Fan diaglog-møde

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Kokkefar » 29. sep 2017, 12:23

Meelsen skrev:
Popnizzen skrev:Hvad blev der sagt om:
1. Flores kontrakt?

2. Tanken bag de indkøbte spillere, manglende spillere?
Det blev bekræftet at vi kun får 60 procent ved et eventuelt videresalg. Ligeledes at der var en købsoption på de resterende 40.
... til en fastsat pris i en fast periode.

Gamen

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Gamen » 29. sep 2017, 12:26

Meelsen skrev:
Det blev bekræftet at vi kun får 60 procent ved et eventuelt videresalg. Ligeledes at der var en købsoption på de resterende 40.
Men også at optionen har en udløbsdato, og såvidt jeg lige kunne forstå på Gaardes svar, så skulle vi nok regne med at vi kun ser de 60 % af de penge. Underforstået, at optionen er udløbet.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af hje1980 » 29. sep 2017, 12:51

Gamen skrev:
Meelsen skrev:
Det blev bekræftet at vi kun får 60 procent ved et eventuelt videresalg. Ligeledes at der var en købsoption på de resterende 40.
Men også at optionen har en udløbsdato, og såvidt jeg lige kunne forstå på Gaardes svar, så skulle vi nok regne med at vi kun ser de 60 % af de penge. Underforstået, at optionen er udløbet.
60% af 10 mio EUR er også OK ;-)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Kokkefar » 29. sep 2017, 13:38

hje1980 skrev:
Gamen skrev:
Meelsen skrev:
Det blev bekræftet at vi kun får 60 procent ved et eventuelt videresalg. Ligeledes at der var en købsoption på de resterende 40.
Men også at optionen har en udløbsdato, og såvidt jeg lige kunne forstå på Gaardes svar, så skulle vi nok regne med at vi kun ser de 60 % af de penge. Underforstået, at optionen er udløbet.
60% af 10 mio EUR er også OK ;-)
Det er jo lige i det leje vi er vant til at modtage når vi sælger vores kantspillere ;)

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af aaballday » 4. okt 2017, 09:33

Apropos den gode diskussion til dialog-mødet om at "omfavne" historien og dyrke rødderne, så synes jeg faktisk dette er et meget godt eksempel:
https://aabsport.dk/webshop/fankollekti ... sampdoria/

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af doukas » 4. okt 2017, 09:56

aaballday skrev:Apropos den gode diskussion til dialog-mødet om at "omfavne" historien og dyrke rødderne, så synes jeg faktisk dette er et meget godt eksempel:
https://aabsport.dk/webshop/fankollekti ... sampdoria/
Enig - glemmer aldrig stemningen på vesttribunen. Fedt, at den bliver markeret.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Meelsen » 4. okt 2017, 15:35

Det er uden tvivl en fin tanke, men hvorfor ikke bruge bare lidt tid på at lave noget folk gider at gå med? Man kunne lave en silhouette af en duel mellem spillerne fra kampen, et billede af tribunen lavet på en fed måde, en skrifttype der ikke skriger tilbudstrøje fra Bilka.. det kræver måske en eftermiddag at komme på noget fedt og sætte det i værk. Det er spild af tid og kræfter at sende sådan noget på gaden. Bevares, de 30 trøjer skal nok blive solgt, til folk der blindt køber alt AaB sender på gaden, men med lidt mere kærlighed til projektet kunne man måske have solgt 3-400 trøjer.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Jakobsen » 4. okt 2017, 17:02

Meelsen skrev:Det er uden tvivl en fin tanke, men hvorfor ikke bruge bare lidt tid på at lave noget folk gider at gå med? Man kunne lave en silhouette af en duel mellem spillerne fra kampen, et billede af tribunen lavet på en fed måde, en skrifttype der ikke skriger tilbudstrøje fra Bilka.. det kræver måske en eftermiddag at komme på noget fedt og sætte det i værk. Det er spild af tid og kræfter at sende sådan noget på gaden. Bevares, de 30 trøjer skal nok blive solgt, til folk der blindt køber alt AaB sender på gaden, men med lidt mere kærlighed til projektet kunne man måske have solgt 3-400 trøjer.
Meget enig. Godt initiativ, men vanvittigt kedelig trøje. Det skal gøres bedre end en hvid standard T-shirt med tekst.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Hanga » 4. okt 2017, 20:02

Meelsen skrev:Det er uden tvivl en fin tanke, men hvorfor ikke bruge bare lidt tid på at lave noget folk gider at gå med? Man kunne lave en silhouette af en duel mellem spillerne fra kampen, et billede af tribunen lavet på en fed måde, en skrifttype der ikke skriger tilbudstrøje fra Bilka.. det kræver måske en eftermiddag at komme på noget fedt og sætte det i værk. Det er spild af tid og kræfter at sende sådan noget på gaden. Bevares, de 30 trøjer skal nok blive solgt, til folk der blindt køber alt AaB sender på gaden, men med lidt mere kærlighed til projektet kunne man måske have solgt 3-400 trøjer.
100% enig - Super fin idé og i tråd med at klubben skal dyrke sin historie, men resultatet er noget pangel. Meget intetsigende design.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af FlæskeFrank » 5. okt 2017, 00:02

aaballday skrev:Apropos den gode diskussion til dialog-mødet om at "omfavne" historien og dyrke rødderne, så synes jeg faktisk dette er et meget godt eksempel:
https://aabsport.dk/webshop/fankollekti ... sampdoria/
Virkelig god.

Glæder mig til december næste år, så laver de en 2-2 med en Jeppe Curth :thumbsup:
- FlæskeFrank

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af white splash » 5. okt 2017, 07:17

FlæskeFrank skrev:
aaballday skrev:Apropos den gode diskussion til dialog-mødet om at "omfavne" historien og dyrke rødderne, så synes jeg faktisk dette er et meget godt eksempel:
https://aabsport.dk/webshop/fankollekti ... sampdoria/
Virkelig god.

Glæder mig til december næste år, så laver de en 2-2 med en Jeppe Curth :thumbsup:
Eller en med Tim Janssen... :cool:
1 2 3 Jimmy er en mur!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af 9520AaB » 5. okt 2017, 12:47

white splash skrev:
FlæskeFrank skrev:
aaballday skrev:Apropos den gode diskussion til dialog-mødet om at "omfavne" historien og dyrke rødderne, så synes jeg faktisk dette er et meget godt eksempel:
https://aabsport.dk/webshop/fankollekti ... sampdoria/
Virkelig god.

Glæder mig til december næste år, så laver de en 2-2 med en Jeppe Curth :thumbsup:
Eller en med Tim Janssen... :cool:
Alternativt, en med Erik Bo, hvor der står “han scorer altid........grimme mål”:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af white splash » 5. okt 2017, 12:52

9520AaB skrev:
white splash skrev:
FlæskeFrank skrev:
aaballday skrev:Apropos den gode diskussion til dialog-mødet om at "omfavne" historien og dyrke rødderne, så synes jeg faktisk dette er et meget godt eksempel:
https://aabsport.dk/webshop/fankollekti ... sampdoria/
Virkelig god.

Glæder mig til december næste år, så laver de en 2-2 med en Jeppe Curth :thumbsup:
Eller en med Tim Janssen... :cool:
Alternativt, en med Erik Bo, hvor der står “han scorer altid........grimme mål”:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og Brian Laudrups kone drikker... :cheers:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar