Funky skrev:Vi har i alt fald intet at gøre i top-6. Vi får rigeligt at gøre med at holde os i ligaen, som det ser ud.
Præcis og spillerne kan åbenbart ikke præstere under wieghorst. Så må vi have en anden træner.
Funky skrev:Vi har i alt fald intet at gøre i top-6. Vi får rigeligt at gøre med at holde os i ligaen, som det ser ud.
Pollack2 skrev:Funky skrev:Vi har i alt fald intet at gøre i top-6. Vi får rigeligt at gøre med at holde os i ligaen, som det ser ud.
Men er der nogen ud over dig, der bliver ved med at snakke top-6? Det giver ingen mening at prøve at sammenligne os med et tophold, når vi er så åbenlyst langt under.
Jakobsen skrev:For satan, hvor er det trist at se vores hold blive fyldt med den ene elendige udlænding efter den anden. Vi kan ikke løbe fra det; Flores, Safranko, Sylvestr, Rolim og Meilinger - de er elendige hele bundet. Hvad blev der af at hente profiler der løfter holdet fremført at hente middelmådighed i metermål i stil med Randers.
Forza skrev:Gaarde6 skrev:FIDEL skrev:tommas jensen skrev:Indse vi har ligaens dårligste setup
Ja vi har ligaens ringeste trænerteam og sportsdirektør.
Det modsiger da lidt sig selv.?
Hvis Gaarde ikke har gjort sit arbejde godt nok, kan man vel ikke skyde på træner teamet?
Og hvis træner teamet er for ringe, må Gaardes arbejde vel være gjort godt nok??
Jeg mener det samme som jeg gjorde for 2.5 år siden. Vi kan sætte verdens bedste træner på bænken og resultatet vil være næsten det samme.
Truppen er SLET IKKE god nok! Pilen peger på Gaarde og bestyrelsen. Ikke på søndergaard og nu wieghorst! Gaarde sætter sine trænere under latterligt pres når han står og siger truppen er god nok.
Men så fejer man selvfølgelig foran egen dør.
Det er da ikke nødvendigvis selvmodsigende. Træneren er ikke fredet blot fordi sportschefen ikke har præsteret.
Jeg synes i den grad vores trænerteam bærer noget af skylden. Vores trup ER bedre end dette.
Jakobsen skrev:For satan, hvor er det trist at se vores hold blive fyldt med den ene elendige udlænding efter den anden. Vi kan ikke løbe fra det; Flores, Safranko, Sylvestr, Rolim og Meilinger - de er elendige hele bundet. Hvad blev der af at hente profiler der løfter holdet fremført at hente middelmådighed i metermål i stil med Randers.
Pollack2 skrev:Funky skrev:Vi har i alt fald intet at gøre i top-6. Vi får rigeligt at gøre med at holde os i ligaen, som det ser ud.
Men er der nogen ud over dig, der bliver ved med at snakke top-6? Det giver ingen mening at prøve at sammenligne os med et tophold, når vi er så åbenlyst langt under.
Dampbarn skrev:Der er lidt Dani Alves over Pallesen, når man ser på hans måde at blæse op og ned af kanten på.
Desværre er hans indlæg 3-4 niveauer under Dennis Rommedahl på hans dårlige dage.
Det ville være bedre, hvis bare han trillede bolden ud over baglinjen, så AaB kunne komme på plads og ikke få en kontra imod sig.
Der kommer alligevel 0 mål ud af hans indlæg, shit hvor er de dårlige![]()
Hvor mange assist er det lige han har lavet, som senior spiller, og i hvor mange kampe..?
Gaarde6 skrev:Forza skrev:Gaarde6 skrev:FIDEL skrev:tommas jensen skrev:Indse vi har ligaens dårligste setup
Hvis Gaarde ikke har gjort sit arbejde godt nok, kan man vel ikke skyde på træner teamet?
Og hvis træner teamet er for ringe, må Gaardes arbejde vel være gjort godt nok??
Jeg mener det samme som jeg gjorde for 2.5 år siden. Vi kan sætte verdens bedste træner på bænken og resultatet vil være næsten det samme.
Truppen er SLET IKKE god nok! Pilen peger på Gaarde og bestyrelsen. Ikke på søndergaard og nu wieghorst! Gaarde sætter sine trænere under latterligt pres når han står og siger truppen er god nok.
Det er da ikke nødvendigvis selvmodsigende. Træneren er ikke fredet blot fordi sportschefen ikke har præsteret.
Jeg synes i den grad vores trænerteam bærer noget af skylden. Vores trup ER bedre end dette.
Hvad er det i løbet af de sidste 2.5 år der gør at du mener truppen er bedre end den har vist?
Jeg synes lige nøjagtig truppen er ca til en 6-8 plads og jeg er pænt sikker på vi ender der.
Aab84 skrev:Vi skal vel snart til og kikke efter en ny træner og en ny sportsdirektør, for det se godt nok skidt ud.
Forza skrev:Gaarde6 skrev:Forza skrev:Gaarde6 skrev:FIDEL skrev:tommas jensen skrev:Indse vi har ligaens dårligste setup
Hvad er det i løbet af de sidste 2.5 år der gør at du mener truppen er bedre end den har vist?
Jeg synes lige nøjagtig truppen er ca til en 6-8 plads og jeg er pænt sikker på vi ender der.
Jeg har skrevet det til dig en gang i tråden. Jeg gør det gerne igen. Vores trup er væsentligt anderledes i forhold til den vi havde for 2-3 år siden. Jeg mener vi har et trænerteam der gang på gang foretager underlige valg i opstillingerne, indskiftningerne samt i taktikken.
Dette var både tilfældet under Søndergaard OG Wieghorst.
FIDEL skrev:Aab84 skrev:Vi skal vel snart til og kikke efter en ny træner og en ny sportsdirektør, for det se godt nok skidt ud.
Det hjælper ikke noget.
Jeg sendte en mail til et par af de høje herrer i AaB for nogle måneder siden, hvor jeg skrev om min bekymring over wieghorst og Gaarde.
Men hvad tror I de to herrer i bestyrelsen gjorde?
Jep... De videresendt min mail til den sportslige ledelse i klubben=Gaarde. Så er vi jo lige vidt!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster