Kuhn retur?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jakobsen » 3. aug 2017, 11:25

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Det drømmer jeg om hver eneste dag.
Jep, same here. Smukke Erik er lige netop den perfekte ledertype til AaB. Hans værdier matcher, han får topkarakter i kommunikation, han kan ændre kulturen, hvis det er nødvendigt.

Jeg har håbet han vendte tilbage som sportsdirektør når Lynge holdt op, lige siden han annoncerede sit stop i AaB.
Det er svært ikke at være tændt på den idé. Det kræver dog nok et temmelig radikalt strategiskifte og større ambitioner hvis vi skal lokke Erik tilbage. Jeg tror dog han er manden, der kunne føre os tilbage i toppen af skandinavisk fodbold, og han og Kuhn ville være en uhørt tiltrækkende duo for sponsorer, medier, fans osv. Både kommercielt og sportsligt er det en drøm.[/quote]

Det kunne være et fedt fedt setup. Jeg synes vi har set mange konstruktioner herhjeme, hvor man kalder sin træner for manager, men Hamren ville det give mening at ansætte ham som en decideret manager. Lad Hamren køre hele strategien og tage alt det sportslige og så lad Kuhn være en first team coach. Den ide kunne jeg godt være hooked på - især fordi jeg tror Hamren vil kunne trykke på de rigtige knapper hos ledelsen. Noget af det vi desværre ikke fik erstattat da Lynge forlod os var at den sportslige sektor havde en markant lederprofil.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Pastorius » 3. aug 2017, 11:27

Jakobsen skrev:
Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Det drømmer jeg om hver eneste dag.
Jep, same here. Smukke Erik er lige netop den perfekte ledertype til AaB. Hans værdier matcher, han får topkarakter i kommunikation, han kan ændre kulturen, hvis det er nødvendigt.

Jeg har håbet han vendte tilbage som sportsdirektør når Lynge holdt op, lige siden han annoncerede sit stop i AaB.
Det er svært ikke at være tændt på den idé. Det kræver dog nok et temmelig radikalt strategiskifte og større ambitioner hvis vi skal lokke Erik tilbage. Jeg tror dog han er manden, der kunne føre os tilbage i toppen af skandinavisk fodbold, og han og Kuhn ville være en uhørt tiltrækkende duo for sponsorer, medier, fans osv. Både kommercielt og sportsligt er det en drøm.
Det kunne være et fedt fedt setup. Jeg synes vi har set mange konstruktioner herhjeme, hvor man kalder sin træner for manager, men Hamren ville det give mening at ansætte ham som en decideret manager. Lad Hamren køre hele strategien og tage alt det sportslige og så lad Kuhn være en first team coach. Den ide kunne jeg godt være hooked på - især fordi jeg tror Hamren vil kunne trykke på de rigtige knapper hos ledelsen. Noget af det vi desværre ikke fik erstattat da Lynge forlod os var at den sportslige sektor havde en markant lederprofil.[/quote]
Nej, Hamrén skal være sportsdirektør. Ikke træner/manager.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Martino » 3. aug 2017, 14:55

Sauer skrev:
Martino skrev:
astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Hvis Gaarde en dag skulle være fortid synes jeg at Gaardsøe ligger lige til højrebenet som sportsdirektør, skulle han være interesseret. Men jeg bakker stadig Gaarde op. Der må evalueres på Wieghorst og Gaarde til vinter.
Om Kuhn skal tilbage til AaB...måske en dag, men så bliver det nok under en anden sportslig ledelse.
Hvorfor tænker du, at Gaardsøe ville være oplagt til den position? Det er ikke fordi, jeg har noget indgående kendskab til ham. Men jeg kan alligevel huske, at jeg ikke var særligt imponeret af hans karakter under hans seneste ophold heroppe. På trods af det kan han selvfølgelig godt være en dygtig sportsdirektør.
Fordi han er agent og må have et ganske fint netværk efterhånden. Er fornuftig i sine udtalelser og er AaB-dreng.
Jeg savner Winsnes

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Breezer » 3. aug 2017, 15:34

Martino skrev:
Sauer skrev:
Martino skrev:
astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Hvis Gaarde en dag skulle være fortid synes jeg at Gaardsøe ligger lige til højrebenet som sportsdirektør, skulle han være interesseret. Men jeg bakker stadig Gaarde op. Der må evalueres på Wieghorst og Gaarde til vinter.
Om Kuhn skal tilbage til AaB...måske en dag, men så bliver det nok under en anden sportslig ledelse.
Hvorfor tænker du, at Gaardsøe ville være oplagt til den position? Det er ikke fordi, jeg har noget indgående kendskab til ham. Men jeg kan alligevel huske, at jeg ikke var særligt imponeret af hans karakter under hans seneste ophold heroppe. På trods af det kan han selvfølgelig godt være en dygtig sportsdirektør.
Fordi han er agent og må have et ganske fint netværk efterhånden. Er fornuftig i sine udtalelser og er AaB-dreng.
Efter sidste podcast fra ripodsten fik jeg faktisk samme tanke. Gaardsøe har med sit agentvirke også en erfaring fra forhandlingsbordet som Gaarde ikke havde da han startede, foruden han må have et ganske fint netværk.

Generelt synes jeg at det er meget spændende med tidligere spillere i trænerstaben, da det sikre noget AaB ånd i klubben ligesom de unge spillere får mulighed for at arbejde og blive inspireret af deres forbilleder.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Yankee » 3. aug 2017, 16:04

I hvert fald kunne en type som Gaardsøe være interessant som rekrutteringschef eller chefscout under Gaarde.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kuhn retur?

Indlæg af De Fem » 2. okt 2017, 20:29

Allan Kuhn, Danmarks bedst betalte pedel?

http://m.tv2bornholm.dk/?area=nyhed&id=129697

Eller Danmarks dummeste lokalpolitiker?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kuhn retur?

Indlæg af frederikshavneren » 5. okt 2017, 14:13

Olafur Kristjansson er færdig i FC Randers. Kuhn må givetvis være på kandidatlisten som randrusianernes nye cheftræner

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Legum Magister » 5. okt 2017, 14:40

De Fem skrev:Allan Kuhn, Danmarks bedst betalte pedel?

http://m.tv2bornholm.dk/?area=nyhed&id=129697

Eller Danmarks dummeste lokalpolitiker?
En desperat magt(liderlig)politiker.
Jeg undrede mig såre, indtil jeg så, at manden var tidligere Radikal, så fald tiøren. :)
Han må have indset, at der aldrig bliver valgt mere end maximalt én Radikal til Regionskommunen, og er så skiftet til liste A, der sammen med liste V, er de to store på øen. Da han så kun blev nr. 20 på opstillingslisten (A har pt. 12 medlemmer i kommunalbestyrelsen) har desperationen nået nye højder og han har søgt at "tænke ud af boksen". Og så kan det åbenbart være ligegyldigt, at hans forslag ville være i klar strid med kommunalfuldmagtens regler om støtte til private virksomheder, medmindre selvfølgelig at den påtænkte fusionsklub skal være en amatørklub.
Nå ja, hvis Pape kunne trylle kommunale penge over i VFF's slunkne kasse med Energi Viborg som stråmand, så kan man vel drømme stort på solskinsøen...

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Legum Magister » 5. okt 2017, 14:41

frederikshavneren skrev:Olafur Kristjansson er færdig i FC Randers. Kuhn må givetvis være på kandidatlisten som randrusianernes nye cheftræner
Ja, eller Riddersholm. Ikke at jeg tror, at det bliver Disco-Glen; men ingen tvivl om, at det ville være den perfekte hævn for ham, hvis han kunne få succes i Randers.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kuhn retur?

Indlæg af frederikshavneren » 5. okt 2017, 14:55

Legum Magister skrev:
frederikshavneren skrev:Olafur Kristjansson er færdig i FC Randers. Kuhn må givetvis være på kandidatlisten som randrusianernes nye cheftræner
Ja, eller Riddersholm. Ikke at jeg tror, at det bliver Disco-Glen; men ingen tvivl om, at det ville være den perfekte hævn for ham, hvis han kunne få succes i Randers.
Priske og Søndergaard er andre mulige emner

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. okt 2017, 14:56

frederikshavneren skrev:Olafur Kristjansson er færdig i FC Randers. Kuhn må givetvis være på kandidatlisten som randrusianernes nye cheftræner
Det tror jeg ikke. Jeg bliver meget overrasket, hvis ikke timingen af fyringen skyldes at AGF lige har fyret Glen. Gravgård og Glen virker som et match som meget nemt kunne ende med enten et kirkebryllup eller en ny Borringsag...

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Legum Magister » 5. okt 2017, 15:11

frederikshavneren skrev:
Legum Magister skrev:
frederikshavneren skrev:Olafur Kristjansson er færdig i FC Randers. Kuhn må givetvis være på kandidatlisten som randrusianernes nye cheftræner
Ja, eller Riddersholm. Ikke at jeg tror, at det bliver Disco-Glen; men ingen tvivl om, at det ville være den perfekte hævn for ham, hvis han kunne få succes i Randers.
Priske og Søndergaard er andre mulige emner
Det har du sikkert ret i. Søndergaard ville passe til mine fordomme om såvel hans foretrukne spillestil som Randers' forkærlighed for tonserbold. Og Priske er vel på udkig efter et cheftrænerjob; men her er spørgsmålet vel om han kan se sig selv i Randers spillestil - for meget kan man sige om FCM og FCK; men begge hold er da betydeligt bedre venner med bolden, end Randers har været de sæsoner de har været i Superligaen. (Jeg synes at kunne huske, at de spillede en ganske pæn gang fodbold da jeg var barn, og de hed Freja)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Hovedet » 9. okt 2017, 17:27

Legum Magister skrev:
frederikshavneren skrev:
Legum Magister skrev:
frederikshavneren skrev:Olafur Kristjansson er færdig i FC Randers. Kuhn må givetvis være på kandidatlisten som randrusianernes nye cheftræner
Ja, eller Riddersholm. Ikke at jeg tror, at det bliver Disco-Glen; men ingen tvivl om, at det ville være den perfekte hævn for ham, hvis han kunne få succes i Randers.
Priske og Søndergaard er andre mulige emner
Det har du sikkert ret i. Søndergaard ville passe til mine fordomme om såvel hans foretrukne spillestil som Randers' forkærlighed for tonserbold. Og Priske er vel på udkig efter et cheftrænerjob; men her er spørgsmålet vel om han kan se sig selv i Randers spillestil - for meget kan man sige om FCM og FCK; men begge hold er da betydeligt bedre venner med bolden, end Randers har været de sæsoner de har været i Superligaen. (Jeg synes at kunne huske, at de spillede en ganske pæn gang fodbold da jeg var barn, og de hed Freja)
Nu hører det jo med til historien, at AaB i Lars Søndergaards første halvsæson både spillede underholdende, scorede en helvedes masse mål og lå med helt fremme i Superligaen og var seriøse mesterskabskandidater.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Funky » 9. okt 2017, 20:17

Glem Kuhn. Hvad med ålen?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jakobsen » 10. okt 2017, 09:36

Funky skrev:Glem Kuhn. Hvad med ålen?
Ved sgu ikke - med på han vel et eller andet sted stadig er AaB'er selvom han de sidste 15 år har assistent i Viborg, Thisted, SønnderjyskE og Randers, men hvad er hans kvalifikationer? At han de sidste 15 år kun har været uden job i et halvt års tid tyder på han er dygtig, men er han på nogen måde en person der kan tilføre os noget? Vi skal ikke bare tage klubfolk ind fordi de er klubfolk og ledige og dem vi har forvejen måske ikke er super dygtige.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kuhn retur?

Indlæg af gravballe » 10. okt 2017, 09:44

Jakobsen skrev:
Funky skrev:Glem Kuhn. Hvad med ålen?
Ved sgu ikke - med på han vel et eller andet sted stadig er AaB'er selvom han de sidste 15 år har assistent i Viborg, Thisted, SønnderjyskE og Randers, men hvad er hans kvalifikationer? At han de sidste 15 år kun har været uden job i et halvt års tid tyder på han er dygtig, men er han på nogen måde en person der kan tilføre os noget? Vi skal ikke bare tage klubfolk ind fordi de er klubfolk og ledige og dem vi har forvejen måske ikke er super dygtige.
Han skulle være god til mennesker, at give humor osv i en trup ud fra hvad jeg har hørt.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Hovedet » 10. okt 2017, 15:27

gravballe skrev:
Jakobsen skrev:
Funky skrev:Glem Kuhn. Hvad med ålen?
Ved sgu ikke - med på han vel et eller andet sted stadig er AaB'er selvom han de sidste 15 år har assistent i Viborg, Thisted, SønnderjyskE og Randers, men hvad er hans kvalifikationer? At han de sidste 15 år kun har været uden job i et halvt års tid tyder på han er dygtig, men er han på nogen måde en person der kan tilføre os noget? Vi skal ikke bare tage klubfolk ind fordi de er klubfolk og ledige og dem vi har forvejen måske ikke er super dygtige.
Han skulle være god til mennesker, at give humor osv i en trup ud fra hvad jeg har hørt.
Og så kan han måske lokke sønnike tilbage til AaB :-)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Yankee » 10. okt 2017, 15:49

Hovedet skrev:
gravballe skrev:
Jakobsen skrev:
Funky skrev:Glem Kuhn. Hvad med ålen?
Ved sgu ikke - med på han vel et eller andet sted stadig er AaB'er selvom han de sidste 15 år har assistent i Viborg, Thisted, SønnderjyskE og Randers, men hvad er hans kvalifikationer? At han de sidste 15 år kun har været uden job i et halvt års tid tyder på han er dygtig, men er han på nogen måde en person der kan tilføre os noget? Vi skal ikke bare tage klubfolk ind fordi de er klubfolk og ledige og dem vi har forvejen måske ikke er super dygtige.
Han skulle være god til mennesker, at give humor osv i en trup ud fra hvad jeg har hørt.
Og så kan han måske lokke sønnike tilbage til AaB :-)
Hvorfor i alverden skulle vi eller han dog ønske det? Så kunne vi jo bare have forlænget hans aftale.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jakobsen » 10. okt 2017, 18:51

Yankee skrev:
Hovedet skrev:
gravballe skrev:
Jakobsen skrev:
Funky skrev:Glem Kuhn. Hvad med ålen?
Ved sgu ikke - med på han vel et eller andet sted stadig er AaB'er selvom han de sidste 15 år har assistent i Viborg, Thisted, SønnderjyskE og Randers, men hvad er hans kvalifikationer? At han de sidste 15 år kun har været uden job i et halvt års tid tyder på han er dygtig, men er han på nogen måde en person der kan tilføre os noget? Vi skal ikke bare tage klubfolk ind fordi de er klubfolk og ledige og dem vi har forvejen måske ikke er super dygtige.
Han skulle være god til mennesker, at give humor osv i en trup ud fra hvad jeg har hørt.
Og så kan han måske lokke sønnike tilbage til AaB :-)
Hvorfor i alverden skulle vi eller han dog ønske det? Så kunne vi jo bare have forlænget hans aftale.
Kan heller ikke se Ene styrke os. Han er den type der er god bagved en god boksangriber, hvor han bare skal sparke dem ind. Den hylder er Safranko vel umiddelbart ikke på endnu. Derudover har jeg aldrig brudt om Enevolden juniors attitude.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Winterburn » 5. jun 2018, 23:15

Nogle der har nyt om Kuhn's retur som konsulent under transfervinduet?

Kan ikke huske hvilket forum det blev naevnt i.
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Besvar