Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Funky » 5. nov 2017, 20:14

Når man ser på tabellen nu kan man sgu godt ærgre sig over, at Randers fik det lamme mål 1½ minut over overtid.

Ellers, okay. Det var første udebanesejr i umindelige tider. Det var ikke decideret ufortjent, og hvem kunne kræve, at den skulle komme i hus via gudebold efter så lang tid med haltende spil. Lad os bare sige, det var et lille skridt fremad igen, efter OB-kampen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Funky » 5. nov 2017, 20:15

Kristian skrev: Indstillingen kan man ikke klandre for, og må sige at vi holder jo Hobro helt fra fadet. Vi er altså svære at score i mod i åbent spil.

Vi var det bedste hold i dag og vinder vel fortjent. Hvornår har Hobro chancen de skal score på.
Påls hovedstødschance helt fri foran mål ca. midt i 1. halvleg. Det var elendigt forsvarsspil, og flinkt af ham at sende bolden over rammen. Men ellers nej - så skulle dommeren da have dømt straffe på Wurtz til sidst i kampen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Gentleman Finn » 5. nov 2017, 20:17

Det behøver ikke at være kønt lige pt. vi har en del nye spillere der ikke har spillet meget sammen, og nogle der ikke er oppe på 100% endnu. Tilgengæld er vores defensiv stærk og det er vigtigt. Men der er da klart noget at arbejde på offensivt, og man ønsker da at se en eller anden udvikling offensivt også. Der mangler et bindeled i offensiven til at gøre det lettere, vi skal kæmpe meget for chancerne og målene, håber Rolim kan gå ind når han er klar til det og være den. Men lækkert at se spillerne klemme ballerne sammen og kæmpet de 3 point hjem, vi kan bygge videre på det her, vi fik holdt dem fra det helt store. Synes dog vi fik lavet lidt for mange fejl.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af 634 » 5. nov 2017, 20:19

Hvad angår forkert dømte kampafgørende dommer-kendelser bliver den vel 1-1
Antipas stempler med knopperne forrest efter ca 20 minutter, og Wurtz hands.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Gentleman Finn » 5. nov 2017, 20:27

634 skrev:Hvad angår forkert dømte kampafgørende dommer-kendelser bliver den vel 1-1
Antipas stempler med knopperne forrest efter ca 20 minutter, og Wurtz hands.
Det lignede godt nok et klart rødt kort til Antipas, mener Würtz situation var noget mere tvivlsom, men alright, Jens Maae, mener jeg dømte, og han gjorde det nu fint. Jeg er dog stadig irriteret over det der skete i Randers hvor dommeren legede med i overtiden.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Kristian » 5. nov 2017, 20:31

Funky skrev:
Kristian skrev: Indstillingen kan man ikke klandre for, og må sige at vi holder jo Hobro helt fra fadet. Vi er altså svære at score i mod i åbent spil.

Vi var det bedste hold i dag og vinder vel fortjent. Hvornår har Hobro chancen de skal score på.
Påls hovedstødschance helt fri foran mål ca. midt i 1. halvleg. Det var elendigt forsvarsspil, og flinkt af ham at sende bolden over rammen. Men ellers nej - så skulle dommeren da have dømt straffe på Wurtz til sidst i kampen.
Okay, så har vi den ene chance. Ahhh den er vist lidt tynd.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Funky » 5. nov 2017, 20:33

Kristian skrev:
Funky skrev:
Kristian skrev: Indstillingen kan man ikke klandre for, og må sige at vi holder jo Hobro helt fra fadet. Vi er altså svære at score i mod i åbent spil.

Vi var det bedste hold i dag og vinder vel fortjent. Hvornår har Hobro chancen de skal score på.
Påls hovedstødschance helt fri foran mål ca. midt i 1. halvleg. Det var elendigt forsvarsspil, og flinkt af ham at sende bolden over rammen. Men ellers nej - så skulle dommeren da have dømt straffe på Wurtz til sidst i kampen.
Okay, så har vi den ene chance. Ahhh den er vist lidt tynd.
Taget i betragtning at det var Smokin' Pål som kom til chancen, så synes jeg ikke det er forkert at sige, at vi slap billigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Jakobsen » 5. nov 2017, 20:37

En af sæsonens bedste kampe. Vi gør det rigtigt godt i første halvleg, hvor der bliver spillet friskt til og med masser af løb for hinanden. Derudover synes jeg det at holdet spiller og reagerer bedre og hurtigere end i nogen anden kamp jeg har set i meget lang tid. Det var hurtigt og konsekvent og der var en klar plan for at lukke Hobro ned som virkede. Würtz og Lesniak afvikler fornuftigt Hobro og får sat tingene godt i gang og Børsting viser idag, hvorfor han er vores bedste kant med en god præstation også frataget mål. Abildgaard gjorde det fornuftigt på kanten og meget bedre end Risgård selvom det nok aldrig bliver den bedste plads til Abildgaard. Mht. Pohl var det ringe idag og det kan ikke kun forsvares med at Hobros midterforsvar står dybt. Med Safranko handler det vel lidt om hvad hans rolle egentlig skal være. Er han link-up spiller er en boks-angriber? Der er immervæk en stor forskel og jeg savner hans tilstedeværelse i feltet idag. Hverken Safranko eller Pohl skiller sig godt af med bolden og ingen af dem har klasse til at være fast mand. Ifht. forsvaret var det dejligt at se Ahlmann version 2014 og en Okore der begynder at se fit ud selvom han stadig havde et par fejl der kunne have kostet. Ifht. Rinne er jeg sgu imponeret af hans evne til at pille næsten alt der kommer imod ham, men han skal blive lidt mindre arrogant når han skiller sig af med bolden. En dygtigere modstander havde straffet hans fejl i slutningen af kampen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Hovedet » 5. nov 2017, 20:44

andreasaab89 skrev:For mig er det lige meget om trænerne mener spiller materialet er godt nok eller ej

Vi er fucking AaB

Vores selvforståelse er offensiv fodbold . Det er uanset OL vi vinder eller ej. Vi skal spille fremad

Ellers kan vi ligeså blive en ligegyldig fighterklub ala Horsens, Silkeborg , Hobro, Randers etc etc

Vi skal have en selvforståelse der gør at vi stiller holder efter at vinde og skabe kampen og ikke efter hvordan modstanderne stiller op. Hvad fanden siger gaarde til trænerne når han ansætter dem. Fortæller han ikke hvem vi er i AaB og hvilken type fodbold vi vil spille

Find nu et offensivt koncept . Kør det igennem fra førstehold til ungdomshold. Køb spillerne ind til det og afvig ALDRIG fra konceptet uanset resulterer . Stol på konceptet
Jamen, hvad skulle det være for et koncept? Vi har gennem nu to år ikke haft et spillermateriale, der er i stand til at spille offensiv teknisk fodbold og at dominere et andet hold. Der er ingen Dalsgaard, Enevoldsen (i topform), Thomsen og Spalvis på det hold, vi har i dag, og jeg har godt nok også svært ved at se den store opgradering i forhold til spillermaterialet fra i fjor. Jeg kan til nød svinge mig op til, at den defensive organisation har fået et mindre boost, der gør, at vi faktisk sjældent taber, men at vores nuværende forfatning primært er et trænerproblem, har jeg godt nok svært ved at se.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 5. nov 2017, 20:53

Hovedet skrev:
andreasaab89 skrev:For mig er det lige meget om trænerne mener spiller materialet er godt nok eller ej

Vi er fucking AaB

Vores selvforståelse er offensiv fodbold . Det er uanset OL vi vinder eller ej. Vi skal spille fremad

Ellers kan vi ligeså blive en ligegyldig fighterklub ala Horsens, Silkeborg , Hobro, Randers etc etc

Vi skal have en selvforståelse der gør at vi stiller holder efter at vinde og skabe kampen og ikke efter hvordan modstanderne stiller op. Hvad fanden siger gaarde til trænerne når han ansætter dem. Fortæller han ikke hvem vi er i AaB og hvilken type fodbold vi vil spille

Find nu et offensivt koncept . Kør det igennem fra førstehold til ungdomshold. Køb spillerne ind til det og afvig ALDRIG fra konceptet uanset resulterer . Stol på konceptet
Jamen, hvad skulle det være for et koncept? Vi har gennem nu to år ikke haft et spillermateriale, der er i stand til at spille offensiv teknisk fodbold og at dominere et andet hold. Der er ingen Dalsgaard, Enevoldsen (i topform), Thomsen og Spalvis på det hold, vi har i dag, og jeg har godt nok også svært ved at se den store opgradering i forhold til spillermaterialet fra i fjor. Jeg kan til nød svinge mig op til, at den defensive organisation har fået et mindre boost, der gør, at vi faktisk sjældent taber, men at vores nuværende forfatning primært er et trænerproblem, har jeg godt nok svært ved at se.
Men så meld da det ud? At vi gerne vil spille defensiv pøle fodbold med maks 3 chancer til os selv pr kamp
Istedet for at blive ved med at snakke om at have en offensiv tilgang i medierne og når så holdkortet stilles er det defensivt igen igen.
Den illusion især gaarde beskriver AaB og vores kampe med i medierne er så milevidt fra det der faktisk sker på banen og det er ikke god kommunikation - det er kikset

Sejren idag er god og fint at få lukket af . Men ret beset er det jo ikke nogen voldsomt fortiet sejr. Begge hold har ca lige mange chancer - vi trak det længste stå
De kampe vi har vundet mod Silkeborg , Helsingør , Lyngby osv har også været marginalsejre hvor det lige er tippet til vores halvdel
Hvor er det længe siden vi har spillet en kamp hvor man har følt vores spil bare sad i skabet og vi var langt bedre end modstanderen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Jakobsen » 5. nov 2017, 20:53

Hovedet skrev:
andreasaab89 skrev:For mig er det lige meget om trænerne mener spiller materialet er godt nok eller ej

Vi er fucking AaB

Vores selvforståelse er offensiv fodbold . Det er uanset OL vi vinder eller ej. Vi skal spille fremad

Ellers kan vi ligeså blive en ligegyldig fighterklub ala Horsens, Silkeborg , Hobro, Randers etc etc

Vi skal have en selvforståelse der gør at vi stiller holder efter at vinde og skabe kampen og ikke efter hvordan modstanderne stiller op. Hvad fanden siger gaarde til trænerne når han ansætter dem. Fortæller han ikke hvem vi er i AaB og hvilken type fodbold vi vil spille

Find nu et offensivt koncept . Kør det igennem fra førstehold til ungdomshold. Køb spillerne ind til det og afvig ALDRIG fra konceptet uanset resulterer . Stol på konceptet
Jamen, hvad skulle det være for et koncept? Vi har gennem nu to år ikke haft et spillermateriale, der er i stand til at spille offensiv teknisk fodbold og at dominere et andet hold. Der er ingen Dalsgaard, Enevoldsen (i topform), Thomsen og Spalvis på det hold, vi har i dag, og jeg har godt nok også svært ved at se den store opgradering i forhold til spillermaterialet fra i fjor. Jeg kan til nød svinge mig op til, at den defensive organisation har fået et mindre boost, der gør, at vi faktisk sjældent taber, men at vores nuværende forfatning primært er et trænerproblem, har jeg godt nok svært ved at se.
Helt enig. Vi har jo ikke de typer der skal til for at spille den slags fodbold. Eller jo det har vi måske nok, men de er bare ikke gode nok til Superligaen. Den eneste kant med slutprodukt og niveau til at være fast mand er Frederik Børsting. Rolim, Flores, Meilinger og Thellufsen er alle blevet fortrænget fra holdet af en ret jævn defensiv midtbanespiller - det siger jo alt om at vi mangler kvalitet. Det samme skete jo under Søndergaard med den ene forskel, at Rolim endnu ikke var kommet til AaB.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. nov 2017, 20:55

Når man ser en kamp som i dag så undrer jeg mig virkelig over hvordan AaB kan finde på at sende Grønning videre for så kort tid efter at bruge penge på Safranko. De er nogenlunde samme typer men Safranko har potentialet til at blive den ringeste angriber i AaBs nyere historie (ja, det mener jeg) og er formentlig noget dyrere end Grønning. Safranko er i mine øjne et totalt fejlskud. Ingen teknik, langsom, dårlig placeringsevne (grotesk dårlig) og elendig i afslutningerne (indtil videre). Jeg ser INTET i ham udover at han kæmper. Hvorfor ikke beholde Grønning i stedet? Jeg kan simpelthen ikke se det...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Gentleman Finn » 5. nov 2017, 20:56

Nu er det jo sådan at fodboldhold udvikler sig, er helt sikker på at Gaarde og Wieghorst gerne vil have offensiven til at fungere bedre. Men som det er nu er en af vores styrker en stærk organisation, til gengæld mangler boldspillet på den sidste banehalvdel noget. Der skal naturligvis ske en udvikling offensivt, men når der er kommet en del nye spillere ind i startopstillingen så tror jeg på der sker en udvikling i den rigtige retning, så vi får lettere ved at skabe chancer og score mål. Men det kan sagtens være at der kan være brug for en enkelt forstærkning oppe foran til at skubbe til den udvikling. Har en forventning om at vi har rykket os når vi kommer til foråret, men ja, jeg kunne også godt tænke mig at se mere fra Safranko, selvom det er noget tidligt at bedømme ham. Rolim har jeg dog en forhåbning om er klar til mere når vi når foråret, der er noget bold i ham.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2017, 21:04

OmkringAarhus skrev: Jeg vil skide på hvordan det rent faktisk går i dag. (Hov og så kom vi foran). Den opstilling vil jeg have det fint med at Wieghorst ryger på.
Det kunne jo være, at vi bare er nødt til at være mere defensive i dag m8d Hobro og næste gang mod FCM, men så kan være mere offensive i opstillingen mod FC H og Lyngby. Netop fordi vi ikke bare kan nøjes med at kigge på os selv. Når du har holdet til kun at være offensiv i din opstilling, kan du gøre det. Men der er jeg på den fløj, der mener, at vi er nødt til at indrette os på modstanderen. Så kan vi arbejde hen imod, at vi i mindre og mindre grad skal indrette os på de andre...[/quote]

Jeg er ligeglad. Jeg gider ikke se på det lort.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2017, 21:06

Dalbjerg skrev:Nu skal det ikke være et hovedløst forsvar af Safra, men nu må folk fandme også finde ud af, hvad de vil have..
Vil man have teknisk dygtig og hurtig angriber, eller vil man have en boks spiller?

Folk har skreget på en boks spiller.. Og så skal han høre for at han ikke har god teknik.. Regnede folk med Zlatan?

Giv ham nu bare lidt tid, inden vi dømmer ham ud..

Målet mod Lyngby viste jo, at han kan dominere på indlæg.. Men det kræver at han er i boksen, og ikke skal fare rundt over hele banen, og agere opspilsstation helt nede omkring midten..
Jeg har faktisk skreget på at vi ikke skal have en boksspiller på vores hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2017, 21:10

Martino skrev:
Mr. Larsen skrev:
Martino skrev:Hvis Gaarde læser med her, så vil jeg bare sige at jeg melder mig som scout. Det eneste jeg skal have i løn er rejseomkostningerne dækket. Det kan ikke passe vi ikke kan scoute bedre.
Du har min opbakning, jo længere væk vi kan holde Gaarde fra Scoutdelen jo bedre ! :thumbsup:
Jeg har nu ikke mistet troen til Gaarde, men synes han mangler bedre folk at sparre med - set udefra. Men tak :aabfan:
Hvad fanden skal Gaarde gøre?
Han sætter rammerne for at vi skal spille offensiv, flot fodbold, og så stiller træneren med to seksere, uden Risgaard, Flores, Rolim og Kakeeto som har vores bedste spillere fremad de sidste par kampe.

Nu fik vi endda tre point ud af det, så skal vi sikkert ser et endnu mere defensivt hold næste gang :-(
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Funky » 5. nov 2017, 21:13

Køllen I Møllen skrev:Når man ser en kamp som i dag så undrer jeg mig virkelig over hvordan AaB kan finde på at sende Grønning videre for så kort tid efter at bruge penge på Safranko. De er nogenlunde samme typer men Safranko har potentialet til at blive den ringeste angriber i AaBs nyere historie (ja, det mener jeg) og er formentlig noget dyrere end Grønning. Safranko er i mine øjne et totalt fejlskud. Ingen teknik, langsom, dårlig placeringsevne (grotesk dårlig) og elendig i afslutningerne (indtil videre). Jeg ser INTET i ham udover at han kæmper. Hvorfor ikke beholde Grønning i stedet? Jeg kan simpelthen ikke se det...
Kunne måske have noget at gøre med attityyyyd..?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 5. nov 2017, 21:16

Pastorius skrev:
Martino skrev:
Mr. Larsen skrev:
Martino skrev:Hvis Gaarde læser med her, så vil jeg bare sige at jeg melder mig som scout. Det eneste jeg skal have i løn er rejseomkostningerne dækket. Det kan ikke passe vi ikke kan scoute bedre.
Du har min opbakning, jo længere væk vi kan holde Gaarde fra Scoutdelen jo bedre ! :thumbsup:
Jeg har nu ikke mistet troen til Gaarde, men synes han mangler bedre folk at sparre med - set udefra. Men tak :aabfan:
Hvad fanden skal Gaarde gøre?
Han sætter rammerne for at vi skal spille offensiv, flot fodbold, og så stiller træneren med to seksere, uden Risgaard, Flores, Rolim og Kakeeto som har vores bedste spillere fremad de sidste par kampe.

Nu fik vi endda tre point ud af det, så skal vi sikkert ser et endnu mere defensivt hold næste gang :-(
Enig
Folk siger Flores , Rolim osv ikle er gode nok. Nej de er ikke gode nok hvis trænerens udgangspunkt er defensivt
Fik man Risgaard ind som 8'er og Rolim og Flores på hver sin kant til at skabe bevægelse og vi turde angribe med begge backs samtidigt ville det jo også gøre dem bedre .
Hvis vi stille med 4 centrale midtbanespillere og så Messi foran dem ville han jo heller intet få ud af det . Det kræver jo holdkammeteter der også kan spille offensivt

Og enig med køllen omkring Safranko - det ser godt nok skræmmende dårligt ud det vi har set indtil videre undtagen målet mod Lyngby
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af Buzz Killington » 5. nov 2017, 21:20

Flores var ringere under LS end under Wieghorst, så at skylde den på Wieghorsts taktik er ikke lige til højrebenet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 05.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 5. nov 2017, 21:21

Pastorius skrev:
Martino skrev:
Mr. Larsen skrev:
Martino skrev:Hvis Gaarde læser med her, så vil jeg bare sige at jeg melder mig som scout. Det eneste jeg skal have i løn er rejseomkostningerne dækket. Det kan ikke passe vi ikke kan scoute bedre.
Du har min opbakning, jo længere væk vi kan holde Gaarde fra Scoutdelen jo bedre ! :thumbsup:
Jeg har nu ikke mistet troen til Gaarde, men synes han mangler bedre folk at sparre med - set udefra. Men tak :aabfan:
Hvad fanden skal Gaarde gøre?
Han sætter rammerne for at vi skal spille offensiv, flot fodbold, og så stiller træneren med to seksere, uden Risgaard, Flores, Rolim og Kakeeto som har vores bedste spillere fremad de sidste par kampe.

Nu fik vi endda tre point ud af det, så skal vi sikkert ser et endnu mere defensivt hold næste gang :-(
Men der må vel også være gået noget galt da han ansatte MW ? Har MW ikke sagt hvilken fodbold han vil spille

Gaarde skal ikke blande sig i taktiske beslutninger - men det er da hans opgave at tage fat i MW og sige : prøv at hør, det er ikke den fodbold vi aftalte vi skulle spille, det er ikke den type fodbold vi har købt ind til osv ...

Kan simpelthen ikke forstå nogen kan mene vi spiller fornuftig idag. Vi er dårlige med bolden og skaber intet
Hobro bliver snydt for straffe og brænder en kæmpe hobedstødschance mens vi scorer på den eneste chance vi har i hele kampen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Besvar