Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Gamen » 25. apr 2018, 17:57

Rams skrev: Jeg vil så mene, at han klart har et større potentiale som spiller end som leder. Risgård har vist lederevner i de seneste kampe, men ellers mangler vi helt grundlæggende en Nicolai Stokholm-type.

Jeg har vist nævnt det tidligere. Udsving, fejl og manglende stabilitet hos de unge i truppen er ikke problemet. Problemet er vores gruppe af spillere mellem 25 og 32 år. Det er dem, der skal skabe kulturen, ærgerrigheden og vindermentaliteten.

Personligt så jeg meget gerne, at vi hev Lasse Nielsen hjem fra Malmø. Han har alderen, viljen og har modsat mange tidligere AaB'er faktisk prøvet at være en succes i udlandet. Han vil formentlig også kunne give Okore noget mentalt ro, så noget af den mentale og spillemæssige oversatsning forsvinder.

Nå men det kan jeg skrible mere om i transfertråden ved lejlighed.
Det dér bliver du ved til at vende tilbage til. Jeg mener, at du overser et problem som de ældre spillere ikke har været sene til at løfte, når de har haft muligheden for det. Truppen mangler folk der tager ansvar. Alle de unge spillere, samt de udenlandske spillere (med 1-2 undtagelser) er spillere der ikke løfter i modgang, fordi de ikke åbner munden. De ser passivt til - irettesætter ikke deres medspillere, eller skralder lidt ekstra igennem for at vise noget vilje.
Når truppen har en så markant overflod af spillere der vælter som kegler i modgang, så er det klart at det gik så galt som f.eks. mod Fredericia. Truppen mangler folk med ild i øjnene! Truppen mangler spillere der stikker ud, fordi de viser viljen til at vinde HVER gang. Truppen mangler den dynamik der gør, at nogen rejser sig og råber "Det er kraftedme ikke godt nok, tag jer sammen!" når det ikke er godt nok.
Vi mangler da en Stokholm-type, ja - men vi har også skabt en overflod af unge spillere, der ikke gør en forskel i modgang fordi de ikke tør åbne kæften. Pæne, velfriserede nordjyder - men uden pondus!
Jeg har før været ude efter balancen i truppen, som jeg mener er helt skæv, og det mener jeg ikke der er blevet ændret på. Truppen er for stille, mangler spillere med lederegenskaber og mangler grundlæggende noget fandenivoldskhed! Det er svært at klandre de ældre spillere for det, når det er sammensætningen af truppen der er forkert.

Lasse Nielsen har ikke ligefrem været nogen åbenbaring i Malmö-defensiven, hvor han har begået en del fejl og slet ikke haft samme autoritet som man har været vant til at se ham med. Jeg stiller mig meget tvivlende overfor, om han kan tilføre vores defensiv det vi mangler - og jeg kan slet ikke se at han skulle være et større millionbeløb værd lige nu og her.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Gamen » 25. apr 2018, 18:08

Klaus skrev:Jeg synes egentlig hele diskussionen om Okore rummer spændende perspektiver. Må man spørge: Er du racist???? og hvis ikke, hvor meget skal det så koste. Hvad nu hvis man spørger: Er du blind? Man ringeagter dommeren ved at antyde et synshandicap. Hvad med: Er du døv? Samme problematik. For ikke at tale om det totale følelsesudbrud: er du idiot eller hvad???

Pointen er at uanset hvor tåbelig spørgsmålet Okore stiller er. Ja så bliver det altså ikke hørt af dommeren, men af et kamera. Hvis man begynder at stange karantæne ud på grund af spørgsmål stillet rundt omkring på banen, er man ude på et skråplan.

Derfor skal Okore alligevel tage sig sammen og droppe hans små barnagtige udbrud. Jeg synes, der er tegning i hans spil og stil til at han kan blive en af de helt store. Men lige nu er der for mange svipsere både på banen og mentalt.
Hold nu op, det kan overhovedet ikke sammenlignes. Slet ikke med tanke på racismekampagnen i dansk og international fodbold. Racisme gælder begge veje, og man må selvfølgelig ikke have lov til at komme med den slags beskyldninger uden der er hold i det.
Men jeg synes ikke den er værd at diskutere - det var decideret ubegavet at fremture med den påstand (uagtet, hvad der ellers er indtruffet i Okores' liv). Den slags spekulationer om personlig forfølgelse må han holde i privat regi, ikke når han repræsenterer sin arbejdsgiver.
Det var da noget andet hvis der havde været åbenlyse racistiske tilråb, men vi taler dommerkendelser, der går en anden mørkhudet spillers vej. Vil han så påstå at Onuachu var udsat for positiv særbehandling? Come on.

Og så vil jeg endnu engang opfordre til at huske på, at sport og politik overhovedet ikke skal blandes sammen, medmindre vi taler noget decideret fanpolitisk.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 25. apr 2018, 19:32

Gamen skrev:Og så vil jeg endnu engang opfordre til at huske på, at sport og politik overhovedet ikke skal blandes sammen, medmindre vi taler noget decideret fanpolitisk.
Den tager du også lige med UEFA, FIFA, IOC samt politikere, der mener, at VM til sommer bør boykottes, ikke?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Gamen » 25. apr 2018, 19:34

BassogogsVen skrev:
Den tager du også lige med UEFA, FIFA, IOC samt politikere, der mener, at VM til sommer bør boykottes, ikke?
Jeg interesserer mig kun for AaB ;-)

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 25. apr 2018, 19:45

Gamen skrev:
BassogogsVen skrev:
Den tager du også lige med UEFA, FIFA, IOC samt politikere, der mener, at VM til sommer bør boykottes, ikke?
Jeg interesserer mig kun for AaB ;-)
Haha, touché! Min pointe er blot, at det er forholdsvis svært at bede den almene fan og tilskuer være apolitisk ift sporten, når nu ovennævnte eksempler ikke just er det. Dertil kan lægges alle de særdeles politiske fangrupperinger rundt omkring i verden, som jo har eksisteret alle dage.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Rams » 25. apr 2018, 20:01

Gamen skrev:
Rams skrev: Jeg vil så mene, at han klart har et større potentiale som spiller end som leder. Risgård har vist lederevner i de seneste kampe, men ellers mangler vi helt grundlæggende en Nicolai Stokholm-type.

Jeg har vist nævnt det tidligere. Udsving, fejl og manglende stabilitet hos de unge i truppen er ikke problemet. Problemet er vores gruppe af spillere mellem 25 og 32 år. Det er dem, der skal skabe kulturen, ærgerrigheden og vindermentaliteten.

Personligt så jeg meget gerne, at vi hev Lasse Nielsen hjem fra Malmø. Han har alderen, viljen og har modsat mange tidligere AaB'er faktisk prøvet at være en succes i udlandet. Han vil formentlig også kunne give Okore noget mentalt ro, så noget af den mentale og spillemæssige oversatsning forsvinder.

Nå men det kan jeg skrible mere om i transfertråden ved lejlighed.
Det dér bliver du ved til at vende tilbage til. Jeg mener, at du overser et problem som de ældre spillere ikke har været sene til at løfte, når de har haft muligheden for det. Truppen mangler folk der tager ansvar. Alle de unge spillere, samt de udenlandske spillere (med 1-2 undtagelser) er spillere der ikke løfter i modgang, fordi de ikke åbner munden. De ser passivt til - irettesætter ikke deres medspillere, eller skralder lidt ekstra igennem for at vise noget vilje.
Når truppen har en så markant overflod af spillere der vælter som kegler i modgang, så er det klart at det gik så galt som f.eks. mod Fredericia. Truppen mangler folk med ild i øjnene! Truppen mangler spillere der stikker ud, fordi de viser viljen til at vinde HVER gang. Truppen mangler den dynamik der gør, at nogen rejser sig og råber "Det er kraftedme ikke godt nok, tag jer sammen!" når det ikke er godt nok.
Vi mangler da en Stokholm-type, ja - men vi har også skabt en overflod af unge spillere, der ikke gør en forskel i modgang fordi de ikke tør åbne kæften. Pæne, velfriserede nordjyder - men uden pondus!
Jeg har før været ude efter balancen i truppen, som jeg mener er helt skæv, og det mener jeg ikke der er blevet ændret på. Truppen er for stille, mangler spillere med lederegenskaber og mangler grundlæggende noget fandenivoldskhed! Det er svært at klandre de ældre spillere for det, når det er sammensætningen af truppen der er forkert.

Lasse Nielsen har ikke ligefrem været nogen åbenbaring i Malmö-defensiven, hvor han har begået en del fejl og slet ikke haft samme autoritet som man har været vant til at se ham med. Jeg stiller mig meget tvivlende overfor, om han kan tilføre vores defensiv det vi mangler - og jeg kan slet ikke se at han skulle være et større millionbeløb værd lige nu og her.
Selv hvis jeg gør mig umage, har jeg svært ved at se den store forskel i vores argumentation. Jeg mener vi mangler motivatorer i den ældre del af truppen. Enten har de ikke længere kvalitet eller også er de mætte af fortidens succes. Vi kunne godt bruge en type ala Filip Kiss eller Hovland i truppen til at sparke de andre i røven.
In verbis simus faciles

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 25. apr 2018, 20:31

Klaus skrev:Jeg synes egentlig hele diskussionen om Okore rummer spændende perspektiver. Må man spørge: Er du racist???? og hvis ikke, hvor meget skal det så koste. Hvad nu hvis man spørger: Er du blind? Man ringeagter dommeren ved at antyde et synshandicap. Hvad med: Er du døv? Samme problematik. For ikke at tale om det totale følelsesudbrud: er du idiot eller hvad???
Jeg tror faktisk også det er den sværeste nød at knække for udvalget, hvor mange dages karantæne skal de give ham ? For hvis episoden ikke er indberettet af den pågældende dommer, men udtalelsen er indenfor et område af udtalelser, hvor jeg fuldstændig enig i skal give karantæne - på dette område er der ikke plads til nuancer. Men giver de tre dage, så vil der blive jokket rundt i om det nu er rimeligt.

Hvis udvalget fortsat laver mærkelige kendelser, så vil det betyde, at AaB ½ time før kampstart i næste runde får at vide, at han ikke må spille og så er hele setuppet til kampen røget på gulvet. Eller endnu bedre de trækker afgørelsen til efter næstsidste runde og giver ham en karantænedag, som så skal afvikles mod Brøndby. Så vil udvalget endnu en gang have bevist, at de ikke har deres berettigelse.
- FlæskeFrank

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af FCM » 25. apr 2018, 21:35

FlæskeFrank skrev:
Klaus skrev:Jeg synes egentlig hele diskussionen om Okore rummer spændende perspektiver. Må man spørge: Er du racist???? og hvis ikke, hvor meget skal det så koste. Hvad nu hvis man spørger: Er du blind? Man ringeagter dommeren ved at antyde et synshandicap. Hvad med: Er du døv? Samme problematik. For ikke at tale om det totale følelsesudbrud: er du idiot eller hvad???
Jeg tror faktisk også det er den sværeste nød at knække for udvalget, hvor mange dages karantæne skal de give ham ? For hvis episoden ikke er indberettet af den pågældende dommer, men udtalelsen er indenfor et område af udtalelser, hvor jeg fuldstændig enig i skal give karantæne - på dette område er der ikke plads til nuancer. Men giver de tre dage, så vil der blive jokket rundt i om det nu er rimeligt.

Hvis udvalget fortsat laver mærkelige kendelser, så vil det betyde, at AaB ½ time før kampstart i næste runde får at vide, at han ikke må spille og så er hele setuppet til kampen røget på gulvet. Eller endnu bedre de trækker afgørelsen til efter næstsidste runde og giver ham en karantænedag, som så skal afvikles mod Brøndby. Så vil udvalget endnu en gang have bevist, at de ikke har deres berettigelse.
Mit gæt vil være, at man takserer det, som det ville være takseret af dommeren, hvis han havde hørt det: Et rødt kort. Derefter er det som sædvanlig strafpointene der afgør karantænedagene.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af 634 » 25. apr 2018, 22:10

FlæskeFrank skrev:
Klaus skrev:Jeg synes egentlig hele diskussionen om Okore rummer spændende perspektiver. Må man spørge: Er du racist???? og hvis ikke, hvor meget skal det så koste. Hvad nu hvis man spørger: Er du blind? Man ringeagter dommeren ved at antyde et synshandicap. Hvad med: Er du døv? Samme problematik. For ikke at tale om det totale følelsesudbrud: er du idiot eller hvad???
Jeg tror faktisk også det er den sværeste nød at knække for udvalget, hvor mange dages karantæne skal de give ham ? For hvis episoden ikke er indberettet af den pågældende dommer, men udtalelsen er indenfor et område af udtalelser, hvor jeg fuldstændig enig i skal give karantæne - på dette område er der ikke plads til nuancer. Men giver de tre dage, så vil der blive jokket rundt i om det nu er rimeligt.

Hvis udvalget fortsat laver mærkelige kendelser, så vil det betyde, at AaB ½ time før kampstart i næste runde får at vide, at han ikke må spille og så er hele setuppet til kampen røget på gulvet. Eller endnu bedre de trækker afgørelsen til efter næstsidste runde og giver ham en karantænedag, som så skal afvikles mod Brøndby. Så vil udvalget endnu en gang have bevist, at de ikke har deres berettigelse.
Man skal godt nok passe på med hvad man siger.
Ligegyldigt hvad inspirationen skyldes vil ens modstandere bruger det til deres fordel, og jeg er ganske sikker på at kun Okores modstandere ønsker straf til Okore!
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af seamann » 25. apr 2018, 22:31

BassogogsVen skrev:[
Den fangede du ikke engang. Flot.
Du har udelukkende talt negativt om Okore, siden han blev signet. Deraf mistanken om din generelle aversion.
Og den der med at han tjatter til den der kæmpe-idiot fra BIF, kunne være sket for så mange, så den gider jeg sgu ikke engang at bruge tanketid på. Det burde du heller ikke, medmindre det passer ind i din aversion.
Jeg har nada generel aversion mod Okore. Jeg syntes, blot ikke han har spillet ret meget god fodbold for AaB i denne sæson. Og hans seneste aktioner i periferien af spillet, tjener ham ingen ære.

Og du har ingen indsigt i hvad jeg fanger, eller ikke gør - du er og bliver et kæmpe blålys T...

PS.
kke flere racisme anklager - tak.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Pastorius » 25. apr 2018, 22:47

Jeg kan stadig ikke forstå der er nogen som helst der mener man skal have karantæne for det der. Det er helt ude af proportioner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af seamann » 25. apr 2018, 22:56

Pastorius skrev:Jeg kan stadig ikke forstå der er nogen som helst der mener man skal have karantæne for det der. Det er helt ude af proportioner.
Og hvor går grænsen så for hvad man kan råbe?

Er der fx forskellige grænser for spillerne og tilskuerne (abelyde og andre racistske ytringer) ?

Jeg syntes, Okore har trådt over grænsen. Han har efterfølgende undskyldt, men samtidgt givet udtryk for at han føler sig personligt forfulgt af dommeren. Den holder ikke.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 25. apr 2018, 23:00

Om han skal have karantæne eller ej. Det er bare et område, hvor der er nultolerance - derfor finder jeg det helt naturligt, at Okore ikke kan slippe. Det kan godt være, at Okore kan se spørgsmålstegnet i hans udtalelse, men det er ikke sikkert andre kan.

Hvis Okore havde sagt til dommeren "har du spillet på FCM-sejr?" så var han da røget i karantæne. Eller tillykke med sejren. Så hvorfor tror du, at han slipper her ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Pastorius » 25. apr 2018, 23:06

FlæskeFrank skrev:Om han skal have karantæne eller ej. Det er bare et område, hvor der er nultolerance - derfor finder jeg det helt naturligt, at Okore ikke kan slippe. Det kan godt være, at Okore kan se spørgsmålstegnet i hans udtalelse, men det er ikke sikkert andre kan.

Hvis Okore havde sagt til dommeren "har du spillet på FCM-sejr?" så var han da røget i karantæne. Eller tillykke med sejren. Så hvorfor tror du, at han slipper her ?
Dine eksempler synes jeg heller bør give karantæne. (ved godt der er eksempler på det).

Rent teknisk stiller han et spørgsmål, og retter ikke en anklage.

Det er da dumt, men så heller ikke mere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Pastorius » 25. apr 2018, 23:10

seamann skrev:
Pastorius skrev:Jeg kan stadig ikke forstå der er nogen som helst der mener man skal have karantæne for det der. Det er helt ude af proportioner.
Og hvor går grænsen så for hvad man kan råbe?

Er der fx forskellige grænser for spillerne og tilskuerne (abelyde og andre racistske ytringer) ?

Jeg syntes, Okore har trådt over grænsen. Han har efterfølgende undskyldt, men samtidgt givet udtryk for at han føler sig personligt forfulgt af dommeren. Den holder ikke.
Jeg synes der er grænser for hvad man bør råbe, men der bør være et stykke ud til at straffe folk for at gå over den streg.
Vi har lovgivning for hvad man kan tillade sig at sige tilog om andre mennesker. Den synes jeg kunne være en fin rettesnor.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 25. apr 2018, 23:14

Pastorius skrev:Dine eksempler synes jeg heller bør give karantæne. (ved godt der er eksempler på det).

Rent teknisk stiller han et spørgsmål, og retter ikke en anklage.

Det er da dumt, men så heller ikke mere.
Jeg har sådan set ikke nogen holdning til om det skal give karantæne eller ej. Men når fodbolden arbejder med "say no to racism", så er det i mine øjne svært at undlade at stange en karantæne ud, hvis man vil være lidt troværdig. Det er dog DBU, som vi snakker om...
- FlæskeFrank

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af seamann » 25. apr 2018, 23:33

Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:Jeg kan stadig ikke forstå der er nogen som helst der mener man skal have karantæne for det der. Det er helt ude af proportioner.
Og hvor går grænsen så for hvad man kan råbe?

Er der fx forskellige grænser for spillerne og tilskuerne (abelyde og andre racistske ytringer) ?

Jeg syntes, Okore har trådt over grænsen. Han har efterfølgende undskyldt, men samtidgt givet udtryk for at han føler sig personligt forfulgt af dommeren. Den holder ikke.
Jeg synes der er grænser for hvad man bør råbe, men der bør være et stykke ud til at straffe folk for at gå over den streg.
Vi har lovgivning for hvad man kan tillade sig at sige tilog om andre mennesker. Den synes jeg kunne være en fin rettesnor.
Nu er det jo ikke en civilretslig straf, der er på tale. Det er vel nærmere et forsøg på at holde orden i egne rækker før det skader image, sponsorer, tilskuere etc.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Pastorius » 25. apr 2018, 23:45

seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:Jeg kan stadig ikke forstå der er nogen som helst der mener man skal have karantæne for det der. Det er helt ude af proportioner.
Og hvor går grænsen så for hvad man kan råbe?

Er der fx forskellige grænser for spillerne og tilskuerne (abelyde og andre racistske ytringer) ?

Jeg syntes, Okore har trådt over grænsen. Han har efterfølgende undskyldt, men samtidgt givet udtryk for at han føler sig personligt forfulgt af dommeren. Den holder ikke.
Jeg synes der er grænser for hvad man bør råbe, men der bør være et stykke ud til at straffe folk for at gå over den streg.
Vi har lovgivning for hvad man kan tillade sig at sige tilog om andre mennesker. Den synes jeg kunne være en fin rettesnor.
Nu er det jo ikke en civilretslig straf, der er på tale. Det er vel nærmere et forsøg på at holde orden i egne rækker før det skader image, sponsorer, tilskuere etc.
Så kunne man starte med at finde et TV-selskab der ikke leder efter ting, der kan smudse ens produkt til i højere grad end de bryder sig om at beskæftige sig med essensen i produktet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af seamann » 25. apr 2018, 23:53

Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:Jeg kan stadig ikke forstå der er nogen som helst der mener man skal have karantæne for det der. Det er helt ude af proportioner.
Og hvor går grænsen så for hvad man kan råbe?

Er der fx forskellige grænser for spillerne og tilskuerne (abelyde og andre racistske ytringer) ?

Jeg syntes, Okore har trådt over grænsen. Han har efterfølgende undskyldt, men samtidgt givet udtryk for at han føler sig personligt forfulgt af dommeren. Den holder ikke.
Jeg synes der er grænser for hvad man bør råbe, men der bør være et stykke ud til at straffe folk for at gå over den streg.
Vi har lovgivning for hvad man kan tillade sig at sige tilog om andre mennesker. Den synes jeg kunne være en fin rettesnor.
Nu er det jo ikke en civilretslig straf, der er på tale. Det er vel nærmere et forsøg på at holde orden i egne rækker før det skader image, sponsorer, tilskuere etc.
Så kunne man starte med at finde et TV-selskab der ikke leder efter ting, der kan smudse ens produkt til i højere grad end de bryder sig om at beskæftige sig med essensen i produktet.
jo, jo. Det er så en lidt anden indfaldsvinkel (det man ikke hører, har man ikke ondt af).

Derudover har du helt ret. Medierne er ligeglade med fodbold.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC midtjylland, 22.04.2018

Indlæg af Pastorius » 26. apr 2018, 07:42

seamann skrev:
jo, jo. Det er så en lidt anden indfaldsvinkel (det man ikke hører, har man ikke ondt af).

Derudover har du helt ret. Medierne er ligeglade med fodbold.
Det hænger selvfølgelig sammen med at jeg ikke synes at den er den slags der skal give karantæner.

På mig virker det som sådan en halv-pervers trang til at blive forarget, når man ligefrem leder efter problemerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar