Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 10:45

Gamen skrev:Og så er tvivl om motivation vist ikke noget der er forbeholdt tidligere profiler.

Sylvestr
Meilinger
Casper Sloth

Skal vi finde flere relativt nye signings, der har haft problemer med netop det?
Jeg forstår folks antipati mod Kusk ovenpå skiftet til FCK, men lad det ikke være styrende for debatten, tak.
Øh, forklar lige relevansen af at andre spillere også kan mangle motivation i forhold til den konkrete sag. Hvis vi har indikationer af at en potentiel signing har en lad attityde omkring at spille i AaB, så giver det faktum at andre spillere også er umotiverede sgu da ikke nogen grund til at signe endnu en spiller med samme problemer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:49

Buzz Killington skrev:
Øh, forklar lige relevansen af at andre spillere også kan mangle motivation i forhold til den konkrete sag. Hvis vi har indikationer af at en potentiel signing har en lad attityde omkring at spille i AaB, så er det faktum at andre spillere også er umotiverede sgu da ikke nogen grund til at signe spilleren.
Okay, så lad mig gøre det lidt enklere - hvis man afviser bedre klubber, højere løn og større udfordringer, for at komme tilbage til AaB og nu har været tæt på i 2 vinduer, så siger det i mine øjne noget om en voldsom motivation for at komme hjem.
Og derfor lige det modsatte af hvad du insinuerer.
Hvis Kasper Kusk ville dovne den og hæve en federe løn og få større udfordringer, så var han nok taget til Malmö eller Holland/Belgien - eller blevet i FCK.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:54

Buzz Killington skrev:
Øh, forklar lige relevansen af at andre spillere også kan mangle motivation i forhold til den konkrete sag. Hvis vi har indikationer af at en potentiel signing har en lad attityde omkring at spille i AaB, så giver det faktum at andre spillere også er umotiverede sgu da ikke nogen grund til at signe endnu en spiller med samme problemer.
Du påstår at han har en lad attityde. Jeg er stærkt uenig. Men selv hvis det forholdt sig som du påstår, så er lige dét næppe et parameter som vi kan "kalde" på forhånd, når man tænker på at vi senest valgte at hente 3 profilerede spillere, hvis korte AaB-karriere nærmest skriger "manglende motivation".
Nok om det, jeg vil sådan set hellere have at du forholder dig til kernen i mit argument, nemlig hvorfor du påstår at det er udtryk for en lad attityde, at afslå større udfordringer og højere lønninger andetsteds for nu for andet transfervindue i træk at forhandle med sin barndomsklub.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 9. jan 2018, 11:01

Nå nu må vi så vente spændt på om Lyngby går konkurs, mister licens, sælger ud eller om de kan fortsætte med tvivlsomme sammensætninger i forhold til forretningsmodeller -> https://www.business.dk/investor/heftig ... -indbyrdes#

Nogle spillere vi kunne bruge her som kunne blive et røverkøb?
Jeg tænker George (hvis ikke han er ejet af Randers) eller Ojo kunne være spændende spillere for os som ikke ligner det vi allerede har i angrebet.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 11:02

9000AaB skrev: Nogle spillere vi kunne bruge her som kunne blive et røverkøb?
Jeg tænker George (hvis ikke han er ejet af Randers) eller Ojo kunne være spændende spillere for os som ikke ligner det vi allerede har i angrebet.
Mikkel Rygaard burde heller ikke være uinteressant.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 11:03

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Øh, forklar lige relevansen af at andre spillere også kan mangle motivation i forhold til den konkrete sag. Hvis vi har indikationer af at en potentiel signing har en lad attityde omkring at spille i AaB, så giver det faktum at andre spillere også er umotiverede sgu da ikke nogen grund til at signe endnu en spiller med samme problemer.
Du påstår at han har en lad attityde. Jeg er stærkt uenig. Men selv hvis det forholdt sig som du påstår, så er lige dét næppe et parameter som vi kan "kalde" på forhånd, når man tænker på at vi senest valgte at hente 3 profilerede spillere, hvis korte AaB-karriere nærmest skriger "manglende motivation".
Nok om det, jeg vil sådan set hellere have at du forholder dig til kernen i mit argument, nemlig hvorfor du påstår at det er udtryk for en lad attityde, at afslå større udfordringer og højere lønninger andetsteds for nu for andet transfervindue i træk at forhandle med sin barndomsklub.
Kunne du ikke bare indrømme at det var en et dårligt ræsonement da du henviste til vores track-record omkring umotiverede spillere så vi kan komme videre, i stedet for de her trættende krumspring?

Derudover, angående "kernen", så er det selvfølgelig ikke udtryk for lad attityde hvis det vitterlig forholder dig som du påstår. Men jeg har ikke nogen direkte tilgang til Kuskens hjerne, og min tillid til din indsigt er heller ikke på et niveau hvor jeg er villig til lade dem trumfe hans udtalelser i pressen. Jeg er sikker på han holder sine muligheder åbne, dvs. både AaB, OB og andre. Man jeg falder ikke på halen over at hans agent gør det han bliver betalt for, eller det at du er overbevist om hans motivation.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 9. jan 2018, 11:05

Blåbjerg er blevet forlænget til sommeren 2020, så der er nogenlunde styr på de tre i midterforsvaret. Synes dog stadig der mangler en mere, med mindre en af de unge tager stormskridt hen over vinteren.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 11:11

Buzz Killington skrev: Kunne du ikke bare indrømme at det var en et dårligt ræsonement da du henviste til vores track-record omkring umotiverede spillere så vi kan komme videre, i stedet for de her trættende krumspring?

Derudover, angående "kernen", så er det selvfølgelig ikke udtryk for lad attityde hvis det vitterlig forholder dig som du påstår. Men jeg har ikke nogen direkte tilgang til Kuskens hjerne, og min tillid til din indsigt er heller ikke på et niveau hvor jeg er villig til lade dem trumfe hans udtalelser i pressen. Jeg er sikker på han holder sine muligheder åbne, dvs. både AaB, OB og andre. Man jeg falder ikke på halen over at hans agent gør det han bliver betalt for, eller det at du er overbevist om hans motivation.
"Se mig, jeg vil ha' ret!"
Hvad kalder du så Safranko's udtalelse om at bruge AaB som springbræt til Premier League inden han overhovedet var landet i Aalborg? Det er vel også lad attityde.

Det var ikke noget dårligt ræsonnement, når du udtaler dig om noget som virkeligheden har modbevist - altså, at vi skulle kunne "kalde" nye spilleres motivation eller ej ifht. at spille for AaB. Jeg henviser til 3 profilerede spillere som alle udviste eklatant mangel på motivation lynhurtigt, trods at de altså ikke kom hertil med prædikatet "lad attityde". Du baserer din formodning på egne løse spekulationer om Kusks udtalelser og intet andet.

Fint at du ikke tror på mig, men det gør nu heller ikke så meget.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 11:13

De Fem skrev:Blåbjerg er blevet forlænget til sommeren 2020, så der er nogenlunde styr på de tre i midterforsvaret. Synes dog stadig der mangler en mere, med mindre en af de unge tager stormskridt hen over vinteren.
Det gør der også, og måske særligt rent kvalitetsmæssigt. Blåbjerg og Kasper Pedersen er begge meget ordinære Superliga-forsvarere, der hver især har så store svagheder på enkeltområder, at chancen for at de ender som Patrick Kristensen er større end at de kommer til udlandet. På sigt skal mindst en af dem byttes ud med noget bedre - eller en ung spiller der kan vokse sig bedre.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 9. jan 2018, 11:25

De Fem skrev:Blåbjerg er blevet forlænget til sommeren 2020, så der er nogenlunde styr på de tre i midterforsvaret. Synes dog stadig der mangler en mere, med mindre en af de unge tager stormskridt hen over vinteren.
Jeg kan godt se Abildgaard som en mulighed i midterforsvaret hvis vi fastholder at spille med tre midtstoppere. Abildgaard har fysikken til at spille i forsvaret, den manglende fart er dog en udfordring

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 9. jan 2018, 11:29

Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:Det er selvfølgelig en ren bullshit/Must say-udtalelse fra Kusks side. Prøv at forstille jer det modsatte udsagn. Det ville jo blive ren Masango.
Hvorfor skal det sættes op mod det modsatte udsagn? Der er stort råderum for hvordan han kunne have udtalt sig, og han vælger at udtrykke sig på en måde der giver en potentiel fremtidig arbejdsgiver et indtryk af at han ikke er særligt opsat på et skifte, da han syntes det er "fint nok", når han spiller at han trods alt spiller. Derudover fjerner han presset fra Ståle/FCK for at give ham spilletid/sælge ham.
Det er en god bullshit-detektor.

Selvfølgelig er der grader af hvad han kunne have sagt, men hvorfor er det lige han skal sige nøjagtig hvad han mener i medierne? Det er sjældent klogt og der kommer sjældent noget ud af det. Det er langt mere effektivt at han siger hvad han mener til Ståle og Gaarde og sin agent.

Det han siger er absolut intet, og burde ikke kunne støde nogen i hverken AaB eller FCK - bortset fra nogle få debatsidefundamentalister - hvilket er det absolut klogeste sted han kan placere sig, når han reelt set ikke ved om han kommer til at spille foråret det ene, andet, eller et helt tredje sted.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 11:32

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Kunne du ikke bare indrømme at det var en et dårligt ræsonement da du henviste til vores track-record omkring umotiverede spillere så vi kan komme videre, i stedet for de her trættende krumspring?

Derudover, angående "kernen", så er det selvfølgelig ikke udtryk for lad attityde hvis det vitterlig forholder dig som du påstår. Men jeg har ikke nogen direkte tilgang til Kuskens hjerne, og min tillid til din indsigt er heller ikke på et niveau hvor jeg er villig til lade dem trumfe hans udtalelser i pressen. Jeg er sikker på han holder sine muligheder åbne, dvs. både AaB, OB og andre. Man jeg falder ikke på halen over at hans agent gør det han bliver betalt for, eller det at du er overbevist om hans motivation.
"Se mig, jeg vil ha' ret!"
Hvad kalder du så Safranko's udtalelse om at bruge AaB som springbræt til Premier League inden han overhovedet var landet i Aalborg? Det er vel også lad attityde.

Det var ikke noget dårligt ræsonnement, når du udtaler dig om noget som virkeligheden har modbevist - altså, at vi skulle kunne "kalde" nye spilleres motivation eller ej ifht. at spille for AaB. Jeg henviser til 3 profilerede spillere som alle udviste eklatant mangel på motivation lynhurtigt, trods at de altså ikke kom hertil med prædikatet "lad attityde". Du baserer din formodning på egne løse spekulationer om Kusks udtalelser og intet andet.

Fint at du ikke tror på mig, men det gør nu heller ikke så meget.
Det kræver altså ikke et kursus i modallogik at gennemskue at sandheden af konklusionen (med fed) overhovedet ikke afhænger af sandheden af præmissen (understreget). At man kan tage fejl omkring x, betyder ikke at man aldrig kan have ret omkring x.

Dit ræsonnement er som følgende: "Nogle spillere der ikke viser tegn på motivationsproblemer ved indkøb, kan overraske os med deres manglende motivation efterfølgende". Derfra slutter du til: Derfor kan vi aldrig vurdere om potentielle indkøb er motiverede, uanset hvor tydelige tegn de viser".

Kan du vitterligt ikke se det?

Derudover har du da helt ret i at jeg baserer mine formodninger på spekulationer omkring Kusks udtalelser (har jeg sagt andet). Men det er nu en begrænsning jeg må arbejde udfra som fodboldfan, når jeg ikke har mere troværdige kilder at tage udgangspunkt i, hverken herinde eller ude i den virkelige verden.

Og angående din første linje, så er det vildt at du ikke kan få øje på din egen projektion. Det er muligt jeg er stædig, men hvis du ikke selv kan få øje på din egen ærekærhed her på debatten, så har du altså et alvorligt introspektionsproblem.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 9. jan 2018, 11:43

Nikolai Laursen skal finde noget spilletid - kunne en lejeaftale med ham være en mulighed? Gætter ikke på at en permanent handel er realistisk.
Hvis vi desperat mangler en angribere kunne Pourie på et halvt års leje også være en mulighed, med en option på permanent aftale til sommer, hvis lejemålet viser sig at være en gevinst.
Jeg savner Winsnes

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gnu » 9. jan 2018, 11:43

Gamen skrev:
Gnu skrev: Toutouh og Wiland spillede sig af gennem ringe præstationer, det er egentlig meget enkelt. Det har ikke noget med deres ageren i medierne at gøre.
Så Toutouhs ultimatum til FCK i midt-juni om at ville væk øjeblikkeligt, der ikke var clearet af med Ståle, har intet med det at gøre? Han meldte netop ud, at han ville væk med det samme, og lur mig om ikke Ståle lyver når han sagde der ingen bud var på ham i sommer. Toutouhs ringe præstationer skal da netop ses i relation til, at Ståle valgte at nægte ham at tage afsted med henvisning til skadessituationen, nøjagtig som det var tilfældet med Kusk.
Nej, det tror jeg ikke absolut ikke. Toutouh fik jo også chancen i starten af sæsonen, men spillede rædderligt, og siden blev han skadet. Det var det samme med Wiland. Han leverede på højt niveau i lang tid, men begyndte at vise svaghedstegn ved bl.a. indlæg og når han blev generet fysisk. Det var fx helt tydeligt ved Thelanders to mål i pokalfinalen at Wiland ikke kunne håndtere, at vi stillede en mand ind foran ham ved de to hjørnespark. Og der er ved at ske præcis det samme med Robin Olsen nu. Han har tidligere præsteret rigtig flot, men niveaut er dalende, og han giver bl.a. en masse returbolde væk, som koster mål. Det er helt klare dårlige præstationer, som er årsagen, og det har ikke noget med diverse medie-udmeldinger at gøre.

Det passer i øvrigt heller ikke, at det var aftalt med Olsen og Ankersen at de kunne italesætte et skifte i foråret 2017. Tværtimod.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af le Cid » 9. jan 2018, 11:48

Martino skrev:Hvis vi desperat mangler en angribere kunne Pourie på et halvt års leje også være en mulighed, med en option på permanent aftale til sommer, hvis lejemålet viser sig at være en gevinst.
Nej tak til Pourie (som selv VB-fans siger nej tak til som erstatning dil Dom), og kæmpestort nej tak til en endnu en midlertidlig løsning. Enten satser man på de angribere, som vi har, eller også køber man en spiller ind, som ikke er at regne for en lottokupon (læs: har scoret stabilt i flere på hinanden følgende senior-år)!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 12:07

Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:Det er selvfølgelig en ren bullshit/Must say-udtalelse fra Kusks side. Prøv at forstille jer det modsatte udsagn. Det ville jo blive ren Masango.
Hvorfor skal det sættes op mod det modsatte udsagn? Der er stort råderum for hvordan han kunne have udtalt sig, og han vælger at udtrykke sig på en måde der giver en potentiel fremtidig arbejdsgiver et indtryk af at han ikke er særligt opsat på et skifte, da han syntes det er "fint nok", når han spiller at han trods alt spiller. Derudover fjerner han presset fra Ståle/FCK for at give ham spilletid/sælge ham.
Det er en god bullshit-detektor.

Selvfølgelig er der grader af hvad han kunne have sagt, men hvorfor er det lige han skal sige nøjagtig hvad han mener i medierne? Det er sjældent klogt og der kommer sjældent noget ud af det. Det er langt mere effektivt at han siger hvad han mener til Ståle og Gaarde og sin agent.

Det han siger er absolut intet, og burde ikke kunne støde nogen i hverken AaB eller FCK - bortset fra nogle få debatsidefundamentalister - hvilket er det absolut klogeste sted han kan placere sig, når han reelt set ikke ved om han kommer til at spille foråret det ene, andet, eller et helt tredje sted.
Nu udtaler han sig netop positivt omkring status quo, og det kunne han have unladt at gøre uden omkostninger, derfor er det ikke en total ikke-udtalelse. Med mindre jeg overfortolker hans nordjyske "det er fint nok" kommentar, så udtrykker han sig ikke lige så positivt omkring muligheden for at skifte væk som han gør for at blive. Hvis folk herinde havde det håb og den forventning at han meget gerne ville hjem til AaB, så giver det mening at de bliver skuffede ud fra sådan en unødvendig tilkendegivelse omkring en FCK-fremtid.

Men nej, det er ikke en bombastisk udtalelse som sådan.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 9. jan 2018, 12:35

Martino skrev:Nikolai Laursen skal finde noget spilletid - kunne en lejeaftale med ham være en mulighed? Gætter ikke på at en permanent handel er realistisk.
Hvis vi desperat mangler en angribere kunne Pourie på et halvt års leje også være en mulighed, med en option på permanent aftale til sommer, hvis lejemålet viser sig at være en gevinst.
Et kæmpe NEJ TAK til Pourié..! Han er gift i et omklædningsrum. Han skaber dårlig stemning hvis tingene ikke lige kører efter hans eller holdets hoveder. Desuden forlyder det, at han savner sin familie i Tyskland.
Synes faktisk også, at han er faldet en del i niveau de sidste par sæsoner.

Personligt vil jeg hellere have Mayron George, selvom han ikke kan spille for os i indeværende sæson.

Og så tror jeg faktisk, at Mikkel Rygaard ville passe glimrende ind i AaB, som indadvendt kant i højre side.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 9. jan 2018, 12:42

FIDEL skrev:
Martino skrev:Nikolai Laursen skal finde noget spilletid - kunne en lejeaftale med ham være en mulighed? Gætter ikke på at en permanent handel er realistisk.
Hvis vi desperat mangler en angribere kunne Pourie på et halvt års leje også være en mulighed, med en option på permanent aftale til sommer, hvis lejemålet viser sig at være en gevinst.
Et kæmpe NEJ TAK til Pourié..! Han er gift i et omklædningsrum. Han skaber dårlig stemning hvis tingene ikke lige kører efter hans eller holdets hoveder. Desuden forlyder det, at han savner sin familie i Tyskland.
Synes faktisk også, at han er faldet en del i niveau de sidste par sæsoner.

Personligt vil jeg hellere have Mayron George, selvom han ikke kan spille for os i indeværende sæson.

Og så tror jeg faktisk, at Mikkel Rygaard ville passe glimrende ind i AaB, som indadvendt kant i højre side.
Jeg ville også foretrække både Rygaard og George eller Nikolai Laursen skulle muligheden opstå. Pourie var også mest ment som et langskud, hvis de interessante spillere først er ledige til sommer. Forhåbentligt har Gaarde mere interessante navne i kikkerten.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 9. jan 2018, 12:50

Martino skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Nikolai Laursen skal finde noget spilletid - kunne en lejeaftale med ham være en mulighed? Gætter ikke på at en permanent handel er realistisk.
Hvis vi desperat mangler en angribere kunne Pourie på et halvt års leje også være en mulighed, med en option på permanent aftale til sommer, hvis lejemålet viser sig at være en gevinst.
Et kæmpe NEJ TAK til Pourié..! Han er gift i et omklædningsrum. Han skaber dårlig stemning hvis tingene ikke lige kører efter hans eller holdets hoveder. Desuden forlyder det, at han savner sin familie i Tyskland.
Synes faktisk også, at han er faldet en del i niveau de sidste par sæsoner.

Personligt vil jeg hellere have Mayron George, selvom han ikke kan spille for os i indeværende sæson.

Og så tror jeg faktisk, at Mikkel Rygaard ville passe glimrende ind i AaB, som indadvendt kant i højre side.
Jeg ville også foretrække både Rygaard og George eller Nikolai Laursen skulle muligheden opstå. Pourie var også mest ment som et langskud, hvis de interessante spillere først er ledige til sommer. Forhåbentligt har Gaarde mere interessante navne i kikkerten.
Jeg tror der hentes en angriber til bredden, og så satses der fortsat på Pohl og Safranko.
Desuden håber jeg på en dansk kantspiller, da vi har rigeligt med udlændinge i truppen. Kasper Kusk eller Mikkel Rygaard kunne være fantastisk. Bror Blume er også interessant, men jeg tvivler på, at han kan præstere væk fra de vante rammer i nordsjælland.
Yderligere bør Gaarde hente en central forsvarer - hvis ikke til startopstillingen, så til bredden. Her er vi for tynde pt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 9. jan 2018, 12:59

Er vi iøvrigt helt ovre Masango? Jeg vil hellere have en dansker, men Masango er forholdsvis billig, og har et stort videresalgspotentiale, da han er sydafrikansk landsholdsspiller (eller var det).

Låst