Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af 9800 » 22. okt 2017, 21:42

Jeg mener stadig der er to at spille om. Hobro mistet med al sandsynlighed kirkevold til vinter, og så tror jeg de får det svært.
Konkurrenterne er mange, de alvorligste OBbog Lyngby.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 22. okt 2017, 22:32

frederikshavneren skrev:Truppen er udtaget:
https://aabsport.dk/nyheder/2017/oktobe ... jubilaeum/

Würtz er ikke med i truppen da han mangler kamptræning
For mindre end 2-3 måneder siden ville hele opstartstråden handle om, at vi mangler Würtz og vi aldrig vinder uden ham. Der er godt nok sket noget denne sæson.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 22. okt 2017, 23:09

9800 skrev:Jeg mener stadig der er to at spille om. Hobro mistet med al sandsynlighed kirkevold til vinter, og så tror jeg de får det svært.
Konkurrenterne er mange, de alvorligste OBbog Lyngby.
Der er 7 kampe tilbage efter vinterpausen, og vi skal næppe sætte vores lid til at vi kan gå ud og hente en 8-9 point på Hobro til den tid.

OB har problemer med at få sejre ligesom os, og Lyngby er først lige kommet igang efter en svær start på sæsonen. Vi skal sætte vores lid til 3 ting - flere sejre, en skarpere offensiv og kontinuitet i start-11'eren. Vi har særligt brug for at få hul på bylden målmæssigt, hvis sæsonens mål skal opfyldes.
Og så må kampe uden nederlag ikke blive en sovepude, så længe de ikke giver 3 point. Uafgjorte rykker stort set intet i tabellen.

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 22. okt 2017, 23:19

FlæskeFrank skrev: For mindre end 2-3 måneder siden ville hele opstartstråden handle om, at vi mangler Würtz og vi aldrig vinder uden ham. Der er godt nok sket noget denne sæson.
Og heldigvis for det!
Heldigvis er udviklingen blevet tvunget igennem af andre omstændigheder, og so far er det gået helt okay. Det synes jeg egentlig vi godt kan tillade os at være rigtig glade for. Der er ikke noget værre end en træls sortie, for en vellidt og betydningsfuld spiller. Pt. er der bare andre der er bedre. Og en klubmand stiller sig selvfølgelig aldrig i vejen for klubbens interesser, som det heller ikke var tilfældet med Augu.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af le Cid » 23. okt 2017, 09:43

Inden vi udråber aftenens kamp som den vigtigste i sæsonen ifht. at kunne nå med i medaljeslutspillet, skal man nok lige slå koldt vand i blodet. Selv ved et nederlag er vi "kun" 5 piont efter 6. pladsen - og vi er altså kun halvvejs igennem programmet. Selvfølgelig vil en sejr lune gevaldigt, men så er det heller ikke mere et spørgsmål om liv og død.

Noget andet er TV-pengene. Det er så godt som sikkert, at vi bliver nr. 8 eller 9, og det betyder vel næppe en hel masse i kroner og ører. Der skal en nærmest helt utænkelig storsejr på 5 mål til at rykke AaB op på 7. pladsen, så skal vi ikke bare afskrive det på forhånd?

Når alt det er sagt, så lad os da smadre de klamme heste i aften!!! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Debatjuntaen » 23. okt 2017, 10:09

Vi har ryddet lidt op i tråden, efter at visse brugere var havnet i internt skænderi.

Stram op og kom så tilbage til topic.

/Debatjuntaen

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 23. okt 2017, 11:41

Mon det bliver i aften at udebane forbandelsen bliver brudt?

Jeg ved ikke rigtig hvorfor men jeg har en fornemmelse af at det meget vel kan blive tilfældet. Glem kampen mod FCM hvor vi desværre tydeligt var overmatchet, ser man bort fra den kamp så er vi inde i en god stime og på et tidspunkt skal det nok lykkes at vinde på udebane.
FC Randers mangler to vigtige spillere hvilket svækker dem markant, vi mangler selvfølgelig Ahlmann men jeg tror at randrusianerne er mere svækket end vi er.
Flere snakker om at FC Randers har et stærkt hold på papiret, det kan jeg godt nok ikke se. Randrusianerne har underpræsteret men ret beset mener jeg ikke at de har et hold der berettiger til mange flere point end dem de har.

Gætter på at vi vinder 3-1 :aabfan:

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 23. okt 2017, 12:46

le Cid skrev:Inden vi udråber aftenens kamp som den vigtigste i sæsonen ifht. at kunne nå med i medaljeslutspillet, skal man nok lige slå koldt vand i blodet. Selv ved et nederlag er vi "kun" 5 piont efter 6. pladsen - og vi er altså kun halvvejs igennem programmet. Selvfølgelig vil en sejr lune gevaldigt, men så er det heller ikke mere et spørgsmål om liv og død.

Noget andet er TV-pengene. Det er så godt som sikkert, at vi bliver nr. 8 eller 9, og det betyder vel næppe en hel masse i kroner og ører. Der skal en nærmest helt utænkelig storsejr på 5 mål til at rykke AaB op på 7. pladsen, så skal vi ikke bare afskrive det på forhånd?

Når alt det er sagt, så lad os da smadre de klamme heste i aften!!! :-)
Det er det da, så længe vi ikke laver mål. Vi står noteret for 14 mål i de seneste 15 Superliga-kampe. At vi kommer med, forudsætter at vi løfter os gevaldigt resten af tiden frem mod at ligaen bliver delt. Som sagt så scorer holdene foran os masser af mål, og dermed er de også et skridt tættere på at vinde fodboldkampe. Hvis vi holder kadencen og kun vinder 3 ud af de næste 12 kampe, så kommer vi da ikke i nærheden af slutspillet.

Derfor skal vi selvfølgelig bruge en sejr i aften, og gerne snart have holdet forløst offensivt. Hvis ikke vi forbedrer os gevaldigt der, så kommer vi ikke med i slutspillet.
Og ja, selvfølgelig så håber alle herinde på en sejr. Gerne en fortjent en af slagsen. Vi har brug for alle de sejre vi kan skrabe sammen.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af BoT » 23. okt 2017, 14:54

Gamen skrev:
le Cid skrev:Inden vi udråber aftenens kamp som den vigtigste i sæsonen ifht. at kunne nå med i medaljeslutspillet, skal man nok lige slå koldt vand i blodet. Selv ved et nederlag er vi "kun" 5 piont efter 6. pladsen - og vi er altså kun halvvejs igennem programmet. Selvfølgelig vil en sejr lune gevaldigt, men så er det heller ikke mere et spørgsmål om liv og død.

Noget andet er TV-pengene. Det er så godt som sikkert, at vi bliver nr. 8 eller 9, og det betyder vel næppe en hel masse i kroner og ører. Der skal en nærmest helt utænkelig storsejr på 5 mål til at rykke AaB op på 7. pladsen, så skal vi ikke bare afskrive det på forhånd?

Når alt det er sagt, så lad os da smadre de klamme heste i aften!!! :-)
Det er det da, så længe vi ikke laver mål. Vi står noteret for 14 mål i de seneste 15 Superliga-kampe. At vi kommer med, forudsætter at vi løfter os gevaldigt resten af tiden frem mod at ligaen bliver delt. Som sagt så scorer holdene foran os masser af mål, og dermed er de også et skridt tættere på at vinde fodboldkampe. Hvis vi holder kadencen og kun vinder 3 ud af de næste 12 kampe, så kommer vi da ikke i nærheden af slutspillet.

Derfor skal vi selvfølgelig bruge en sejr i aften, og gerne snart have holdet forløst offensivt. Hvis ikke vi forbedrer os gevaldigt der, så kommer vi ikke med i slutspillet.
Og ja, selvfølgelig så håber alle herinde på en sejr. Gerne en fortjent en af slagsen. Vi har brug for alle de sejre vi kan skrabe sammen.
Jeg synes faktisk, at det har været en ganske fornuftig strategi af trænerstaben at fokusere på defensiven til at starte med, da man indser, at vi kommer i problemer. Det har rigtigt nok resulteret i en del 0-0 og 1-1 kampe, men det har givet point og en følelse af, at man er med. Omvendt har vi set AGF, der har forsøgt sig med mere offensiv fodbold, og som har tabt (og ofte stort) langt flere kampe, end vi har. Nederlag giver en langt stærkere følelse af krise - og desuden 3 point til modstanderen - så kan man spille til nul er det altså en solid vej ud af en krise.

På den bane ser vi ud til at være ret godt med. Udover kampen i Herning (hvor FCM var vanvittigt skarpe) har vi i de seneste kamp haft godt styr på defensiven og kan derfor langsomt begynde at fokusere fremad. Men det bliver næppe i aften, at vi kommer til at se det store sats, og kan man spille til 0 igen, tror jeg man vil være tilfreds.

Det er dog samtidig klart, at top-6 begynder at snerpe til. Hobro ser ikke ud til at at gå i stå, og i hvert fald 4 andre hold, må anses som sikre i top-6. Jeg tror, at man i den sportslige ledelse har accepteret, at også denne sæson kan ende uden top-6, og at man i stedet fokuserer på at spille holdet sammen - både offensivt og defensivt. Derfor bliver der næppe satset voldsomt for at gå efter mere end 1 point, når vi fx spiller i Randers (forstået således, at vi selvfølgelig går på banen for at vinde, men næppe kaster Rinne med frem i slutminutterne, hvis den står 0-0..)

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af NIN » 23. okt 2017, 15:03

Mod en modstander der har scoret et mål på hjemmebane og hentet tre point, vil det også være lovlig ambitiøst at satse på alle tre. Plus vi ikke skal glemme at: De har fået ny træner. Der blæser. Det er småkoldt og gråt samt Randers jo skal i gang.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Kokkefar » 23. okt 2017, 15:27

Jf. Ekstrabladet, er aftenens kamp en kamp om 500.000 kr. AaB modtager hhv. 5,8 eller 6,3 mio kr i tv-penge afhængig af kampens resultat.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6880522

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af troelsh » 23. okt 2017, 15:35

Wieghorst foretrækker to traditionelle seksere på den centrale midtbane ifølge Risgård.

Det bliver jeg aldrig stor fan af, omend Lesniak/Kakeeto konstellationen har fungeret ganske udemærket.

Jeg mener nu stadig vi har brug for en central midtbane der kan lave mål og tage dybe løb ind i boksen, derfor ser jeg gerne Lesniak og Risgård fra start.

Rolim kunne også være en joker til 8’er positionen, men der mangler sandsynligvis noget defensivt.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/risg ... aee26c231f

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 23. okt 2017, 15:48

BoT skrev:
Gamen skrev:
le Cid skrev:Inden vi udråber aftenens kamp som den vigtigste i sæsonen ifht. at kunne nå med i medaljeslutspillet, skal man nok lige slå koldt vand i blodet. Selv ved et nederlag er vi "kun" 5 piont efter 6. pladsen - og vi er altså kun halvvejs igennem programmet. Selvfølgelig vil en sejr lune gevaldigt, men så er det heller ikke mere et spørgsmål om liv og død.

Noget andet er TV-pengene. Det er så godt som sikkert, at vi bliver nr. 8 eller 9, og det betyder vel næppe en hel masse i kroner og ører. Der skal en nærmest helt utænkelig storsejr på 5 mål til at rykke AaB op på 7. pladsen, så skal vi ikke bare afskrive det på forhånd?

Når alt det er sagt, så lad os da smadre de klamme heste i aften!!! :-)
Det er det da, så længe vi ikke laver mål. Vi står noteret for 14 mål i de seneste 15 Superliga-kampe. At vi kommer med, forudsætter at vi løfter os gevaldigt resten af tiden frem mod at ligaen bliver delt. Som sagt så scorer holdene foran os masser af mål, og dermed er de også et skridt tættere på at vinde fodboldkampe. Hvis vi holder kadencen og kun vinder 3 ud af de næste 12 kampe, så kommer vi da ikke i nærheden af slutspillet.

Derfor skal vi selvfølgelig bruge en sejr i aften, og gerne snart have holdet forløst offensivt. Hvis ikke vi forbedrer os gevaldigt der, så kommer vi ikke med i slutspillet.
Og ja, selvfølgelig så håber alle herinde på en sejr. Gerne en fortjent en af slagsen. Vi har brug for alle de sejre vi kan skrabe sammen.
Jeg synes faktisk, at det har været en ganske fornuftig strategi af trænerstaben at fokusere på defensiven til at starte med, da man indser, at vi kommer i problemer. Det har rigtigt nok resulteret i en del 0-0 og 1-1 kampe, men det har givet point og en følelse af, at man er med. Omvendt har vi set AGF, der har forsøgt sig med mere offensiv fodbold, og som har tabt (og ofte stort) langt flere kampe, end vi har. Nederlag giver en langt stærkere følelse af krise - og desuden 3 point til modstanderen - så kan man spille til nul er det altså en solid vej ud af en krise.

På den bane ser vi ud til at være ret godt med. Udover kampen i Herning (hvor FCM var vanvittigt skarpe) har vi i de seneste kamp haft godt styr på defensiven og kan derfor langsomt begynde at fokusere fremad. Men det bliver næppe i aften, at vi kommer til at se det store sats, og kan man spille til 0 igen, tror jeg man vil være tilfreds.

Det er dog samtidig klart, at top-6 begynder at snerpe til. Hobro ser ikke ud til at at gå i stå, og i hvert fald 4 andre hold, må anses som sikre i top-6. Jeg tror, at man i den sportslige ledelse har accepteret, at også denne sæson kan ende uden top-6, og at man i stedet fokuserer på at spille holdet sammen - både offensivt og defensivt. Derfor bliver der næppe satset voldsomt for at gå efter mere end 1 point, når vi fx spiller i Randers (forstået således, at vi selvfølgelig går på banen for at vinde, men næppe kaster Rinne med frem i slutminutterne, hvis den står 0-0..)
Hvis det er tilfældet så er målsætningen ikke det papir værd den er skrevet på.
For en klub af AaBs størrelse vil det være en kæmpe fiasko hvis vi igen glipper slutspillet. Vi skal selvfølgelig være i stand til at kvalificere os til slutspillet hvilket jeg da også tror at vi gør.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamling » 23. okt 2017, 16:57

Hvis ledelsen reelt set skulle have opgivet top 6, så kan vi lige så godt bruge resten af efteråret på forberede Wurtz og Risgårds pensionering og det indebærer bl.a. at få testet Kakeeto ordentligt af. Hvis han ikke slår til så skal der i vintervinduet sammen med den offensive kant vi skriger på også købes en flyvefærdig makker til Lesniak i motorrummet (og en angrebserstatning for Sylvestr).

Men det tror jeg nu ikke på at de har. Og på den baggrund har Wurtz og Risgård fortsat høj vigtighed i resten af sæson 17/18.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af 9800 » 23. okt 2017, 17:34

Johnny Thomsen r heller ikke med for Randers

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af 9800 » 23. okt 2017, 17:35

Conboy med på bænken

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Forza » 23. okt 2017, 17:53

troelsh skrev:Wieghorst foretrækker to traditionelle seksere på den centrale midtbane ifølge Risgård.

Det bliver jeg aldrig stor fan af, omend Lesniak/Kakeeto konstellationen har fungeret ganske udemærket.

Jeg mener nu stadig vi har brug for en central midtbane der kan lave mål og tage dybe løb ind i boksen, derfor ser jeg gerne Lesniak og Risgård fra start.

Rolim kunne også være en joker til 8’er positionen, men der mangler sandsynligvis noget defensivt.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/risg ... aee26c231f
En Risgård i topform skal simpelthen spille 8'er. Hvis han rammer den form hvor han er bedst må Wieghorst simpelthen droppe sin taktik med 2 6'ere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 23. okt 2017, 18:04

BoT skrev: Jeg synes faktisk, at det har været en ganske fornuftig strategi af trænerstaben at fokusere på defensiven til at starte med, da man indser, at vi kommer i problemer. Det har rigtigt nok resulteret i en del 0-0 og 1-1 kampe, men det har givet point og en følelse af, at man er med. Omvendt har vi set AGF, der har forsøgt sig med mere offensiv fodbold, og som har tabt (og ofte stort) langt flere kampe, end vi har. Nederlag giver en langt stærkere følelse af krise - og desuden 3 point til modstanderen - så kan man spille til nul er det altså en solid vej ud af en krise.

På den bane ser vi ud til at være ret godt med. Udover kampen i Herning (hvor FCM var vanvittigt skarpe) har vi i de seneste kamp haft godt styr på defensiven og kan derfor langsomt begynde at fokusere fremad. Men det bliver næppe i aften, at vi kommer til at se det store sats, og kan man spille til 0 igen, tror jeg man vil være tilfreds.

Det er dog samtidig klart, at top-6 begynder at snerpe til. Hobro ser ikke ud til at at gå i stå, og i hvert fald 4 andre hold, må anses som sikre i top-6. Jeg tror, at man i den sportslige ledelse har accepteret, at også denne sæson kan ende uden top-6, og at man i stedet fokuserer på at spille holdet sammen - både offensivt og defensivt. Derfor bliver der næppe satset voldsomt for at gå efter mere end 1 point, når vi fx spiller i Randers (forstået således, at vi selvfølgelig går på banen for at vinde, men næppe kaster Rinne med frem i slutminutterne, hvis den står 0-0..)
Min gode BoT,

Jeg har det lidt svært ved den der sang om defensiv stabilitet. Inden vi gik ind til denne sæson, så lykkedes vi faktisk med at holde modstanderne nede på 1 mål eller mindre i 8 af 13 Superliga-kampe under Wieghorst. I langt de fleste af kampene blev der heller ikke skabt særligt mange chancer imod os. Alt for mange af de mål der blev scoret var dog udslag af personlige fejl, og det ved jeg ikke om man kan sige har ændret sig i denne sæson.

Vores altoverskyggende problem, både under Søndergaard og Wieghorst, har været en tandløs offensiv. Vores topscorer har lavet 4 mål, heraf de 2 på straffe.
Vi ved også at 1 point ikke rykker i tabellen, og at det ikke nytter noget at vi holder buret rent, når vi ikke kan lave mål. Vi står noteret for 19 mål i de 25 kampe der er spillet, siden vi havde vores optur med to storsejre over Silkeborg, som hidtil har været eneste rigtige spillemæssige højdepunkt under Wieghorst.
Alle top 6-holdene denne sæson står noteret for minimum 19 mål efter sæsonens foreløbigt 13 kampe. Det er alarmerende, at vi stadig efter 25 kampe ikke har forbedret os mærkbart på det ene parameter.

Jeg kan ikke se hvorfor Gaarde, som en anden Komiske Ali, skulle have noget ud af at gentage "toppen af dansk fodbold er vores målsætning" til hudløshed, hvis man regner det her som en mellemsæson. Det kan jeg simpelthen ikke se, og det harmonerer i øvrigt heller ikke med de massive investeringer der er foretaget for at kunne leve op til den sportslige målsætning i de to forgangne "større" vinduer.

Jeg håber på 3 point i aften, og jeg håber på en offensiv forløsning, men som denne sæson skrider frem har jeg sværere og sværere at se hvorfor det pludselig skulle komme. Vi har simpelthen bare ikke det der skal til i vores spil, ej heller kvaliteterne i truppen, og det må være førsteprioritet de kommende vinduer at få løst det problem.

Dét sagt, så ville jeg elske at se en kynisk 3-0 sejr i aften! Jeg tror på at vi har fået fremtidens ankermand og at vi har fundet nøglen på den centrale midtbane - nu skal vi have vores offensivspillere igang!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 23. okt 2017, 18:04

Ikke ligefrem den mest offensive startopstilling. Det bliver Patrick der afløser Ahlmann, KP sidder på bænken.


Startopstillingen:

Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - Patrick
Flores - Lesniak - MC - Børsting
Pohl - Safranko


Reserver:

Williams
KP
Risgård
Abildgaard
Thellufsen
Sylvestr
Rolim

:aabfan:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Kokkefar » 23. okt 2017, 18:07

frederikshavneren skrev:Ikke ligefrem den mest offensive startopstilling. Det bliver Patrick der afløser Ahlmann, KP sidder på bænken.

Startopstillingen:

Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - Patrick
Flores - Lesniak - MC - Børsting
Pohl - Safranko
Kakeeto helt ude af truppen. Er han skadet? Nogen der ved noget?

Besvar