Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 15. maj 2018, 16:03

le Cid skrev: Ali og Ramkilde vil helt sikker have godt af at nøjes med få indhop i ny og næ - eller at blive lejet ud. Pohl derimod bør vi bruge i stort set hver kamp. Det ville dog være rigtig skønt med en ægte første-angriber, som hamrer kasser ind, og som kan tage lidt af presset fra Pohl - men jeg mener nu stadig at han tilstedeværelse på banen giver holdet mange gode ting (bare ikke ret mange mål pt.)
Det du kalder pt. er vel en periode på 3 år. Det er Superliga-fodbold, og jeg kender ingen top 6-klubber der har råd til at vente 3-4 år på at en angriber bliver forløst rent scoringsmæssigt. Særligt ikke når vedkommende er førsteangriber. Han bør enten lejes ud (et lejemål á la salget af Ronnie i sin tid), eller skubbes ned som reserve af en bedre angriber. Vi har ikke råd til at vente 60 kampe mere.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 15. maj 2018, 16:15

Gamen skrev:
le Cid skrev: Ali og Ramkilde vil helt sikker have godt af at nøjes med få indhop i ny og næ - eller at blive lejet ud. Pohl derimod bør vi bruge i stort set hver kamp. Det ville dog være rigtig skønt med en ægte første-angriber, som hamrer kasser ind, og som kan tage lidt af presset fra Pohl - men jeg mener nu stadig at han tilstedeværelse på banen giver holdet mange gode ting (bare ikke ret mange mål pt.)
Det du kalder pt. er vel en periode på 3 år. Det er Superliga-fodbold, og jeg kender ingen top 6-klubber der har råd til at vente 3-4 år på at en angriber bliver forløst rent scoringsmæssigt. Særligt ikke når vedkommende er førsteangriber. Han bør enten lejes ud (et lejemål á la salget af Ronnie i sin tid), eller skubbes ned som reserve af en bedre angriber. Vi har ikke råd til at vente 60 kampe mere.
Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 15. maj 2018, 16:24

Martino skrev: Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Han har scoret 4 mål i åbent spil, og er ikke en trussel hverken i luften eller i feltet.

Alle de hold vi kæmper med har langt bedre stats for deres førsteangriber end vi har. Han er stadig ikke tilnærmelsesvis ved at have et niveau, hvor han bør have rollen som førsteangriber. Det har da set bedre ud, bevares, men han scorer stort set ingen mål på oplagte chancer.

Tålmodigheden med Helenius efter hans hjemkomst var ikke-eksisterende, selvom hans stats ikke var meget bedre. Så det undrer mig lidt, at flere nu mener at snoren skal være længere her.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 15. maj 2018, 17:23

Gamen skrev:
Martino skrev: Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Han har scoret 4 mål i åbent spil, og er ikke en trussel hverken i luften eller i feltet.

Alle de hold vi kæmper med har langt bedre stats for deres førsteangriber end vi har. Han er stadig ikke tilnærmelsesvis ved at have et niveau, hvor han bør have rollen som førsteangriber. Det har da set bedre ud, bevares, men han scorer stort set ingen mål på oplagte chancer.

Tålmodigheden med Helenius efter hans hjemkomst var ikke-eksisterende, selvom hans stats ikke var meget bedre. Så det undrer mig lidt, at flere nu mener at snoren skal være længere her.
Pohl har lige ene mand sørget for at vi score sejrsmålet mod FCK ved på speed og fysik at overmatche en spiller der skal med til VM....for så bag efter med godt overblik at spille Kusk fri til en kæmpe chance som han så godt score på. Pohl bliver aldrig en mand der score 15 mål...men hvis han kan score 10 og så sørge for andre score 10....er det ikke bedre end en angriber der kun sikre 10 mål til holdet? ;) Men ved selvfølgelig også hvad du mener.....men forhelvede...argh...jeg tror bare vi alle håber på at vi finder en flow i spillet som kan gør at Pohl bare hakker den ind...fordi han er så god på så mange andre parametre....og han gør holdet bedre!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af NIN » 15. maj 2018, 17:40

raekkeettre skrev:
Gamen skrev:
Martino skrev: Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Han har scoret 4 mål i åbent spil, og er ikke en trussel hverken i luften eller i feltet.

Alle de hold vi kæmper med har langt bedre stats for deres førsteangriber end vi har. Han er stadig ikke tilnærmelsesvis ved at have et niveau, hvor han bør have rollen som førsteangriber. Det har da set bedre ud, bevares, men han scorer stort set ingen mål på oplagte chancer.

Tålmodigheden med Helenius efter hans hjemkomst var ikke-eksisterende, selvom hans stats ikke var meget bedre. Så det undrer mig lidt, at flere nu mener at snoren skal være længere her.
Pohl har lige ene mand sørget for at vi score sejrsmålet mod FCK ved på speed og fysik at overmatche en spiller der skal med til VM....for så bag efter med godt overblik at spille Kusk fri til en kæmpe chance som han så godt score på. Pohl bliver aldrig en mand der score 15 mål...men hvis han kan score 10 og så sørge for andre score 10....er det ikke bedre end en angriber der kun sikre 10 mål til holdet? ;) Men ved selvfølgelig også hvad du mener.....men forhelvede...argh...jeg tror bare vi alle håber på at vi finder en flow i spillet som kan gør at Pohl bare hakker den ind...fordi han er så god på så mange andre parametre....og han gør holdet bedre!
Nicolai Boilesen må være den sikreste mand på holdkortet i Rusland.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamling » 15. maj 2018, 19:24

Tror ikke der er mange der siger at Pohl ikke har gode raids og laver fine ting i opspillet. Det der bare - berettiget - anføres er at Pohl aldrig bliver en 15+ måls angriber for det har han ikke køligheden og instinktet til ! Han er en superfin del af et forreste 4 set-up, men vi skal have en anden ind som førsteangriber som har det naturlige killer-instinkt og laver de 15+ kasser som Peter Møller, Erik bo, strandli, spalvis, helenius før Aston villa m.fl.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 15. maj 2018, 20:16

Gamling skrev:Tror ikke der er mange der siger at Pohl ikke har gode raids og laver fine ting i opspillet. Det der bare - berettiget - anføres er at Pohl aldrig bliver en 15+ måls angriber for det har han ikke køligheden og instinktet til ! Han er en superfin del af et forreste 4 set-up, men vi skal have en anden ind som førsteangriber som har det naturlige killer-instinkt og laver de 15+ kasser som Peter Møller, Erik bo, strandli, spalvis, helenius før Aston villa m.fl.
Jeg ved heller ikke hvorfor Pohl ikke er blevet brugt på en kant....I en 4-1-4-1.....det kunne være vildt spændende...I en venstre side....hvor Kusk når han går ind i banen enden har Ahlmann bredt eller Pohl i et løb igennem deres bagerst linje.....og så en god 15+ angriber...wow!!! Top 3 here we come

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Silver77 » 15. maj 2018, 20:25

Gamling skrev:Tror ikke der er mange der siger at Pohl ikke har gode raids og laver fine ting i opspillet. Det der bare - berettiget - anføres er at Pohl aldrig bliver en 15+ måls angriber for det har han ikke køligheden og instinktet til ! Han er en superfin del af et forreste 4 set-up, men vi skal have en anden ind som førsteangriber som har det naturlige killer-instinkt og laver de 15+ kasser som Peter Møller, Erik bo, strandli, spalvis, helenius før Aston villa m.fl.

AaB har altid haft gode angribere som tit har scoret over 10 mål.

1991 forår - 1993 Peter Møller, 9, 17 og 20 mål
1993 - 1996 Erik Bo 12, 24, og 13 mål
1996 - 1997 Søren Andersen 14 mål
1997 - 1998 Steffen Højer 17 mål
1998 - 2001 Søren Frederiksen 17,14, og 10 mål
2001 - 2002 Indrek Zelinski 13 mål
2002 - 2003 Andres Oper 11 mål
2003 - 2004 Christian Lundberg 16 mål
2004 - 2006 Simon Bræmer 11, og 8 mål
2006 - 2007 Rade Prica 19 mål
2007 - 2008 Jeppe Curth 17 mål
2008 - 2009 Caca 8 mål
2009 - 2010 Andreas Johansson 8 mål
2010 - 2011 Duncan 6 mål kun forår
2011 - 2013 Nicklas Helenius 14 og 16 mål
2013 - 2014 Kasper kusk 12 mål
2014 - 2015 Anders K Jacobsen 10 mål
2015 - 2016 Lukas Spalvis 18 mål
2016 - 2017 Jakub Sylvestr 5 mål
2017 - 2018 Pohl pt 8 mål

Jeg mener helt klart at vi skal have en angriber Der har samme coolnes foran mål som spalvis. Pohl burde havde ligget omkring 15 - 18 mål i denne sæson når man ser hvor mange kæmpe chancer han har brændt. Desværre er det kun blevet til 8 mål og meget få mål i åben spil.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9800 » 15. maj 2018, 22:41

Gamen skrev:
Martino skrev: Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Han har scoret 4 mål i åbent spil, og er ikke en trussel hverken i luften eller i feltet.

Alle de hold vi kæmper med har langt bedre stats for deres førsteangriber end vi har. Han er stadig ikke tilnærmelsesvis ved at have et niveau, hvor han bør have rollen som førsteangriber. Det har da set bedre ud, bevares, men han scorer stort set ingen mål på oplagte chancer.

Tålmodigheden med Helenius efter hans hjemkomst var ikke-eksisterende, selvom hans stats ikke var meget bedre. Så det undrer mig lidt, at flere nu mener at snoren skal være længere her.
Hvis nu du kigger på hvor mange mål AaB har scoret i åbent spil, så tror jeg næsten han har en højere % del af scorede mål i åbent spil for sit hold end de fleste andre angribere i suppen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af jonas386 » 15. maj 2018, 23:16

9800 skrev:
Gamen skrev:
Martino skrev: Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Han har scoret 4 mål i åbent spil, og er ikke en trussel hverken i luften eller i feltet.

Alle de hold vi kæmper med har langt bedre stats for deres førsteangriber end vi har. Han er stadig ikke tilnærmelsesvis ved at have et niveau, hvor han bør have rollen som førsteangriber. Det har da set bedre ud, bevares, men han scorer stort set ingen mål på oplagte chancer.

Tålmodigheden med Helenius efter hans hjemkomst var ikke-eksisterende, selvom hans stats ikke var meget bedre. Så det undrer mig lidt, at flere nu mener at snoren skal være længere her.
Hvis nu du kigger på hvor mange mål AaB har scoret i åbent spil, så tror jeg næsten han har en højere % del af scorede mål i åbent spil for sit hold end de fleste andre angribere i suppen.
Problemet, som jeg ser det, er ikke at Børsting er en dårlig fodboldspiller. Han er bare ikke en spiller der gør de andre bedre, og når resten af holdet i den grad har manglet den type spillere (navnligt i offensiven), så bliver en spiller som Børsting bare hurtigt meget "grå". Han kunne sikkert have været en fin kant, hvis resten af offensiven var garant for mål og assister.
Jeg har altid ment, at Børsting hører til som back eller 8'er (hvis han skal være i AaB forstås). Der er ingen grund til at give ham en position, hvor det kræves, at han er kreativ, kan sætte en mand og levere præcise stikninger, når det slet ikke er hans forcer. Det er ikke Børstings skyld, og jeg glæder mig meget over, at vi nu forsøger ham på backen. Jeg tror bestemt han kan have en fremtid i AaB, det skal bare ikke være i offensiven.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 15. maj 2018, 23:21

Jeg synes det er helt forfejlet at kritisere Pohl på nuværende tidspunkt. Omend han har store kvaler for man mål er det altså ikke udelukkende det en angriber skal kunne.

Han skaber chancer, presser forsvaret til sit yderste og leverer altid en helhjertet indsats. Nøglen er at gøre ham en smule mere stabil foran mål samt at sørge for at Flores, Pohl og potentielt Rolim ligeledes scorer deres mål.

Vores problem har klart været at kreerer chancer. Pohl har haft fæle afbrændere, men det er altså heller ikke let at skulle knokle 90 min hver kamp for maks at få halvanden chance i kampen.

Jeg forstår ønsket om en klasse angriber med 15-20 mål per sæson men de er altså bare enormt svære at hente til klubben.

Safranko var åbenlyst et fejlkøb af dimensioner. Han skal gerne afskibbes hvis man kan finde en køber.

Om vi skal hente en ny dyr angriber afhænger dog udelukkende af om vi kan få et stort salg på Flores. I og med vi skal smide 40% tilbage til hans gamle klub bliver det svært at tjene stort på ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af martinaalborg » 16. maj 2018, 08:11

Forza skrev:Jeg synes det er helt forfejlet at kritisere Pohl på nuværende tidspunkt. Omend han har store kvaler for man mål er det altså ikke udelukkende det en angriber skal kunne.

Han skaber chancer, presser forsvaret til sit yderste og leverer altid en helhjertet indsats. Nøglen er at gøre ham en smule mere stabil foran mål samt at sørge for at Flores, Pohl og potentielt Rolim ligeledes scorer deres mål.

Vores problem har klart været at kreerer chancer. Pohl har haft fæle afbrændere, men det er altså heller ikke let at skulle knokle 90 min hver kamp for maks at få halvanden chance i kampen.

Jeg forstår ønsket om en klasse angriber med 15-20 mål per sæson men de er altså bare enormt svære at hente til klubben.

Safranko var åbenlyst et fejlkøb af dimensioner. Han skal gerne afskibbes hvis man kan finde en køber.

Om vi skal hente en ny dyr angriber afhænger dog udelukkende af om vi kan få et stort salg på Flores. I og med vi skal smide 40% tilbage til hans gamle klub bliver det svært at tjene stort på ham.

ANGRIBER = MÅL
FORSVARER = forhindre MÅL

BUM!


- HVAD skal han gøre plads til??... til Rinne????

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 16. maj 2018, 08:52

Sønderjyske har netop hentet topscoreren fra den næstbedste Hollandske række, 30 kasser i 31 kampe.
Jeg tænker ikke umiddelbart niveauet i den næstbedste hollandske række er milevidt fra niveauet i superligaen, så på papiret en flot transfer imo.

Hvorfor henter vi ikke sådan en spiller i stedet for en ukendt slovak der har lavet 11 mål i den slovakiske liga.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... sk-bomber/

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 16. maj 2018, 09:30

Gamen skrev:
Martino skrev: Men han er jo netop ved at blive en af vores giftigste spillere, hvorfor så sætte ham på bænken?
Han har scoret 4 mål i åbent spil, og er ikke en trussel hverken i luften eller i feltet.

Alle de hold vi kæmper med har langt bedre stats for deres førsteangriber end vi har. Han er stadig ikke tilnærmelsesvis ved at have et niveau, hvor han bør have rollen som førsteangriber. Det har da set bedre ud, bevares, men han scorer stort set ingen mål på oplagte chancer.

Tålmodigheden med Helenius efter hans hjemkomst var ikke-eksisterende, selvom hans stats ikke var meget bedre. Så det undrer mig lidt, at flere nu mener at snoren skal være længere her.
Mon ikke det sidste skyldes at Pohl knokler stenhårdt, hvorimod Helenius sjosker rundt og ligner en der er ligeglad og at Pohl er en udviklingssspiller og Helenius både i omverdenens og hans egen optik var en profil. Jeg synes vi skal holde fast i Pohl, men jeg så gerne vi spillede 4-4-2 og havde en angriber ved siden af der høvler dem ind. Jeg synes det Pohl bidrager med giver kæmpe værdi, men målscorer er han ikke.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Debatjuntaen » 16. maj 2018, 10:22

Hvor vidt Pohl scorer for lidt eller for mange mål, eller om skal bænkes eller ej, kan I tage i en anden tråd.

Denne tråd er til transferønsker. Tilbage på sporet!

/Juntaen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 16. maj 2018, 17:50

martinaalborg skrev:
Forza skrev:Jeg synes det er helt forfejlet at kritisere Pohl på nuværende tidspunkt. Omend han har store kvaler for man mål er det altså ikke udelukkende det en angriber skal kunne.

Han skaber chancer, presser forsvaret til sit yderste og leverer altid en helhjertet indsats. Nøglen er at gøre ham en smule mere stabil foran mål samt at sørge for at Flores, Pohl og potentielt Rolim ligeledes scorer deres mål.

Vores problem har klart været at kreerer chancer. Pohl har haft fæle afbrændere, men det er altså heller ikke let at skulle knokle 90 min hver kamp for maks at få halvanden chance i kampen.

Jeg forstår ønsket om en klasse angriber med 15-20 mål per sæson men de er altså bare enormt svære at hente til klubben.

Safranko var åbenlyst et fejlkøb af dimensioner. Han skal gerne afskibbes hvis man kan finde en køber.

Om vi skal hente en ny dyr angriber afhænger dog udelukkende af om vi kan få et stort salg på Flores. I og med vi skal smide 40% tilbage til hans gamle klub bliver det svært at tjene stort på ham.

ANGRIBER = MÅL
FORSVARER = forhindre MÅL

BUM!


- HVAD skal han gøre plads til??... til Rinne????
Det er alt for simplificeret. Holdet angriber sammen og forsvarer sammen. Ellers vil jeg rigtig gerne vide hvad du mener midtbanen gør?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Ham der Emil » 16. maj 2018, 18:03

Det er sådanne tranfers vi burde gå efter!
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... sk-bomber/

Aner intet om spilleren, men score mål kan han da.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 16. maj 2018, 18:48

Ham der Emil skrev:Det er sådanne tranfers vi burde gå efter!
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... sk-bomber/

Aner intet om spilleren, men score mål kan han da.
Det lyder i hvert fald umiddelbart noget mere sexet end Safranko og Sylvestr ligesom Sørloth gjorde. Ikke, at jeg ved om vi kan sammenligne SønderjyskEs nye mand og Sørloth på den måde. Det jeg vil frem til er, at vores åh så fattige klub altså godt kan få bedre end Sylvest og Safranko. Problemet er jo ikke så meget, at et af vores talenter pt. har problemer med målscoringen, men derimod at vi aldrig har fundet en førsteangriber siden Spalvis og før det prøvede med en ven af huset ude af form.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 16. maj 2018, 20:07

Jakobsen skrev:
Ham der Emil skrev:Det er sådanne tranfers vi burde gå efter!
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... sk-bomber/

Aner intet om spilleren, men score mål kan han da.
Det lyder i hvert fald umiddelbart noget mere sexet end Safranko og Sylvestr ligesom Sørloth gjorde. Ikke, at jeg ved om vi kan sammenligne SønderjyskEs nye mand og Sørloth på den måde. Det jeg vil frem til er, at vores åh så fattige klub altså godt kan få bedre end Sylvest og Safranko. Problemet er jo ikke så meget, at et af vores talenter pt. har problemer med målscoringen, men derimod at vi aldrig har fundet en førsteangriber siden Spalvis og før det prøvede med en ven af huset ude af form.
Prøv evt. at se hvordan det plejer at gå med jupiler league topscorerne når de bliver testet på højere niveau. Noget med værdien af et antal potter pis...
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 16. maj 2018, 20:17

Buzz Killington skrev:
Jakobsen skrev:
Ham der Emil skrev:Det er sådanne tranfers vi burde gå efter!
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... sk-bomber/

Aner intet om spilleren, men score mål kan han da.
Det lyder i hvert fald umiddelbart noget mere sexet end Safranko og Sylvestr ligesom Sørloth gjorde. Ikke, at jeg ved om vi kan sammenligne SønderjyskEs nye mand og Sørloth på den måde. Det jeg vil frem til er, at vores åh så fattige klub altså godt kan få bedre end Sylvest og Safranko. Problemet er jo ikke så meget, at et af vores talenter pt. har problemer med målscoringen, men derimod at vi aldrig har fundet en førsteangriber siden Spalvis og før det prøvede med en ven af huset ude af form.
Prøv evt. at se hvordan det plejer at gå med jupiler league topscorerne når de bliver testet på højere niveau. Noget med værdien af et antal potter pis...
Han er også ringe i FM...;)
Jeg savner Winsnes

Låst