Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 9. feb 2018, 18:24

Brodernumsi skrev:
BassogogsVen skrev:Hvis Børsting starter inde, så fatter jeg ikke noget længere. Han er jo så piv-ringe, og hvis Rolim er i form nu, så giver det jo ingen mening. Men Wieghorst mener vel, at alle skal kunne arbejde skide defensivt også...
Han er vel den spiller i truppen, der er involveret i flest af vores mål. Det ville være mærkeligt, hvis han sad på bænken.
Og Blåbjerg ligger nummer to på vores topscorerliste...
2 mål og 1 assist - Jeg synes faktisk ikke, at det er et ret solidt argument. Han er også den spiller, der klovner mest rundt næst efter Blåbjerg.

At han har været involveret i flest mål siger mest om AaB's forfatning, ikke ret meget om Børsting.

Du kan fint være uenig - jeg synes blot, at han er en rystende ringe fodboldspiller, og jeg forstår ikke, at man ikke kører Rolim fra start og prøver at satse lidt offensivt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af gravballe » 9. feb 2018, 18:55

Gamling skrev:Man bænker da ikke sin topscorer - især når vi nu ikke har noget ordentligt angreb. Længe leve superpøleren !
At han er top score siger mere om AaB end om Børsting. Hans afleveringer ligger konstant en meter eller 2 forkert, han har næsten brændt lige så mange 100% chancer som pohl.

Børsting kæmper og mosler, og er typen man sender på banen når man skal lukke en kamp mere ned.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Forza » 9. feb 2018, 21:06

FIDEL skrev:Den startopstilling er udtryk for manglende tillid til defensiven. Det er desværre MWs statement indtil videre. Han er godt nok en værre vatnisse.
Helt enig. Det ærger mig virkelig at han tilsyneladende aldrig vil udleve den offensive tilgang til spillet som var mantraet da han blev hentet.

Vi HAR de offensive profiler i truppen. Men det kræver en træner der tør tro på dem og give dem muligheden for at præstere sammen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af aaballday » 9. feb 2018, 21:12

Forza skrev:
FIDEL skrev:Den startopstilling er udtryk for manglende tillid til defensiven. Det er desværre MWs statement indtil videre. Han er godt nok en værre vatnisse.
Helt enig. Det ærger mig virkelig at han tilsyneladende aldrig vil udleve den offensive tilgang til spillet som var mantraet da han blev hentet.

Vi HAR de offensive profiler i truppen. Men det kræver en træner der tør tro på dem og give dem muligheden for at præstere sammen.
Det undrer mig, at folk herinde kan være så naive. Jo
Vi vil alle gerne se offensivt fodbold men der skal for helvede da være en balance. Du kan jo ikke spille med Flores, Pohl, kusk, Rolim. Hvem fanden løber hjem af dem?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Hanga » 9. feb 2018, 21:30

aaballday skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:Den startopstilling er udtryk for manglende tillid til defensiven. Det er desværre MWs statement indtil videre. Han er godt nok en værre vatnisse.
Helt enig. Det ærger mig virkelig at han tilsyneladende aldrig vil udleve den offensive tilgang til spillet som var mantraet da han blev hentet.

Vi HAR de offensive profiler i truppen. Men det kræver en træner der tør tro på dem og give dem muligheden for at præstere sammen.
Det undrer mig, at folk herinde kan være så naive. Jo
Vi vil alle gerne se offensivt fodbold men der skal for helvede da være en balance. Du kan jo ikke spille med Flores, Pohl, kusk, Rolim. Hvem fanden løber hjem af dem?
Tja, for et års tid siden antydede du også at folk var naive, fordi de drømte om mere end 2 indkøb i sommervinduet eller indkøb til 5 mio. kr.
Det er farligt at være skråsikker og smånedladende.

Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan stille med 4 offensivt orienterede spillere. Dermed ikke sagt at jeg tror det sker, for det gør jeg ikke. Men vil mene man godt kan stille offensivt hvis det der fungerer bedst for holdet som helhed. Jeg synes i øvrigt også at Flores er god til at arbejde den anden vej. Vores double hold var også ret offensivt, især pga. backs der næsten blev wing spillere til tider.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Legum Magister » 9. feb 2018, 21:30

Sidder pt. nogle tidszoner væk, så jeg har ikke fået fulgt godt nok med; men er der nogen, der kan sige, hvorfor Kakeeto ikke er i truppen? Er han skadet?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af gravballe » 9. feb 2018, 21:59

aaballday skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:Den startopstilling er udtryk for manglende tillid til defensiven. Det er desværre MWs statement indtil videre. Han er godt nok en værre vatnisse.
Helt enig. Det ærger mig virkelig at han tilsyneladende aldrig vil udleve den offensive tilgang til spillet som var mantraet da han blev hentet.

Vi HAR de offensive profiler i truppen. Men det kræver en træner der tør tro på dem og give dem muligheden for at præstere sammen.
Det undrer mig, at folk herinde kan være så naive. Jo
Vi vil alle gerne se offensivt fodbold men der skal for helvede da være en balance. Du kan jo ikke spille med Flores, Pohl, kusk, Rolim. Hvem fanden løber hjem af dem?
Mesterskabet blev nettop baseret på offensive spillere, 2 angriber, 2 offensive fløje, en offensmidt midtbane spillere og 2 offensive backs!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af FIDEL » 9. feb 2018, 22:00

aaballday skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:Den startopstilling er udtryk for manglende tillid til defensiven. Det er desværre MWs statement indtil videre. Han er godt nok en værre vatnisse.
Helt enig. Det ærger mig virkelig at han tilsyneladende aldrig vil udleve den offensive tilgang til spillet som var mantraet da han blev hentet.

Vi HAR de offensive profiler i truppen. Men det kræver en træner der tør tro på dem og give dem muligheden for at præstere sammen.
Det undrer mig, at folk herinde kan være så naive. Jo
Vi vil alle gerne se offensivt fodbold men der skal for helvede da være en balance. Du kan jo ikke spille med Flores, Pohl, kusk, Rolim. Hvem fanden løber hjem af dem?
Flores arbejder fint defensivt. Det samme gør Pohl.
Der er jo heller ingen ide i at hente gode offensive spillere hvis de ikke spiller sammen.
Iøvrigt vil AaB gerne være i kontrol, men det går ikke uden nogle spillere som kan holde i bolden.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Jakobsen » 9. feb 2018, 23:11

FIDEL skrev:Den startopstilling er udtryk for manglende tillid til defensiven. Det er desværre MWs statement indtil videre. Han er godt nok en værre vatnisse.
Eller er han? Så god har den defensiv altså bare heller ikke været når vi har spillet offensivt. Kasper P og Blåbjerg er superligaspillere i den tunge ende og det har ikke holdt vand med dem udover når vi spiller mega defensivt. De er simpelthen ikke dygtige nok til at kunne håndtere modstandernes omstillinger medmindre hele holdet er stramt organiseret. Det har været et strukturelt problem på vores hold i flere år, at Gaarde igen og igen har syltet defensiven og det bliver desværre med at hæmme holdets offensive muligheder, at fundamentet i den anden ende ikke er til det. Derudover kan man spørge sig selv om vores centrale midtbane i virkeligheden ikke er blevet lidt for langsom til at håndtere de hurtige omstillinger der vil komme på os. Risgård har haltet efter i flere år, Würtz er nok også ovre den bedste alder og fyldspillerne Abildgaard, MC og Kakeeto rykker ikke alverden her. Lesniak er spændende, men også et stykke fra for alvor at brænde igennem. Trænerens job er til enhver tid at skabe en velfungerende ehed der kan vinde kampe og det gjorde Wieghorst godt i efteråret. Men realistisk set kunne i se spillere som KP, Blåbjerg eller Patrick Kristensen passe ind i f.eks. FCN? Nej vel og her tænker jeg lige så meget på hvilke spillertyper de er som hvorvidt de er gode nok. Vores forsvar og offensiv passer slet slet ikke sammen og den falder tilbage på Gaarde.

Ang. Børsting synes jeg egentlig heller ikke det er så defensivt. Selvfølgelig gør han en større forskel defensivt end Rolim og det er nok meget godt taget i betragtning at Blåbjerg er en svag back. Men derudover vil Børstings løb ind i feltet kunne skabe rum og spilmuligheder for Kusk. Enten til Børsting selv eller fordi han er med til at skabe plads til vores angribere. Jeg synes ikke man kan kalde Børsting et defensivt valg, allerhøjest et neutralt valg.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af san » 10. feb 2018, 00:43

Jakobsen skrev: Men realistisk set kunne i se spillere som KP, Blåbjerg eller Patrick Kristensen passe ind i f.eks. FCN? Nej vel og her tænker jeg lige så meget på hvilke spillertyper de er som hvorvidt de er gode nok.
Måske alligevel for jeg Ved at Fcn har henvendt sig angående Blåbjerg, om et skifte til dem , hvorefter han forlængede kontrakten med AaB :cool:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Jakobsen » 10. feb 2018, 01:16

san skrev:
Jakobsen skrev: Men realistisk set kunne i se spillere som KP, Blåbjerg eller Patrick Kristensen passe ind i f.eks. FCN? Nej vel og her tænker jeg lige så meget på hvilke spillertyper de er som hvorvidt de er gode nok.
Måske alligevel for jeg Ved at Fcn har henvendt sig angående Blåbjerg, om et skifte til dem , hvorefter han forlængede kontrakten med AaB :cool:
Kilde?

Det har jeg ærligtalt meget svært ved at tro skulle være sandt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af le Cid » 10. feb 2018, 08:31

Legum Magister skrev:Sidder pt. nogle tidszoner væk, så jeg har ikke fået fulgt godt nok med; men er der nogen, der kan sige, hvorfor Kakeeto ikke er i truppen? Er han skadet?
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... nkurrence/
bold.dk skrev:Midtbanespilleren Robert Kakeeto har ikke spillet meget i opstarten, men der skyldes ikke en skade,

- Robert har været offer for konkurrencen på sin position. Det er hårdt for ham, men han typen, der tager kampen op. Han er er klar, når vi kalder på ham. Det viste han i efteråret, siger Wieghorst.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Hanga » 10. feb 2018, 08:44

le Cid skrev:
Legum Magister skrev:Sidder pt. nogle tidszoner væk, så jeg har ikke fået fulgt godt nok med; men er der nogen, der kan sige, hvorfor Kakeeto ikke er i truppen? Er han skadet?
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... nkurrence/
bold.dk skrev:Midtbanespilleren Robert Kakeeto har ikke spillet meget i opstarten, men der skyldes ikke en skade,

- Robert har været offer for konkurrencen på sin position. Det er hårdt for ham, men han typen, der tager kampen op. Han er er klar, når vi kalder på ham. Det viste han i efteråret, siger Wieghorst.
Det var vel nok godt at vi gav ham en ny 3årig på baggrund af 2-3 fornuftige kampe fremfor lige at se manden an over en længere periode. Han fylder altså 23 om et par måneder, og burde være relativ sikker indenfor de bedste 16 spillere i truppen, men det er han altså langt fra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 10. feb 2018, 09:49

MW til nordjyske: “Silkeborg er et godt hold der gerne vil have bolden, så det må vi indstille os efter”

Det er altså ikle Barcelona eller City vi møder .. og hvad så at Silkeborg gerne vil have bolden. Vi er AaB. De er Silkeborg . Vi skal have bolden . Vi skal dominere ..

Samtidig siger MW: “vi har brugt pausen på at fokusere på at holde det gode defensive fundament og ligge lidt på offfensivt”

Der skal ikke kun lægges lidt på offensivt .hele vinterpausen skulle bruges til at lave en offensiv revolution og ikke bare ligge lidt på .. !!!

Jeg hader simpelthen den defensive og vage fremtræden .. vi er AaB ..

Hvorfor går han ikke ud og siger. “Vi har brugt vinterpausen på at styrke vores offensiv. Vi vil have bolden og tage initiativet i kampen” .


Når det er sagt . Stiller vi med

Wurtz - lesniak
Kusk - Flores - Rolim
Pohl

Kunne jeg faktisk godt se os stå lidt dybt og satse på kontra . De 4 offensive spillere ville være ekstremt giftige på kontraangreb
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af JonasK » 10. feb 2018, 10:31

andreasaab89 skrev:MW til nordjyske: “Silkeborg er et godt hold der gerne vil have bolden, så det må vi indstille os efter”

Det er altså ikle Barcelona eller City vi møder .. og hvad så at Silkeborg gerne vil have bolden. Vi er AaB. De er Silkeborg . Vi skal have bolden . Vi skal dominere ..

Samtidig siger MW: “vi har brugt pausen på at fokusere på at holde det gode defensive fundament og ligge lidt på offfensivt”

Der skal ikke kun lægges lidt på offensivt .hele vinterpausen skulle bruges til at lave en offensiv revolution og ikke bare ligge lidt på .. !!!

Jeg hader simpelthen den defensive og vage fremtræden .. vi er AaB ..

Hvorfor går han ikke ud og siger. “Vi har brugt vinterpausen på at styrke vores offensiv. Vi vil have bolden og tage initiativet i kampen” .


Når det er sagt . Stiller vi med

Wurtz - lesniak
Kusk - Flores - Rolim
Pohl

Kunne jeg faktisk godt se os stå lidt dybt og satse på kontra . De 4 offensive spillere ville være ekstremt giftige på kontraangreb
Enig, jeg var ved at brække mig da jeg læste hans udtalelser i avisen. Hold kæft en gang ynk.

Vi stiller med ovenstående, dog med Børsting istedet med Rolim

Det er som udgangspunkt ok, men alt afhænger jo ad hvad vores backs har fået af instruktioner. Står de i en flad 4 back kæde, er vi ikke kommet meget videre. Tør MW og den tørre kiks Friis at give lidt los, og bringer lidt offensiv ind fra PK og Blåbjerg så kan det blive fint.

Så vil Kusk og Børsting kunne gå ind i banen, og tage skud fra distancen, eller sætte backen op til overlap.

Alternativt får vi 4 offensive som triller bolden planløst rundt, ligesom i hele 2017

Bliver en spændende kamp, som kommer til at vise retningen for MW og Friis fokus

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Hanga » 10. feb 2018, 10:41

andreasaab89 skrev:MW til nordjyske: “Silkeborg er et godt hold der gerne vil have bolden, så det må vi indstille os efter”

Det er altså ikle Barcelona eller City vi møder .. og hvad så at Silkeborg gerne vil have bolden. Vi er AaB. De er Silkeborg . Vi skal have bolden . Vi skal dominere ..

Samtidig siger MW: “vi har brugt pausen på at fokusere på at holde det gode defensive fundament og ligge lidt på offfensivt”

Der skal ikke kun lægges lidt på offensivt .hele vinterpausen skulle bruges til at lave en offensiv revolution og ikke bare ligge lidt på .. !!!

Jeg hader simpelthen den defensive og vage fremtræden .. vi er AaB ..
100% enig det er så demotiverende at læse den slags udmeldinger, især den første. Det er uambitiøst og giver indtryk af underdanighed. AaB taber sit publikum og sit image som en dansk storklub med den slags udtalelser.

Vi må håbe at holdet tager en anden gejst og udstråling med ud på banen. Kom så AaB!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af raekkeettre » 10. feb 2018, 10:51

Der er mange her inde der ville passe perfekt ind i en GF fan og klub kultur!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Jakobsen » 10. feb 2018, 11:27

JonasK skrev:
andreasaab89 skrev:MW til nordjyske: “Silkeborg er et godt hold der gerne vil have bolden, så det må vi indstille os efter”

Det er altså ikle Barcelona eller City vi møder .. og hvad så at Silkeborg gerne vil have bolden. Vi er AaB. De er Silkeborg . Vi skal have bolden . Vi skal dominere ..

Samtidig siger MW: “vi har brugt pausen på at fokusere på at holde det gode defensive fundament og ligge lidt på offfensivt”

Der skal ikke kun lægges lidt på offensivt .hele vinterpausen skulle bruges til at lave en offensiv revolution og ikke bare ligge lidt på .. !!!

Jeg hader simpelthen den defensive og vage fremtræden .. vi er AaB ..

Hvorfor går han ikke ud og siger. “Vi har brugt vinterpausen på at styrke vores offensiv. Vi vil have bolden og tage initiativet i kampen” .


Når det er sagt . Stiller vi med

Wurtz - lesniak
Kusk - Flores - Rolim
Pohl

Kunne jeg faktisk godt se os stå lidt dybt og satse på kontra . De 4 offensive spillere ville være ekstremt giftige på kontraangreb
Enig, jeg var ved at brække mig da jeg læste hans udtalelser i avisen. Hold kæft en gang ynk.

Vi stiller med ovenstående, dog med Børsting istedet med Rolim

Det er som udgangspunkt ok, men alt afhænger jo ad hvad vores backs har fået af instruktioner. Står de i en flad 4 back kæde, er vi ikke kommet meget videre. Tør MW og den tørre kiks Friis at give lidt los, og bringer lidt offensiv ind fra PK og Blåbjerg så kan det blive fint.

Så vil Kusk og Børsting kunne gå ind i banen, og tage skud fra distancen, eller sætte backen op til overlap.

Alternativt får vi 4 offensive som triller bolden planløst rundt, ligesom i hele 2017

Bliver en spændende kamp, som kommer til at vise retningen for MW og Friis fokus
Se på materialet. Vi har slet slet ikke det defensive fundament der gør vi kan spille sådan som i siger vi skal. Pilen peger meget mere på Komiske Allan end Wieghorst. Nu har vi haft to trænere i træk, oven i købet to meget meget forskellige trænere som er endt ved samme konklusion, at den eneste måde vi kunne vinde på var ved at være kompakte og defensivt solide. Wieghorst har jo prøvet at være offensiv med det her hold, men se på det elendige forår 2017 og starten på efteråret 2017, hvor man prøvede det i efterlyser. Se hvordan det gik.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Funky » 10. feb 2018, 11:49

Det giver da go' nok mening at starte lidt mere i balance, i stedet for at sætte ALT det lette kavaleri på banen fra start. HVIS nu vi skulle komme bagud, og skal ud og jage og ændre kampbilledet til noget mere offensivt, så gør det da ikke noget at have noget offensivt krudt på bænken, som dem på banen også tror på, kan komme ind og gøre en forskel. Måske havde Wieghorst også turdet køre mere 100% offensivt fra start, hvis den sidste testkamp ikke havde været så bekymrende i forhold til det defensive?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af gravballe » 10. feb 2018, 11:54

andreasaab89 skrev:MW til nordjyske: “Silkeborg er et godt hold der gerne vil have bolden, så det må vi indstille os efter”
Hvis vi ikke tør spille vores eget spil, men skal indstille os på modstanderen når det er silkeborg, hvornår fanden kan AaB så spille sit eget spil?

Besvar