Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af doukas » 18. feb 2018, 10:32

Jøsses for en kujonagtig opstilling. Jeg forstår godt, at man vil stille med 5 i bagkæden, men jeg fatter ingenting af, at man kun stiller med 2, der kan lidt offensivt. Dog skal Børsting havde kredit for faktisk at lave en del mål og assist.

Det bliver så utroligt nemt for Brøndby at lukke Kusk helt ned.

Det bedst vi kan håbe på, er vel 0-0, eller hvis miraklet skulle ske, at vi får puttet en enkelt ind på en dødbold.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Kristian » 18. feb 2018, 10:41

doukas skrev:Jøsses for en kujonagtig opstilling. Jeg forstår godt, at man vil stille med 5 i bagkæden, men jeg fatter ingenting af, at man kun stiller med 2, der kan lidt offensivt. Dog skal Børsting havde kredit for faktisk at lave en del mål og assist.

Det bliver så utroligt nemt for Brøndby at lukke Kusk helt ned.

Det bedst vi kan håbe på, er vel 0-0, eller hvis miraklet skulle ske, at vi får puttet en enkelt ind på en dødbold.
Man så det mod SIF..vi havde oceaner af plads da de pakkede sig ved Kusk. Lær nu for helvede af dine kampe MW og sæt Rolim på den anden kant!

Er træt af at se at de bedste boldspillere ikke må spille fodbold i den her klub!

Håber Nordjyske rammer ved siden af og man bliver overrasket. Men tvivler.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af doukas » 18. feb 2018, 10:43

Børsting som højre wingback i stedet for PK og Rollim på Børstings plads. Det ville være en acceptabel opstilling.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 18. feb 2018, 10:44

Med det snevejr der er lige nu i Aalborg er en udsættelse vel ikke umuligt ?

Eller er det kun ved kraftig vind man udsætter?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 18. feb 2018, 10:48

doukas skrev:Børsting som højre wingback i stedet for PK og Rollim på Børstings plads. Det ville være en acceptabel opstilling.

Den opstilling ville jeg også gerne se
Bærsting kæmper godt og bidrager . Men hans teknik er simpelthen for dårlig til at han må optage en offensiv plads fra Rolim eller Flores

Men det undrer stadig man brugte 3 mio Pallesen i sommers hvis man ikke mener han er bedre end PK
Man har kendt PK i 10 år i klubben og hans niveau . Man bør derfor kun bruge 3 mio på en back hvis man mener han er markant bedre end alternativet (PK)

Ellers kunne man da ligeså godt have brugt de 3 mio på en midterforsvar hvor vi er langt mere trængende.

Jeg mener faktisk vi på sigt har 2 potentielle gode højre backs i bærsting og Pohl .. ikke noget der skal prøves nu og her i betydningsfulde kampe . Men på sigt kan jeg se dem begge i en Dalsgaard aftog højre back
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af frederikshavneren » 18. feb 2018, 10:54

andreasaab89 skrev:Med det snevejr der er lige nu i Aalborg er en udsættelse vel ikke umuligt ?

Eller er det kun ved kraftig vind man udsætter?
Der skal rigtig meget til før en kamp bliver udsat/aflyst. For nogle år siden blev en hjemmekamp mod Farum abrudt efter ca. 20 minutters spilletid da sneen pludselig væltede ned og spillerne, dommeren og linjedommerne ikke længere kunne se stregerne.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2018, 10:56

Wieghorst er simpelthen den mest nosseløse træner, hvis dagens bud på en opstilling holder. Hver eneste gang tilpasser han holdet og opstillingen til modstanderen. Én ting er, at det er så pisse patetisk og langt fra de "AaB-dyder", som Gaarde fortsætter med at ævle om. Noget andet er, at vi sgu aldrig nogensinde kommer tilbage til en eller anden form for stil, når man har en træner, som ikke tør have noget integritet.

Brøndby er i DK kendt for dit, FCM for dat, Horsens for dut - AaB har intet kendetegn mere, fordi klubben ikke har et udtryk mere af ovenstående grund. Det er simpelthen for sølle og det er længere fra alt det ævl og lort, Gaarde fyrer, og som han også brugte som begrundelse til at fyre Søndergaard.

Hvis Wieghorst ikke mener, at truppen er bedre, hvorfor fanden har man så ikke hentet nogle ordentlige spillere i stedet for den ene lottokupon og udviklingsspiller efter den anden?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 18. feb 2018, 11:09

Jeg tilslutter mig det utilfredse kor hvis den opstilling holder stik.

Vi har nærmest givet op på forhånd og vores drømme resultat er åbenbart 0-0, for Brøndby skal blot neutralisere Kusk, så er vi helt uden chancer offensivt.

Vi er på hjemmebane og indstiller os 100% efter modstanderen, har opgivet alt offensivt og kunne ikke være længere fra de ambitioner Gaarde altid taler om hi har i AaB.

Man skulle tro at vi skulle møde Barcelona. Wieghorst MÅ simpelthen snart ryge. Der er altså dygtige trænere på markedet for tiden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af frederikshavneren » 18. feb 2018, 11:16

Ud over Johan Larsson må Brøndby IF også undvære Besar Halimi. Makedoneren var i efteråret én af de mest kreative spillere hos BIF.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2018, 11:38

frederikshavneren skrev:Ud over Johan Larsson må Brøndby IF også undvære Besar Halimi. Makedoneren var i efteråret én af de mest kreative spillere hos BIF.
Det er lidt ligegyldigt, hvem BIF måtte mangle, hvis vores træner alligevel stiller op med en betondefensiv og 10 mand på egen banehalvdel. På hjemmebane...
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Danni » 18. feb 2018, 11:55

Super Hansen skrev:
MrDomoon skrev:1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Hvor er Thellufsen der er da meget mere fodbold i ham frem for Børsting. ?

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Det har ikke noget med dig at gøre, men helt generelt, synes jeg godt nok Børsting er den mest undervurderede AaB-spiller i min tid på debatsiden. Han laver mål, han laver assist, han kan forsvare, han kan tackle og han løber solen sort for holdet. Jeg fatter ikke, der er så mange, der ønsker han ikke skal spille.
Længe leve arbejderklassen!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2018, 12:01

Danni skrev:
Super Hansen skrev:
MrDomoon skrev:1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Hvor er Thellufsen der er da meget mere fodbold i ham frem for Børsting. ?

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Det har ikke noget med dig at gøre, men helt generelt, synes jeg godt nok Børsting er den mest undervurderede AaB-spiller i min tid på debatsiden. Han laver mål, han laver assist, han kan forsvare, han kan tackle og han løber solen sort for holdet. Jeg fatter ikke, der er så mange, der ønsker han ikke skal spille.
3 mål og 2 assists i 18 kampe for en offensiv midtbanespiller. Ja, der skal ikke meget til for at imponere mange af AaB's fans mere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Danni » 18. feb 2018, 12:13

BassogogsVen skrev:
Danni skrev:
Super Hansen skrev:
MrDomoon skrev:1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Hvor er Thellufsen der er da meget mere fodbold i ham frem for Børsting. ?

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Det har ikke noget med dig at gøre, men helt generelt, synes jeg godt nok Børsting er den mest undervurderede AaB-spiller i min tid på debatsiden. Han laver mål, han laver assist, han kan forsvare, han kan tackle og han løber solen sort for holdet. Jeg fatter ikke, der er så mange, der ønsker han ikke skal spille.
3 mål og 2 assists i 18 kampe for en offensiv midtbanespiller. Ja, der skal ikke meget til for at imponere mange af AaB's fans mere.
Der skal da meget til for at imponere dig... Hvis vi nu skal kigge på statistikken, så er han jo målt på mål og assist vores bedste midtbanespiller denne sæson, samtidig med han er ret god til at lukke huller defensivt. Men hvis dit udgangspunkt er, at alle midtbanespillere i AaB er dårlige, så er dit synspunkt sådan set gangbart nok.
Længe leve arbejderklassen!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 18. feb 2018, 12:14

Danni skrev:
Super Hansen skrev:
MrDomoon skrev:1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Hvor er Thellufsen der er da meget mere fodbold i ham frem for Børsting. ?

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Det har ikke noget med dig at gøre, men helt generelt, synes jeg godt nok Børsting er den mest undervurderede AaB-spiller i min tid på debatsiden. Han laver mål, han laver assist, han kan forsvare, han kan tackle og han løber solen sort for holdet. Jeg fatter ikke, der er så mange, der ønsker han ikke skal spille.

Hans teknik er bare så dårlig at det ødelægger alle muligheder for at vi kan komme til at spille ordentligt fodbold.. og så mange mål og assist laver han ikke. Det ser bare ud af mange fordi de andre offensive intet laver

Hvis man gerne vil være en midterklub hvis dyder er defensiv kompakthed og hårdt arbejde passer bærsting godt ind. Vil man gerne noget mere og har større ambitioner passer bærsting ikke ind

Så det handler jo om hvad man vil med klubben

En spiller som Flores bidrager jo også ekstremt lidt ifht mål og assist. Men når vi altid står med 10 mand bag bolden giver vi jo heller ikke de offensive profiler mange muligheder for at boltre sig.
En spiller som Rolim skal jo kun bruge 10-15 minutter på banen hver gang for at score. Alligevel starter han altid ude
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Funky » 18. feb 2018, 12:24

Danni skrev:
Super Hansen skrev:
MrDomoon skrev:1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Hvor er Thellufsen der er da meget mere fodbold i ham frem for Børsting. ?

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Det har ikke noget med dig at gøre, men helt generelt, synes jeg godt nok Børsting er den mest undervurderede AaB-spiller i min tid på debatsiden. Han laver mål, han laver assist, han kan forsvare, han kan tackle og han løber solen sort for holdet. Jeg fatter ikke, der er så mange, der ønsker han ikke skal spille.
Enig. Selv om jeg også kan sidde og sukke over Børsting i en kamp, når han smider en bold væk. Men at påstå, at der er ham, der er det svage led på holdet denne sæson, det holder ikke, og jeg tror i øvrigt, han kun bliver bedre og bedre. Jeg er til gengæld bekymret over de to "homegrown" forsvarsspillere, vi bruger. Jeg synes, særligt den ene har svært ved at finde et sikkert og stabilt niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 18. feb 2018, 12:37

Funky skrev:
Danni skrev:
Super Hansen skrev:
MrDomoon skrev:1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Hvor er Thellufsen der er da meget mere fodbold i ham frem for Børsting. ?

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Det har ikke noget med dig at gøre, men helt generelt, synes jeg godt nok Børsting er den mest undervurderede AaB-spiller i min tid på debatsiden. Han laver mål, han laver assist, han kan forsvare, han kan tackle og han løber solen sort for holdet. Jeg fatter ikke, der er så mange, der ønsker han ikke skal spille.
Enig. Selv om jeg også kan sidde og sukke over Børsting i en kamp, når han smider en bold væk. Men at påstå, at der er ham, der er det svage led på holdet denne sæson, det holder ikke, og jeg tror i øvrigt, han kun bliver bedre og bedre. Jeg er til gengæld bekymret over de to "homegrown" forsvarsspillere, vi bruger. Jeg synes, særligt den ene har svært ved at finde et sikkert og stabilt niveau.
Deri tror jeg også du har ret . At vi har 2 så dårlige forsvarsspillere har jo store konsekvenser for offensiven

De er så usikre at det skaber usikkerheden hele vejen o gennem holdet. Samtidig betyder det at vi altid skal have 2 seksere til at beskytte dem og holde backs tilbage for at hjælpe dem ..

Havde vi en super god generel i forsvaret sammen med okore så ville vi have et super midterforsvar som ville give sikkerhed hele vejen op igennem holdet . det ville frigøre mange ressourcer til offensiven fremfor at alle skal fokusere på defensiven

Det er jo spørgsmålet . Spiller MW defensivt fordi forsvaret er dårligt eller fordi offensiven er dårlig . Eller fordi han bare er en defensiv træner ??
Jeg tror det er en blanding af alle 3
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 18. feb 2018, 13:05

Det er skræmmende at vi har postet så mange penge i spillertruppen og at vi rent faktisk har fået nogle gode spillere når vores træner ikke vælger at udnytte dem optimalt.

Jeg er med på at Blåbjerg og Kasper P ikke er topspillere men alle hold har svagheder. Nøglen er at udnytte vores styrker. Vi har gode backs i truppen i Ahlmann og Pallesen (jeg synes han er groft undervurderet herinde),gode kantspillere i Kusk, Rolim og Flores og gode defensive midtbanespillere i Lesniak og Würtz.

Vores svagheder i bagkæden bliver jo netop forstørret når vores træner sørger for at vi i snit scorer under et mål per kamp og er et af de hold i hele ligaen der skaber færrest chancer. Så er fejl ekstra dyre!

En god træner vælger at udnytte disse styrker istedet for at fylde holdet med spillere der skal dække af for forsvarets mangler. Vores opstilling er dræbende for spillet og det har været et gentagende tema i alle kampe under Wieghorst.

Selvom Wieghorst er komiske Allans prestige projekt må selv han erkende at det ikke er godt nok. Vi har ikke rykket os overhovedet siden Lars S og det grundlag vi fyrede ham (helt velfortjent i øvrigt) på er det samme som Wieghorst fejler med.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 18. feb 2018, 13:14

andreasaab89 skrev:At vi har 2 så dårlige forsvarsspillere har jo store konsekvenser for offensiven
Og hvad er konsekvensen ved at have to så uskarpe angribere ?
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 18. feb 2018, 13:22

FlæskeFrank skrev:
andreasaab89 skrev:At vi har 2 så dårlige forsvarsspillere har jo store konsekvenser for offensiven
Og hvad er konsekvensen ved at have to så uskarpe angribere ?
Den er i hvert fald stor når man overlader dem til sig selv
oppe foran fordi alle andre på holdet har defensive opgaver og at man samtidig er et af de hold med færrest chancer i ligaen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 18. feb 2018, 14:06

Sætter Hobro point til mod Randers kan vi med en sekr spille os op i top 6 igen

Herudover så Horsens rigtigt svage ud mod Helsingør

Jeg mener stadig vi har gode kort ifht Horsens Hobro og OB

Men det er meget lige de 4 hold imellem pt
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Besvar