Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 8. aug 2018, 08:53

Der skulle være bred nordisk interesse for KuPS’ finske angriber/wing Rasmus Karjalainen, der har fået debut på det finske landshold i år, og i dén grad er braget igennem.

Kunne måske være en spiller for os.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2018, 09:25

Gamen skrev:
8. aug 2018, 08:53
Der skulle være bred nordisk interesse for KuPS’ finske angriber/wing Rasmus Karjalainen, der har fået debut på det finske landshold i år, og i dén grad er braget igennem.

Kunne måske være en spiller for os.
Spændende spiller. Det var ham som scorede imod FCK i parken.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af aaballday » 8. aug 2018, 09:28

“Vi kan også forvente at se handling i OB, der ikke er færdige med at forstærke sig, og det samme gør sig gældende med AaB.

FC Københavns Kadrii er som bekendt et varmt emne, og det samme er Nicolaj Thomsen. Det er dog svært at se sidstnævnte tage turen hjem, da AaB ikke kan matche den lønpakke, som offensivspilleren har i FC København.”


Kilde: https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... ende-uger/

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 8. aug 2018, 10:24

Det ser ud til at Safranko får en et-årig lejeaftale i Dundee United, ifølge lokale skotske medier.
Han træner allerede med skotterne, og aftalen bliver formentlig lukket i denne uge.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 8. aug 2018, 10:39

Gamen skrev:
8. aug 2018, 10:24
Det ser ud til at Safranko får en et-årig lejeaftale i Dundee United, ifølge lokale skotske medier.
Han træner allerede med skotterne, og aftalen bliver formentlig lukket i denne uge.
The Terrors' twitterkonto meddeler det samme. Herligt! Og NU vil jeg rose Gaarde: Dejligt, at du endnu engang handler på dine brølere!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2018, 11:16

BassogogsVen skrev:
8. aug 2018, 10:39
Gamen skrev:
8. aug 2018, 10:24
Det ser ud til at Safranko får en et-årig lejeaftale i Dundee United, ifølge lokale skotske medier.
Han træner allerede med skotterne, og aftalen bliver formentlig lukket i denne uge.
The Terrors' twitterkonto meddeler det samme. Herligt! Og NU vil jeg rose Gaarde: Dejligt, at du endnu engang handler på dine brølere!
Så mangler vi faktisk bare, at bestyrelsen også handler på Gaardes brølere.
Men Bælum bør også kunne se behovet for en scout! Det bliver at høre hvad Bælums analyse munder ud i efter Ca. 3 måneder.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2018, 11:18

Tror I iøvrigt, at AaB er interesserede i Mistrati eller Opondo til den offensive centrale midtbane? Vi har et stort behov derinde.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 8. aug 2018, 11:23

FIDEL skrev:
8. aug 2018, 11:18
Tror I iøvrigt, at AaB er interesserede i Mistrati eller Opondo til den offensive centrale midtbane? Vi har et stort behov derinde.
Jeg tror ikke Wieghorst er - han bruger jo ikke den plads i sit system.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2018, 11:28

Pastorius skrev:
8. aug 2018, 11:23
FIDEL skrev:
8. aug 2018, 11:18
Tror I iøvrigt, at AaB er interesserede i Mistrati eller Opondo til den offensive centrale midtbane? Vi har et stort behov derinde.
Jeg tror ikke Wieghorst er - han bruger jo ikke den plads i sit system.
Nej men spørgsmålet er jo så om det er fordi vi mangler den rette type derinde - en klon mellem Risgård og Würtz.
Der ser jeg Opondo som et emne. Og lur mig om ikke, at Wieghorst og Gaarde troede Lesniak var løsningen...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 8. aug 2018, 11:29

BassogogsVen skrev:
8. aug 2018, 10:39
Gamen skrev:
8. aug 2018, 10:24
Det ser ud til at Safranko får en et-årig lejeaftale i Dundee United, ifølge lokale skotske medier.
Han træner allerede med skotterne, og aftalen bliver formentlig lukket i denne uge.
The Terrors' twitterkonto meddeler det samme. Herligt! Og NU vil jeg rose Gaarde: Dejligt, at du endnu engang handler på dine brølere!
Har det på samme måde!
Fandme i orden han får dem skippet videre.
Han kunne ha været stædig og holdt fast og kommet med pladen om, at de nok skulle blive gode en gang.
Stor ros for han trodsalt reagerer og gør noget.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 8. aug 2018, 12:00

Gaarde6 skrev:
8. aug 2018, 11:29
BassogogsVen skrev:
8. aug 2018, 10:39
Gamen skrev:
8. aug 2018, 10:24
Det ser ud til at Safranko får en et-årig lejeaftale i Dundee United, ifølge lokale skotske medier.
Han træner allerede med skotterne, og aftalen bliver formentlig lukket i denne uge.
The Terrors' twitterkonto meddeler det samme. Herligt! Og NU vil jeg rose Gaarde: Dejligt, at du endnu engang handler på dine brølere!
Har det på samme måde!
Fandme i orden han får dem skippet videre.
Han kunne ha været stædig og holdt fast og kommet med pladen om, at de nok skulle blive gode en gang.
Stor ros for han trodsalt reagerer og gør noget.
Men dermed også sagt, at det virkelig kunne være dejligt med en sportsdirektør, der kunne stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele. Uanset udlejning (hvori vi heller ikke kender økonomien), har Safranko jo kostet en del knapper i både transfer, signon og løn. Hvilket jo har stået i vejen for en ordentlig angriber.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 8. aug 2018, 12:23

BassogogsVen skrev:
8. aug 2018, 12:00
Gaarde6 skrev:
8. aug 2018, 11:29
BassogogsVen skrev:
8. aug 2018, 10:39
Gamen skrev:
8. aug 2018, 10:24
Det ser ud til at Safranko får en et-årig lejeaftale i Dundee United, ifølge lokale skotske medier.
Han træner allerede med skotterne, og aftalen bliver formentlig lukket i denne uge.
The Terrors' twitterkonto meddeler det samme. Herligt! Og NU vil jeg rose Gaarde: Dejligt, at du endnu engang handler på dine brølere!
Har det på samme måde!
Fandme i orden han får dem skippet videre.
Han kunne ha været stædig og holdt fast og kommet med pladen om, at de nok skulle blive gode en gang.
Stor ros for han trodsalt reagerer og gør noget.
Men dermed også sagt, at det virkelig kunne være dejligt med en sportsdirektør, der kunne stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele. Uanset udlejning (hvori vi heller ikke kender økonomien), har Safranko jo kostet en del knapper i både transfer, signon og løn. Hvilket jo har stået i vejen for en ordentlig angriber.
Fuldstændig enig!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mogens » 8. aug 2018, 12:47

aaballday skrev:
8. aug 2018, 09:28
“Vi kan også forvente at se handling i OB, der ikke er færdige med at forstærke sig, og det samme gør sig gældende med AaB.

FC Københavns Kadrii er som bekendt et varmt emne, og det samme er Nicolaj Thomsen. Det er dog svært at se sidstnævnte tage turen hjem, da AaB ikke kan matche den lønpakke, som offensivspilleren har i FC København.”


Kilde: https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... ende-uger/
Thomsens begyndende spilletid i fck trækker nok heller ikke i den rigtige retning i forhold til et skifte...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 8. aug 2018, 12:59

FIDEL skrev:
8. aug 2018, 11:28
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 11:23
FIDEL skrev:
8. aug 2018, 11:18
Tror I iøvrigt, at AaB er interesserede i Mistrati eller Opondo til den offensive centrale midtbane? Vi har et stort behov derinde.
Jeg tror ikke Wieghorst er - han bruger jo ikke den plads i sit system.
Nej men spørgsmålet er jo så om det er fordi vi mangler den rette type derinde - en klon mellem Risgård og Würtz.
Der ser jeg Opondo som et emne. Og lur mig om ikke, at Wieghorst og Gaarde troede Lesniak var løsningen...
Hvis de troede Lesniak var løsningen må man stille spørgsmål ved deres scouting evner. Den spillertype er han jo slet ikke, hverken af mentalitet eller statur.

Jeg er ret sikker på at AaB jagter en angriber og/eller kantspiller. Centralt på midtbanen virker MW ganske fastlåst i sine 6'ere og hvis han vil bruge en 8'er, har Risgaard lige demonstreret at han ikke er helt færdig på den position.

Gad vide hvad Safranko annonceringen venter på, den vil være rar at få helt på plads.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af swfc » 8. aug 2018, 13:23

Hanga skrev:
8. aug 2018, 12:59

Gad vide hvad Safranko annonceringen venter på, den vil være rar at få helt på plads.
Nu har de jo desværre set ham træne med en bold
AaB i hjertet

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 8. aug 2018, 13:26

Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 8. aug 2018, 13:38

Gamen skrev:
8. aug 2018, 13:26
Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.
Jeg kan se Kokkefar hjælper til ved at gået amok på deres forum. For helvede Kokke, du er ved at fucke hele planen up!!!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 8. aug 2018, 13:58

Buzz Killington skrev:
8. aug 2018, 13:38
Gamen skrev:
8. aug 2018, 13:26
Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.
Jeg kan se Kokkefar hjælper til ved at gået amok på deres forum. For helvede Kokke, du er ved at fucke hele planen up!!!
Jeg havde jo ellers et lille håb om, at vi kunne få skippet Safranko videre til OB :-) - bortset fra det troede jeg, handlen var gået igennem, og der er i hvert fald ingen grund til at begynde at advare vores skotske frelsere i Dundee.

Jeg har forståelse for, at man engang imellem fejler på transfermarkedet og kunne personligt godt se meningen med f.eks. Pallesen og Flores, selv om det ikke førte guld med sig. Den første virkede som en driftsikker og stabil spiller i sin bedste fodboldalder med solid Superligaerfaring, den sidste har trods alt vist en masse på Perus ganske stærke landshold mod meget svære modstandere i Sydamerika og kunne principielt have tilført både AaB og Superligaen noget stjernestøv af den slags, vi sjældent ser på vores kanter.

Lige præcis Safranko fatter jeg simpelthen hat af. Er der nogen herinde, der kan se et eller andet i ham, for i mine øjne er han decideret ringe. Jeg kan svinge mig op til at give ham kredit for noget fysisk råstyrke, og han scorede et rigtigt centerforwardmål mod Lyngby i efteråret, men derudover har jeg ikke set den blotte antydning af potentiale (som man dog hist og her har øjnet hos spillere som Meilinger, Lesniak, Pallesen og Flores, om end alt, alt for lidt samlet set).

Han levede en ganske undselig tilværelse hos Dunejska Streda i Slovakiet og har ikke været i nærheden af det slovakiske landshold eller lignende. Så hvordan pokker er AaB kommet på den idé at kaste en milliontransfer og - så vidt jeg har hørt herinde - en ret hidsig millionløn i røven af en spiller, der mest af alt virker, som om han er fundet ved at kaste en pil op på en tavle, hvorpå man har klistret samtlige offensivspillere på, der måtte findes i den bedste nationale række i alverdens østeuropæiske lande (hvor der jo i øvrigt findes bunkevis af kvalitetsspillere).

Min teori er, at han var en slags desperation oven på den mislykkede Kusktransfer i forrige sommervindue. Hvor jeg trods alt har en vis forståelse for nogle af tankerne bag en række af de andre røvturshandler, fremstår Safrankohandlen - måske i konkurrence med den boldspillende centerforsvarer Holgersson - som det mest underlige af de indkøb, der er foretaget gennem de sidste 2 år, og det siger sgu ikke så lidt. Er der nogen herinde, der kan se ham som en profil i den skotske 2. division, for det kunne da være helt fantastisk, hvis det her kan ende i et salg?

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af aaballday » 8. aug 2018, 13:59


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 8. aug 2018, 14:04

aaballday skrev:
8. aug 2018, 13:59
Så er der nyt: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... hoffenheim
Pyha, selvom han er fra hoffenheim er han ikke en ROGON-spiller, så der er en lille chance for en frikøbsklausul. Alligevel rimeligt vildt at leje en Tysk u21-spiller. Næppe en spiller der vil permanent til AaB, selv hvis klubben usandsynligvis skulle være villig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst