Transfers i andre klubber

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jul 2018, 12:05

Jeg var faktisk ikke sarkastisk.

Det er rigtig, at der er købt flere spillere i andre klubber, men de har afgjort også mistet flere spillere/profiler end os. Så derfor fornemmer jeg ikke, at vi er bagud af dansen.
- FlæskeFrank

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Patmand » 7. jul 2018, 12:46

FlæskeFrank skrev:
7. jul 2018, 12:05
Jeg var faktisk ikke sarkastisk.

Det er rigtig, at der er købt flere spillere i andre klubber, men de har afgjort også mistet flere spillere/profiler end os. Så derfor fornemmer jeg ikke, at vi er bagud af dansen.
Okay, det er næppe sidste gang vi er uenige.

Jeg går ud fra det ikke giver mening at diskutere om FCN, FCK, FCM og Brøndby er blevet forstærket, alt den stund de er lysår foran AaB. Skal vi bare nøjes med at konstatere, at i hvert fald FCM ser noget stærkere ud end for en måned siden.

Jeg antager det er den grå masse fra sidste sæsons midterfelt der er interessant? Altså AaB, Horsens, Hobro, Sønderjyske, OB og AGF.

I det felt var det marginaler der afgjorde hvem der endte på 5-10. pladsen. Måske er der endnu ingen af de hold der har forstærket sig markant. AGF er måske lidt stærkere nu hvor David Nielsen har haft noget mere tid med truppen. SønderjyskE har fået en ny spændende angriber og Absalonsen.

Er Horsens ikke de eneste der decideret har mistet profiler udover AaB?

AaB har mistet en profil i Rolim og så er Flores ikke til rådighed fra start - så vi er nede med to profiler.
Ser du det anderledes?

Så for mig at se er der ikke noget til hinder for at AaB feks. slutter som nr. 7-8 i grundspillet.

Hvad er du nået frem til når du ser på styrkeforholdene i Superligaen lige netop nu?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jul 2018, 13:43

Lige hvem er det FCN og BIF har forstærket sig med ?

Hvis vi tager Brøndby, så har de mistet deres topscorer og deres suveræne målmand. Det kan godt være den nye angriber ser spændende ud, men konkluderer at de er forstærket er vel ret uafklaret.

Vi er naturligvis svækket, da vi har mistet Rolim. Men det var ikke en stamspiller på det hold som blev nr. 5. Men jeg kan ikke se, at de andre hold just har forstærket både bredde og start11 ift. os.

SønderjyskE ser spændende ud, men de har også haft nogle flere afgange end os og derfor usikre på deres niveau.

Det er jo ikke snak om, hvem som er stærkest, men hvem som har flyttet sig mest i transfervinduet.

At AGF skulle være bedre nu, fordi David har fået lidt ekstra tid ???!!! Så bliver vi altså outstandig bedre, fordi Wieghorst nu har haft en helsæson ? Det er personlige betragtninger og ikke retvisende. Hvis man skulle konkludere noget på David, så er det vel, at han snart pander en ned i klubben, fordi han nu har været der så længe som han har. Det viser hans trackrecord.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af frederikshavneren » 7. jul 2018, 13:50

Patmand skrev:
7. jul 2018, 09:45
FlæskeFrank skrev:
6. jul 2018, 18:27
Der er vel ingen klubber, som har oprustet synderligt mere på transfermarkedet end os ? Her en uge før første kamp.
AaB har gjort absolut ingenting, udover at lade en lejeaftale med Rolim løbe ud.
Samtlige andre klubber har været aktive i dette transfervindue, så jeg er ikke helt med på om det er et sarkastisk indspark.
Dags dato er vi klart svækket da vi i Rolim har mistet truppens måske mest kreative spiller

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Patmand » 7. jul 2018, 17:17

FlæskeFrank skrev:
7. jul 2018, 13:43
Lige hvem er det FCN og BIF har forstærket sig med ?

Hvis vi tager Brøndby, så har de mistet deres topscorer og deres suveræne målmand. Det kan godt være den nye angriber ser spændende ud, men konkluderer at de er forstærket er vel ret uafklaret.

Vi er naturligvis svækket, da vi har mistet Rolim. Men det var ikke en stamspiller på det hold som blev nr. 5. Men jeg kan ikke se, at de andre hold just har forstærket både bredde og start11 ift. os.

SønderjyskE ser spændende ud, men de har også haft nogle flere afgange end os og derfor usikre på deres niveau.

Det er jo ikke snak om, hvem som er stærkest, men hvem som har flyttet sig mest i transfervinduet.

At AGF skulle være bedre nu, fordi David har fået lidt ekstra tid ???!!! Så bliver vi altså outstandig bedre, fordi Wieghorst nu har haft en helsæson ? Det er personlige betragtninger og ikke retvisende. Hvis man skulle konkludere noget på David, så er det vel, at han snart pander en ned i klubben, fordi han nu har været der så længe som han har. Det viser hans trackrecord.
Okay, jamen jeg tror jeg nogenlunde har forstået præmissen om et øjebliksbillede af hvem der er styrket/svækket. Vi ved selvfølgelig godt, at vi vil se ydeligere tilgange/afgange inden transfervinduet smækker i. OB har feks. en for lille trup pt og skal ud og hente 2-3 spillere.
Men som de fodboldnørder vi er, kan vi naturligvis tage hul på diskussionen.

Vi er vel enige om det er relevant også at relatere det til holdenes indbyrdes styrkeforhold. Er AaB feks. svækket med 3% og Brøndby med 5% (bare et tankeeksperiment), ja så betyder det jo stadig at vi er håbløst bagefter i absolut styrkeforhold.
Sidste sæson endte AaB og Brøndby med henholdsvis 45 og 81 point.

Tilbage til dit spm. vedrørende FCN og Brøndby.

FCN har hentet en målmand ind som erstatning for Runarsson og så har de ydeligere solgt Asante. Så har de et par meget spændende spillere i omdrejninger igen efter langvarige skader, og så ved vi jo det er en klub der i den grad satser på talentudvikling. Med Danmarks vel nok dygtigste træner er det svært for mig at afgøre om de fremstår styrket eller svækket.
Hvor om alt er, så er forventningen at de umiddelbart er stærkere end AaB.

Så er der Brøndby og som du korrekt skriver, har de sagt farvel til deres målmand og topscorer gennem de seneste sæsoner. Jeg har nu aldrig været den store fan af Pukki. Jeg kan ikke vurdere om deres nye angriber er bedre eller dårligere. Den nye målmand kender jeg heller ikke. Så har de brugt kr. 10 mio. på Gammelby, og hentet Kaiser ind der beskrives som en ledertype og ydeligere nogle spillere.
Zorninger beskriver truppen som bredere og med mere konkurrence om pladserne.
Som du selv skriver er det uafklaret indtil videre om de er styrket/svækket.
Hvilket alt andet lige betyder de er lysår foran AaB.

Jeg syntes ikke helt du kan sammenligne David Nielsen/AGF med MW/AaB. David Nielsen har været i AGF i et halvt år? De første mange kampe gik det jo rent ud sagt forfærdeligt pointmæssigt. De kom noget efter det sidenhen. MW har været i AaB i halvandet år. Han er velsagtens færdig med at implementere hans (dødssyge) spillestil og ideer.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af frederikshavneren » 9. jul 2018, 17:39

Så er det officielt at Bjelland skifter til FCK

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af FlæskeFrank » 9. jul 2018, 20:27

Tipsbladet har lavet opgørelse over ind og ud i de forskellige klubber. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfers-2018

Jeg har stadig svært ved at se den klub, som har rykket sig væsentligt. Selvom dagens nyhed med Bjelland sender FCK frem i guldfavoritrollen. Men efter første runde er vi nok klogere, om lige præcis de indkøb har været det den enkelte klub manglede.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af frederikshavneren » 10. jul 2018, 06:26

FlæskeFrank skrev:
9. jul 2018, 20:27
Tipsbladet har lavet opgørelse over ind og ud i de forskellige klubber. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfers-2018

Jeg har stadig svært ved at se den klub, som har rykket sig væsentligt. Selvom dagens nyhed med Bjelland sender FCK frem i guldfavoritrollen. Men efter første runde er vi nok klogere, om lige præcis de indkøb har været det den enkelte klub manglede.
Interessant gennemgang, AaB er den eneste klub der ikke har hentet en eneste forstærkning! Alle andre klubber har hentet mindst én ny spiller.

Ellers enig i at det ligner status quo i mange klubber, på papiret er AC Horsens voldsomt svækket så Bo H. skal igen til at bygge et nyt hold op.
Oprykkerne (især Vejle og Esbjerg fB) har forholdt sig forholdsvis passivt på transfermarkedet

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Patmand » 10. jul 2018, 07:21

FlæskeFrank skrev:
9. jul 2018, 20:27
Tipsbladet har lavet opgørelse over ind og ud i de forskellige klubber. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfers-2018

Jeg har stadig svært ved at se den klub, som har rykket sig væsentligt. Selvom dagens nyhed med Bjelland sender FCK frem i guldfavoritrollen. Men efter første runde er vi nok klogere, om lige præcis de indkøb har været det den enkelte klub manglede.
Og jeg har stadig svært ved at forstå din pointe, hvis der er en sådan.
Du siger sågar, at FCK der sluttede mange point efter FCM og Brøndby, nu er guldfavorit. I og med at i hvert fald FCM er blevet stærkere, så må FCK i dine øjne jo have rykket sig væsentligt!

Mig bekendt er der ikke en klub der har øget sit budget væsentligt til den nye sæson, det er velsagtens det der i høj grad afgør om man forstærker sig væsentligt?

FCK var udfordret med to svage østeuropæere i det centrale forsvar, de har nu hentet to nye og Bjelland bliver uden tvivl Superligaens bedste på den position. De solgte deres bedste angriber og hentede Ndoye hjem, måske den bedste angriber i Superligaens histore (som minimum top 5). Ja, og så ydeligere en angriber som jeg ikke har det store kendskab til.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Mogens » 16. jul 2018, 22:57

frederikshavneren skrev:
7. jul 2018, 13:50
Patmand skrev:
7. jul 2018, 09:45
FlæskeFrank skrev:
6. jul 2018, 18:27
Der er vel ingen klubber, som har oprustet synderligt mere på transfermarkedet end os ? Her en uge før første kamp.
AaB har gjort absolut ingenting, udover at lade en lejeaftale med Rolim løbe ud.
Samtlige andre klubber har været aktive i dette transfervindue, så jeg er ikke helt med på om det er et sarkastisk indspark.
Dags dato er vi klart svækket da vi i Rolim har mistet truppens måske mest kreative spiller
På papiret, ja, men når MW kun sporadisk har ladet Rolim vise evnerne, så er svækkelsen som sådan ikke så stor i mine øjne.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Glenn Francisco » 18. jul 2018, 09:35

Jeg forstår altså ikke OB og deres transfers, jo jo de er da i det mindste aktive i forhold til AaB, men de køber altid leverpostegsspillere i andre superliga klubber? Iforhold til os som prøver at have is i maven altid og købe på papiret større profiler?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af NIN » 18. jul 2018, 12:30

Glenn Francisco skrev:
18. jul 2018, 09:35
Jeg forstår altså ikke OB og deres transfers, jo jo de er da i det mindste aktive i forhold til AaB, men de køber altid leverpostegsspillere i andre superliga klubber? Iforhold til os som prøver at have is i maven altid og købe på papiret større profiler?
Det er vist kun i AaB-land, at spillere som Søren Frederiksen og Pallesen er store profiler.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Glenn Francisco » 18. jul 2018, 12:56

NIN skrev:
18. jul 2018, 12:30
Glenn Francisco skrev:
18. jul 2018, 09:35
Jeg forstår altså ikke OB og deres transfers, jo jo de er da i det mindste aktive i forhold til AaB, men de køber altid leverpostegsspillere i andre superliga klubber? Iforhold til os som prøver at have is i maven altid og købe på papiret større profiler?
Det er vist kun i AaB-land, at spillere som Søren Frederiksen og Pallesen er store profiler.
Søren F er hvad 5 år siden? Og Pallesen én mand?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af NIN » 18. jul 2018, 13:58

Glenn Francisco skrev:
18. jul 2018, 12:56
NIN skrev:
18. jul 2018, 12:30
Glenn Francisco skrev:
18. jul 2018, 09:35
Jeg forstår altså ikke OB og deres transfers, jo jo de er da i det mindste aktive i forhold til AaB, men de køber altid leverpostegsspillere i andre superliga klubber? Iforhold til os som prøver at have is i maven altid og købe på papiret større profiler?
Det er vist kun i AaB-land, at spillere som Søren Frederiksen og Pallesen er store profiler.
Søren F er hvad 5 år siden? Og Pallesen én mand?
Og en dyrt købt en af slagsen. Hvor er han en profil?

Var Kenneth Emil en stor profil var AK? Og var/er de, så har OB vel købt to store profiler.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Sønderhof » 19. jul 2018, 00:06

Glenn Francisco skrev:
18. jul 2018, 09:35
Jeg forstår altså ikke OB og deres transfers, jo jo de er da i det mindste aktive i forhold til AaB, men de køber altid leverpostegsspillere i andre superliga klubber? Iforhold til os som prøver at have is i maven altid og købe på papiret større profiler?
Vi er enige så langt, at hverken Andre Rømer eller Drachmann er drømmespillere! Det sagt, så er jeg overbevist om at vi i sidste sæson havde fået flere point med en af de to, eller Brix-Damborg, fremfor 6'er karusellen med Lesniak, Kakeeto, Abildgård og MC, som på skift afløste hinanden når de faldt i niveau.

Generelt ang. OB's stategi, så synes jeg den er langt mere fornuftig end den vi, især under Gaarde, men også til dels under Lynge førte.
Mener du at man har bedre muligheder for at få succes som superligaklub, hvis man satser på at hente store kanoner, fremfor hele tiden at være på forkant med truppens sammensætning? - her tænker jeg ifht. de klubber vi pt. kan måle os med.
Generelt er det trist at se alle de store danske traditionsklubber undefor Kbh, blive ledt så hovedrystende de seneste år. Vejle er vendt tilbage, men i en skrøbelig forfatning hvor klubben ikke er til at kende. Esbjerg er svære at blive kloge på, men det virker heller ikke til at det er det stærkest fundament. OB og os selv og AGF er nogenlunde i samme position. Alle omkring os forventer at vi skal op og bider skeer med topholdene, men hold som FCN, Horsens og SønderjyskE virker mere afklarede og følger deres strategier langt bedre end de størrere omtalte hold.
Tjek lige ud hvor mange profiler SønderjyskE har mistet henover de seneste 3-4 år, ikke mindst trænere, og alligevel har de klaret sig mindst ligeså godt som AaB, OB og AGF. Det er ikke hverken tilfældig eller heldigt. Det er fordi de arbejder langsigtet og er pisse dygtige til at finde både talenter og rutinerede spillere der passer ind i deres setup.

Den der floskel med store profiler eller hylde A-spillere som Lynge kaldte det, tror jeg er en af de overvejden grunde til vi står i stampe.
Vi har jo netop hentet, PÅ PAPIRET, store profiler under Gaarde. Og vore trup er skandløs ringe og forrykt dårlig sammensat, når man tager i betragtning hvor mange penge der er postet i den.

Figo var på studietur til Mexico. Lynge og Hamren var i Brasilien, ligesom Gaarde lige har været det. Vi havde vist et Uganda-projekt oppe og køre engang. Og hvad med samarbejdsklubben i Norge? Andre filantropiske projekter jeg har glemt?
Come on, drop nu det pis og lad os koncentrer os om Skandinaien og måske Tyskland og Benelux. SønderjyskE har haft succes med det over en 10-årig periode. Tænk hvad vi så kan drive det til.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Breezer » 19. jul 2018, 00:35

Sønderhof skrev:
19. jul 2018, 00:06
Glenn Francisco skrev:
18. jul 2018, 09:35
Jeg forstår altså ikke OB og deres transfers, jo jo de er da i det mindste aktive i forhold til AaB, men de køber altid leverpostegsspillere i andre superliga klubber? Iforhold til os som prøver at have is i maven altid og købe på papiret større profiler?
Vi er enige så langt, at hverken Andre Rømer eller Drachmann er drømmespillere! Det sagt, så er jeg overbevist om at vi i sidste sæson havde fået flere point med en af de to, eller Brix-Damborg, fremfor 6'er karusellen med Lesniak, Kakeeto, Abildgård og MC, som på skift afløste hinanden når de faldt i niveau.

Generelt ang. OB's stategi, så synes jeg den er langt mere fornuftig end den vi, især under Gaarde, men også til dels under Lynge førte.
Mener du at man har bedre muligheder for at få succes som superligaklub, hvis man satser på at hente store kanoner, fremfor hele tiden at være på forkant med truppens sammensætning? - her tænker jeg ifht. de klubber vi pt. kan måle os med.
Generelt er det trist at se alle de store danske traditionsklubber undefor Kbh, blive ledt så hovedrystende de seneste år. Vejle er vendt tilbage, men i en skrøbelig forfatning hvor klubben ikke er til at kende. Esbjerg er svære at blive kloge på, men det virker heller ikke til at det er det stærkest fundament. OB og os selv og AGF er nogenlunde i samme position. Alle omkring os forventer at vi skal op og bider skeer med topholdene, men hold som FCN, Horsens og SønderjyskE virker mere afklarede og følger deres strategier langt bedre end de størrere omtalte hold.
Tjek lige ud hvor mange profiler SønderjyskE har mistet henover de seneste 3-4 år, ikke mindst trænere, og alligevel har de klaret sig mindst ligeså godt som AaB, OB og AGF. Det er ikke hverken tilfældig eller heldigt. Det er fordi de arbejder langsigtet og er pisse dygtige til at finde både talenter og rutinerede spillere der passer ind i deres setup.

Den der floskel med store profiler eller hylde A-spillere som Lynge kaldte det, tror jeg er en af de overvejden grunde til vi står i stampe.
Vi har jo netop hentet, PÅ PAPIRET, store profiler under Gaarde. Og vore trup er skandløs ringe og forrykt dårlig sammensat, når man tager i betragtning hvor mange penge der er postet i den.

Figo var på studietur til Mexico. Lynge og Hamren var i Brasilien, ligesom Gaarde lige har været det. Vi havde vist et Uganda-projekt oppe og køre engang. Og hvad med samarbejdsklubben i Norge? Andre filantropiske projekter jeg har glemt?
Come on, drop nu det pis og lad os koncentrer os om Skandinaien og måske Tyskland og Benelux. SønderjyskE har haft succes med det over en 10-årig periode. Tænk hvad vi så kan drive det til.
Helt enig, vi er nødt til at minimere risikoen for fejl investeringer. Da pengene var små, ramte vi stadig plet, da vi hentede AK, Risgård og Jönsson. Vores netværk er fint, som et suplemt, der kan krydre vores trup med eksotiske typer som Rolim eller Bassogog. Men vi er nødt til at have en solid skandinavisk base. FCK har begået den samme fejl, ved at gå væk fra en Skandinavisk stamme, som har den uddannelse det kræver fra Ståle for at udføre hans spilkoncept.

Bisgaard
1. div
1. div
Indlæg: 416
Tilmeldt: 5. aug 2007, 18:01
Geografisk sted: Støvring

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Bisgaard » 19. jul 2018, 12:43

Gud hvor jeg da hader FCM som bare ind i h...… men man kan kun sidde og se misundeligt til på deres transferarbejde, det gør de sku bare godt.... Tænk hvis Gaarde bare kunne præsterer på halvt niveau af hvad de gør i FCM, så kunne vi sku nå langt....

Er så nederen ved at indrømme det, men FCM har altså bare overhalet os milevidt på alle parameter..... :thumbsdown: :thumbsdown:

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... eb/7239003
Kom nu igang AaB!!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af MrBangDK » 19. jul 2018, 13:10

Bisgaard skrev:
19. jul 2018, 12:43
Gud hvor jeg da hader FCM som bare ind i h...… men man kan kun sidde og se misundeligt til på deres transferarbejde, det gør de sku bare godt.... Tænk hvis Gaarde bare kunne præsterer på halvt niveau af hvad de gør i FCM, så kunne vi sku nå langt....

Er så nederen ved at indrømme det, men FCM har altså bare overhalet os milevidt på alle parameter..... :thumbsdown: :thumbsdown:

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... eb/7239003
Det der er så bizart at man ikke kan sige “hvis bare Gaarde gjorde det bedre”.. FCM er nu tvunget til at skulle finde en ny mand. Men aå kan de jo bare bruge de millioner de har tjent på ham - dét må være lækkert af kunne gøre det.
Ska' vi hak'?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Patmand » 19. jul 2018, 13:27

Ja, nu har FCM fået godt en kvart milliard i transferindtægter indtil videre i 2018. Det skulle helst ikke gå hen og blive hverdag for dem.

Noget andet er, at det sandsynligvis kan blive vanskeligt at finde en erstatning på samme niveau eller højere, hvilket i sidste ende kan koste dem kvalifikation til CHL/EL gruppespil.

Der er blevet grinet meget af deres metoder til at finde nye spillere, men de rammer godt nok rigtigt på transfermarkedet for tiden.

Gamen

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 15:25

MrBangDK skrev:
19. jul 2018, 13:10
Det der er så bizart at man ikke kan sige “hvis bare Gaarde gjorde det bedre”.. FCM er nu tvunget til at skulle finde en ny mand. Men aå kan de jo bare bruge de millioner de har tjent på ham - dét må være lækkert af kunne gøre det.
Det må være lækkert at være så dygtige til dels at hente spillere med videresalgspotentiale, og dels udvikle talenter med stort salgspotentiale. Det ér bare at misunde dem det, for det gør dem lige nøjagtig i stand til at manifestere sig der hvor vi gerne vil være.

Besvar