyt stablet på benene!
Se Køllens fine svar ovenfor. Det handlede om timing og penge.

Motivforskning på afstand kaster meget sjældent noget nyttigt af sig.
Jeg tror, egentligt også at Køllens tolkning er korrekt, men samtidig skal man ikke negligere, at man som ambitiøs fodboldspiller i AaB har været ligeså frustreret, over laissez faire tilgang ledelsen har haft til at videreføre et mesterhold, som vi fans har.
I så fald var Odense godt nok et mærkværdigt valg, deres senere års historie taget i betragtning...
Det ved jeg snart ikke. Synes sgu de har satset mere på sportslig succes end vi har siden de ansatte Kent. Bl.a. ved at tilbyde bedre lønninger end os. Du kan måske ikke se nogen tendens i at AK, Kent, Jönsson og KEP har valgt OB over os?

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 21. sep 2017, 12:02

9000AaB skrev:Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB
Interessant at han nævner det vi peger på så ofte herinde - nemlig, at der mangler en indpisker i trænerteamet.

Og i øvrigt at han, ligesom Søndergaard, påpeger at klubbens ambitioner ikke helt passer sammen med trupsammensætningen/spillermaterialet.

Det var samme historie med coachingen under Kent Nielsen - han var ikke særligt involveret i spillernes udvikling, coaching mm. som man ser med f.eks. Hjulmand i FCN. Det interesserede ham ikke - han var derimod en ørn til at gennemgå kampene om og om igen, og derudfra rette til og finjustere konstant. En meget gammeldags type træner.
I AaB er det også sådan nu, at spillerne skal gå igennem assistenterne i stedet for direkte til Wieghorst. De spiller altså en langt større rolle end man lige regner med - der mangler vi Kuhn ret så meget i stedet for drønkedelige Jacob Friis.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 21. sep 2017, 12:16

Gamen skrev:
9000AaB skrev:Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB
Interessant at han nævner det vi peger på så ofte herinde - nemlig, at vores assistenter er røv og nøgler. At der mangler en indpisker.

Og i øvrigt at han, ligesom Søndergaard, påpeger at klubbens ambitioner ikke helt passer sammen med trupsammensætningen/spillermaterialet.

Det var samme historie med coachingen under Kent Nielsen - han var ikke særligt involveret i spillernes udvikling, coaching mm. som man ser med f.eks. Hjulmand i FCN. Det interesserede ham ikke - han var derimod en ørn til at gennemgå kampene om og om igen, og derudfra rette til og finjustere konstant. En meget gammeldags type træner.
I AaB er det også sådan nu, at spillerne skal gå igennem assistenterne i stedet for direkte til Wieghorst. De spiller altså en langt større rolle end man lige regner med - der mangler vi Kuhn ret så meget i stedet for drønkedelige Jacob Friis.
Han er vel knappest en objektiv kilde. Han vil jo altid lede efter forklaringer på hvorfor det ikke lykkedes for ham selv. Ikke at der er noget galt med det, det er meget menneskeligt. Jeg synes dog det er meget interessant at alle hans forklaringer peger på noget andre kunne have gjort for at han ville have været en større succes. Der var jo de samme folk omkring holdet da det gik godt i de første kampe, som da det gik skidt senere.

Jeg vil fastholde at vi meget nemt kunne have klaret os langt bedre end vi gjorde i sidste sæsonen, men den trup vi havde. Jeg synes - stadigvæk - meget peger tilbage på Søndergaard, men også i høj grad på de enkelte spillere. Han gik i hvert fald ikke selv foran med et godt eksempel på hvordan man skulle få tingene vendt til det bedre.

...men ellers er der vel ingen - heller ikke i AaB - der vil benægte at Kuhn er noget nær den bedste assistenttræner man kunne ønske sig, så selvfølgelig mangler vi ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 21. sep 2017, 12:27

Pastorius skrev: Han er vel knappest en objektiv kilde. Han vil jo altid lede efter forklaringer på hvorfor det ikke lykkedes for ham selv. Ikke at der er noget galt med det, det er meget menneskeligt. Jeg synes dog det er meget interessant at alle hans forklaringer peger på noget andre kunne have gjort for at han ville have været en større succes. Der var jo de samme folk omkring holdet da det gik godt i de første kampe, som da det gik skidt senere.

Jeg vil fastholde at vi meget nemt kunne have klaret os langt bedre end vi gjorde i sidste sæsonen, men den trup vi havde. Jeg synes - stadigvæk - meget peger tilbage på Søndergaard, men også i høj grad på de enkelte spillere. Han gik i hvert fald ikke selv foran med et godt eksempel på hvordan man skulle få tingene vendt til det bedre.

...men ellers er der vel ingen - heller ikke i AaB - der vil benægte at Kuhn er noget nær den bedste assistenttræner man kunne ønske sig, så selvfølgelig mangler vi ham.
Han var ingen åbenbaring, nej, men de forklaringer han peger på er jo ikke ligefrem nogen som man skal være raketforsker for at kunne se. Der er en grund til at vi har drøftet dem herinde mange gange.
Og man kan altså ikke blive ved med at affeje kritik med, at det bare er nogen der er ude efter at skubbe ansvaret fra sig. Han erkender (heldigvis) også, at han også selv mentalt ikke var til stede da det begyndte at gå skidt. Noget der strider dybt mod det skudsmål der kom fra Allan Gaarde, om en type der både på og udenfor banen var en leder. Noget tyder på, at nogen har lovet mere end man har kunnet levere. Der var i hvert fald ikke et top 4- eller top 6-hold over den trupsammensætning vi havde sidste sæson. Mange spillere der slet ikke passede ind i den måde vi har været vant til at spille fodbold.

Han er jo ikke den første spiller/træner der har talt om en lidt skæv trupsammensætning, hvor der er for få til at tage ansvar. Det har både Risgård og Würtz hentydet til tidligere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 21. sep 2017, 12:40

9000AaB skrev:Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB
Man sidder vel altid med en frygt for at sådanne interviews med en potentielt forsmået spiller afslører hvor grælt det virkelig står til i klubben. Derfor er det betryggende at han alligevel ikke rigtig har noget negativt at udsætte, men faktisk en del ros. Som Gamen skriver, så er det alligevel interessant at høre at der tidligere har manglet et bindeled mellem træner og spillere. LS virkede ikke som om han havde en højre hånd i spillertruppen (modsat hvad e.g. Kent havde med KEP). Det er måske noget man bør kigge på. Ikke nødvendigvis som erstatning for dem man har, men som et supplement. Det er jo også muligh MW er bedre til at få gennemtrumfet sine idéer end LS. Man har i hvert fald ad flere omgange hørt spillerne udtale at de godt kan lide hans nye idéer - bl.a. også Holger i artiklen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 21. sep 2017, 12:49

9000AaB skrev:Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB
Eklatant mangel på selvindsigt:
Jeg tog et stort ansvar for klubben, og jeg havde et mål om, at vi skulle spille med i toppen, men det var ret tydeligt, at det ikke ville ske.
Korrekt:
Lars er en rigtig fin træner, men han manglede en co-driver, der kunne inspirere og stille krav til os spillere.
Særdeles korrekt:
Men efter min mening mangler der spillere, som stikker ud i AaB. Jeg synes, der er en tendens til snæversynethed i klubben, og man er bange for at have spillere, der larmer lidt
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 21. sep 2017, 12:56

BassogogsVen skrev:
9000AaB skrev:Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB
Eklatant mangel på selvindsigt:
Jeg tog et stort ansvar for klubben, og jeg havde et mål om, at vi skulle spille med i toppen, men det var ret tydeligt, at det ikke ville ske.
Korrekt:
Lars er en rigtig fin træner, men han manglede en co-driver, der kunne inspirere og stille krav til os spillere.
Særdeles korrekt:
Men efter min mening mangler der spillere, som stikker ud i AaB. Jeg synes, der er en tendens til snæversynethed i klubben, og man er bange for at have spillere, der larmer lidt
Jeg mangler stadig en fornuftig forklaring på hvordan det at "stikke ud" gavner. Hvis man bare mener spillere der tager ansvar, og motiverer de andre, så ja, naturligvis, men mit indtryk er at det er noget andet folk mener.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 21. sep 2017, 12:58

Gamen skrev:
Pastorius skrev: Han er vel knappest en objektiv kilde. Han vil jo altid lede efter forklaringer på hvorfor det ikke lykkedes for ham selv. Ikke at der er noget galt med det, det er meget menneskeligt. Jeg synes dog det er meget interessant at alle hans forklaringer peger på noget andre kunne have gjort for at han ville have været en større succes. Der var jo de samme folk omkring holdet da det gik godt i de første kampe, som da det gik skidt senere.

Jeg vil fastholde at vi meget nemt kunne have klaret os langt bedre end vi gjorde i sidste sæsonen, men den trup vi havde. Jeg synes - stadigvæk - meget peger tilbage på Søndergaard, men også i høj grad på de enkelte spillere. Han gik i hvert fald ikke selv foran med et godt eksempel på hvordan man skulle få tingene vendt til det bedre.

...men ellers er der vel ingen - heller ikke i AaB - der vil benægte at Kuhn er noget nær den bedste assistenttræner man kunne ønske sig, så selvfølgelig mangler vi ham.
Han var ingen åbenbaring, nej, men de forklaringer han peger på er jo ikke ligefrem nogen som man skal være raketforsker for at kunne se. Der er en grund til at vi har drøftet dem herinde mange gange.
Og man kan altså ikke blive ved med at affeje kritik med, at det bare er nogen der er ude efter at skubbe ansvaret fra sig. Han erkender (heldigvis) også, at han også selv mentalt ikke var til stede da det begyndte at gå skidt. Noget der strider dybt mod det skudsmål der kom fra Allan Gaarde, om en type der både på og udenfor banen var en leder. Noget tyder på, at nogen har lovet mere end man har kunnet levere. Der var i hvert fald ikke et top 4- eller top 6-hold over den trupsammensætning vi havde sidste sæson. Mange spillere der slet ikke passede ind i den måde vi har været vant til at spille fodbold.

Han er jo ikke den første spiller/træner der har talt om en lidt skæv trupsammensætning, hvor der er for få til at tage ansvar. Det har både Risgård og Würtz hentydet til tidligere.
Jeg tror ikke på at AaB har lovet nogetsomhelst. De fortæller vel hvad deres målsætning er , og hvad de gerne vil gøre det for at komme derhen. Det kan ikke komme bag på nogen, at trupsammensætningen vil have en overvægt af urutinerede, unge spillere sammenlignet med andre klubber.

Jeg køber ikke den der med at bestemte roller i AaBs organisation skal have bestemte kompetencer for at vi kan få succes. Der er ganske givet et sæt grundkompetencer der skal være til stede, men hvis der forsvinder nogle af dem, der havde det som spidskompetence, behøver man ikke nødvendigvis dække hullerne 1-1 med folk der har de samme kompetencer. Man kan lige så godt fordele opgaver ud på andre mennesker.

Jeg vil ikke acceptere - uanset hvad der bliver diskuteret til hudløshed herinde - at vores trup ikke var til en top-6 eller top 4 for den sags skyld. Det kunne vi godt have opnået. Top 6 var megatæt på, og der er vel ingen der vil postulere vi var i nærheden af at udløse vores maksimale potentiale i den sæson. Selvfølgelig kunne truppen eller turpsammensætningen have været bedre, og det kunne have hjulpet os mod målet, men det er der masser af andre ting der også godt havde kunnet. Først og fremmest gik vores træner i panik og mistede troen på det vi havde sat igang og arbejdet med i den første lange del af sæsonen var det rigtige. Ændringerne og den usikkerhed det medførte gjorde vores spillere usikre og rådvilde på banen, og det var først og fremmest dét der kostede os. Ikke at vores spillere ikke var gode nok - de var blot ikke gode nok til at håndtere den usikkerhed og alle de (planløse) ændringer der fulgte med.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 21. sep 2017, 13:13

BassogogsVen skrev:
9000AaB skrev:Til dem som skulle finde det interessant.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... talt-i-AaB
Eklatant mangel på selvindsigt:
Jeg tog et stort ansvar for klubben, og jeg havde et mål om, at vi skulle spille med i toppen, men det var ret tydeligt, at det ikke ville ske.
Ja, den er slem. Det var vel nærmest i kamp to eller tre, at det stod fuldstændig klart, at Holgersson abolut ikke var nogen leder og at han havde mere end rigeligt at gøre med at holde sammen på sit eget spil.

Men derudover er det meget interessant, at han sætter ord på nogle ømme punkter: Skæv trupsammensætning, mangler i trænerteamet, flinkeskole, etc.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af De Fem » 21. sep 2017, 22:15

Så fik Helenius scoret i blå og hvide striver, godt for ham.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 23. sep 2017, 10:54

Hamren er blevet indlemmet i Örgrytas ttørænerstab. Den havde jeg ikke lige set komme og slet ikke som assistent. Så burde han vel umiddelbart godt være et bud på vores næste træner.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/oe ... nerstaben/
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 23. sep 2017, 11:23

Jakobsen skrev:Hamren er blevet indlemmet i Örgrytas ttørænerstab. Den havde jeg ikke lige set komme og slet ikke som assistent. Så burde han vel umiddelbart godt være et bud på vores næste træner.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/oe ... nerstaben/
Lad ham bare trisse rundt der et halvt års tid sammen med Kuhn. Derefter sender AaB's bestyrelse Lynge af sted med Stena Jutlandica til Göteborg med en ordentlig æske rejemadder og en god cigar (og kringle?) og tilbyder Örgryte, Smukke-Erik og Kuhn en samlet pakke, bestående af nogle jyske dollars til klubben, en sportsdirektørstilling til Smukke-Erik samt en cheftrænerstilling til Kuhn.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 23. sep 2017, 11:33

Jakobsen skrev:Hamren er blevet indlemmet i Örgrytas ttørænerstab. Den havde jeg ikke lige set komme og slet ikke som assistent. Så burde han vel umiddelbart godt være et bud på vores næste træner.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/oe ... nerstaben/
Mon ikke nærmere det er som en slags konsulent - i stil med PEA?

EDIT: Kan se der står i den daglige træning. Jeg kan stadig ikke tro på han er en almindelig assistent, der må ligge et eller andet bag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 23. sep 2017, 11:44

Pastorius skrev:
Jakobsen skrev:Hamren er blevet indlemmet i Örgrytas ttørænerstab. Den havde jeg ikke lige set komme og slet ikke som assistent. Så burde han vel umiddelbart godt være et bud på vores næste træner.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/oe ... nerstaben/
Mon ikke nærmere det er som en slags konsulent - i stil med PEA?

EDIT: Kan se der står i den daglige træning. Jeg kan stadig ikke tro på han er en almindelig assistent, der må ligge et eller andet bag.
Det må siges at være lidt af et scoop for Örgryte :o

Spændende hvad det betyder for Kuhns chancer for cheftrænerposten, som han jo angiveligt skulle være favorit til. Altså vi ved jo at han og Erik er venner og et perfekt makkerpar, men er de også det, hvis rollerne byttes rundt?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 23. sep 2017, 11:55

Hanga skrev:
Pastorius skrev:
Jakobsen skrev:Hamren er blevet indlemmet i Örgrytas ttørænerstab. Den havde jeg ikke lige set komme og slet ikke som assistent. Så burde han vel umiddelbart godt være et bud på vores næste træner.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/oe ... nerstaben/
Mon ikke nærmere det er som en slags konsulent - i stil med PEA?

EDIT: Kan se der står i den daglige træning. Jeg kan stadig ikke tro på han er en almindelig assistent, der må ligge et eller andet bag.
Det må siges at være lidt af et scoop for Örgryte :o

Spændende hvad det betyder for Kuhns chancer for cheftrænerposten, som han jo angiveligt skulle være favorit til. Altså vi ved jo at han og Erik er venner og et perfekt makkerpar, men er de også det, hvis rollerne byttes rundt?
Mon ikke det er Hamréns eget valg med den stilling. Han har jo 5 år i Örgryte før AaB, så det er jo en af "hans" klubber. Jeg er ret sikker på, at havde Hamrén sagt, at han gerne ville være chef, så havde Örgryte kastet sig i støvet.

Hamrén meddelte jo tidligere, at han ikke rigtig vidste, hvad han nu villle/skulle, så mon ikke det er for stadig at have sin gang i fodboldverdenen og holde sig ved lige, mens han overvejer fremtiden, at han vælger at lade sig indrullere som en slags konsulent/assistent i sin tidligere klub.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 23. sep 2017, 21:32

Haha, Enevoldsen har lige scoret mod Feyenoord, og er med til at sikre Breda en vild sejr.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 23. sep 2017, 21:38

Buzz Killington skrev:Haha, Enevoldsen har lige scoret mod Feyenoord, og er med til at sikre Breda en vild sejr.
Ene blev indskiftet i det 86. minut og scorede til 0-2 et par minutter senere. Ikke dårligt at være med til at besejre det regerende mesterhold, kampen blev tilmed spillet i 'Vaskebaljen' der vanen tro var udsolgt med 47.500 tilskuere.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af De Fem » 24. sep 2017, 18:35

To tidligere AaBere med mål for OB: Jacob Barrett Laursen og Helenius (for anden kamp i steg, hvis pokalen tæller).

Besvar