Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af CphAab » 19. feb 2018, 13:19

Jeg kender en del BIF fans herover og de fortæller ellers mig han netop opdrager på dem og har ændret truppens mentalitet.

Eksempelvis så når de kommer hjem 02.30 om natten med bussen efter kampen mod os.
Så bliver de sendt ud og løbe. For at ryste ‘turen’ af sig.

Han har arbejdet ekstremt meget med at gøre dem hårdt arbejdende og til et kollektivt.

Og det er altså ikke fordi han har købt 10 spillere der gider løbe og arbejde mere end dem vi køber. Det er da naivt at tro. Hvis du sendte rolim eller Flores derover skulle de nok arbejde lige så hårdt som de andre. Det er en kollektiv indsats.

det er fordi han forlanger det! Og har en vision.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Maglau » 19. feb 2018, 13:27

CphAab skrev:Jeg kender en del BIF fans herover og de fortæller ellers mig han netop opdrager på dem og har ændret truppens mentalitet.

Eksempelvis så når de kommer hjem 02.30 om natten med bussen efter kampen mod os.
Så bliver de sendt ud og løbe. For at ryste ‘turen’ af sig.

Han har arbejdet ekstremt meget med at gøre dem hårdt arbejdende og til et kollektivt.

Og det er altså ikke fordi han har købt 10 spillere der gider løbe og arbejde mere end dem vi køber. Det er da naivt at tro. Hvis du sendte rolim eller Flores derover skulle de nok arbejde lige så hårdt som de andre. Det er en kollektiv indsats.

det er fordi han forlanger det! Og har en vision.
Nu er det ikke fordi det vil gøre den store forskel for vores spillere da vi er det næstmest løbende hold i ligaen. Så det er ikke indstillingen vi kan klandre hverken spillerne eller træneren for.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 19. feb 2018, 13:28

Vi er alle skuffende over, at vi ikke kan vinde en kamp, når vi er en mand mere i en time.

Men er det ikke meget sigende omkring holdets situation, at den som tager straffesparket har været i en klubben i 14 dage. Altså der burde være flere, som bød sig til.

Hvem er jeres straffesparksmand ? Kusk, Lesniak, Flores ?

Det er en mand, som Michael Jakobsen, der bare var kølig.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Maglau » 19. feb 2018, 13:36

FlæskeFrank skrev:Vi er alle skuffende over, at vi ikke kan vinde en kamp, når vi er en mand mere i en time.

Men er det ikke meget sigende omkring holdets situation, at den som tager straffesparket har været i en klubben i 14 dage. Altså der burde være flere, som bød sig til.

Hvem er jeres straffesparksmand ? Kusk, Lesniak, Flores ?

Det er en mand, som Michael Jakobsen, der bare var kølig.
Var det ikke en gang Wurtz der tog sig af straffe. I den her sæson har Pohl der sparket et par stykker med succes
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Gamen » 19. feb 2018, 13:37

FlæskeFrank skrev:Vi er alle skuffende over, at vi ikke kan vinde en kamp, når vi er en mand mere i en time.

Men er det ikke meget sigende omkring holdets situation, at den som tager straffesparket har været i en klubben i 14 dage. Altså der burde være flere, som bød sig til.

Hvem er jeres straffesparksmand ? Kusk, Lesniak, Flores ?

Det er en mand, som Michael Jakobsen, der bare var kølig.
Hvad i alverden skulle det være sigende for? Han har ikke brændt et straffe før. Selvfølgelig skulle han tage det straffespark, han har vel den bedste sparketeknik af alle involverede spillere. Vigtigst af alt, så var han udpeget af træneren - ergo er der ikke så meget at diskutere.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af birk » 19. feb 2018, 13:38

Smid Kasper Pedersen til at sparke. Han sparker lortet ind. Dem der har set ham spille indendørs i Nørhalne, hvor han var bagmand, vil være enige. Overblik, teknik har han til det:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Pastorius » 19. feb 2018, 14:28

Yankee skrev:For dælen, venner. Vi ligger nummer fucking OTTE efter 21 runder. Hvordan har vi fået lullet hinanden så meget i søvn at det pludselig er okay fordi der jo er chance for at vi kan kravle op på en sjetteplads?
Præcis!

i har ikke den luksus at kunne spille sikkert. Vi har to muligheder.

1) Satse hele butikenn på at skabe resultater med det vi har.
2) Satse hele butikken på at bygge den spillestip og de resultater op vi gerne vil opnå.

Mellemtingen dur ikke. Uanset hvem vi spiller imod i Danmark, så må vi sgu da gå helhjertet efter en sejr, når vi er en mand i overtal, og efterfølgende er glade for vi ikke smed det sidste point, så er der noget helt fuldstændig galt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Mogens » 19. feb 2018, 15:08

Gamen skrev:
Mogens skrev: Jeg synes ikke, at sammenligningen med os selv er vigtig. Jeg skriver netop, at man kunne ønske sig, at MW måske også havde haft en klar plan med spillerne. Det har han måske også, men den har bare været ringe.

Grunden til min kommentar var, at du ikke mente, at han havde handlet ind specifikt til sit system - der er jeg blot uenig. Om de er lejet eller købt billigt (eller gratis) er underordnet - han ved/vidste, hvad han ville have, og det har han hentet spillere efter.
Ja, det er klart, men Sønderjyske kan også hente 7 spillere i 2. division til deres system - hvis de ikke har niveau eller kvaliteter til at kunne udfylde deres rolle, så er det jo lige meget.
Han har handlet ind ifht. hvad han kunne få - og først og fremmest meget arbejdsomme spillere - og derefter fået dem til at spille som han gerne vil. Kliment f.eks. er ikke nogen dygtig angriber, og Jung er ikke nogen specielt dygtig back, men de arbejder stenhårdt for holdet og giver overskud til at de kan spille som de kan spille.
Röcker og Arajuuri er ikke verdens hurtigste, men ved konstant at presse modstanderne, så får de heller ikke tid til at udnytte det bagrum der er ved hurtige pasninger, eller får slået de lange bolde ned bag dem.
Har man et kollektiv der fungerer, så kan man sagtens have den type spillere. PK og Søren Frederiksen kom jo sjældent til at se dårlige ud i 2014-sæsonen.
Har man et kollektiv der ikke fungerer specielt godt, som vores, så er det ikke så ønskeligt med spillere der ikke kan gøre den ønskede forskel på deres plads.

Men hvem siger at Wieghorst ikke har hentet spillere til systemet? Og vi har næsten hentet lige så mange til de første 16 på holdkortet som Brøndby har. Problemet er bare, at det er i øst og vest. Og særligt det der blev hentet under Søndergaard var helt i skoven.
Jeg tror vi er mere enige, end jeg tror du tror (lidt langhåret, sorry).

For at tage den lidt baglæns, så skriver jeg netop, at man kunne ønske MW havde en (god) plan med spillerne. Det har ikke helt vist sig at være tilfældet, hvorimod zorniger har haft en klar plan for, hvordan han ville spille og har hentet spillere, der enten passede til systemet eller ikke ville kræve voldsomt meget omstilling (eller opdragelse). Jeg mener ikke, at han har ændret markant på spillernes formåen, men ingen tvivl om, at han har lavet markante ændringer for holdet (og derfor også har "håndplukket" spillere til at gå ind i start-elf og være blandt de foretrukne reserver).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Funky » 19. feb 2018, 15:18

Pastorius skrev:
Yankee skrev:For dælen, venner. Vi ligger nummer fucking OTTE efter 21 runder. Hvordan har vi fået lullet hinanden så meget i søvn at det pludselig er okay fordi der jo er chance for at vi kan kravle op på en sjetteplads?
Præcis!

i har ikke den luksus at kunne spille sikkert. Vi har to muligheder.

1) Satse hele butikenn på at skabe resultater med det vi har.
2) Satse hele butikken på at bygge den spillestip og de resultater op vi gerne vil opnå.

Mellemtingen dur ikke. Uanset hvem vi spiller imod i Danmark, så må vi sgu da gå helhjertet efter en sejr, når vi er en mand i overtal, og efterfølgende er glade for vi ikke smed det sidste point, så er der noget helt fuldstændig galt.
Man kan vel godt være både glad for, at AaB ikke smed det ene point, og samtidig mene, at det overordnet set er galt, at vi ikke kunne presse Brøndby mere 11 mod 10. Det første tager udgangspunkt i lidt realisme omkring, hvor shaky vores forsvar faktisk er, det andet i, hvad man med rimelighed kunne ønske sig, at holdet skulle være i stand til på nuværende tidspunkt.

Jeg synes, det er bekymrende, at holdet efter en mere eller mindre 'perfekt' optakt, angiveligt med gode træningspas (som rapporteret af et par journalister, vistnok), sejre i træningskampe, perfekte forhold på udlandsopholdet osv. ser så usammenhængende, langsomt og uopfindsomt spillende ud. Under den pæne pre-season overflade gemmer sig dog også en række præstationer som efter min mening ligner holdets udtryk de seneste to tællende kampe. I alle træningskampe har modstanderne haft alt for nemt ved at komme til chancer, og AaB's angrebsspil har ikke en eneste kamp kunnet kaldes "sprudlende". Det HAR været positive ting, eks. eksperimenterne med en mere centralt placeret Flores, at det er lykkedes Safranko at score nogle mål, osv. Så tilfører man en ægte klassespiller som Kusk, og det får tingene til at lysne, men det er da alene i kraft af hans individuelle kvaliteter. Det her AaB-hold er på ingen måde sammenspillet nok til at kunne gøre "krav" på noget som helst i ligaen, og der er stadig nogle bekymrende spørgsmål om en række af spillerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Lyngehoevdingen » 19. feb 2018, 15:25

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Yankee skrev:For dælen, venner. Vi ligger nummer fucking OTTE efter 21 runder. Hvordan har vi fået lullet hinanden så meget i søvn at det pludselig er okay fordi der jo er chance for at vi kan kravle op på en sjetteplads?
Præcis!

i har ikke den luksus at kunne spille sikkert. Vi har to muligheder.

1) Satse hele butikenn på at skabe resultater med det vi har.
2) Satse hele butikken på at bygge den spillestip og de resultater op vi gerne vil opnå.

Mellemtingen dur ikke. Uanset hvem vi spiller imod i Danmark, så må vi sgu da gå helhjertet efter en sejr, når vi er en mand i overtal, og efterfølgende er glade for vi ikke smed det sidste point, så er der noget helt fuldstændig galt.
Man kan vel godt være både glad for, at AaB ikke smed det ene point, og samtidig mene, at det overordnet set er galt, at vi ikke kunne presse Brøndby mere 11 mod 10. Det første tager udgangspunkt i lidt realisme omkring, hvor shaky vores forsvar faktisk er, det andet i, hvad man med rimelighed kunne ønske sig, at holdet skulle være i stand til på nuværende tidspunkt.
Måske har vi ikke et kongehold, men selvfølgelig skal vi være i stand til at presse et hold, når vi er en mand i overtal. Vi må aldrig være tilfredse med det der skete i går. Vi fik foræret 3 point og vi tyrede to af dem ad helvede til.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Funky » 19. feb 2018, 15:41

Lyngehoevdingen skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Yankee skrev:For dælen, venner. Vi ligger nummer fucking OTTE efter 21 runder. Hvordan har vi fået lullet hinanden så meget i søvn at det pludselig er okay fordi der jo er chance for at vi kan kravle op på en sjetteplads?
Præcis!

i har ikke den luksus at kunne spille sikkert. Vi har to muligheder.

1) Satse hele butikenn på at skabe resultater med det vi har.
2) Satse hele butikken på at bygge den spillestip og de resultater op vi gerne vil opnå.

Mellemtingen dur ikke. Uanset hvem vi spiller imod i Danmark, så må vi sgu da gå helhjertet efter en sejr, når vi er en mand i overtal, og efterfølgende er glade for vi ikke smed det sidste point, så er der noget helt fuldstændig galt.
Man kan vel godt være både glad for, at AaB ikke smed det ene point, og samtidig mene, at det overordnet set er galt, at vi ikke kunne presse Brøndby mere 11 mod 10. Det første tager udgangspunkt i lidt realisme omkring, hvor shaky vores forsvar faktisk er, det andet i, hvad man med rimelighed kunne ønske sig, at holdet skulle være i stand til på nuværende tidspunkt.
Måske har vi ikke et kongehold, men selvfølgelig skal vi være i stand til at presse et hold, når vi er en mand i overtal. Vi må aldrig være tilfredse med det der skete i går. Vi fik foræret 3 point og vi tyrede to af dem ad helvede til.
Jamen jeg er ikke uenig. Håbløst at spille 60 minutter 10 mod 11 og se modstanderne true os mere end dem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Pastorius » 19. feb 2018, 15:57

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Yankee skrev:For dælen, venner. Vi ligger nummer fucking OTTE efter 21 runder. Hvordan har vi fået lullet hinanden så meget i søvn at det pludselig er okay fordi der jo er chance for at vi kan kravle op på en sjetteplads?
Præcis!

i har ikke den luksus at kunne spille sikkert. Vi har to muligheder.

1) Satse hele butikenn på at skabe resultater med det vi har.
2) Satse hele butikken på at bygge den spillestip og de resultater op vi gerne vil opnå.

Mellemtingen dur ikke. Uanset hvem vi spiller imod i Danmark, så må vi sgu da gå helhjertet efter en sejr, når vi er en mand i overtal, og efterfølgende er glade for vi ikke smed det sidste point, så er der noget helt fuldstændig galt.
Man kan vel godt være både glad for, at AaB ikke smed det ene point, og samtidig mene, at det overordnet set er galt, at vi ikke kunne presse Brøndby mere 11 mod 10. Det første tager udgangspunkt i lidt realisme omkring, hvor shaky vores forsvar faktisk er, det andet i, hvad man med rimelighed kunne ønske sig, at holdet skulle være i stand til på nuværende tidspunkt.

Jeg synes, det er bekymrende, at holdet efter en mere eller mindre 'perfekt' optakt, angiveligt med gode træningspas (som rapporteret af et par journalister, vistnok), sejre i træningskampe, perfekte forhold på udlandsopholdet osv. ser så usammenhængende, langsomt og uopfindsomt spillende ud. Under den pæne pre-season overflade gemmer sig dog også en række præstationer som efter min mening ligner holdets udtryk de seneste to tællende kampe. I alle træningskampe har modstanderne haft alt for nemt ved at komme til chancer, og AaB's angrebsspil har ikke en eneste kamp kunnet kaldes "sprudlende". Det HAR været positive ting, eks. eksperimenterne med en mere centralt placeret Flores, at det er lykkedes Safranko at score nogle mål, osv. Så tilfører man en ægte klassespiller som Kusk, og det får tingene til at lysne, men det er da alene i kraft af hans individuelle kvaliteter. Det her AaB-hold er på ingen måde sammenspillet nok til at kunne gøre "krav" på noget som helst i ligaen, og der er stadig nogle bekymrende spørgsmål om en række af spillerne.
Det ene point er ligegyldigt og det er top 6 også, hvis det - som det ser ud nu - sker på beskostning af at vi kommer til at spille fodbold på den rigtige måde næste sæson.

Ser vi på det spillemæssige er jeg ikke så nervøs ved at vi spiller lidt omstændigt med bolden og i perioder ikke kommer så langt med den. Det der for alvor bekymrer mig er at vi selv når vi gør det, smider masser af bolde væk med deraf følgende kontrachancer. Selv når vi prøver at spille sikkert lever vi et liv på kanten af afgrunden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af gravballe » 19. feb 2018, 16:36

Yankee skrev:For dælen, venner. Vi ligger nummer fucking OTTE efter 21 runder. Hvordan har vi fået lullet hinanden så meget i søvn at det pludselig er okay fordi der jo er chance for at vi kan kravle op på en sjetteplads?
Er det ikke bare fantastisk? AaB som primær drivkraft bag den nye liga struktur, formår højst sansynligt endnu engang ikke at komme med. Endnu engang kan vi let komme i store problemer hvis vi ender i nedryknings gruppe spillet. Så sakl der kæmpes over overlevelse, en situation der gør der ikke er tid og ro til at få spillet til at spillet det hele mere sammen på, og skabt en base at bygge op fra....

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af CphAab » 19. feb 2018, 16:54

I det mindste skal man ikke høre på folk, snakke om
Vi bare lige har en mellemsæson og så bliver vi mega gode yd af det blå ;)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 19. feb 2018, 17:40

Jeg tror vi misser slutspillet i toppen af ligaen igen i år.

Vores trup er i mine øjne klart til top 6, men med en træner som ikke udnytter de kompetencer vi har i truppen så bliver det svært.

Rolim skulle man have udnyttet væsentligt mere i efterårets kampe. Han har nærmest på egen hånd sikret at vi fortsat er i pokalturneringen og han har den x-Factor som vi alle skriger efter offensivt. Alligevel tog det 21 kampe inden man valgte at lade ham starte.

Lesniak bidrager ikke med andet end løb. Han er ofte en blind passager på midtbanen og dækker slet ikke ikke godt nok af som 6’er.

Pohl og Safranko er der peget mange fingre af, men når resten af holdet udelukkende skal arbejde defensivt er deres rolle også umulig. Vi er dem der skaber færrest chancer i ligaen, hvorfor de chancer de brænder også er ekstra dyre.

Vores indskiftninger fejler ofte. Vi skifter forkert ind, stiller os ofte tilfreds med 0-0/1-1 eller en 1-måls føring. Derfor stagnerer vores spil og gør os sårbare mod scoringer.

Der skal simpelthen handles på trænerpositionen før vi kan udnytte potentialet i vores trup.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af raekkeettre » 20. feb 2018, 12:49

BassogogsVen skrev:
raekkeettre skrev:
9520AaB skrev:Efter have sovet på det og læst kommentarer herinde, giver jeg lige mit besyv med.
Brøndby er altså et godt hold, så 1-1 er fint resultat. Tror vi havde vundet hvis Kusk havde scoret på straffe.
Blåbjerg får kritik, jeg synes faktisk han var ok i dag.
Pallesen bidrager ikke med ret meget, og hans teknik er værre end Børstings.
BIF’s mål??, KP??, det er altså svært at gardere sig mod en mand på 4 meter på alle leder og kanter, det sker.
Rolim var overraskende god defensivt, men mister en del offensivt.
Würtz god defensiv, men varmer bolden for meget, når vi skal have tempo fremad.
Okore er ved at være et monster.
Pohl arbejder som sindsyg, men ser ikke en goalgetter i ham.
Modsat de fleste her, synes jeg at MW sætter et godt hold i dag, og laver de rigtige udskiftninger, vi skulle have det ene point.
Jeg er sgu positiv, det ser fornuftig ud, havde frygtet at vi fik en lussing igår.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er enig i 90% af hvad du skriver...med undtagelse af Blåbjerg, jeg synes han har været en katastrofe over 2 kampe nu på den back. Jeg kan ikke huske en god ting han lavede i går....Han passer ikke på den back. Han er en kanon spiller i et 3 mands forsvar....men ellers minder han mig rigtig meget om Michael Jakobsen....en spiller som heller ikke duede som back...selvom han gerne ville...og heller ikke var helt god som Center i en 4 kæde. Han ville også havde været kanon i en 3 mands kæde. Men, det duer ikke med blå derude...Han kostede os i Silkeborg og han koster os idag.....surt for ham og for AaB
Ah hva for noget? Michael Jakobsen var en eminent fodboldspiller - hvordan du overhovedet kan sammenligne Blåbjerg mig ham, giver absolut ingen mening.

Og nej, Blåbjerg er altså heller ikke en 'kanon spiller' i et tremandsforsvar; det er han altså ikke. Fordi han ikke er en 'kanon spiller'.
Du er godt klar over at Jakobsen ikke kunne komme på hold i Esbjerg ikke....og han spiller i hans bedste forsvarsalder i Australien....og kunne ikke slå igennem nogle steder andet end i AaB, hvor han jo mere ville spille back og ikke midterforsvar....såååå...jow lige som Blåbjerg spillede han rigtig mange ungdomslandsholdskampe....og rigtig mange troede på ham, men det viste sig med tiden, at kvaliteten ikke holdt....og frygter lidt det samme vil ske med Blå...

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af birk » 20. feb 2018, 15:05

Blåbjerg er meget ringere end Michael Jacobsen, ingen tvivl om det .

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2018, 15:48

birk skrev:Blåbjerg er meget ringere end Michael Jacobsen, ingen tvivl om det .
M. Jakobsen lavede ellers også en del absurde fejl, og så mindes jeg at han havde en dårlig balance. Synes tit han væltede rundt...

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af CphAab » 20. feb 2018, 17:22

Prøv at sælge blåbjerg for 10mill til Spanien og se om
Nogen er enig i de er lige gode ;)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 20. feb 2018, 17:27

Michael Jacobsen lavede den store fejl at han tænkte at vejen til landsholdet var lettere fra VB, hvor han ikke var god nok. Han var en bedre midterforsvarer for os og dimensioner bedre end Blåbjerg. Det bør der ikke være nogen tvivl om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar