Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Søgaard » 19. mar 2018, 11:03

raekkeettre skrev:
Pastorius skrev:...jeg har også svært ved at forstå at vi skal spille med de mange offensive spiller og MC samtidig. Vi skifter altså en mand (Lesniak) der løber over 12 km pr. kamp, med én (MC) der løber 7,5 km. De kilometer manglede vi igår.
Wow - Løb MC kun 7,5km???? Hvor ser du det henne?
Tror han ser på superliga.dk - men det er et gns. pr. kamp, den kigger ikke på spilletid i kampene......

https://aabsport.dk/statistikcenter/
Sammenligner du her, får du 11,9 km. for Magnus C. mod 12,7 km. for Lesniak, pr. 90 min.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af troelsh » 19. mar 2018, 11:05

Søgaard skrev:
raekkeettre skrev:
Pastorius skrev:...jeg har også svært ved at forstå at vi skal spille med de mange offensive spiller og MC samtidig. Vi skifter altså en mand (Lesniak) der løber over 12 km pr. kamp, med én (MC) der løber 7,5 km. De kilometer manglede vi igår.
Wow - Løb MC kun 7,5km???? Hvor ser du det henne?
Tror han ser på superliga.dk - men det er et gns. pr. kamp, den kigger ikke på spilletid i kampene......

https://aabsport.dk/statistikcenter/
Sammenligner du her, får du 11,9 km. for Magnus C. mod 12,7 km. for Lesniak, pr. 90 min.
Det giver mere mening, for 7,5 km i en hel kamp for en centralmidtbane det kan ikke passe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Pastorius » 19. mar 2018, 11:06

Pastorius skrev:
raekkeettre skrev:
Pastorius skrev:...jeg har også svært ved at forstå at vi skal spille med de mange offensive spiller og MC samtidig. Vi skifter altså en mand (Lesniak) der løber over 12 km pr. kamp, med én (MC) der løber 7,5 km. De kilometer manglede vi igår.
Wow - Løb MC kun 7,5km???? Hvor ser du det henne?
Det er gennemsnit pr kamp fra Superliga.dk. Jeg ved ikke hvordan det bliver skævvredet af at han fx har været udvist (men der gav hans meter jo heller ikke meget til holdet). Jeg ved ikke hvordan det så ud specifikt i går - det kan jeg ikke finde.
Ok, han har løbet 12 km igår, så det er ikke helt skidt alligevel.

Generlet mener jeg vi mangler løbede meter, når fx Børsting ikke er med. Det var ret tydeligt at der bliver lavet alt for få dybdeløb, når vi først er kommet frem og har boldbesiddelse på modstanderens banehalvdel. Specielt Flores (som eller er rigtig god til at se løbene) var helt prisgivet, når de resterende offensive spillere bare stod stille. Desuden virkede det også tydeligt at PK, havde fået besked på at holde sig tilbage.

Vores spil er helt afhængigt af at der kommer en vekselvirkning fra kanter til midte, og fra defensivt til offensivt. Ikke at vi nødvendigvis skal spille emd 8-9 spillere fremme, men der skal være nogen der kommer i løbene, og nogle der sørger for at kompensere for at holde balancen. Lige nu ser det alt for stift ud. Nogle har tydeligt fået lov til at være defensive og andre har fået besked på at blive tilbage. Det dur ikke, hvis det er de samme, der gør det ene eller andet hele tiden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Sanchez94 » 19. mar 2018, 11:35

hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Pastorius » 19. mar 2018, 11:38

Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Jeg synes da det lyder helt fint med lidt selvjustits. Så må AaB jo afgøre om de mener det kan bruges til noget.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Sanchez94 » 19. mar 2018, 11:50

Pastorius skrev:
Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Jeg synes da det lyder helt fint med lidt selvjustits. Så må AaB jo afgøre om de mener det kan bruges til noget.
Men det er jo ikke selvjustits at sende det til AaB? Det er jo netop det komplet modsatte..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Dalbjerg » 19. mar 2018, 11:53

Pastorius skrev:
Mr. Larsen skrev:
Alexis skrev:Hvorfor er det de bliver ved med at snakke om dobbelt gult til Wurtz? Det kan man IKKE. Dommeren må ikke give 2 gule kort til samme spiller på samme tid. Han skal have en advarsel først, og hvis han derefter gør noget, kan han få et mere. Han kan i teorien lave 10 frispark i træk til gult, men hvis dommeren giver fx fordel hver gang og ikke giver ham kortet, vil det stadig ikke give rødt.
Det siger jo lidt om niveauet i kommentator boksen, eller mangel på samme pinligt når den ene indtil for ik så længe siden levede af at spille professionelt fodbold :P
Der er jo ikke en eneste på deres hold - heller ikke i studiet - der kender reglerne (Ved godt poulsen har dommerkort).
Meeeen det er så faktisk ikke helt korrekt.. Man kan sagtens komme i en situation, hvor dommeren ved spilstop viser den samme spiller det gule kort to gange lige efter hinanden og derefter et rødt:

Hvis spilleren laver noget, som skal koste gult, men spillet fortsætter, ja så kan dommeren mundtlig råbe til ham "du er advaret", eller lignende.. Hvis spilleren så når at lave endnu en ting som skal koste gult, inden spillet bliver stoppet, ja så vil spilleren få vist det gule kort to gange, og derefter rødt.

Når det så er sagt, ja så er det svært for dommeren at nå at gøre det her, fordi formoder at kommentatoren mener at han skal have gult for at tage bolden med hænderne, og derefter et gult mere for at samle bolden op, for at forhindre hurtig igangsættelse.. Ooooog der er det trods alt lidt svært for dommeren, at nå at fortælle ham mellem de to sekvenser, at "han er advaret".

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Maglau » 19. mar 2018, 11:56

Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Det kan da aldrig være hje1980 der ødelægger fankulturen ved at gøre opmærksom på nogle idioter der ødelægger det for alle andre.
Det kan alt andet lige kun være opbyggende for den såkaldte fankultur hvis man kan får smidt de tåber væk, så der kan komme nogle ansvarlige mennesker til
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Sanchez94 » 19. mar 2018, 12:43

Maglau skrev:
Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Det kan da aldrig være hje1980 der ødelægger fankulturen ved at gøre opmærksom på nogle idioter der ødelægger det for alle andre.
Det kan alt andet lige kun være opbyggende for den såkaldte fankultur hvis man kan får smidt de tåber væk, så der kan komme nogle ansvarlige mennesker til
Så har vi et meget forskelligt syn på en fankultur! De personer som i går, var med til at anvende pyroteknik er de nogle af de største katalysatorer for hele stemningen i Aalborg. og fra min position i går, var der ingen som kom tilskade, de mennesker som håndterer pyroteknikken plejer at have OK styr på hvad de laver.
Der kan være enkelte tåber, som kaster med det, men der kender jeg tribunen godt nok til at det skal personen nok få af vide at man aldrig gør igen.
Så jo jeg synes "hje1980" er med til at ødelægge en fankultur, når han lavet sådan et stunt.

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 12:56

Maglau skrev: Det kan da aldrig være hje1980 der ødelægger fankulturen ved at gøre opmærksom på nogle idioter der ødelægger det for alle andre.
Det kan alt andet lige kun være opbyggende for den såkaldte fankultur hvis man kan får smidt de tåber væk, så der kan komme nogle ansvarlige mennesker til
Man stikker ikke sine egne medfans. Hvis der er nogen der træder over stregen, så bliver der taget hånd om det. Jeg håber der røg aske i hje1980's stadionplatte.

Der er ikke nogen der ødelægger noget som helst for alle andre - uden de aktive fans var scenen i Aalborg død. For mange der nyder, uden at yde.
Svensk fodbold buldrer frem i disse år, og en af grundene til at folk elsker at komme til kampene er den hyppige brug af pyroteknik, og det visuelle udtryk. Klubberne bruger det sågar aktivt i deres markedsføring. Det er stor del af indramningen omkring kampene, som efterhånden er grunden til at flere profilerede spillere end tidligere vælger Allsvenskan til fremfor Superligaen.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Klaus » 19. mar 2018, 12:58

Jeg tænker, at man skal passe på med at anmelde medfans til AaB. Det gælder naturligvis ikke i tilfælde af vold og hærværk. Hvad angår blus og røg, synes jeg man plejer at have styr på det. men det er klart, at sagen stiller sig anderledes, hvis der blev kastet noget og nogen fik ødelagt deres tøj. Men helt generelt finder jeg altså ikke at brugen af blus er nogen stor forbrydelse.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Buzz Killington » 19. mar 2018, 12:59

Sanchez94 skrev:
Maglau skrev:
Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Det kan da aldrig være hje1980 der ødelægger fankulturen ved at gøre opmærksom på nogle idioter der ødelægger det for alle andre.
Det kan alt andet lige kun være opbyggende for den såkaldte fankultur hvis man kan får smidt de tåber væk, så der kan komme nogle ansvarlige mennesker til
Så har vi et meget forskelligt syn på en fankultur! De personer som i går, var med til at anvende pyroteknik er de nogle af de største katalysatorer for hele stemningen i Aalborg. og fra min position i går, var der ingen som kom tilskade, de mennesker som håndterer pyroteknikken plejer at have OK styr på hvad de laver.
Der kan være enkelte tåber, som kaster med det, men der kender jeg tribunen godt nok til at det skal personen nok få af vide at man aldrig gør igen.
Så jo jeg synes "hje1980" er med til at ødelægge en fankultur, når han lavet sådan et stunt.
Men nu skriver brugeren netop at der skete skade pga. pyro. Så er det jo ikke så relevant længere hvad du kunne se. En af grundende til det er no-go, er netop at man ikke kan garantere for håndteringen af det, hvilket netop er blevet påvist. Alternativt kan du mener hje1980 lyver eller har misforstået situationen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af hje1980 » 19. mar 2018, 13:00

Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Er det kultur at gemme sig bag masker og skader andre folks tøj?

Jeg ødelægger ikke noget. Jeg opretholder det du selv mener jeg skal gøre. Selvjustits... jeg sender det til AaB da det er dem der er ansvars holder for deres egne fans. Om de vil gå videre med det må være op til dem.
Hvis du kender dem der brugte det pyro. Så kan du jo lige forklare dem at det eneste de fik ud af det var ødelagt tøj hos nogle andre fans.

Vil gerne medgive at pyroteknik er flot og giver god stemning. Uden KONTROLLEREDE FORHOLD... det er ikke kontrolleret når det foregår bag maskeret ansigt og skader andre.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af hje1980 » 19. mar 2018, 13:04

Gamen skrev:
Maglau skrev: Det kan da aldrig være hje1980 der ødelægger fankulturen ved at gøre opmærksom på nogle idioter der ødelægger det for alle andre.
Det kan alt andet lige kun være opbyggende for den såkaldte fankultur hvis man kan får smidt de tåber væk, så der kan komme nogle ansvarlige mennesker til
Man stikker ikke sine egne medfans. Hvis der er nogen der træder over stregen, så bliver der taget hånd om det. Jeg håber der røg aske i hje1980's stadionplatte.

Der er ikke nogen der ødelægger noget som helst for alle andre - uden de aktive fans var scenen i Aalborg død. For mange der nyder, uden at yde.
Svensk fodbold buldrer frem i disse år, og en af grundene til at folk elsker at komme til kampene er den hyppige brug af pyroteknik, og det visuelle udtryk. Klubberne bruger det sågar aktivt i deres markedsføring. Det er stor del af indramningen omkring kampene, som efterhånden er grunden til at flere profilerede spillere end tidligere vælger Allsvenskan til fremfor Superligaen.
Er det ikke noget med at Pyro i Sverige er lovligt, HVIS det bruges under kontrollerede forhold? correct me if I'm wrong???

Men med ukontrolleret brug så er det hvert fald ikke en skridt i den rigtige retning. For ja. Vil ønske det var lovligt herhjemme under de rigtigt forhold, således det IKKE skaber farlige situationer som igår, hvor folk må flytte væk fra midten af afsnittet da gløderne fløj om ørerne.

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 13:09

hje1980 skrev: Er det kultur at gemme sig bag masker og skader andre folks tøj?

Jeg ødelægger ikke noget. Jeg opretholder det du selv mener jeg skal gøre. Selvjustits... jeg sender det til AaB da det er dem der er ansvars holder for deres egne fans. Om de vil gå videre med det må være op til dem.
Hvis du kender dem der brugte det pyro. Så kan du jo lige forklare dem at det eneste de fik ud af det var ødelagt tøj hos nogle andre fans.

Vil gerne medgive at pyroteknik er flot og giver god stemning. Uden KONTROLLEREDE FORHOLD... det er ikke kontrolleret når det foregår bag maskeret ansigt og skader andre.
Nu er der jo altså et hav af steder man kan sidde, hvis man ikke vil risikere noget som helst. Mig bekendt var der masser af ledige pladser andre steder på afsnittet.
De folk der håndterer det har gjort det mange gange før.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Pastorius » 19. mar 2018, 13:10

Gamen skrev:
Maglau skrev: Det kan da aldrig være hje1980 der ødelægger fankulturen ved at gøre opmærksom på nogle idioter der ødelægger det for alle andre.
Det kan alt andet lige kun være opbyggende for den såkaldte fankultur hvis man kan får smidt de tåber væk, så der kan komme nogle ansvarlige mennesker til
Man stikker ikke sine egne medfans. Hvis der er nogen der træder over stregen, så bliver der taget hånd om det. Jeg håber der røg aske i hje1980's stadionplatte.

Der er ikke nogen der ødelægger noget som helst for alle andre - uden de aktive fans var scenen i Aalborg død. For mange der nyder, uden at yde.
Svensk fodbold buldrer frem i disse år, og en af grundene til at folk elsker at komme til kampene er den hyppige brug af pyroteknik, og det visuelle udtryk. Klubberne bruger det sågar aktivt i deres markedsføring. Det er stor del af indramningen omkring kampene, som efterhånden er grunden til at flere profilerede spillere end tidligere vælger Allsvenskan til fremfor Superligaen.
Det der rocker-moralkodeks med at man ikke stikker er noget pladder. Hvis folk/børn for et blus i nakken, så fungerer selvjustits blandt stemningsskaberne ikke, og så må de resterende AaB-fans så bruge de metoder de mener kan hjælpe. Jeg kan godt forstå hvis man som enkeltperson ikke mener det er fornuftigt at tage diskussionen på tribunen, mens stemningen er ophedet - det ville jeg heller ikke gøre.

Hvis stemningen er afhængig af at folk kan opføre sig åndsvagt, så må den dø. Jeg har stor respekt for TIFO-arbejdet (som jeg støtter), og en masse af det andet der gøres, men kan det ikke ske under fornuftige rammer, så er jeg ikke overvældende principfast omkring at det absolut hører til en god stadionoplevelse - og jeg tror egentlig flertallet af almindelige mennesker som ikke er aktivt involveret i fan-arbejdet, har det på samme måde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Pastorius » 19. mar 2018, 13:11

Gamen skrev:
hje1980 skrev: Er det kultur at gemme sig bag masker og skader andre folks tøj?

Jeg ødelægger ikke noget. Jeg opretholder det du selv mener jeg skal gøre. Selvjustits... jeg sender det til AaB da det er dem der er ansvars holder for deres egne fans. Om de vil gå videre med det må være op til dem.
Hvis du kender dem der brugte det pyro. Så kan du jo lige forklare dem at det eneste de fik ud af det var ødelagt tøj hos nogle andre fans.

Vil gerne medgive at pyroteknik er flot og giver god stemning. Uden KONTROLLEREDE FORHOLD... det er ikke kontrolleret når det foregår bag maskeret ansigt og skader andre.
Nu er der jo altså et hav af steder man kan sidde, hvis man ikke vil risikere noget som helst. Mig bekendt var der masser af ledige pladser andre steder på afsnittet.
De folk der håndterer det har gjort det mange gange før.
Så hvis man skal se AaB på udebane, så skal man have styr over hvor man risikerer at få noget i nakken, og hvor det er nogenlunde sikkert at sidde?
Come on. Det er håbløst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 13:12

hje1980 skrev: Er det ikke noget med at Pyro i Sverige er lovligt, HVIS det bruges under kontrollerede forhold? correct me if I'm wrong???

Men med ukontrolleret brug så er det hvert fald ikke en skridt i den rigtige retning. For ja. Vil ønske det var lovligt herhjemme under de rigtigt forhold, således det IKKE skaber farlige situationer som igår, hvor folk må flytte væk fra midten af afsnittet da gløderne fløj om ørerne.
I Norge, jo.

Jeg så ikke nogen farlige situationer i går, men der er vel 1300 pladser på udebaneafsnittet i Aarhus. Du kunne måske have fundet dig en plads, hvor du vidste at risikoen for f.eks. at blive ramt af øl ved en scoring, eller aske fra et blus, var væsentlig mindre.

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 13:16

Pastorius skrev: Så hvis man skal se AaB på udebane, så skal man have styr over hvor man risikerer at få noget i nakken, og hvor det er nogenlunde sikkert at sidde?
Come on. Det er håbløst.
Hvis jeg tager på ferie i New York, så render jeg heller ikke rundt i Harlem kl. lort om natten. Common sense.
Det er tilladt at tænke sig lidt om. Om man ser fodbold i Danmark, Sverige, Tyskland eller et helt 4. sted. Man ved da, når man sidder under et pakket afsnit, at der kan falde noget ned, eller blive kastet øl ved scoringer. Det er da logik for burhøns.
Hvis man skal på kærestetur med fruen, så stiller man sig heller ikke i orkanens øje.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Buzz Killington » 19. mar 2018, 13:20

Gamen skrev:
Pastorius skrev: Så hvis man skal se AaB på udebane, så skal man have styr over hvor man risikerer at få noget i nakken, og hvor det er nogenlunde sikkert at sidde?
Come on. Det er håbløst.
Hvis jeg tager på ferie i New York, så render jeg heller ikke rundt i Harlem kl. lort om natten. Common sense.
Det er tilladt at tænke sig lidt om. Om man ser fodbold i Danmark, Sverige, Tyskland eller et helt 4. sted. Man ved da, når man sidder under et pakket afsnit, at der kan falde noget ned, eller blive kastet øl ved scoringer. Det er da logik for burhøns.
Hvis man skal på kærestetur med fruen, så stiller man sig heller ikke i orkanens øje.
Det er tosset. Hvis du bliver slået ned i Harlem, så er det stadig forbryderen der har handlet ulovligt, og forbryderen der bærer skylden for overfaldet. Overfaldsmanden kan sgu da ikke undskylde sig med at du selv bad om det. Hvad fanden sker der Gamen?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar