Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Hekler
2. div
2. div
Indlæg: 184
Tilmeldt: 9. jul 2005, 08:25

Re: RE: Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hekler » 24. feb 2018, 05:51

FlæskeFrank skrev:Mit "had" til FCM bunder i, at de gang på gang fortæller, at de er de bedste og gerne finder på nogle statistikker, som lige passer i deres verden. Oftest statistikker, som ingen andre bruger. Senest på stammen af dårlige forklaringer er expected points.

Endelig så tænker jeg, hvorfor fanden kan sådan en klub ikke få overskud, når de nu er sådan nogle helvedes karle.
Vi Kan også bare bruge point at måle på så må vinde om vi Kan tjene penge...



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: RE: Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 24. feb 2018, 08:28

Hekler skrev:
FlæskeFrank skrev:Mit "had" til FCM bunder i, at de gang på gang fortæller, at de er de bedste og gerne finder på nogle statistikker, som lige passer i deres verden. Oftest statistikker, som ingen andre bruger. Senest på stammen af dårlige forklaringer er expected points.

Endelig så tænker jeg, hvorfor fanden kan sådan en klub ikke få overskud, når de nu er sådan nogle helvedes karle.
Vi Kan også bare bruge point at måle på så må vinde om vi Kan tjene penge...



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Man ved det går lidt for godt i Herning, når Hekler i sin brandert begynder at skrive herinde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: RE: Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 24. feb 2018, 17:20

doukas skrev:
Hekler skrev:
FlæskeFrank skrev:Mit "had" til FCM bunder i, at de gang på gang fortæller, at de er de bedste og gerne finder på nogle statistikker, som lige passer i deres verden. Oftest statistikker, som ingen andre bruger. Senest på stammen af dårlige forklaringer er expected points.

Endelig så tænker jeg, hvorfor fanden kan sådan en klub ikke få overskud, når de nu er sådan nogle helvedes karle.
Vi Kan også bare bruge point at måle på så må vinde om vi Kan tjene penge...



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Man ved det går lidt for godt i Herning, når Hekler i sin brandert begynder at skrive herinde.
Har de ikke blot skruet på medicineringen?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: RE: Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JonasK » 25. feb 2018, 12:29

Hekler skrev:
FlæskeFrank skrev:Mit "had" til FCM bunder i, at de gang på gang fortæller, at de er de bedste og gerne finder på nogle statistikker, som lige passer i deres verden. Oftest statistikker, som ingen andre bruger. Senest på stammen af dårlige forklaringer er expected points.

Endelig så tænker jeg, hvorfor fanden kan sådan en klub ikke få overskud, når de nu er sådan nogle helvedes karle.
Vi Kan også bare bruge point at måle på så må vinde om vi Kan tjene penge...
Sent from my ONEPLUS A5000 using
Hold nu kæft, du er da simpelthen personificeringen af FCM..... ulidelig, tåbelig og fyldt med trang til at fremhæve sig selv på de mest mærkelige tidspunkter

Stod du lige og ventede på natbussen hjem fra Crazy daisy (efter endnu et mislykket scoringsforsøg for din kusine) også tænkte du..... “jeg skal simpelthen ind på AaB’s fanforum, og skrive noget sejt”

Du er om nogen grunden til at Fodbolddanmark afskyr jeres latterlige foretagende

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: RE: Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af abbifar » 25. feb 2018, 13:36

JonasK skrev:
Hekler skrev:
FlæskeFrank skrev:Mit "had" til FCM bunder i, at de gang på gang fortæller, at de er de bedste og gerne finder på nogle statistikker, som lige passer i deres verden. Oftest statistikker, som ingen andre bruger. Senest på stammen af dårlige forklaringer er expected points.

Endelig så tænker jeg, hvorfor fanden kan sådan en klub ikke få overskud, når de nu er sådan nogle helvedes karle.
Vi Kan også bare bruge point at måle på så må vinde om vi Kan tjene penge...
Sent from my ONEPLUS A5000 using
Hold nu kæft, du er da simpelthen personificeringen af FCM..... ulidelig, tåbelig og fyldt med trang til at fremhæve sig selv på de mest mærkelige tidspunkter

Stod du lige og ventede på natbussen hjem fra Crazy daisy (efter endnu et mislykket scoringsforsøg for din kusine) også tænkte du..... “jeg skal simpelthen ind på AaB’s fanforum, og skrive noget sejt”

Du er om nogen grunden til at Fodbolddanmark afskyr jeres latterlige foretagende
Crazy Daisy er lukket. Selv i Herning kunne det latterlige koncept ikke køre.

Så Hekler har nok pattet Randersbajere på Petit bar.

Alt andet du skriver er sandt.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Halil » 19. mar 2018, 21:04

Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 2. apr 2018, 12:43

Ekstrabladet har i dag 20 spørgsmål til professoren, hvor Jan Bech får lov til at sole sig i al hans visdom. TRættende fra ende til anden, men kunne dog ikke lige dy mig for at bringe et af journalistens spørgsmål lige i denne tråd:
9. Rasmus Ankersen virker meget aggressiv i sin retorik i forhold til både Brøndby og FC København. Set fra din stol virker det som tegn på mindreværdskomplekser?
- Ha, ha – det må du tale med ham om.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ld/7099548
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 2. apr 2018, 14:01

- Reelt set er det den periode, jeg befinder mig i netop nu, den første i 32 år, hvor jeg for alvor kan fordybe mig i nogle ting, som jeg længe har haft lyst til, siger Glen Riddersholm til BT.
45-årige Glen Riddersholm har i alt 203 Superliga-kampe på CV’et som cheftræne
Gad vide, hvad det var Disko-G gerne ville fordybe sig i som 13-14-15 årig, men som han bare ikke havde tiden til dengang?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 19. apr 2018, 08:15

Endnu et skønt tiltag fra "klassens frække dreng"
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7122393
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. apr 2018, 08:55

le Cid skrev:Endnu et skønt tiltag fra "klassens frække dreng"
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7122393
Omvendt skal man vist være mere end almindeligt naiv hvis man ikke tror at den slags er normen i moderne fodbold.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 19. apr 2018, 10:31

Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:Endnu et skønt tiltag fra "klassens frække dreng"
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7122393
Omvendt skal man vist være mere end almindeligt naiv hvis man ikke tror at den slags er normen i moderne fodbold.
Men ualmindeligt dumt at tale åbent om det!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. apr 2018, 12:13

le Cid skrev:
Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:Endnu et skønt tiltag fra "klassens frække dreng"
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7122393
Omvendt skal man vist være mere end almindeligt naiv hvis man ikke tror at den slags er normen i moderne fodbold.
Men ualmindeligt dumt at tale åbent om det!

Bestemt.
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 26. apr 2018, 21:22

https://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/s ... gde-kampen

Man har efter sidste kamp mod FCMuuh kun en latterkrampe tilbage. Hvor var hans kritik i sidste weekend. Moral er godt, designerbrille moral er bedre, eller noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. apr 2018, 22:15

9520AaB skrev:https://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/s ... gde-kampen

Man har efter sidste kamp mod FCMuuh kun en latterkrampe tilbage. Hvor var hans kritik i sidste weekend. Moral er godt, designerbrille moral er bedre, eller noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel kun dobbeltmoralsk hvis brillen har sagt at det var fint at dommeren ødelagde kampen i Søndags? Og det har han næppe. Hvis
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 26. apr 2018, 22:20

Køllen I Møllen skrev:
9520AaB skrev:https://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/s ... gde-kampen

Man har efter sidste kamp mod FCMuuh kun en latterkrampe tilbage. Hvor var hans kritik i sidste weekend. Moral er godt, designerbrille moral er bedre, eller noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel kun dobbeltmoralsk hvis brillen har sagt at det var fint at dommeren ødelagde kampen i Søndags? Og det har han næppe. Hvis
Det er ikke dobbeltmoralsk, det er designerbrille moral. Se det er det tredje lag;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 26. apr 2018, 22:59

9520AaB skrev:https://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/s ... gde-kampen

Man har efter sidste kamp mod FCMuuh kun en latterkrampe tilbage. Hvor var hans kritik i sidste weekend. Moral er godt, designerbrille moral er bedre, eller noget.
Jeg er mere i tårer af grin over Thorup, som i kampen mod os “ikke havde set” Lange Pauls frispark på Okore. Totalt blottet for format.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 26. apr 2018, 23:04

Funky skrev:
9520AaB skrev:https://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/s ... gde-kampen

Man har efter sidste kamp mod FCMuuh kun en latterkrampe tilbage. Hvor var hans kritik i sidste weekend. Moral er godt, designerbrille moral er bedre, eller noget.
Jeg er mere i tårer af grin over Thorup, som i kampen mod os “ikke havde set” Lange Pauls frispark på Okore. Totalt blottet for format.
Præcis. Det er ret grinagtigt.

Er der mon også en mulig karantæne på vej til Thorup for hans dommerkritik efter kampen? Sådan noget kan vi jo ikke have, kan man forstå efter sidste runde :P
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 8. maj 2018, 09:11

Jeg har ikke lige kunne opstøve nogle udtalelser efter FCM - FCN kampen fra Jess Thorup om skandaløse dommerkendelser?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 13. jun 2018, 10:42

Ved om ikke om den hører til her, men sneg mig lige ind på Ulvegraven for at se hvordan man tog imod indkøbet af Sami Skytte. Og jeg må indrømme jeg er noget chokeret over de transferønsker der kommer frem derinde. Jeg nævner i flæng:

Daniel Wass
Henrik Dalsgaard
Andreas Bjelland
Lasse Schöne

Blandt andet vores allesammens yndlingsbruger, Mike, har kaldt de 3 første for drømmesignings. Jeg må indrømme, det lyder vildt hvis man virkelig går og drømmer om Daniel Wass til FCM... Bjelland og Schöne måske, men Dalsgård er vel også fast mand i Brentford?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af white splash » 13. jun 2018, 11:09

Så købte de Søren Reese i Viborg, og lejer ham ud til Horsens...

Det er ren FM det de har gang i...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar