Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 16. okt 2017, 10:08

AaB skal fandme også have nogle kantspillere.

Børsting er så ringe på bolden og i sin spilforståelse. Desuden kan man jo næsten håbe på et kæmpe salg af Flores til sommer, så indover med nogle nye kanter.
Uden Synd Ingen Frelse

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af OmkringAarhus » 16. okt 2017, 10:45

Halil skrev:AaB skal fandme også have nogle kantspillere.

Børsting er så ringe på bolden og i sin spilforståelse. Desuden kan man jo næsten håbe på et kæmpe salg af Flores til sommer, så indover med nogle nye kanter.
Ind med Kusk og så en afløser for Risgård, yngre men med samme kompetencer på den centrale midt. Har intet bud på, hvem det kunne være.

Ud med Meilinger, Sylvestr, Rolim og PK.

Jeg har egentlig tiltro til Pohl og Safranko som angribere. Og så skal Thellufsen meget gerne finde formen fra foråret snart, så vi får noget mere konkurrence på kanterne. Synes egentlig Børsting er ok i går. Hvis Safranko havde scoret og Kakeeto havde været bedre i det defensive pres, var det blevet en anden kamp.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 16. okt 2017, 10:58

Halil skrev:AaB skal fandme også have nogle kantspillere.

Børsting er så ringe på bolden og i sin spilforståelse. Desuden kan man jo næsten håbe på et kæmpe salg af Flores til sommer, så indover med nogle nye kanter.
Jeg synes det er lidt "sjovt" at folk er sådan efter Børsting. JEg er med på at han ikke altid er verdens bedste ven med bolden, og vi mister noget på den konto.

Til gengæld synes jeg han forholdsvis ofte er indblandet i de mål vi får, når han spiller - særligt når vi som i går ikke får noget flydende spil op at køre. Han skaber noget ravage, som lige netop er det vi har brug for mod kompakte modstandere, når vi ikke kan spille os igennem.

Oveni ser Pallesen meget bedre ud defensivt med Børsting foran sig, eller alle mulige andre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 16. okt 2017, 11:14

Pastorius skrev:
Halil skrev:AaB skal fandme også have nogle kantspillere.

Børsting er så ringe på bolden og i sin spilforståelse. Desuden kan man jo næsten håbe på et kæmpe salg af Flores til sommer, så indover med nogle nye kanter.
Jeg synes det er lidt "sjovt" at folk er sådan efter Børsting. JEg er med på at han ikke altid er verdens bedste ven med bolden, og vi mister noget på den konto.

Til gengæld synes jeg han forholdsvis ofte er indblandet i de mål vi får, når han spiller - særligt når vi som i går ikke får noget flydende spil op at køre. Han skaber noget ravage, som lige netop er det vi har brug for mod kompakte modstandere, når vi ikke kan spille os igennem.

Oveni ser Pallesen meget bedre ud defensivt med Børsting foran sig, eller alle mulige andre.
Jeg har det meget blandet med Børsting. På den ene side kan jeg virkelig godt lide hans arbejdsraseri og dybdeløb, som gør han tit bliver indlandet i mål. På den anden side synes jeg også han har store mangler ifht. at kunne åbne en modstander op. Lad os nu sige, at vi havde en Kasper Kusk i højre og Børsting i venstre så jeg tror at Børsting ville blive en konge-spiller for os fordi der ville blive skabt en masse spil fremad, hvor hans løb ville blive super værdifulde. Problemet er bare, at i den nuværende lidt grå masse er Børsting ikke spillerne der for alvor forløser vores offensiv og åbner modstanderne op. Skulle man stille det mega forsimplet op kunne man måske sige, at det store problem i virkeligheden er Flores fordi der ikke er den spiller på midtbanen der skaber de ting som ville være med til at gøre Børsting super værdifuld. Jeg er med på, at Flores skulle spilles ind, men jeg synes ærligtalt også snart det skal til at være at han forløses og bliver den offensive stjerne han er købt ind til. Der er fremgang i hans spil og han begynder at virke i systemet, men der kan ikke være ret mange af dem vi konkurrerer med der sidder og ønsker sig Flores på deres hold. Dermed ikke sagt, at Flores skal være syndebukken for alt for han er måske også i virkeligheden lidt fejlcastet som den offensive frelser.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 16. okt 2017, 11:17

Pastorius skrev:
Halil skrev:AaB skal fandme også have nogle kantspillere.

Børsting er så ringe på bolden og i sin spilforståelse. Desuden kan man jo næsten håbe på et kæmpe salg af Flores til sommer, så indover med nogle nye kanter.
Jeg synes det er lidt "sjovt" at folk er sådan efter Børsting. JEg er med på at han ikke altid er verdens bedste ven med bolden, og vi mister noget på den konto.

Til gengæld synes jeg han forholdsvis ofte er indblandet i de mål vi får, når han spiller - særligt når vi som i går ikke får noget flydende spil op at køre. Han skaber noget ravage, som lige netop er det vi har brug for mod kompakte modstandere, når vi ikke kan spille os igennem.

Oveni ser Pallesen meget bedre ud defensivt med Børsting foran sig, eller alle mulige andre.
Det er fordi Børsting aldrig bliver bedre og pt. spiller Børsting fordi der ikke er noget bedre. Forbilledlig fight, men så stopper festen også.

Desuden er begrænset, hvor mange mål og assist han reelt er involveret i, hvis der lures på Superstats. 16 mål+assist i 4688 minutter for AaB.
Uden Synd Ingen Frelse

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af KJ » 16. okt 2017, 11:59

Børsting kommer aldrig til at vinde Ballon d'Or, men han er en habil superligaspiller. Det vigtigste er, at han p.t. bidrager med en masse fysik og nærkampsstyrke på en midtbane, der i øvrigt består af spillere med en kampvægt på 62 kilo.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 16. okt 2017, 12:23

OmkringAarhus skrev:
Halil skrev:AaB skal fandme også have nogle kantspillere.

Børsting er så ringe på bolden og i sin spilforståelse. Desuden kan man jo næsten håbe på et kæmpe salg af Flores til sommer, så indover med nogle nye kanter.
Ind med Kusk og så en afløser for Risgård, yngre men med samme kompetencer på den centrale midt. Har intet bud på, hvem det kunne være.

Ud med Meilinger, Sylvestr, Rolim og PK.

Jeg har egentlig tiltro til Pohl og Safranko som angribere. Og så skal Thellufsen meget gerne finde formen fra foråret snart, så vi får noget mere konkurrence på kanterne. Synes egentlig Børsting er ok i går. Hvis Safranko havde scoret og Kakeeto havde været bedre i det defensive pres, var det blevet en anden kamp.
Nægter at tro på vi henter flere centrale midtbanespillere

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 16. okt 2017, 17:00

Kampen igår gav mig et klart svar på, at vi mangler kreative spillere på kanterne. Nogle der kan byde ind med mere fart, power og at sætte en mand.
Det var tydeligt at vores 2 angribere manglede støtte i 2. halvleg. De spiller begge en ok kamp, men Safranko bør ikke rende så meget rundt ude på kanterne som han gjorde, selvom hans evner med bolden var ganske gode, og han prøvede nogle ting. Safranko og Pohl har faktisk fundet ind i et fint samarbejde. De er bare slet ikke skarpe nok!!

Jeg ved godt, at det er vores backs, som mest står for gennembrudsspillet, men det kræver meget af Ahlmann og Pallesen, og går desuden ud over vores defensiv, hvor modstanderne har meget plads på kanterne i omstillingerne.
Kunne vi dog bare få et par kantspillere, der arbejder godt i begge retninger, men de hænger selvfølgelig ikke på træerne.

Ang. Børsting så er han involveret i meget, men i guder hvor smider han mange bolde væk, og han slipper generelt bolden for sent! Det er pisse frustrerende at se på. Hans tekniske niveau er på 2. divisionsniveau. Hans blik for spillet på 1. divisionsniveau, men derudover er han en ok spiller.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 16. okt 2017, 18:11

FIDEL skrev:Kampen igår gav mig et klart svar på, at vi mangler kreative spillere på kanterne. Nogle der kan byde ind med mere fart, power og at sætte en mand.
Det var tydeligt at vores 2 angribere manglede støtte i 2. halvleg. De spiller begge en ok kamp, men Safranko bør ikke rende så meget rundt ude på kanterne som han gjorde, selvom hans evner med bolden var ganske gode, og han prøvede nogle ting. Safranko og Pohl har faktisk fundet ind i et fint samarbejde. De er bare slet ikke skarpe nok!!

Jeg ved godt, at det er vores backs, som mest står for gennembrudsspillet, men det kræver meget af Ahlmann og Pallesen, og går desuden ud over vores defensiv, hvor modstanderne har meget plads på kanterne i omstillingerne.
Kunne vi dog bare få et par kantspillere, der arbejder godt i begge retninger, men de hænger selvfølgelig ikke på træerne.

Ang. Børsting så er han involveret i meget, men i guder hvor smider han mange bolde væk, og han slipper generelt bolden for sent! Det er pisse frustrerende at se på. Hans tekniske niveau er på 2. divisionsniveau. Hans blik for spillet på 1. divisionsniveau, men derudover er han en ok spiller.
Nu siger du på baggrund af 2. halvleg, at vi mangler kantspillere. Jeg ved ikke, om vi så den samme kamp, men baseret på 2. halvleg i går - efter min opfattelse - manglede vi vel reelt 11 nye spillere(måske ikke en målmand, men ellers).

2. halvleg var skidt, men vi bliver også bare nød til at acceptere, at udgangspunktet var et forår, hvor vi ikke havde vundet denne kamp. Det gjorde vi i går.

Jeg synes i ligeså høj grad, at 2. halvleg viste, at vi simpelthen mangler muligheden for at smide en anderledes angriber ind. Vi har en uskarp angriber på bænken, og that's that.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 16. okt 2017, 19:01

FIDEL skrev:Kampen igår gav mig et klart svar på, at vi mangler kreative spillere på kanterne. Nogle der kan byde ind med mere fart, power og at sætte en mand.
Det var tydeligt at vores 2 angribere manglede støtte i 2. halvleg. De spiller begge en ok kamp, men Safranko bør ikke rende så meget rundt ude på kanterne som han gjorde, selvom hans evner med bolden var ganske gode, og han prøvede nogle ting. Safranko og Pohl har faktisk fundet ind i et fint samarbejde. De er bare slet ikke skarpe nok!!

Jeg ved godt, at det er vores backs, som mest står for gennembrudsspillet, men det kræver meget af Ahlmann og Pallesen, og går desuden ud over vores defensiv, hvor modstanderne har meget plads på kanterne i omstillingerne.
Kunne vi dog bare få et par kantspillere, der arbejder godt i begge retninger, men de hænger selvfølgelig ikke på træerne.

Ang. Børsting så er han involveret i meget, men i guder hvor smider han mange bolde væk, og han slipper generelt bolden for sent! Det er pisse frustrerende at se på. Hans tekniske niveau er på 2. divisionsniveau. Hans blik for spillet på 1. divisionsniveau, men derudover er han en ok spiller.
Fuldstændig enig, og med hensyn til Flores så er han en glimrende boldspiller udentvivl, han har bare ikke særlig meget fart til at sætte en mand, iøvrigt fuldstændig samme problematik med Meilinger.
Manglen på kanter der har fart og kan drive bolden frem kan også ses på vores omstillinger eller mangel på samme, i 2014 var vi uhyggelig gode til den disciplin, primært pga. Kusk og Thomsen som vi aldrig rigtig har formået at erstatte desværre.

Derudover må jeg ærligt indrømme, at jeg frygter Okore aldrig finder det niveau vi håber på, lige pt. er både Blåbjerg og Kasper P bedre, hvilket alligevel siger en del for en mand der har spillet 40 PL kampe.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 16. okt 2017, 20:30

Jeg forstår heller ikke hetzen mod Børsting. Han knokler r...n ud af bukserne, og han er næsten altid indblandet, de få gange vi har været farlige foran modstanderens mål.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13643
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Funky » 17. okt 2017, 00:08

troelsh skrev: Derudover må jeg ærligt indrømme, at jeg frygter Okore aldrig finder det niveau vi håber på, lige pt. er både Blåbjerg og Kasper P bedre, hvilket alligevel siger en del for en mand der har spillet 40 PL kampe.
Lige pt bedre? Måske. Men perspektivet er vel, at Okore kan udvikle sig mere end de andre to kan. Selv om jeg da håber, de alle 3 kan hæve niveauet betragteligt. De har hver især deres styrker og svagheder som det er.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 17. okt 2017, 00:55

Brodernumsi skrev:Jeg forstår heller ikke hetzen mod Børsting. Han knokler r...n ud af bukserne, og han er næsten altid indblandet, de få gange vi har været farlige foran modstanderens mål.
Hvorfor skal det på denne side udråbes til en hetz hver eneste gang en spiller kritiseres af flere? Det er fandme så fladt; kom nu, vi er voksne mennesker.

Børsting er ikke en god fodboldspiller. Det kan godt være, at han knokler på og kæmper derudad, men når han er så ringe med bolden og har så svært ved at forstå fodbold, er han ganske enkelt ofte en hæmsko for vores opspil.

Så ja, som andre vil jeg mene (og inderligt håbe), at Børsting kun spiller pga mangel på bedre. Hvilket forhåbentlig hentes til vinter, så Børsting kan komme videre i karrieren på et niveau, hvor han kan være med i både spil og tanke.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 17. okt 2017, 06:10

BassogogsVen skrev:
Brodernumsi skrev:Jeg forstår heller ikke hetzen mod Børsting. Han knokler r...n ud af bukserne, og han er næsten altid indblandet, de få gange vi har været farlige foran modstanderens mål.
Hvorfor skal det på denne side udråbes til en hetz hver eneste gang en spiller kritiseres af flere? Det er fandme så fladt; kom nu, vi er voksne mennesker.

Børsting er ikke en god fodboldspiller. Det kan godt være, at han knokler på og kæmper derudad, men når han er så ringe med bolden og har så svært ved at forstå fodbold, er han ganske enkelt ofte en hæmsko for vores opspil.

Så ja, som andre vil jeg mene (og inderligt håbe), at Børsting kun spiller pga mangel på bedre. Hvilket forhåbentlig hentes til vinter, så Børsting kan komme videre i karrieren på et niveau, hvor han kan være med i både spil og tanke.
Fordi det er nemmere at skrive end voksenmobning?
Med venlig Hilsen
--
Robert

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af KJ » 17. okt 2017, 08:42

[quote="BassogogsVen"]Børsting er ikke en god fodboldspiller.[/quote]

Når jeg ser sådanne statements, vil jeg faktisk godt sætte spørgsmålstegn ved din hævdelse om, at vi alle er voksne mennesker.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 17. okt 2017, 09:57

KJ skrev:
BassogogsVen skrev:Børsting er ikke en god fodboldspiller.
Når jeg ser sådanne statements, vil jeg faktisk godt sætte spørgsmålstegn ved din hævdelse om, at vi alle er voksne mennesker.
At kalde Børsting en decideret dårlig fobolspiller er måske for voldsomt grundet arbejdsiveren og det tæt på enestående pøleniveau.
Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 17. okt 2017, 10:47

Børsting-snakken. Den kommer vel op til overfladen nu, fordi man ikke længere kan være på nakken af Pohl, så skal der findes nyt mobbeoffer.

Den har været der tidligere, men man har fundet andre ofre i en periode. Så det er vel et sundt tegn, at der nu fokuseres på en ny spiller, for det må betyde, at Blåbjerg, Flores og Pohl m.fl. har fundet niveauet.
- FlæskeFrank

seamann

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af seamann » 17. okt 2017, 11:06

FlæskeFrank skrev:Børsting-snakken. Den kommer vel op til overfladen nu, fordi man ikke længere kan være på nakken af Pohl, så skal der findes nyt mobbeoffer.

Den har været der tidligere, men man har fundet andre ofre i en periode. Så det er vel et sundt tegn, at der nu fokuseres på en ny spiller, for det må betyde, at Blåbjerg, Flores og Pohl m.fl. har fundet niveauet.
Samt at Okore tilsyneladende er fredet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 17. okt 2017, 11:38

FlæskeFrank skrev:Børsting-snakken. Den kommer vel op til overfladen nu, fordi man ikke længere kan være på nakken af Pohl, så skal der findes nyt mobbeoffer.

Den har været der tidligere, men man har fundet andre ofre i en periode. Så det er vel et sundt tegn, at der nu fokuseres på en ny spiller, for det må betyde, at Blåbjerg, Flores og Pohl m.fl. har fundet niveauet.
Synes ærligtalt det er lidt tyndt at snakke om mobbeofre hver gang der stilles spørgsmål ved en spiller herinde. Pohl har beviseligt et scoringsproblem og det er da fair at påpege. Jeg ser egentlig også rigtig mange herinde der mener vi skal holde fast i Pohl, men det er da helt legitimit hvis nogen har mistet troen på ham. Børsting er en mosler af guds nåde og kæmper bravt, men fodboldmæssigt kommer han til kort. Han er en fin støttespiller, men vi har brug for en bedre starter end Børsting.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 17. okt 2017, 11:55

Jakobsen skrev:
FlæskeFrank skrev:Børsting-snakken. Den kommer vel op til overfladen nu, fordi man ikke længere kan være på nakken af Pohl, så skal der findes nyt mobbeoffer.

Den har været der tidligere, men man har fundet andre ofre i en periode. Så det er vel et sundt tegn, at der nu fokuseres på en ny spiller, for det må betyde, at Blåbjerg, Flores og Pohl m.fl. har fundet niveauet.
Synes ærligtalt det er lidt tyndt at snakke om mobbeofre hver gang der stilles spørgsmål ved en spiller herinde. Pohl har beviseligt et scoringsproblem og det er da fair at påpege. Jeg ser egentlig også rigtig mange herinde der mener vi skal holde fast i Pohl, men det er da helt legitimit hvis nogen har mistet troen på ham. Børsting er en mosler af guds nåde og kæmper bravt, men fodboldmæssigt kommer han til kort. Han er en fin støttespiller, men vi har brug for en bedre starter end Børsting.
Nu er det jo ikke almindelig kritik der er årsagen til beskyldningerne om hetz. Det er nærmere vægten af kritik en bestemt spiller får, og sagligheden af den, uafhængigt af om andre spillerer klarer sig ligeså dårligt, eller værre. Det er som om nogle brugere frydes over når spilleren laver fejl, specielt i kamptråden, på den der "hvad sagde jeg" måde.

Når det så er sagt, så skal det være tilladt at kritisere spillerne. Pohl har f.eks. vitterligt været elendig i sine afslutniger, længe, også i sidste kamp hvor han igen brændte en oplagt målchance. Men fordi der sommetider er legitime kritikpunkter udelukker det dælme ikke at der til tider også er hetz mod bestemt spillere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst