AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af PeterS » 19. jan 2018, 10:31

9000AaB skrev:
Forza skrev:Undrer mig ligeledes meget over Larsens nye jobskifte. Der må næsten have været nogle gnidninger siden han forlod AaB.
NL's klubskifte er det bedste der er sket i AaB i rigtig mange år!
Her støder jeg på problemet med at bruge initialer, det citerede opslag er vidst om Jacob Larsen. Men hvis det er ham du mener, så skal det nok lige uddybes hvorfor det er det bedste der er sket?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af le Cid » 19. jan 2018, 14:50

9000AaB skrev:
Forza skrev:Undrer mig ligeledes meget over Larsens nye jobskifte. Der må næsten have været nogle gnidninger siden han forlod AaB.
NL's klubskifte er det bedste der er sket i AaB i rigtig mange år!
Muligvis, men her tales der om Jacob Larsen.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 19. jan 2018, 20:58

VG skriver at Gilli Rolantsson er i dialog med engelske og danske klubber, der bliver ikke sat navn på de interesserede klubber. Brann har den udfordring at de pt har for mange udlændinge i truppen og at de dermed er nødsaget til at sælge/udlåne nogle af deres udenlandske spillere

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 19. jan 2018, 21:37

frederikshavneren skrev:VG skriver at Gilli Rolantsson er i dialog med engelske og danske klubber, der bliver ikke sat navn på de interesserede klubber. Brann har den udfordring at de pt har for mange udlændinge i truppen og at de dermed er nødsaget til at sælge/udlåne nogle af deres udenlandske spillere
Gilli meldte allerede ud for lang tid siden, at han ikke ville forlænge med Brann. Han har afvist alle udspil de er kommet med, fordi han vil prøve sig af på et højere niveau.
Det har ikke så meget med udlændingekvote at gøre.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 19. jan 2018, 22:18

Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:VG skriver at Gilli Rolantsson er i dialog med engelske og danske klubber, der bliver ikke sat navn på de interesserede klubber. Brann har den udfordring at de pt har for mange udlændinge i truppen og at de dermed er nødsaget til at sælge/udlåne nogle af deres udenlandske spillere
Gilli meldte allerede ud for lang tid siden, at han ikke ville forlænge med Brann. Han har afvist alle udspil de er kommet med, fordi han vil prøve sig af på et højere niveau.
Det har ikke så meget med udlændingekvote at gøre.
Det har altid ærgret mig man ikke havde lidt længere snor med ham. I vores nuværende 3-4-3 som jeg er tilhænger af vi holder fast i tror jeg faktisk han kunne blive en fantastisk wingback.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 19. jan 2018, 22:21

Jakobsen skrev:
Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:VG skriver at Gilli Rolantsson er i dialog med engelske og danske klubber, der bliver ikke sat navn på de interesserede klubber. Brann har den udfordring at de pt har for mange udlændinge i truppen og at de dermed er nødsaget til at sælge/udlåne nogle af deres udenlandske spillere
Gilli meldte allerede ud for lang tid siden, at han ikke ville forlænge med Brann. Han har afvist alle udspil de er kommet med, fordi han vil prøve sig af på et højere niveau.
Det har ikke så meget med udlændingekvote at gøre.
Det har altid ærgret mig man ikke havde lidt længere snor med ham. I vores nuværende 3-4-3 som jeg er tilhænger af vi holder fast i tror jeg faktisk han kunne blive en fantastisk wingback.
Fuldstændig enig! Og så skal man læse om en mulig forlængelse med PK. Indimellem tester Gaarde virkelig ens tålmodighed med ham.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Rams » 24. jan 2018, 17:45

Det er åbenbart gået helt under radaren, at Ronnie Schwartz er skiftet til norske Sarpsborg 08. I øvrigt hvor Patrick Mortensen har haft et nydeligt scoringssnit gennem flere sæsoner.
In verbis simus faciles

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 24. jan 2018, 23:58

Rams skrev:Det er åbenbart gået helt under radaren, at Ronnie Schwartz er skiftet til norske Sarpsborg 08. I øvrigt hvor Patrick Mortensen har haft et nydeligt scoringssnit gennem flere sæsoner.
3 danske angribere deroppe - det bliver spændende. De spiller enormt god fodbold, og med en 3. plads sidste år og en plads i pokalfinalen, så ser det ud som et godt projekt at lande i.
De har solgt 2 af deres helt store unge profiler for godt 30-35 mio.
Bliver spændende at følge. Ronnie nåede lige at få sine første minutter i benene i Waasland-Beveren, siden tilbagekomsten fra den knæskade der har holdt ham ude længe, inden han skiftede.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9800 » 25. jan 2018, 07:21

Jakobsen skrev:
Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:VG skriver at Gilli Rolantsson er i dialog med engelske og danske klubber, der bliver ikke sat navn på de interesserede klubber. Brann har den udfordring at de pt har for mange udlændinge i truppen og at de dermed er nødsaget til at sælge/udlåne nogle af deres udenlandske spillere
Gilli meldte allerede ud for lang tid siden, at han ikke ville forlænge med Brann. Han har afvist alle udspil de er kommet med, fordi han vil prøve sig af på et højere niveau.
Det har ikke så meget med udlændingekvote at gøre.

Det har altid ærgret mig man ikke havde lidt længere snor med ham. I vores nuværende 3-4-3 som jeg er tilhænger af vi holder fast i tror jeg faktisk han kunne blive en fantastisk wingback.
Nu er der nogen grund til at gøre ham bedre end han er. Han har mest været brugt som indskifter i Bergen

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af PeterS » 25. jan 2018, 09:09

9800 skrev:
Jakobsen skrev:
Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:VG skriver at Gilli Rolantsson er i dialog med engelske og danske klubber, der bliver ikke sat navn på de interesserede klubber. Brann har den udfordring at de pt har for mange udlændinge i truppen og at de dermed er nødsaget til at sælge/udlåne nogle af deres udenlandske spillere
Gilli meldte allerede ud for lang tid siden, at han ikke ville forlænge med Brann. Han har afvist alle udspil de er kommet med, fordi han vil prøve sig af på et højere niveau.
Det har ikke så meget med udlændingekvote at gøre.

Det har altid ærgret mig man ikke havde lidt længere snor med ham. I vores nuværende 3-4-3 som jeg er tilhænger af vi holder fast i tror jeg faktisk han kunne blive en fantastisk wingback.
Nu er der nogen grund til at gøre ham bedre end han er. Han har mest været brugt som indskifter i Bergen
Han er startet inde i cirka halvdelen af kampene. I øvrigt oftest som en af de 3 angribere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 25. jan 2018, 15:14

Kusk og Thomsen startede på bænken for FCK i dagens træningskamp mod [indset random Kinesisk hold her]. Robert Skov startede derimod, så der er lang vej for Kusk hvis han vælger banken fremfor kantinemutters havregrød.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 28. jan 2018, 16:03

Sylvestr bliver rygtet til Hearts i Skotland.
Jeg savner Winsnes

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af aaballday » 31. jan 2018, 18:38

Sylvestr har skrevet kontrakt med Beitar Jerusalem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 31. jan 2018, 21:08

Ene har forladt Breda efter et halvt år og har en anden klub på hånden.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tho ... der-breda/
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 31. jan 2018, 21:18

Jakobsen skrev:Ene har forladt Breda efter et halvt år og har en anden klub på hånden.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tho ... der-breda/
Ikke overraskende meldes Ene på vej til usa, iflg. bold.dk skifter Ene til Orange County i den næstbedste amerikanske liga.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 1. feb 2018, 18:01

aaballday skrev:Sylvestr har skrevet kontrakt med Beitar Jerusalem.
Satme et nasty valg af klub!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 1. feb 2018, 18:04

BassogogsVen skrev:
aaballday skrev:Sylvestr har skrevet kontrakt med Beitar Jerusalem.
Satme et nasty valg af klub!
Mit svar blev desværre slettet herinde - synes ikke der var noget politisk i det. Hentydede selvfølgelig til den efterhånden legendariske dokumentarfilm om deres fans. Den er god! Og skræmmende.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 1. feb 2018, 18:10

Gamen skrev:
BassogogsVen skrev:
aaballday skrev:Sylvestr har skrevet kontrakt med Beitar Jerusalem.
Satme et nasty valg af klub!
Mit svar blev desværre slettet herinde - synes ikke der var noget politisk i det. Hentydede selvfølgelig til den efterhånden legendariske dokumentarfilm om deres fans. Den er god! Og skræmmende.
Og det er ikke kun deres fans, det er også selve klubben. Hele dens kultur og historie. Og nej, intet politisk - blot referencer til dokumentarer og common knowledge.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af strangecap » 3. feb 2018, 13:38


birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af birk » 26. feb 2018, 22:04


Besvar