AaB er ganske interessant

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
petertohen
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. jan 2018, 05:56
Favoritspiller: m3

AaB er ganske interessant

Indlæg af petertohen » 20. jan 2018, 05:59

Ja, jeg kan se at der ikke har været et post om det herinde endnu, men der er dialogmøde i Loungen på stadion nu på tirsdag.

Grunden til at det kunne være ret interessant (og grunden til at jeg placerer dette emne under AaB) er at AaB præsenterer deres overordnede sportslige og kommercielle strategi ("Fit for fight") på mødet. Det må, i lyset af mange af de debatter vi har for tiden, selvfølgelig være interessant for de fleste, og give en smule mere substans til vores debatter herinde :-)
https://da.wikipedia.org/wiki/Aalborg_Boldspilklub

Gamen

Re: AaB er ganske interessant

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 11:12

Hvor i alverden står det henne?

Jaja, jeg havde da også efterspurgt den plan, da den seneste udløb ved årsskiftet.

Nytter selvfølgelig ikke så meget at præsentere en strategiplan, hvis folk ikke tager den for gode varer og det er der mange herinde der har et problem med, når den bliver brugt som del af en argumentation...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB er ganske interessant

Indlæg af Hanga » 20. jan 2018, 11:41

Var "Fit for Fight" ikke titlen på den strategi man udformede i starten af 2015?

Da der ikke umiddelbart er kaldt til noget dialogmøde (så har AaB i hvert fald været dårlige til at gøre opmærksomme på det), er mit bud at petertohen er 3 år bagud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: AaB er ganske interessant

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 13:10

Hanga skrev:Var "Fit for Fight" ikke titlen på den strategi man udformede i starten af 2015?

Da der ikke umiddelbart er kaldt til noget dialogmøde (så har AaB i hvert fald været dårlige til at gøre opmærksomme på det), er mit bud at petertohen er 3 år bagud.
Jo. Jeg har i hvert fald intet læst om et nyt dialogmøde.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB er ganske interessant

Indlæg af Hovedet » 21. jan 2018, 15:25

Hey, dette kan jo være et potentielt ormehul eller i hvert fald en diskrepans i rumtidskontinuum, vi stifter bekendtskab med her. Spændende. Venter ivrigt på begejstrede indlæg fra pokalfinalen i 2014 eller en "den-er-hjemme" - tråd fra maj 2019 :-)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB er ganske interessant

Indlæg af Martino » 21. jan 2018, 15:35

Hovedet skrev:Hey, dette kan jo være et potentielt ormehul eller i hvert fald en diskrepans i rumtidskontinuum, vi stifter bekendtskab med her. Spændende. Venter ivrigt på begejstrede indlæg fra pokalfinalen i 2014 eller en "den-er-hjemme" - tråd fra maj 2019 :-)
Hahaha, ja det er lige til en sci-fi serie.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB er ganske interessant

Indlæg af Jakobsen » 22. jan 2018, 09:00

Martino skrev:
Hovedet skrev:Hey, dette kan jo være et potentielt ormehul eller i hvert fald en diskrepans i rumtidskontinuum, vi stifter bekendtskab med her. Spændende. Venter ivrigt på begejstrede indlæg fra pokalfinalen i 2014 eller en "den-er-hjemme" - tråd fra maj 2019 :-)
Hahaha, ja det er lige til en sci-fi serie.
I næste afsnit sendes Allan Gaarde tilbage til 2003 og skal forhandle kontrakt med sit yngre jeg.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar