Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af frederikshavneren » 20. feb 2018, 14:37

Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af birk » 20. feb 2018, 15:03

Bliver ikke sådan, når Børsting er den første mand på holdkortet. Håbløst med ham på holdet.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Gamling » 20. feb 2018, 15:08

Der skal minimum være 6 “barnefødte” AaB’ere i start 11’eren
Gamling
"Ib Simonsen forever"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af jonas386 » 20. feb 2018, 15:09

frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Helt enig i den opstilling. Måske der skal byttes om på Flores og Rolim, men det er i småtingsafdelingen. Jeg synes faktisk, at den opstilling både indeholder ganske meget fodbold, men også fin fysik og defensive evner. Det viser dog også, synes jeg, at det er så lidt det her hold mangler for at rykke sig et niveau eller to.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Martino » 20. feb 2018, 15:15

frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Jeg tror jeg ville give MC chancen i stedet for Lesniak, som ikke er startet for godt ud i det nye år. Stod det til mig startede Lyngø også i stedet for KP. Ellers ser det fornuftigt ud.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2018, 15:45

Vi er simpelthen nødt til at komme blæsende fra start og presse de unge fcn spillere.
Jeg forventer at vi som minimum får 1 point. Men i guder hvor vil det være ødelæggende for både selvtilliden og muligheden for top 6 hvis vi igen laver personlige fejl.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af troelsh » 20. feb 2018, 16:34

Martino skrev:
frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Jeg tror jeg ville give MC chancen i stedet for Lesniak, som ikke er startet for godt ud i det nye år. Stod det til mig startede Lyngø også i stedet for KP. Ellers ser det fornuftigt ud.
Enig med hensyn til mc, han har godt nok ikke den største stjerne herinde, men han fylder mere defensivt og er stærkere i duellerne end Lesniak, at han ikke ser det fremadrettet spil så godt gør ikke noget sålænge Kusk, Rolim, Flores og Pohl starter samtidig.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af raekkeettre » 20. feb 2018, 16:36

troelsh skrev:
Martino skrev:
frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Jeg tror jeg ville give MC chancen i stedet for Lesniak, som ikke er startet for godt ud i det nye år. Stod det til mig startede Lyngø også i stedet for KP. Ellers ser det fornuftigt ud.
Enig med hensyn til mc, han har godt nok ikke den største stjerne herinde, men han fylder mere defensivt og er stærkere i duellerne end Lesniak, at han ikke ser det fremadrettet spil så godt gør ikke noget sålænge Kusk, Rolim, Flores og Pohl starter samtidig.
Faktisk enig! Tror MC vil passe bedre hvis vi spiller med den omvendte 3 kant på midten...Det kunne blive rigtig spændende!!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Maglau » 20. feb 2018, 16:47

frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Min opstilling

Rinne
Patrick-Okore-Kp-Ahlmann
Kusk-Wurtz-Flores-Rolim
Børsting
Pohl

Jeg ser ikke FCN så fyssiske at vi behøver at have to 6´ere, men i stedet Flores som var god til at fordele spillet fra en lidt mere tilbagetrukken position, både de lange afleveringer men også de korte i små områder. Især synes jeg hans vendinger for at blive retvendt når han får bolden i opspillet er fremragende. Noget som især Wurtz er meget lidt god til, han vender som en færge.
Børstings energi skal vi have med - så han må byttes ud med Lesniak.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Maglau » 20. feb 2018, 16:51

Maglau skrev:
frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Min opstilling

Rinne
Patrick-Okore-Kp-Ahlmann
Kusk-Wurtz-Flores-Rolim
Børsting
Pohl

Jeg ser ikke FCN så fyssiske at vi behøver at have to 6´ere, men i stedet Flores som var god til at fordele spillet fra en lidt mere tilbagetrukken position, både de lange afleveringer men også de korte i små områder. Især synes jeg hans vendinger for at blive retvendt når han får bolden i opspillet er fremragende. Noget som især Wurtz er meget lidt god til, han vender som en færge.
Børstings energi skal vi have med - så han må byttes ud med Lesniak.
Og så er Patrick i mine øjne meget bedre end Pallesen. De fleste herinde snakker om at Patrick er dårlig offensivt - men Pallesen er ikke bedre, han får det bare til at se sådan fordi han buser frem, uden resultat.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 20. feb 2018, 16:58

troelsh skrev:
Martino skrev:
frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Jeg tror jeg ville give MC chancen i stedet for Lesniak, som ikke er startet for godt ud i det nye år. Stod det til mig startede Lyngø også i stedet for KP. Ellers ser det fornuftigt ud.
Enig med hensyn til mc, han har godt nok ikke den største stjerne herinde, men han fylder mere defensivt og er stærkere i duellerne end Lesniak, at han ikke ser det fremadrettet spil så godt gør ikke noget sålænge Kusk, Rolim, Flores og Pohl starter samtidig.
Helt enig. MC vil jeg også klart foretrække. Ellers en god opstilling.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Gamen » 20. feb 2018, 17:05

Fordelen ved Lesniak er at han er væsentligt hurtigere i sin boldomgang, dvs. højere boldtempo. Det var totalt fraværende, da vi havde dødssejler-midtbanen med MC og Würtz. Vi så dem trods alt i et to-cifret antal kampe nærmest ikke levere andet end baglæns og sidelæns pasninger. De er begge decideret ringe til at holde højt tempo i boldomgangen uden at smide den væk.
Og så skal man heller ikke glemme at Lesniak kommer til afslutninger i ny og næ. MC havde over sine mange kampe sidste sæson nærmest ikke én eneste afslutning - mener at det var 3-4 stykker. Det er et område hvor vi halter gevaldigt efter de andre hold, og hvor Lesniak trods alt har bidraget med lidt.

Slutteligt, så har vi ikke råd til at bænke flere dyrt indkøbte profiler for de spillere der er vurderet for ringe til at udfylde en rolle i 1. omgang. Så kan Gaarde ligeså godt bestille ferie til sommer, for så er han næppe sportschef længere.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Martino » 20. feb 2018, 17:38

Gamen skrev:Fordelen ved Lesniak er at han er væsentligt hurtigere i sin boldomgang, dvs. højere boldtempo. Det var totalt fraværende, da vi havde dødssejler-midtbanen med MC og Würtz. Vi så dem trods alt i et to-cifret antal kampe nærmest ikke levere andet end baglæns og sidelæns pasninger. De er begge decideret ringe til at holde højt tempo i boldomgangen uden at smide den væk.
Og så skal man heller ikke glemme at Lesniak kommer til afslutninger i ny og næ. MC havde over sine mange kampe sidste sæson nærmest ikke én eneste afslutning - mener at det var 3-4 stykker. Det er et område hvor vi halter gevaldigt efter de andre hold, og hvor Lesniak trods alt har bidraget med lidt.

Slutteligt, så har vi ikke råd til at bænke flere dyrt indkøbte profiler for de spillere der er vurderet for ringe til at udfylde en rolle i 1. omgang. Så kan Gaarde ligeså godt bestille ferie til sommer, for så er han næppe sportschef længere.
Jeg synes du gør MC meget dårligere end han er. Kunne det tænkes han også var ramt på selvtilliden og at hele holdet spillede som en pose nødder? Som U-19 spiller var han bedst som 8er og han besidder faktisk en god teknik/fine vendinger. I gårsdagens reservekamp(ved godt det er reservekampe, men FCM kom med et fint hold) var han mere offensiv end feks Risgård og Kakeeto.

Jeg kan rigtig godt lide Lesniak, men jeg synes han måske lige ville have godt af en bænkning. Flores ned ved siden af Wurtz er jeg også med på, specielt hvis det betyder Thellufsen eller Abou Ali starter længere fremme, så Børsting holdes på bænken(hvor han skal sidde, medmindre han skal spille back).
Jeg savner Winsnes

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2018, 18:40

troelsh skrev:
Martino skrev:
frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Jeg tror jeg ville give MC chancen i stedet for Lesniak, som ikke er startet for godt ud i det nye år. Stod det til mig startede Lyngø også i stedet for KP. Ellers ser det fornuftigt ud.
Enig med hensyn til mc, han har godt nok ikke den største stjerne herinde, men han fylder mere defensivt og er stærkere i duellerne end Lesniak, at han ikke ser det fremadrettet spil så godt gør ikke noget sålænge Kusk, Rolim, Flores og Pohl starter samtidig.
Men det er da en falliterklæring, hvis unge lokale spillere, der ikke er slået til - som MC - og all round spillere på aftægt - som PK - begynder at slå dyrt indkøbte spillere ud af startopstillingen uden i øvrigt at vise mere end det, der var årsagen til, at der er indkøbt spillere for 20-25 millioner kr. gennem det seneste års tid. Så begynder det jo at sejle fuldstændigt.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af CphAab » 20. feb 2018, 18:54

børsting starter inde så længe wieghorst er træner, forstår ikke hvorfor man sætter en opstilling uden ham
det er ren fantasi.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af troelsh » 20. feb 2018, 18:55

Hovedet skrev:
troelsh skrev:
Martino skrev:
frederikshavneren skrev:Forårets første sejr skal hentes på søndag.

Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Rolim
Flores
Pohl
Jeg tror jeg ville give MC chancen i stedet for Lesniak, som ikke er startet for godt ud i det nye år. Stod det til mig startede Lyngø også i stedet for KP. Ellers ser det fornuftigt ud.
Enig med hensyn til mc, han har godt nok ikke den største stjerne herinde, men han fylder mere defensivt og er stærkere i duellerne end Lesniak, at han ikke ser det fremadrettet spil så godt gør ikke noget sålænge Kusk, Rolim, Flores og Pohl starter samtidig.
Men det er da en falliterklæring, hvis unge lokale spillere, der ikke er slået til - som MC - og all round spillere på aftægt - som PK - begynder at slå dyrt indkøbte spillere ud af startopstillingen uden i øvrigt at vise mere end det, der var årsagen til, at der er indkøbt spillere for 20-25 millioner kr. gennem det seneste års tid. Så begynder det jo at sejle fuldstændigt.
Tjae vi skal vel bruge de spillere der kan løfte opgaven bedst uanset hvad der så er købt ind for.

Med hensyn til falliterklæringen, har vi vel efterhånden hentet en perlerække af spillere der ikke har kunne slå vores “egne” spillere af holdet, så der er bestemt plads til forbedring på scoutingdelen hvilket Gaarde eftersigende også er opmærksom på.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 20. feb 2018, 19:13

3 point og videre.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Gamen » 20. feb 2018, 19:37

Martino skrev: Jeg synes du gør MC meget dårligere end han er. Kunne det tænkes han også var ramt på selvtilliden og at hele holdet spillede som en pose nødder? Som U-19 spiller var han bedst som 8er og han besidder faktisk en god teknik/fine vendinger. I gårsdagens reservekamp(ved godt det er reservekampe, men FCM kom med et fint hold) var han mere offensiv end feks Risgård og Kakeeto.

Jeg kan rigtig godt lide Lesniak, men jeg synes han måske lige ville have godt af en bænkning. Flores ned ved siden af Wurtz er jeg også med på, specielt hvis det betyder Thellufsen eller Abou Ali starter længere fremme, så Børsting holdes på bænken(hvor han skal sidde, medmindre han skal spille back).
Det er da bedøvende ligemeget. Trænerstaben har set ham an en halv-sæson med masser af spilletid, og vurderet at de måtte have en erstatning ind fordi han ikke var god nok. Det er tilstrækkeligt for mig. Vi må snart til at holde op med at tale talenter op til noget de ikke er før de beviser det. Og er det ikke netop det der kendetegner store talenter, at de formår at vise stærke ting selvom holdet spiller dårligt. Det afholdt da ikke Joakim Mæhle fra at gøre en fremragende figur.

Han er (og det er AaB-syndromet igen) ufatteligt langsom i tanke og handling. Vi har ikke skabt en central midtbanespiller med drive og kreative evner siden Michael Silberbauer. I stedet for har vi skabt den ene boldflytter efter den anden, der bare flytter bolden kønsløst rundt - det er præcis det der var så vanvittigt enerverende sidste sæson, og det var han eksponent for - massivt boldovertag på fuldstændigt ufarlige steder på banen.
Vi skal have nogle andre typer derind, men det har hjulpet en del at vi har fået en som Lesniak der kan flytte bolden lidt hurtigere end f.eks. Würtz og MC - det giver i det mindste typer som Kusk nogle muligheder, i stedet for at modstanderne er på plads når han får bolden.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Martino » 20. feb 2018, 19:48

Gamen skrev:
Martino skrev: Jeg synes du gør MC meget dårligere end han er. Kunne det tænkes han også var ramt på selvtilliden og at hele holdet spillede som en pose nødder? Som U-19 spiller var han bedst som 8er og han besidder faktisk en god teknik/fine vendinger. I gårsdagens reservekamp(ved godt det er reservekampe, men FCM kom med et fint hold) var han mere offensiv end feks Risgård og Kakeeto.

Jeg kan rigtig godt lide Lesniak, men jeg synes han måske lige ville have godt af en bænkning. Flores ned ved siden af Wurtz er jeg også med på, specielt hvis det betyder Thellufsen eller Abou Ali starter længere fremme, så Børsting holdes på bænken(hvor han skal sidde, medmindre han skal spille back).
Det er da bedøvende ligemeget. Trænerstaben har set ham an en halv-sæson med masser af spilletid, og vurderet at de måtte have en erstatning ind fordi han ikke var god nok. Det er tilstrækkeligt for mig. Vi må snart til at holde op med at tale talenter op til noget de ikke er før de beviser det. Og er det ikke netop det der kendetegner store talenter, at de formår at vise stærke ting selvom holdet spiller dårligt. Det afholdt da ikke Joakim Mæhle fra at gøre en fremragende figur.

Han er (og det er AaB-syndromet igen) ufatteligt langsom i tanke og handling. Vi har ikke skabt en central midtbanespiller med drive og kreative evner siden Michael Silberbauer. I stedet for har vi skabt den ene boldflytter efter den anden, der bare flytter bolden kønsløst rundt - det er præcis det der var så vanvittigt enerverende sidste sæson, og det var han eksponent for - massivt boldovertag på fuldstændigt ufarlige steder på banen.
Vi skal have nogle andre typer derind, men det har hjulpet en del at vi har fået en som Lesniak der kan flytte bolden lidt hurtigere end f.eks. Würtz og MC - det giver i det mindste typer som Kusk nogle muligheder.
Jeg synes slet ikke at han er så langsom i tanke og handling - det synes jeg heller ikke Lesniak er(og dem som begynder at kalde ham fejlkøb, forstår jeg slet ikke). Jeg synes dog at rotation kan være sundt nok, specielt når de niveaumæssigt lige pt er meget lige.
Det er alt andet lige lettere at spille central midt med kanter som Kusk og Rolim end med Børsting og Abildgaard som ikke tager mange rigtige fremadrettede løb.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FIDEL » 22. feb 2018, 12:08

Martino skrev:
Gamen skrev:
Martino skrev: Jeg synes du gør MC meget dårligere end han er. Kunne det tænkes han også var ramt på selvtilliden og at hele holdet spillede som en pose nødder? Som U-19 spiller var han bedst som 8er og han besidder faktisk en god teknik/fine vendinger. I gårsdagens reservekamp(ved godt det er reservekampe, men FCM kom med et fint hold) var han mere offensiv end feks Risgård og Kakeeto.

Jeg kan rigtig godt lide Lesniak, men jeg synes han måske lige ville have godt af en bænkning. Flores ned ved siden af Wurtz er jeg også med på, specielt hvis det betyder Thellufsen eller Abou Ali starter længere fremme, så Børsting holdes på bænken(hvor han skal sidde, medmindre han skal spille back).
Det er da bedøvende ligemeget. Trænerstaben har set ham an en halv-sæson med masser af spilletid, og vurderet at de måtte have en erstatning ind fordi han ikke var god nok. Det er tilstrækkeligt for mig. Vi må snart til at holde op med at tale talenter op til noget de ikke er før de beviser det. Og er det ikke netop det der kendetegner store talenter, at de formår at vise stærke ting selvom holdet spiller dårligt. Det afholdt da ikke Joakim Mæhle fra at gøre en fremragende figur.

Han er (og det er AaB-syndromet igen) ufatteligt langsom i tanke og handling. Vi har ikke skabt en central midtbanespiller med drive og kreative evner siden Michael Silberbauer. I stedet for har vi skabt den ene boldflytter efter den anden, der bare flytter bolden kønsløst rundt - det er præcis det der var så vanvittigt enerverende sidste sæson, og det var han eksponent for - massivt boldovertag på fuldstændigt ufarlige steder på banen.
Vi skal have nogle andre typer derind, men det har hjulpet en del at vi har fået en som Lesniak der kan flytte bolden lidt hurtigere end f.eks. Würtz og MC - det giver i det mindste typer som Kusk nogle muligheder.
Jeg synes slet ikke at han er så langsom i tanke og handling - det synes jeg heller ikke Lesniak er(og dem som begynder at kalde ham fejlkøb, forstår jeg slet ikke). Jeg synes dog at rotation kan være sundt nok, specielt når de niveaumæssigt lige pt er meget lige.
Det er alt andet lige lettere at spille central midt med kanter som Kusk og Rolim end med Børsting og Abildgaard som ikke tager mange rigtige fremadrettede løb.
Nej Lesniak er ikke et decideret fejlkøb, men det undrer alligevel, at AaB valgte at hente en ung spiller, som er udpræget 6´er, hvor vi har flere spillere til denne plads, som potentielt kan tage over for Würtz. Hvis Lesniak skulle have sin berettigelse i truppen, så skulle han have bedre offensive facetter i sit spil bl.a. bedre færdigheder i at afslutte. Han er ganske forfærdelig til at afslutte. Jeg har lige siddet og set stort set samtlige klip af AaBs kampe siden Lesniak kom, og det er helt vildt så mange dårlige afslutninger han har haft, og det er vel at mærke på ganske store chancer.
Til gengæld lagde jeg ret åbenlyst mærke til at Risgård er involveret i utroligt meget offensivt når vi virker farligst. Vi mangler ganske enkelt hans løb og kreativitet fremad banen. Jeg synes helt sikkert Risgård skal starte imod FCN på bekostning af Lesniak, men det tør MW nok ikke! Hvis Risgård er med fra start er det nok som den forreste mand på den centrale midt.
Og mon MW starter med Safranko på toppen? Jeg tror det ikke.

Besvar