MrBangDK skrev:Nogen der kender et godt spisested i Hamborg (centrum)?
Der ligger en rigtig god restaurant ved den store sø i Hamborg. Jeg husker desværre ikke hvad den hedder men den vil jeg gerne anbefale
MrBangDK skrev:Nogen der kender et godt spisested i Hamborg (centrum)?
MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.
Alternativt - findes der nogle selskabslokaler som er til at betale og som ikke er alt for store?
/Bang
alithebeast skrev:MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.
Alternativt - findes der nogle selskabslokaler som er til at betale og som ikke er alt for store?
/Bang
Høloftet selvfølgelig.
MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.
/Bang
seamann skrev:MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.
/Bang
La Locanda på cw obels har et fint seperat lokale, rigtig flot faktisk. Og maden er tiptop.
San Giovanni har også lokaler nedenunder, som i kan få for jer selv.
Bryghuset ligeledes. Deres kvalitet har dog været lidt svingende i den seneste tid.
Alfons Aalborg skrev:Jeg søger hjælp til at overføre en vhs til dvd i god kvalitet. Kanske, der er en herinde, der har udstyret og vil gøre det gratis? Det må gerne være i bedst mulig kvalitet, da jeg har tænkt mig at redigere indholdet til at lægges på nettet/youtube.
Indholdet er nostalgisk guf for AaB-fans fra halvfemserne. Highligts med masser af mål.
Jeg har læst denne, men har umiddelbart ikke brug for setup'et til mere end dette projekt.
http://medieland.dk/artikler/guide-sada ... s-til-dvd/
Jesper Schmidt skrev:Alfons Aalborg skrev:Jeg søger hjælp til at overføre en vhs til dvd i god kvalitet. Kanske, der er en herinde, der har udstyret og vil gøre det gratis? Det må gerne være i bedst mulig kvalitet, da jeg har tænkt mig at redigere indholdet til at lægges på nettet/youtube.
Indholdet er nostalgisk guf for AaB-fans fra halvfemserne. Highligts med masser af mål.
Jeg har læst denne, men har umiddelbart ikke brug for setup'et til mere end dette projekt.
http://medieland.dk/artikler/guide-sada ... s-til-dvd/
Det er godt nok ikke helt gratis, men 25 kr. er jo ikke meget...
Gutten her har jeg hørt gode ting om, han kan vist næsten digitalisere alt og han bor i Aalborg:
https://www.dba.dk/baand-overspilles-vh ... 027138520/
MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter / caféer i Hobro?
Køllen I Møllen skrev:En "ekspert" udi Iphone vs computer?
Hjemkommet fra fere med 1200 billeder i min Iphone. Men når jeg via stifinder på min computer går ind i min telefon for at overføre billederne til computeren er det kun de sidste 236 billeder den viser i mappen![]()
Jeg kan ikke overføre via airdrop osv (fordi der er så mange billeder?).
Har en mistanke om at "Live-photo" er med til at lave rod i den fordi mange af billederne er der 2 gange.
Håber der er en herinde der kan hjælpe? Er det mon en indstilling i telefonen der skal ændres? Den plejer at vise "Alle fotos" når den kobles til computeren....
Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:En "ekspert" udi Iphone vs computer?
Hjemkommet fra fere med 1200 billeder i min Iphone. Men når jeg via stifinder på min computer går ind i min telefon for at overføre billederne til computeren er det kun de sidste 236 billeder den viser i mappen![]()
Har en mistanke om at "Live-photo" er med til at lave rod i den fordi mange af billederne er der 2 gange.
Håber der er en herinde der kan hjælpe? Er det mon en indstilling i telefonen der skal ændres? Den plejer at vise "Alle fotos" når den kobles til computeren....
Hjælper den her?
https://support.apple.com/da-dk/HT201302
Køllen I Møllen skrev:Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:En "ekspert" udi Iphone vs computer?
Hjælper den her?
Nej, desværre. Jeg har prøvet alt. Der er simpelthen ca 850 billeder som ikke registreres på hverken Icloud, Mycloud, PC eller andre steder. De ligger kun på telefonen men vises ikke ellers. Jeg er helt på bar bund mht hvad der er galt.
Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:En "ekspert" udi Iphone vs computer?
Hjælper den her?
Nej, desværre. Jeg har prøvet alt. Der er simpelthen ca 850 billeder som ikke registreres på hverken Icloud, Mycloud, PC eller andre steder. De ligger kun på telefonen men vises ikke ellers. Jeg er helt på bar bund mht hvad der er galt.
Jeg spørger lige for at være helt sikker.
Du har installeret iTunes på computeren, og forsøgt at overføre dem den vej?
Hvis du er på facebook er der er par fornuftige grupper at spørge i.
"Den Danske Apple Gruppe"
"Support PC og andet"
Køllen I Møllen skrev:En "ekspert" udi Iphone vs computer?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst