Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Funky » 6. apr 2018, 20:27

frederikshavneren skrev:Rolim erstatter Safranko
Og straks ser man, at der er blevet sat lidt kvalitet ind på banen. Jeg er også fortsat Kakeeto-fan. Kan helt ærligt ikke forstå, han ikke får lidt flere chancer, i stedet for, at Lesniak åbenbart skal udvikles på 1. holdet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af EINHILL » 6. apr 2018, 20:28

Kristian skrev:
CphAab skrev:
Danni skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:Trippelchance til AaB, FCN er svineheldige. minuttet efter står det 3-1. Blåbjerg udstillet. Kors mand.
Flores sover defensivt, og Ahlmann er væk. Blåbjerg venter, og venter, og venter. Som sædvanlig er han alt andet end aggressiv i sit forsvarsspil. Det var så 6 mål indkasseret over 2 kampe. Lige for at stadfæste at vi absolut intet har at gøre i det her mesterskabsslutspil - vi er MILEVIDT fra de her hold.
Jamen så skriv da til DBU og sig, du mener, at hvis AaB bliver nummer 5 i grundspillet i fremtiden, er det bedre at tage nr 7 med i mesterskabspillet og AaB i nedrykningspillet, hvor vi jo så retteligt må høre til eller 1. division eller hvad du mener. Det tror jeg da, de vil lytte på. Det lyder meget logisk, det du siger!

Jeg mener helt seriøst, at det havde været en mere positiv oplevelse for os frem mod næste sæson.. at ende på 7 pladsen og så vinde en masse kampe i taber spillet.
fremfor at få tæsk i 10 kampe i mesterskabs spillet.

Hvordan skal vi have et bedre hold efter sommerferien? de kommer til at gå rundt med mindre selvtillid
end jeg ville have det på den røde løber til en model fest.
AaB har en ambition om top 6 og hvis du har hørt og fulgt med i de reaktioner der har været efter vi indfriede det, ville du vide at top 6 var ultimatum i år.

Hvis AaB endnu engang var endt i nedrykningsspil, havde selvforståelsen fået et stort hak igen. Det havde ikke ændret en pind at få de kampe.
Hvordan tror du, at selvtilliden er næste sæson, når vi møder de 4 hold, som kommer til at slagte os her i slutspillet?

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Pollack2 » 6. apr 2018, 20:29

Gamen skrev:Og nu sidder kommentatorerne og smågriner af Pallesen. No fucking wonder. Endnu en rigtig skidt kamp.
Åh, det bringer minder om nogle af Holgersons sidste kampe. Det var decideret pinligt.

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 20:31

Frygah skrev: Men synes du, ærlig talt, ikke at vores offensiv har været ganske fornuftig idag? Vi har lagt højt pres, vi har skabt store chancer (som bliver misbrugt på det skammeligste, hvilket jeg er helt enig ikke er godt nok!) og forsøgt med 2 angribere. Det eneste man nærmest kunne forlange mere, ud fra de spillere vi har, var Rolim i stedet for Lesniak/Würtz.

Vi har nogle spillere der ikke er gode nok, det er jeg helt med på. Men ud fra kampen idag, isoleret set, så er der da nogle offensive tendenser der kan bygges videre på, synes du ikke? Så kan vi snakke PK, Pallesen, Pohl osv. ned til hudløshed bagefter.
Tjoh. Men FCN lukker altid mål ind på hjemmebane, mener at det er 2 eller 3 kampe hele sæsonen hvor de ikke har lukket mål ind hjemme. De spiller tjubang-fodbold. Der er ikke så meget overraskende i at vi skaber chancer her, det gjorde vi også i den første kamp tidligt på sæsonen. Vores problem er jo primært en anden type fodbold, hvor vi bliver for stationære. De her offensive tendenser har vi set forsvindende få gange, og når der ikke bygges videre på dem, så kan vi jo ikke bruge dem til noget.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af dyhrmaN » 6. apr 2018, 20:31

Funky skrev:
frederikshavneren skrev:Rolim erstatter Safranko
Og straks ser man, at der er blevet sat lidt kvalitet ind på banen. Jeg er også fortsat Kakeeto-fan. Kan helt ærligt ikke forstå, han ikke får lidt flere chancer, i stedet for, at Lesniak åbenbart skal udvikles på 1. holdet.
Fint angrebsspil nu fra både Rolim og Kakeeto.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Forza » 6. apr 2018, 20:31

Funky skrev:
frederikshavneren skrev:Rolim erstatter Safranko
Og straks ser man, at der er blevet sat lidt kvalitet ind på banen. Jeg er også fortsat Kakeeto-fan. Kan helt ærligt ikke forstå, han ikke får lidt flere chancer, i stedet for, at Lesniak åbenbart skal udvikles på 1. holdet.
Helt enig! Kakeeto kan altså noget begge veje på banen. Lesniak er en alibi spiller. Utroligt så meget tillid han får af træneren.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Dalbjerg » 6. apr 2018, 20:32

Kehlet mine damer og herrer... DKs bedste dommer.. Kæft hvor er det skræmmende..

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af doukas » 6. apr 2018, 20:34

Gamen skrev:Og nu sidder kommentatorerne og smågriner af Pallesen. No fucking wonder. Endnu en rigtig skidt kamp.
Hør nu her, Pallesen er en super spiller. En af de bedste højre backs i Danmark. Det har Gaarde selv sagt!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af raekkeettre » 6. apr 2018, 20:34

Den her kamp kunne nemt havde stået 2-2.....

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Funky » 6. apr 2018, 20:34

Dalbjerg skrev:Kehlet mine damer og herrer... DKs bedste dommer.. Kæft hvor er det skræmmende..
Jeg prøver lige at finde noget positivt at sige....
...
...okay, hellere i denne relativt ubetydeligt kamp, frem for i den kommende pokalkamp!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Forza » 6. apr 2018, 20:35

Dalbjerg skrev:Kehlet mine damer og herrer... DKs bedste dommer.. Kæft hvor er det skræmmende..
Det overrasker jo ikke en gang længere. Dommerstandarden herhjemme er decideret håbløs.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af JonasK » 6. apr 2018, 20:36

Hold da op hvor skuffer Gaardes indkøb igen igen, de er simpelthen så elendigt scoutde. Pallesen og Safranko kan jo virkelig ikke spille bold, håbløse taktisk og teknisk.

Derudover er Flores er ufarlig som et vådt stykke pap, Gaarde må krydse fingre for at pengene stadig sidder løst i Kina

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kristian » 6. apr 2018, 20:36

EINHILL skrev:
Kristian skrev:
CphAab skrev:
Danni skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:Trippelchance til AaB, FCN er svineheldige. minuttet efter står det 3-1. Blåbjerg udstillet. Kors mand.
Flores sover defensivt, og Ahlmann er væk. Blåbjerg venter, og venter, og venter. Som sædvanlig er han alt andet end aggressiv i sit forsvarsspil. Det var så 6 mål indkasseret over 2 kampe. Lige for at stadfæste at vi absolut intet har at gøre i det her mesterskabsslutspil - vi er MILEVIDT fra de her hold.
Jamen så skriv da til DBU og sig, du mener, at hvis AaB bliver nummer 5 i grundspillet i fremtiden, er det bedre at tage nr 7 med i mesterskabspillet og AaB i nedrykningspillet, hvor vi jo så retteligt må høre til eller 1. division eller hvad du mener. Det tror jeg da, de vil lytte på. Det lyder meget logisk, det du siger!

Jeg mener helt seriøst, at det havde været en mere positiv oplevelse for os frem mod næste sæson.. at ende på 7 pladsen og så vinde en masse kampe i taber spillet.
fremfor at få tæsk i 10 kampe i mesterskabs spillet.

Hvordan skal vi have et bedre hold efter sommerferien? de kommer til at gå rundt med mindre selvtillid
end jeg ville have det på den røde løber til en model fest.
AaB har en ambition om top 6 og hvis du har hørt og fulgt med i de reaktioner der har været efter vi indfriede det, ville du vide at top 6 var ultimatum i år.

Hvis AaB endnu engang var endt i nedrykningsspil, havde selvforståelsen fået et stort hak igen. Det havde ikke ændret en pind at få de kampe.
Hvordan tror du, at selvtilliden er næste sæson, når vi møder de 4 hold, som kommer til at slagte os her i slutspillet?
Tja, slam.
Der fik jeg så den. Hvad sagde jeg ting.

Kan så spørge om det samme, hvis vi havde leveret et jammerligt nedrykningsspil som sidste år.
Så vil jeg mene selvtilliden ville være den samme.

Vi gik ind til det her slutspil med et håb om at det kunne løfte holdet lidt fremfor at møde Lyngby og Sønderjyske.

Og jeg tror sq på at de her kampe vil løfte truppen bedre end de andre piskampe.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Funky » 6. apr 2018, 20:38

Kristian skrev: Tja, slam.
Der fik jeg så den. Hvad sagde jeg ting.

Kan så spørge om det samme, hvis vi havde leveret et jammerligt nedrykningsspil som sidste år.
Så vil jeg mene selvtilliden ville være den samme.

Vi gik ind til det her slutspil med et håb om at det kunne løfte holdet lidt fremfor at møde Lyngby og Sønderjyske.

Og jeg tror sq på at de her kampe vil løfte truppen bedre end de andre piskampe.
Det virker i alt fald som om Wieghorst er meget mere villig til at afprøve nogle ting her i disse kampe. Og sådan skal det da også være. Jeg er enig, hvis truppen skal måles mod toppen så er den da nødt til at spille mod toppen. Og i dag er det altså lidt en tilfældighed at målscoren er SÅ ensidig, som den er på tavlen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Nitten » 6. apr 2018, 20:39

Funky skrev:
Kristian skrev: Tja, slam.
Der fik jeg så den. Hvad sagde jeg ting.

Kan så spørge om det samme, hvis vi havde leveret et jammerligt nedrykningsspil som sidste år.
Så vil jeg mene selvtilliden ville være den samme.

Vi gik ind til det her slutspil med et håb om at det kunne løfte holdet lidt fremfor at møde Lyngby og Sønderjyske.

Og jeg tror sq på at de her kampe vil løfte truppen bedre end de andre piskampe.
Det virker i alt fald som om Wieghorst er meget mere villig til at afprøve nogle ting her i disse kampe. Og sådan skal det da også være. Jeg er enig, hvis truppen skal måles mod toppen så er den da nødt til at spille mod toppen. Og i dag er det altså lidt en tilfældighed at målscoren er SÅ ensidig, som den er på tavlen.

Han kunne jo prøve med Ali

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Dalbjerg » 6. apr 2018, 20:41

Funky skrev:
Dalbjerg skrev:Kehlet mine damer og herrer... DKs bedste dommer.. Kæft hvor er det skræmmende..
Jeg prøver lige at finde noget positivt at sige....
...
...okay, hellere i denne relativt ubetydeligt kamp, frem for i den kommende pokalkamp!
Enig!!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. apr 2018, 20:44

2,5k til en bronze kandidats hjemmekamp, det er imponerende som tilskuerne valfarter til slutspil kampene

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af dyhrmaN » 6. apr 2018, 20:49

Jeg ved godt, at de taber, men jeg er mere tilfreds end de forrige kampe. Det har ikke været kujonfodbold og spil til nul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Funky » 6. apr 2018, 20:49

frederikshavneren skrev:2,5k til en bronze kandidats hjemmekamp, det er imponerende som tilskuerne valfarter til slutspil kampene
Det er vel rent faktisk et pænt tilskuerantal i FCN-termer?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Dalbjerg » 6. apr 2018, 20:49

Er vi simpelthen ude i, at vi har lavet 10 frispark over to kampe?

Besvar