Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Jakobsen » 26. nov 2017, 13:04

Klaus skrev:
Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Gaarde6 skrev:Uagtet om vi vinder eller ej.
Næste gang jeg hører Gaarde sige at vores trup er god nok til top 6, så tvinger jeg ham til at se de sidste 2 sæsoners kampe i en lang maraton!
Hvis han bagefter påstår at truppen er god nok. Så skal han have fyresedlen!
Jeg vil da gerne sige det. Truppen er god nok. Ikke god, men god nok.
Jeg er nysgerrig; Hvem er det du mener i truppen der er så meget bedre end det vi ser? Würtz og Risgård var bedre en gang da de var unge, men de er i karrierens efterår og niveauet er faldende. Okore er et genopbynignsprojekt og det vi ved alle, men hvem er det derudover du mener der kan spille bedre end vi har set? Mange af dem har vi endda set under to forskellige trænere eller over flere år uden jeg kan huske nogen i den gruppe skulle have præsterer bedre tidligere. Mange af vores spillere kunne nok godt være breddespillere eller udviklingsspillere på top 6 hold, men jeg har svært ved at se vi har det antal profiler og faste startere med det niveau der skal til for at opnå top 6 og derudover er vores trupsammensætning helt katastrofal.
Jeg vil godt byde ind med et par stykker. Først og fremmest Flores. Han er med i det meste frem ad banen, men bruger alt for meget energi på at dække af. Thellufsen har et kæmpe potentiale, men han dur ikke til at spille defensiv tonserbold. Pallesen, er blevet bedre, men han har stadigvæk kun i glimt vist det niveau han havde i Viborg.
Synes egentlig Palle har været som forventet. Det er en jævn Superligaspiller som ikke vil shine hver gang og mit indtryk var heller ikke just at han var en profil i VFF selvom han var i den gode ende på deres hold. Ang. en Thellufsen skan han jo lære at spille begge veje. Ikke forstået sådan, at han skal agere back, men han er jo i læringsproces og mon ikke det er en del af det at han skal placere sig rigtigt. Ang. Flores ved jeg sgu ikke helt. Hvis du ser interviewet med ham siger han jo selv, at det er meget sværere her end han er vant til fordi intensiteten er højere. Han kommer fra en helt anden fodboldstil under helt andre forhold oppe i højderne i Peru, hvor spillet er langsommere i den tynde luft og dem der kender de forhold har en stor fordel. Derudover er Flores måske en smule fejlcastet som kanttype ifht. hvad vi mangler, men jeg synes det er bekymrende at han ikke har vist megen individuel kvalitet uanset hans rolle, taktisk oplæg eller tilvænning.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af troelsh » 26. nov 2017, 13:50

Jakobsen skrev:
Klaus skrev:
Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Gaarde6 skrev:Uagtet om vi vinder eller ej.
Næste gang jeg hører Gaarde sige at vores trup er god nok til top 6, så tvinger jeg ham til at se de sidste 2 sæsoners kampe i en lang maraton!
Hvis han bagefter påstår at truppen er god nok. Så skal han have fyresedlen!
Jeg vil da gerne sige det. Truppen er god nok. Ikke god, men god nok.
Jeg er nysgerrig; Hvem er det du mener i truppen der er så meget bedre end det vi ser? Würtz og Risgård var bedre en gang da de var unge, men de er i karrierens efterår og niveauet er faldende. Okore er et genopbynignsprojekt og det vi ved alle, men hvem er det derudover du mener der kan spille bedre end vi har set? Mange af dem har vi endda set under to forskellige trænere eller over flere år uden jeg kan huske nogen i den gruppe skulle have præsterer bedre tidligere. Mange af vores spillere kunne nok godt være breddespillere eller udviklingsspillere på top 6 hold, men jeg har svært ved at se vi har det antal profiler og faste startere med det niveau der skal til for at opnå top 6 og derudover er vores trupsammensætning helt katastrofal.
Jeg vil godt byde ind med et par stykker. Først og fremmest Flores. Han er med i det meste frem ad banen, men bruger alt for meget energi på at dække af. Thellufsen har et kæmpe potentiale, men han dur ikke til at spille defensiv tonserbold. Pallesen, er blevet bedre, men han har stadigvæk kun i glimt vist det niveau han havde i Viborg.
Synes egentlig Palle har været som forventet. Det er en jævn Superligaspiller som ikke vil shine hver gang og mit indtryk var heller ikke just at han var en profil i VFF selvom han var i den gode ende på deres hold. Ang. en Thellufsen skan han jo lære at spille begge veje. Ikke forstået sådan, at han skal agere back, men han er jo i læringsproces og mon ikke det er en del af det at han skal placere sig rigtigt. Ang. Flores ved jeg sgu ikke helt. Hvis du ser interviewet med ham siger han jo selv, at det er meget sværere her end han er vant til fordi intensiteten er højere. Han kommer fra en helt anden fodboldstil under helt andre forhold oppe i højderne i Peru, hvor spillet er langsommere i den tynde luft og dem der kender de forhold har en stor fordel. Derudover er Flores måske en smule fejlcastet som kanttype ifht. hvad vi mangler, men jeg synes det er bekymrende at han ikke har vist megen individuel kvalitet uanset hans rolle, taktisk oplæg eller tilvænning.
Jeg er helt enig i Flores er fejlcastet som kantspiller, han har overhovedet ikke fart til at udfordre en mod en, men igår hvor han havde en mere centralrolle, og ofte trak ned i banen og agerede en form for playmaker klædte ham rigtig godt, personligt syntes jeg han var banens bedste.
Selvom det lyder banalt, så tror jeg generelt det er vigtigt vi bruger spillerne der hvor deres kvaliteter bedst kommer til udtryk (specielt bærende spillere som Flores gerne skulle være), og ikke propper dem ned i en kasse så de passer til den måde vi gerne vil spille på, hvis det giver mening.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af frederikshavneren » 26. nov 2017, 14:17

Farum har 'kun' scoret tre gange så mange mål som os :S
Københavnerne stiller med et meget ungt hold med mange danskere og alligevel scorer de mål efter behag. Tænk hvis vi også havde et fast spilkoncept og var tro mod det samt rekrutterede spillere derefter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af MrBangDK » 26. nov 2017, 14:40

frederikshavneren skrev:Farum har 'kun' scoret tre gange så mange mål som os :S
Københavnerne stiller med et meget ungt hold med mange danskere og alligevel scorer de mål efter behag. Tænk hvis vi også havde et fast spilkoncept og var tro mod det samt rekrutterede spillere derefter.
Fantastisk perspektiv på kampen i går!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Jakobsen » 26. nov 2017, 16:53

frederikshavneren skrev:Farum har 'kun' scoret tre gange så mange mål som os :S
Københavnerne stiller med et meget ungt hold med mange danskere og alligevel scorer de mål efter behag. Tænk hvis vi også havde et fast spilkoncept og var tro mod det samt rekrutterede spillere derefter.
Du kan ikke gøre som i Farum i AaB og Aalborg. Vores klub er mange gange større og der er et helt andet eksternt pres for at præstere. FCN kan gøre det her fordi der dybest set ikke er en kæft udover dem selv der går op i hvordan det går dem. Derudover er de en del af et meget større befolkningsgrundlag uanset at de overlapper med limsnifferne og cafegæsterne.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 26. nov 2017, 22:39

frederikshavneren skrev:Farum har 'kun' scoret tre gange så mange mål som os :S
Københavnerne stiller med et meget ungt hold med mange danskere og alligevel scorer de mål efter behag. Tænk hvis vi også havde et fast spilkoncept og var tro mod det samt rekrutterede spillere derefter.
Jamen vi har jo et fast spilloncept som vi er tro mod under MW. Dødkedelig betonfodbold . Man henter også spillere direkte ind til det
Okore og Palle og Rinne siger sig selv
Lesniak, boldflytter med stort arbejdsradius der aldrig spiller bolden fremad
Safranko som er en fantastisk angriber. Altså hvis du mener en angriber skal læbe rundt og presse modstanderne over hele banen istedet for at lave mål

Så jo . Vi har et koncept . Vi er tro mod det. Og vi henter spillere efter det. Det er vel også derfor gaarde og MW ikke er så utilfredse som vi er her på debatsiden. Deres gameplan bliver faktisk ført ud i livet pt
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 26. nov 2017, 22:49

Jakobsen skrev:
frederikshavneren skrev:Farum har 'kun' scoret tre gange så mange mål som os :S
Københavnerne stiller med et meget ungt hold med mange danskere og alligevel scorer de mål efter behag. Tænk hvis vi også havde et fast spilkoncept og var tro mod det samt rekrutterede spillere derefter.
Du kan ikke gøre som i Farum i AaB og Aalborg. Vores klub er mange gange større og der er et helt andet eksternt pres for at præstere. FCN kan gøre det her fordi der dybest set ikke er en kæft udover dem selv der går op i hvordan det går dem. Derudover er de en del af et meget større befolkningsgrundlag uanset at de overlapper med limsnifferne og cafegæsterne.
Det er jo lodret forkert??? Der er ikke forventninger om at AaB er i top3 hvert år. Det eneste der er forventninger om er at vi spiller eller ihvertfald prøver at spille ordentlig fodbold..

AaB har aldrig været et top3 hold. AaB har været et hold der har ligger nummer 4-7 hvert år og så hver 5 år pludselig popper frem og bliver mestre .. det har vi kunnet fordi vi altid har forsøgt at spille ordentlig fodbold . Ligesom i Farum. Det ser ikke altid rigtigt ud og fungerer sjældent. Derfor får man mange 5-7 pladser. Men til gengæld når det virker vinder det mesterskaber

Den nye stil MW er ved at praktisere og flytte ind i AaB med elstrem defensiv diciplin og tilgang gør at vi aldrig kommer i nedrykningsfare. den kan måske også på sigt etablere os fast i top 6
Men den vil ALDRIG kunne skabe overraskelsen og vinde et mesterskab fordi flere år hvor vi har forsøgt at spille Danmarks bedste fodbold pludselig går op i en enhed

Jeg ønsker langt hellere at vi går all på offensiven og investerer i offensiv og det AaB vi kender. At det så giver os en masse 5-7 pladser. Fuck det. Det giver os muligheden for engang imellem at kæmpe med helt fremme

Det vil jeg langt hellere end at vi bliver et hold der ender fra nummer 3-5 år hvert år hvor alle vores kampe ender 1-0 eller 0-1 eller 0-0
Men sådan er man nok så forskellig
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Gamen

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Gamen » 26. nov 2017, 23:13

Jakobsen skrev: Du kan ikke gøre som i Farum i AaB og Aalborg. Vores klub er mange gange større og der er et helt andet eksternt pres for at præstere. FCN kan gøre det her fordi der dybest set ikke er en kæft udover dem selv der går op i hvordan det går dem. Derudover er de en del af et meget større befolkningsgrundlag uanset at de overlapper med limsnifferne og cafegæsterne.
Nu skal vi heller ikke gøre os selv større end vi er. Presset er ingenlunde som f.eks. i AGF.
Eksternt pres? Den eneste lokale sprøjte har stærke forbindelser til AaB, og forholder sig sjældent for alvor kritisk til klubben. Selv når vi underpræsterer ifht. målsætning, så kommer der ikke et kvæk fra nordjyderne. I stedet for bliver de bare væk fra stadion.

Selvfølgelig kan man gøre som i Farum - hvis man vil. Det handler om at sætte handling bag ordene. I AaB messer vi i stedet offensiv, boldbesiddende spillestil med toppen af dansk fodbold som mål, mens vi pisser rundt på 8-10 pladsen og spiller kujonfodbold, der måske er boldbesiddende men ikke i nærheden af at være interessant at se på.
Og alligevel trækker folk bare på skuldrene, også herinde. Nåja, måske vi rammer noget sjovt om 5-7 år igen...

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Patmand » 26. nov 2017, 23:15

Hanga skrev:
Patmand skrev: [
Det forstår jeg ikke, hvad mener du med at Gaarde driver AaB fornuftigt og træffer de langsigtede løsninger?
Gaarde er på mange måder en dygtig leder i AaB. Først og fremmest har han stået last og brast med klubbens generelle strategi, selvom den har vanskeliggjort hans eget arbejde (få midler til spillertruppen). Han har sammen med Schors været elementære i redningen af AaB og i at vi i dag har en yderst sund økonomi i klubben, og at mange i fodbolddanmark anser AaB som et "foregangseksempel" i ansvarlig ledelse af en fodboldklub. Dernæst repræsenterer han altid AaB på værdig vis. Han har det rigtige sæt værdier og er en "ordenlig mand". Det kan godt være han er lidt kedelig, men jeg vil langt hellere have det, end spradebasser som f.eks. Michael Gravgaard eller Jakob Nielsen, der gang på gang får udstillet sig selv og får skabt intern ravage fordi de ikke kan holde sig fra at lufte frustrationer.

Han har angiveligt spillet en stor rolle i opgraderingen af vores træningsfaciliteter. Han kunne have banket i bordet og forlangt pengene til spillertruppen (måske han skulle have gjort det), men igen valgte man den langsigtede løsning hvor alle trænere og leder i AaB blev taget med på råd.

Vi er også langt om længe kommet dertil, hvor vi får de rigtige penge for vores fodboldspillere, når vi sælger dem. Vi får lavet længere kontrakter og så vidt mulig uden klausul. Jovist, her er han uden tvivl hjulpet godt på vej af udviklingen i økonomien, men der skal stadig en dygtig forhandler til også. Salgene af Bassogog og Mæhle var fremragende arbejde.

Hertil kommer hvordan hans daglige arbejde og håndtering af personale og de situationer der opstår, men det ved vi naturligvis mindre om.


Når alt dette er sagt, så er bundlinjen stadig, er den sportslige udvikling der har været siden the double har været katastrofal. Allan har ganske enkelt ikke været dygtig nok til at finde de rigtige spillere og trænere, og man giver for lang snor til spillere, der igennem lang tid ikke har vist et niveau der beretter til en plads på AaBs hold. Her føler jeg bl.a. lidt at han bliver ramt af sin loyalitet overfor talentstrategien. En rigtig dygtig sportsdirektør havde gennemtrumfet en genopbygning af AaB i takt med at profilerne forlod os. I stedet blev det 1-2 år efter hvor det sportslige fundament var smuldret. Nu er det blevet til en masse indkøb på én gang, og vi kan tælle succeserne med få fingre. Indkøbene mangler først og fremmest niveau, og så passer de i øvrigt sjældent ind på holdet, eller til den spillestil vi ønsker at praktisere.

Det er derfor at nogle spekulerer i, at man måske burde lave en anden opdeling i organisationen, og slå en ny stilling op med ansvar for at finde de rigtige spillere.
Jeg siger ikke det hele er skidt med skidt på hvad angår Allan Gaarde, men som du selv siger; når man ser på den sportslige bundlinje, så er AaB virkeligt dårligt kørende rent spillemæssigt.

Det er fuldstændig utopi at forestille sig, at man i den nuværende trup finder fundamentet til godt fodboldspil og topplaceringer i fremtiden.
Der bliver næsten konsekvent hentet spillere med for lavt niveau, og de passer sjældent ind i det spillemæssige koncept man ønsker at praktisere i AaB.
Det har efterladt AaB med en disfunktionel trup.

Jeg kender ikke de interne forhold godt nok til at vide, om Allan Gaarde kan tage æren for de to salg du nævner.
Jeg vil umiddelbart syntes, at det først og fremmest var Bassogog selv man kan takke for vanvidstransferen til Kina qua hans præstationer ved ANC.
Det er muligt at Allan har en stor aktie i prisen. Jeg ved det ikke.

Du har sikkert ret i at Allan Gaarde har været primus motor i opgraderingen af træningsfaciliteterne.

Når alt kommer til alt, så syntes jeg dessværre ikke det opvejer den deroute i den sportslige sektor som vi er vidner til. Langt fra.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Nitten » 27. nov 2017, 08:41

Gamen skrev:
Jakobsen skrev: Du kan ikke gøre som i Farum i AaB og Aalborg. Vores klub er mange gange større og der er et helt andet eksternt pres for at præstere. FCN kan gøre det her fordi der dybest set ikke er en kæft udover dem selv der går op i hvordan det går dem. Derudover er de en del af et meget større befolkningsgrundlag uanset at de overlapper med limsnifferne og cafegæsterne.
Nu skal vi heller ikke gøre os selv større end vi er. Presset er ingenlunde som f.eks. i AGF.
Eksternt pres? Den eneste lokale sprøjte har stærke forbindelser til AaB, og forholder sig sjældent for alvor kritisk til klubben. Selv når vi underpræsterer ifht. målsætning, så kommer der ikke et kvæk fra nordjyderne. I stedet for bliver de bare væk fra stadion.

Selvfølgelig kan man gøre som i Farum - hvis man vil. Det handler om at sætte handling bag ordene. I AaB messer vi i stedet offensiv, boldbesiddende spillestil med toppen af dansk fodbold som mål, mens vi pisser rundt på 8-10 pladsen og spiller kujonfodbold, der måske er boldbesiddende men ikke i nærheden af at være interessant at se på.
Og alligevel trækker folk bare på skuldrene, også herinde. Nåja, måske vi rammer noget sjovt om 5-7 år igen...
Enig
For få år siden var vi en klub der spillede fantastisk underholdende og som var i stand til at udklække egne talenter. Nu er vi så blevet til en klub der istedet forsøger at holde nullet og hele tiden er på jagt efter en frelser.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2017, 08:55

Nitten skrev:
Gamen skrev:
Jakobsen skrev: Du kan ikke gøre som i Farum i AaB og Aalborg. Vores klub er mange gange større og der er et helt andet eksternt pres for at præstere. FCN kan gøre det her fordi der dybest set ikke er en kæft udover dem selv der går op i hvordan det går dem. Derudover er de en del af et meget større befolkningsgrundlag uanset at de overlapper med limsnifferne og cafegæsterne.
Nu skal vi heller ikke gøre os selv større end vi er. Presset er ingenlunde som f.eks. i AGF.
Eksternt pres? Den eneste lokale sprøjte har stærke forbindelser til AaB, og forholder sig sjældent for alvor kritisk til klubben. Selv når vi underpræsterer ifht. målsætning, så kommer der ikke et kvæk fra nordjyderne. I stedet for bliver de bare væk fra stadion.

Selvfølgelig kan man gøre som i Farum - hvis man vil. Det handler om at sætte handling bag ordene. I AaB messer vi i stedet offensiv, boldbesiddende spillestil med toppen af dansk fodbold som mål, mens vi pisser rundt på 8-10 pladsen og spiller kujonfodbold, der måske er boldbesiddende men ikke i nærheden af at være interessant at se på.
Og alligevel trækker folk bare på skuldrene, også herinde. Nåja, måske vi rammer noget sjovt om 5-7 år igen...
Enig
For få år siden var vi en klub der spillede fantastisk underholdende og som var i stand til at udklække egne talenter. Nu er vi så blevet til en klub der istedet forsøger at holde nullet og hele tiden er på jagt efter en frelser.
Med undtagelse af en periode på Ca. halvandet år omkring mesterskabet , så har vi da ikke haft for vane at skabe magi på grønsværen. Det nuværende er da nogenlunde normen i AaB hvis vi ser bort fra mesterskabssæsonerne.

Og den med at lede efter en frelser er heller ikke ny. Indtil 13/14 blev der stadig sukket om en ny Prica.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Elvis lever » 14. jan 2018, 07:42

BassogogsVen skrev:Nogen, der har et eller andet shady stream, man kan bruge i udlandet?
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af BassogogsVen » 14. jan 2018, 07:50

Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:Nogen, der har et eller andet shady stream, man kan bruge i udlandet?
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Elvis lever » 14. jan 2018, 07:52

BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:Nogen, der har et eller andet shady stream, man kan bruge i udlandet?
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af BassogogsVen » 14. jan 2018, 07:59

Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:Nogen, der har et eller andet shady stream, man kan bruge i udlandet?
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Elvis lever » 14. jan 2018, 08:09

BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:Nogen, der har et eller andet shady stream, man kan bruge i udlandet?
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af BassogogsVen » 14. jan 2018, 09:11

Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:Nogen, der har et eller andet shady stream, man kan bruge i udlandet?
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Elvis lever » 14. jan 2018, 12:45

BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
Jeg kan se på dine indlæg, at du har mange krav til hvordan du mener AaB spillere skal agere i deres fritid. Synes du nasseri på os der betaler er værdigt for en AaB tilhænger?
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
Det letteste vil vel være, at du forholder dig til mine spørgsmål i stedet for forfalde til nedladenhed eller???
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

seamann

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af seamann » 14. jan 2018, 13:07

Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Du må godt nok have et ualmindeligt kedeligt og intetsigende/ubegavet liv, når du gider at stå så tidligt op en søndag morgen for ligefrem at søge på en specifik debattørs to måneder gamle indlæg. Men hyg dig med det - jeg gider ikke rigtig at forholde mig til dine IQ-mæssige problemer.
Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
Det letteste vil vel være, at du forholder dig til mine spørgsmål i stedet for forfalde til nedladenhed eller???
Glem det, han er uden for pædagogisk rækkefølge. Både med nuværende og tidligere bruger.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Pastorius » 14. jan 2018, 17:35

seamann skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev: Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
Det letteste vil vel være, at du forholder dig til mine spørgsmål i stedet for forfalde til nedladenhed eller???
Glem det, han er uden for pædagogisk rækkefølge. Både med nuværende og tidligere bruger.
Jeg, og hvis andre så ville lade være med at svare ham, kunne man endda slippe for at høre på vrøvlet, når man har blokeret ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar