ebbejeppe skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/?vis=293522,293540
Jacob Rinne er udtaget til Sveriges ligalandshold.
Det bliver interessant at se, om der er AaB'ere, der kommer med på den danske ligalandsholdstur. Jeg kunne godt se Ahlmann komme med - den danske situation på backs taget i betragtning. Men det bliver nok ikke uden betydning om FCK kommer videre i Europe League, for i så fald vil Hareide ikke udtage FCK'ere.
Okore begynder også at finde sit niveau. Kan sagtens se ham være et bud til ligalandsholdet. Kian Hansen er selvskrevet, men hvem er der ellers?
Brøndbys midterforsvar er tysk, finsk og islandsk, FCKs er Johansson garneret med en genforening af Tjekkeslovakiet og en back i Boliesen. Kigger jeg på FCNs stoppertrio ser jeg mere dygtige konceptspilelre end at Nelsson, Tranberg eller Benjamin T. Hansen kan gøre sig gældende og Mtiliga er jo stoppet. Jeg kunne derudover forestille mig Lasse Nielsen kom med. Andre udenlandsdanskere kunne være Thelander, Maxsø og Jønsson - aner dog ikke om deres ligaer ligger stille.
Vi må derudover formode at AC, Kjær, Bjelland, Vestergaard og Zanka ikke er i spil da de dels ikke har vinterpause og derudover er velkendte for Åge Hareide.