DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Kokkefar » 11. apr 2018, 20:24

BassogogsVen skrev:Wieghorst siger én rigtig ting i post match interview: Har de det i sig? Viljen til at vinde.

Man har efterhånden sine tvivl. Og selvom det er trænerens job at motivere spillere, så burde ærgerrigheden være der uanset.
Har han ikke tidligere udtalt at han ikke kan forstå at en træner behøver motivere sine spillere? Det ser i hvert fald ikke ud til han gør det.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Forza » 11. apr 2018, 20:26

Kokkefar skrev:
BassogogsVen skrev:Wieghorst siger én rigtig ting i post match interview: Har de det i sig? Viljen til at vinde.

Man har efterhånden sine tvivl. Og selvom det er trænerens job at motivere spillere, så burde ærgerrigheden være der uanset.
Har han ikke tidligere udtalt at han ikke kan forstå at en træner behøver motivere sine spillere? Det ser i hvert fald ikke ud til han gør det.
Det er sgu nok også derfor han aldrig for alvor har skabt resultater som træner.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af swfc » 11. apr 2018, 20:35

Kokkefar skrev:
BassogogsVen skrev:Wieghorst siger én rigtig ting i post match interview: Har de det i sig? Viljen til at vinde.

Man har efterhånden sine tvivl. Og selvom det er trænerens job at motivere spillere, så burde ærgerrigheden være der uanset.
Har han ikke tidligere udtalt at han ikke kan forstå at en træner behøver motivere sine spillere? Det ser i hvert fald ikke ud til han gør det.

Det der er tit noget man siger som træner, når det går af helvede til
AaB i hjertet

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af CphAab » 11. apr 2018, 20:37

swfc skrev:
Kokkefar skrev:
BassogogsVen skrev:Wieghorst siger én rigtig ting i post match interview: Har de det i sig? Viljen til at vinde.

Man har efterhånden sine tvivl. Og selvom det er trænerens job at motivere spillere, så burde ærgerrigheden være der uanset.
Har han ikke tidligere udtalt at han ikke kan forstå at en træner behøver motivere sine spillere? Det ser i hvert fald ikke ud til han gør det.

Det der er tit noget man siger som træner, når det går af helvede til
Zorninger er levende bevis på hvad det kan udrette

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af gravballe » 11. apr 2018, 20:39

Truppen er bedre end det vi længe har set, men vores offensive tilgang til fodbold er helt væk. Selv talenter som så småt var begyndt at blomstre op er ved at visne under mw. Se den måde han konstant tvinger holdet til at spille og se så de spillere vi har, der er ingen rød tråd.

Tilbage i 2014 grinede vi af DBU stilen, nu spiller vi selv på den måde. Skal vi have succes skal vi tilbage til den måde vi spillede på i 2014.

Smid mw væk.. Var mig en gåde man tog ham, man kunne lige så godt have forsat med søndergaard, jeg er sikker på han havde fået mere ud af det end mw gør nu.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Hovedet » 11. apr 2018, 20:41

FIDEL skrev:
Legum Magister skrev:Lynchstemningen breder sig her på Nationen, øh jeg mener debatsiden...

Ville det klæde AaB at anskaffe sig en ny træner? Ja bestemt; men med det forhåndenværende spillermateriale ville det næppe gøre den store forskel.

AaB er pt. i så ringe en forfatning, at vi alle bør falde på knæ og takke Vorherre for, at vi ikke skal spille om overlevelse i Superligaen, for det ville næppe få en lykkelig udgang.

Spillerne kæmpede hårdt for at sikre en plads i Mesterskabsspillet; men siden den plads blev sikret, er det som om spillerne har pådraget sig en kollektiv hjerneblødning. Hvor de var i stand til at præstere en solid defensiv indsats i grundspillets sidste kampe, leverer de nu den ene hovedløse forsvarsindsats efter den anden, og der er tilsyneladende ingen nedre grænse for, hvor dårlig en modstander de kan formå at lade sig ydmyge af.

Så fair nok, hvis Wieghorst må "raus"; men man skal ikke være så blåøjet, at man tror, at det vil rette op på den grundlæggende mangel på kvalitet i truppen. Og hvem skal tage over som træner? Glem alt om Kuhn, han er en glimrende assistent, der kan motivere spillerne; men på det taktiske plan er hans eftermæle fra MFF i den grad afskrækkende. Og Hamrén, der nyder tilværelsen som kommentator på svensk tv, og efter forlydender i Sverige, har afvist mere attraktive klubber end AaB, er næppe en mulighed. Og hvad står man så tilbage med? Riddersholm eller Michelsen??? Ikke umiddelbart trænere jeg tror vil kunne udrette de mirakler AaB trænger til.

Jeg tror vi må indstille os på en længere genopbygningsfase, end nogen umiddelbart havde forestillet sig, og skal nok afstemme forventningerne efter at en sæson uden nedrykning i de næste par år vil være målsætningen.
Det ændrer ikke på, at vores spillere ikke præsterer op til deres niveau. En super god træner får det optimale ud af sin trup.
Endvidere har vores sportsdirektør skabt en trup, der ikke er god nok.
Men er dette holds potentiale virkelig højere end den 5. plads, vi lige kunne slide i land i grundspillet? Det har jeg aldrig ment. Der findes slet og ret ikke et eneste salgsobjekt i den nuværende trup (Flores måske undtaget som følge af nogle præstationer alle andre steder end hos AaB!).

Til gengæld har det så været helt på månen de sidste 3 kampe, hvor vi begynder at tangere niveauet fra sidste forår, som er det laveste nogensinde set i AaBs Superligahistorie. Vi kunne da immervæk etette den mod både Brøndby og Nordsjælland og holdt nullet mod Sønderjyske, AGF, Randers, før sammenbruddet satte ind fra slutspillets start mod Brøndby.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at vi efter seneste mesterskab har indledt en AGF/Brøndby/OB-lignende periode med ørkenvandring i mange år og på ubestemt tid. Jeg kan ikke se, hvorfra noget stort skulle komme længere. Virkeligheden har forlængst indhentet den naive drøm om talentudvikling og naboens drenge, og vores forsøg på at købe os til klasse har været omtrent så ynkeligt som tænkes kan. Kun Brøndby kan være med, når det gælder konkurrencen om at kunne hente middelmådigheder for dyre penge.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af FIDEL » 11. apr 2018, 20:43

Hanga skrev:Nu står Wieghorst og siger at vi må overveje om vi skal tilbage til en 3 back kæde... Manden er jo rådvild.
Det er ikke længe siden at han slog fast at vi skal spille med 4 back kæde og at vi skulle arbejde mod 4-4-2.
Ja det er han jo nærmest pålagt i AaB!
Jeg vil nu også mene vores trup egner sig bedre til 3-4-3.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Dalbjerg » 11. apr 2018, 20:43

Håbede at MW ville virke apatisk i efterinterviewet, således at bestyrelsen var blevet nødt til at reagere..

Det havde en snert af det, men nok ikke nok til at Bestyrelsen trækker i affyringssnoren i denne uge.


Jeg havde tiltro til Gaarde efter dette vindue, og var villig til at give MW hele sæsonen.

Jeg beklager, men det er altså slut. Og ja vi begynder at ligne galehuset i dobbelt-Å, men so be it. Vi kan altså ikke forsvare, at fortsætte med MW, og Gaarde bør ryge også.

Allan Kuhn ligger lige til højrebenet, og så må AaB må æde kamelen, og så hente ham, som de skulle have taget i stedet for Søndergaard..

Sportsdirektør.. Ja, jeg aner det ikke.. Måske Gaardsøe? Han har vel de rette kontakter, og har siddet på den anden side som agent, men ved ikke om han bare kan smide tøjlerne som agent.

Gamen

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Gamen » 11. apr 2018, 20:45

“Wieghorst Raus!” gjaldede på stadion efter kampen, og nu her efter kampen er AaB’s spillere endnu ikke kommet.
Deres bus er kørt et andet sted hen for at undgå alle de fans - de vil tydeligvis ikke stå ved deres lorte-indsats, og stå ansigt til ansigt med dem der følger dem i tykt og tyndt. Skam jer, lejesvende!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af FIDEL » 11. apr 2018, 20:45

Hovedet skrev:
FIDEL skrev:
Legum Magister skrev:Lynchstemningen breder sig her på Nationen, øh jeg mener debatsiden...

Ville det klæde AaB at anskaffe sig en ny træner? Ja bestemt; men med det forhåndenværende spillermateriale ville det næppe gøre den store forskel.

AaB er pt. i så ringe en forfatning, at vi alle bør falde på knæ og takke Vorherre for, at vi ikke skal spille om overlevelse i Superligaen, for det ville næppe få en lykkelig udgang.

Spillerne kæmpede hårdt for at sikre en plads i Mesterskabsspillet; men siden den plads blev sikret, er det som om spillerne har pådraget sig en kollektiv hjerneblødning. Hvor de var i stand til at præstere en solid defensiv indsats i grundspillets sidste kampe, leverer de nu den ene hovedløse forsvarsindsats efter den anden, og der er tilsyneladende ingen nedre grænse for, hvor dårlig en modstander de kan formå at lade sig ydmyge af.

Så fair nok, hvis Wieghorst må "raus"; men man skal ikke være så blåøjet, at man tror, at det vil rette op på den grundlæggende mangel på kvalitet i truppen. Og hvem skal tage over som træner? Glem alt om Kuhn, han er en glimrende assistent, der kan motivere spillerne; men på det taktiske plan er hans eftermæle fra MFF i den grad afskrækkende. Og Hamrén, der nyder tilværelsen som kommentator på svensk tv, og efter forlydender i Sverige, har afvist mere attraktive klubber end AaB, er næppe en mulighed. Og hvad står man så tilbage med? Riddersholm eller Michelsen??? Ikke umiddelbart trænere jeg tror vil kunne udrette de mirakler AaB trænger til.

Jeg tror vi må indstille os på en længere genopbygningsfase, end nogen umiddelbart havde forestillet sig, og skal nok afstemme forventningerne efter at en sæson uden nedrykning i de næste par år vil være målsætningen.
Det ændrer ikke på, at vores spillere ikke præsterer op til deres niveau. En super god træner får det optimale ud af sin trup.
Endvidere har vores sportsdirektør skabt en trup, der ikke er god nok.
Men er dette holds potentiale virkelig højere end den 5. plads, vi lige kunne slide i land i grundspillet? Det har jeg aldrig ment. Der findes slet og ret ikke et eneste salgsobjekt i den nuværende trup (Flores måske undtaget som følge af nogle præstationer alle andre steder end hos AaB!).

Til gengæld har det så været helt på månen de sidste 3 kampe, hvor vi begynder at tangere niveauet fra sidste forår, som er det laveste nogensinde set i AaBs Superligahistorie. Vi kunne da immervæk etette den mod både Brøndby og Nordsjælland og holdt nullet mod Sønderjyske, AGF, Randers, før sammenbruddet satte ind fra slutspillets start mod Brøndby.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at vi efter seneste mesterskab har indledt en AGF/Brøndby/OB-lignende periode med ørkenvandring i mange år og på ubestemt tid. Jeg kan ikke se, hvorfra noget stort skulle komme længere. Virkeligheden har forlængst indhentet den naive drøm om talentudvikling og naboens drenge, og vores forsøg på at købe os til klasse har været omtrent så ynkeligt som tænkes kan. Kun Brøndby kan være med, når det gælder konkurrencen om at kunne hente middelmådigheder for dyre penge.
En del af forklaringen på vores deroute er, at AaB lever i fortiden... Og så selvfølgelig en dårlig sportslig ledelse.
De seneste 3 kampes fiaskoer skyldes delvist at vi nu er mere åbne og offensive.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af CphAab » 11. apr 2018, 20:46

gravballe skrev:Truppen er bedre end det vi længe har set, men vores offensive tilgang til fodbold er helt væk. Selv talenter som så småt var begyndt at blomstre op er ved at visne under mw. Se den måde han konstant tvinger holdet til at spille og se så de spillere vi har, der er ingen rød tråd.

Tilbage i 2014 grinede vi af DBU stilen, nu spiller vi selv på den måde. Skal vi have succes skal vi tilbage til den måde vi spillede på i 2014.

Smid mw væk.. Var mig en gåde man tog ham, man kunne lige så godt have forsat med søndergaard, jeg er sikker på han havde fået mere ud af det end mw gør nu.
Kan du ikke fortælle mig hvorfor du synes truppen er bedre end det vi længe har haft.
Her gør jeg ud fra ‘længe’ også gælder 2014..

Hvorfor er den det? Fordi Flores spiller på perus landshold?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af NIN » 11. apr 2018, 20:46

Hovedet skrev:
FIDEL skrev:
Legum Magister skrev:Lynchstemningen breder sig her på Nationen, øh jeg mener debatsiden...

Ville det klæde AaB at anskaffe sig en ny træner? Ja bestemt; men med det forhåndenværende spillermateriale ville det næppe gøre den store forskel.

AaB er pt. i så ringe en forfatning, at vi alle bør falde på knæ og takke Vorherre for, at vi ikke skal spille om overlevelse i Superligaen, for det ville næppe få en lykkelig udgang.

Spillerne kæmpede hårdt for at sikre en plads i Mesterskabsspillet; men siden den plads blev sikret, er det som om spillerne har pådraget sig en kollektiv hjerneblødning. Hvor de var i stand til at præstere en solid defensiv indsats i grundspillets sidste kampe, leverer de nu den ene hovedløse forsvarsindsats efter den anden, og der er tilsyneladende ingen nedre grænse for, hvor dårlig en modstander de kan formå at lade sig ydmyge af.

Så fair nok, hvis Wieghorst må "raus"; men man skal ikke være så blåøjet, at man tror, at det vil rette op på den grundlæggende mangel på kvalitet i truppen. Og hvem skal tage over som træner? Glem alt om Kuhn, han er en glimrende assistent, der kan motivere spillerne; men på det taktiske plan er hans eftermæle fra MFF i den grad afskrækkende. Og Hamrén, der nyder tilværelsen som kommentator på svensk tv, og efter forlydender i Sverige, har afvist mere attraktive klubber end AaB, er næppe en mulighed. Og hvad står man så tilbage med? Riddersholm eller Michelsen??? Ikke umiddelbart trænere jeg tror vil kunne udrette de mirakler AaB trænger til.

Jeg tror vi må indstille os på en længere genopbygningsfase, end nogen umiddelbart havde forestillet sig, og skal nok afstemme forventningerne efter at en sæson uden nedrykning i de næste par år vil være målsætningen.
Det ændrer ikke på, at vores spillere ikke præsterer op til deres niveau. En super god træner får det optimale ud af sin trup.
Endvidere har vores sportsdirektør skabt en trup, der ikke er god nok.
Men er dette holds potentiale virkelig højere end den 5. plads, vi lige kunne slide i land i grundspillet? Det har jeg aldrig ment. Der findes slet og ret ikke et eneste salgsobjekt i den nuværende trup (Flores måske undtaget som følge af nogle præstationer alle andre steder end hos AaB!).

Til gengæld har det så været helt på månen de sidste 3 kampe, hvor vi begynder at tangere niveauet fra sidste forår, som er det laveste nogensinde set i AaBs Superligahistorie. Vi kunne da immervæk etette den mod både Brøndby og Nordsjælland og holdt nullet mod Sønderjyske, AGF, Randers, før sammenbruddet satte ind fra slutspillets start mod Brøndby.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at vi efter seneste mesterskab har indledt en AGF/Brøndby/OB-lignende periode med ørkenvandring i mange år og på ubestemt tid. Jeg kan ikke se, hvorfra noget stort skulle komme længere. Virkeligheden har forlængst indhentet den naive drøm om talentudvikling og naboens drenge, og vores forsøg på at købe os til klasse har været omtrent så ynkeligt som tænkes kan. Kun Brøndby kan være med, når det gælder konkurrencen om at kunne hente middelmådigheder for dyre penge.
Nu må du ikke ødelægge illusionen om, at vi har en fremragende trup, med uforløst potentiale. Så er der ikke flere lyserøde skyer tilbage at klamre sig til.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af MrDomoon » 11. apr 2018, 20:48

Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

seamann

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af seamann » 11. apr 2018, 20:52

NIN skrev: Nu må du ikke ødelægge illusionen om, at vi har en fremragende trup, med uforløst potentiale. Så er der ikke flere lyserøde skyer tilbage at klamre sig til.
Skraldet fra fck har i hvertfald ikke leveret endnu.

Der burde være spillerkvalitet nok til at spille lige op med et 1. divisionshold - eller med bif på hjemmebane.

Kuhn eller Thomasberg - eller en udlænding-

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Kokkefar » 11. apr 2018, 20:55

Gamen skrev:“Wieghorst Raus!” gjaldede på stadion efter kampen, og nu her efter kampen er AaB’s spillere endnu ikke kommet.
Deres bus er kørt et andet sted hen for at undgå alle de fans - de vil tydeligvis ikke stå ved deres lorte-indsats, og stå ansigt til ansigt med dem der følger dem i tykt og tyndt. Skam jer, lejesvende!
Iøvrigt sympatisk af Pohl at være den eneste der turde stille sig op foran fansene. Kujonagtigt at resten af holdet ikke tør se sine fans i øjnene.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Forza » 11. apr 2018, 20:57

Kokkefar skrev:
Gamen skrev:“Wieghorst Raus!” gjaldede på stadion efter kampen, og nu her efter kampen er AaB’s spillere endnu ikke kommet.
Deres bus er kørt et andet sted hen for at undgå alle de fans - de vil tydeligvis ikke stå ved deres lorte-indsats, og stå ansigt til ansigt med dem der følger dem i tykt og tyndt. Skam jer, lejesvende!
Iøvrigt sympatisk af Pohl at være den eneste der turde stille sig op foran fansene. Kujonagtigt at resten af holdet ikke tør se sine fans i øjnene.
Stor respekt for det. Det er ikke rart at møde den kritik, men det er fandeme pinligt hvis resten ikke viste den fornødende respekt for de medrejsende fans.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Gamen » 11. apr 2018, 20:58

Kokkefar skrev: Iøvrigt sympatisk af Pohl at være den eneste der turde stille sig op foran fansene. Kujonagtigt at resten af holdet ikke tør se sine fans i øjnene.
Ja, kudos til ham. Det var modigt. Han var ked af det. De andre skred bare.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Hajen » 11. apr 2018, 20:58

Ved godt det er en sort sort dag, men håber da at AaB - som de selv siger - dagligt evaluerer, og der gad jeg godt være tilstede i morgen (eller hjem i bussen..)

MW - klar fiasko, og ikke bevaringsværdig, men hva' er det lige man har givet ham at arbejde med...

En homogen, sammentømret trup - nej vel, han fik en endog meget stor flok "ynglinge" op, sammen med, efter AaB-målestok, rimeligt dyre nul-bonner

AaB vil meget gerne spille bolden op helt nede fra, men hvem er det lige i bagkæden (Okore, KP, Blåbjerg, Paddy, Pallesen og Ahlmann) der mestrer det....., nej ikke så voldsomt indlysende mange vel !

Så kunne man jo losse en aller-helvedes masse lange bolde frem til.....Pohl..? Nej vel

Så har vi heldigvis en masse kreative mennesker inde i maskinrummet, hvor Lesniak, Würtz og Magnus........, nej vel...

På enkelte udvalgte (og desværre få) dage rammer vi dage, hvor de små (Rolim, Flores og Kusk) shiner, men vi kommer måske ikke til at møde Randers i næste sæson, og så er det jo lidt lige meget

MW bør ikke fortsætte, og jeg synes det er lidt i mangel af bedre (eller gammel kærlighed og begyndende blindhed..) der gør at Kuhn igen og igen hives frem - han er jo valgt fra så mange steder..

MW's arbejdsvilkår er skabt af én eneste person: GAARDE ! Håber han er mand nok til at ha' fuld opladning på telefonen, og vil live-sende fra bus-turen hjem, hvor han meddeler trup og klub...... sker nok desværre ikke :S

Kan ikke lige i skuffelsens stund hive et oplagt træner-emne frem, men håber at det evt kunne være en der kunne trække en gut som Priske med, da han har åbenlyse kvaliteter - Svend Erik Kedelig 1 og 2 på bænken følger forhåbentlig MW og Gaarde på vejen ud

Forbeholder mig ret til at fyre flere senere på aftenen, hvis ikke blodtrykket kommer ned af sig selv...... :@
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af gravballe » 11. apr 2018, 20:59

CphAab skrev:
gravballe skrev:Truppen er bedre end det vi længe har set, men vores offensive tilgang til fodbold er helt væk. Selv talenter som så småt var begyndt at blomstre op er ved at visne under mw. Se den måde han konstant tvinger holdet til at spille og se så de spillere vi har, der er ingen rød tråd.

Tilbage i 2014 grinede vi af DBU stilen, nu spiller vi selv på den måde. Skal vi have succes skal vi tilbage til den måde vi spillede på i 2014.

Smid mw væk.. Var mig en gåde man tog ham, man kunne lige så godt have forsat med søndergaard, jeg er sikker på han havde fået mere ud af det end mw gør nu.


Kan du ikke fortælle mig hvorfor du synes truppen er bedre end det vi længe har haft.
Her gør jeg ud fra ‘længe’ også gælder 2014..

Hvorfor er den det? Fordi Flores spiller på perus landshold?
Når jeg skrev længe set så mener jeg i alt den tid mw har været her, hvilke virker som meget længe. Truppen er bedre end det kønsløs pis DBU bold mw prakaisere.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: FC Fredericia - AaB, 11.04.2018

Indlæg af Hovedet » 11. apr 2018, 21:00

Gamen skrev:“Wieghorst Raus!” gjaldede på stadion efter kampen, og nu her efter kampen er AaB’s spillere endnu ikke kommet.
Deres bus er kørt et andet sted hen for at undgå alle de fans - de vil tydeligvis ikke stå ved deres lorte-indsats, og stå ansigt til ansigt med dem der følger dem i tykt og tyndt. Skam jer, lejesvende!
Så, nu skal I 10-20 stykker, der i et øjebliks sindsforvirring måtte have forvildet sig til Fredericia, ikke stå og agere, som den flok blegfede AGF-fans, der engang mødte op til en træning på Fredensvang, og så rigtigt tøsefornærmede og selvhøjtidelige ud og bad spillerne om at "gøre deres pligt, som vi gør vores".

Ind i kampen og bussen igen, lav jeres lektier på vej hjem, og gå tidligt i seng, så I kan møde friske og veludhvilede her i morgen, hvor der loves solskin over Nordjylland :-)
,

Besvar