Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af NIN » 8. aug 2018, 15:06

Funky skrev:
8. aug 2018, 14:55
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:50
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:42
Det KUNNE jo være et bud på en god forklaring på Gaarde, som måske endda ville hænge rimeligt godt sammen med, at vi har et par unge talenter i truppen som AaB tilsvarende tror på på sigt.
Det har de sagt de sidste 2 år, og det har vi lidt under. Vi skal have en erfaren angribertype der ved hvor målet står. Det har Gaarde erkendt i sine udtalelser også. Vi kan ikke blive ved med at vente på spillere der ikke laver mål.
Ligesom vi heller ikke har 2 år til at vente på at en af vores centrale midtbanespillere måske bryder igennem. Man skal adressere problemerne, ikke forlade sig på at løsningen dumper ned fra himmelen.
At have en talentstrategi er ikke det samme som at forlade sig på, at "løsningen dumper ned fra himlen", og det er like it or not egne talenter som AaB skal og vil klare sig med langt hen ad vejen.
Derfor vil det også være det glade vanvid at hente endnu et bænket "talent" ind som måske, måske ikke, slår igennem når vi mangler afslutninger og mål her og nu.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 8. aug 2018, 15:06

Glenn Francisco skrev:
8. aug 2018, 15:02
Hvis man går efter Phillip Ochs som kan spille både back, kant og angriber - så må man vel gå ud fra at Kadrii, hvis man er ude efter ham er tiltænkt som den angriber som skal sparke boldene ind.

Hvad tænker i? :)
Jeg synes de 2 virker rigtig meget som de samme typer - så jeg tror man har fået en curveball fra Kadrii, og så handler på denne her mulighed - men jeg tror samtidig, at vi får en angriber at se i truppen inden transfer deadline - med de udtalelser som Gaarde er kommet med, så kan man ikke andet end konkludere det.

Jeg håber bare på der er en købsklausul i den her handle, og det synes jeg også forlængelsen fra deres side indikere. Spørgsmålet er bare om den er så stor, at det ikke har nogle betydning alligevel :)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 8. aug 2018, 15:07

NIN skrev:
8. aug 2018, 15:06
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:55
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:50
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:42
Det KUNNE jo være et bud på en god forklaring på Gaarde, som måske endda ville hænge rimeligt godt sammen med, at vi har et par unge talenter i truppen som AaB tilsvarende tror på på sigt.
Det har de sagt de sidste 2 år, og det har vi lidt under. Vi skal have en erfaren angribertype der ved hvor målet står. Det har Gaarde erkendt i sine udtalelser også. Vi kan ikke blive ved med at vente på spillere der ikke laver mål.
Ligesom vi heller ikke har 2 år til at vente på at en af vores centrale midtbanespillere måske bryder igennem. Man skal adressere problemerne, ikke forlade sig på at løsningen dumper ned fra himmelen.
At have en talentstrategi er ikke det samme som at forlade sig på, at "løsningen dumper ned fra himlen", og det er like it or not egne talenter som AaB skal og vil klare sig med langt hen ad vejen.
Derfor vil det også være det glade vanvid at hente endnu et bænket "talent" ind som måske, måske ikke, slår igennem når vi mangler afslutninger og mål her og nu.
Hvem siger - vi kun henter ham her, og ikke andre med mål i støvlerne :)?


Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 8. aug 2018, 15:11

NIN skrev:
8. aug 2018, 15:06
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:55
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:50
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:42
Det KUNNE jo være et bud på en god forklaring på Gaarde, som måske endda ville hænge rimeligt godt sammen med, at vi har et par unge talenter i truppen som AaB tilsvarende tror på på sigt.
Det har de sagt de sidste 2 år, og det har vi lidt under. Vi skal have en erfaren angribertype der ved hvor målet står. Det har Gaarde erkendt i sine udtalelser også. Vi kan ikke blive ved med at vente på spillere der ikke laver mål.
Ligesom vi heller ikke har 2 år til at vente på at en af vores centrale midtbanespillere måske bryder igennem. Man skal adressere problemerne, ikke forlade sig på at løsningen dumper ned fra himmelen.
At have en talentstrategi er ikke det samme som at forlade sig på, at "løsningen dumper ned fra himlen", og det er like it or not egne talenter som AaB skal og vil klare sig med langt hen ad vejen.
Derfor vil det også være det glade vanvid at hente endnu et bænket "talent" ind som måske, måske ikke, slår igennem når vi mangler afslutninger og mål her og nu.
Det er sjældent vi har mulighed for at hente en spiller med en del kampe fra Bundesligaen. Har kontrakten en købsklausul, lyder det meget spændende.

Har man ikke tilføjet dette er det endnu en hjerneblødning fra Gaarde. Man ville sætte sig selv i en lose/lose situation. Slår han til ville han blive umulig at hente, slår han ikke til er han alligevel ikke relevant for os og så har vi endnu en gang haft en spiller i et år vi ikke kan udvikle og tilpasse til vores hold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Brodernumsi » 8. aug 2018, 15:12

Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:59
Brodernumsi skrev:
8. aug 2018, 14:54
Debat er ikke det samme som at hælde gylle ud 24/7-365.
Kritik af AaB, er helt på sin plads pt. Men man behøver ikke skrive det samme 50 gange, eller tude som små piger, hver gang der sker det mindste, man ikke lige bryder sig om.
Hvor i alverden har du set mig tude? Jeg argumenterer altid for min sag.
Taler ikke om dig. Det var en mere generel konstatering.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kristian » 8. aug 2018, 15:12


Man skulle tro han har lært af det af Anders Due:-)
------------------
mvh Kristian

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 8. aug 2018, 15:12

raekkeettre skrev:
8. aug 2018, 15:07
NIN skrev:
8. aug 2018, 15:06
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:55
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:50
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:42
Det KUNNE jo være et bud på en god forklaring på Gaarde, som måske endda ville hænge rimeligt godt sammen med, at vi har et par unge talenter i truppen som AaB tilsvarende tror på på sigt.
Det har de sagt de sidste 2 år, og det har vi lidt under. Vi skal have en erfaren angribertype der ved hvor målet står. Det har Gaarde erkendt i sine udtalelser også. Vi kan ikke blive ved med at vente på spillere der ikke laver mål.
Ligesom vi heller ikke har 2 år til at vente på at en af vores centrale midtbanespillere måske bryder igennem. Man skal adressere problemerne, ikke forlade sig på at løsningen dumper ned fra himmelen.
At have en talentstrategi er ikke det samme som at forlade sig på, at "løsningen dumper ned fra himlen", og det er like it or not egne talenter som AaB skal og vil klare sig med langt hen ad vejen.
Derfor vil det også være det glade vanvid at hente endnu et bænket "talent" ind som måske, måske ikke, slår igennem når vi mangler afslutninger og mål her og nu.
Hvem siger - vi kun henter ham her, og ikke andre med mål i støvlerne :)?
Man har hele tiden udtalt at man håber på 2 offensive profiler. Jeg er sikker på Bashkim handlen stadig er en mulighed. Vi kan dog først få afklaring de sidste dage i transfervinduet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Rasmus » 8. aug 2018, 15:13

/ Rasmus

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af LordMessi » 8. aug 2018, 15:17

Fra FM DB app:
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 8. aug 2018, 15:20

Forza skrev:
8. aug 2018, 15:11
NIN skrev:
8. aug 2018, 15:06
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:55
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:50
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:42
Det KUNNE jo være et bud på en god forklaring på Gaarde, som måske endda ville hænge rimeligt godt sammen med, at vi har et par unge talenter i truppen som AaB tilsvarende tror på på sigt.
Det har de sagt de sidste 2 år, og det har vi lidt under. Vi skal have en erfaren angribertype der ved hvor målet står. Det har Gaarde erkendt i sine udtalelser også. Vi kan ikke blive ved med at vente på spillere der ikke laver mål.
Ligesom vi heller ikke har 2 år til at vente på at en af vores centrale midtbanespillere måske bryder igennem. Man skal adressere problemerne, ikke forlade sig på at løsningen dumper ned fra himmelen.
At have en talentstrategi er ikke det samme som at forlade sig på, at "løsningen dumper ned fra himlen", og det er like it or not egne talenter som AaB skal og vil klare sig med langt hen ad vejen.
Derfor vil det også være det glade vanvid at hente endnu et bænket "talent" ind som måske, måske ikke, slår igennem når vi mangler afslutninger og mål her og nu.
Det er sjældent vi har mulighed for at hente en spiller med en del kampe fra Bundesligaen. Har kontrakten en købsklausul, lyder det meget spændende.

Har man ikke tilføjet dette er det endnu en hjerneblødning fra Gaarde. Man ville sætte sig selv i en lose/lose situation. Slår han til ville han blive umulig at hente, slår han ikke til er han alligevel ikke relevant for os og så har vi endnu en gang haft en spiller i et år vi ikke kan udvikle og tilpasse til vores hold.
Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Danni » 8. aug 2018, 15:25

Hovedet skrev:
8. aug 2018, 13:58
Buzz Killington skrev:
8. aug 2018, 13:38
Gamen skrev:
8. aug 2018, 13:26
Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.
Jeg kan se Kokkefar hjælper til ved at gået amok på deres forum. For helvede Kokke, du er ved at fucke hele planen up!!!
Jeg havde jo ellers et lille håb om, at vi kunne få skippet Safranko videre til OB :-) - bortset fra det troede jeg, handlen var gået igennem, og der er i hvert fald ingen grund til at begynde at advare vores skotske frelsere i Dundee.

Jeg har forståelse for, at man engang imellem fejler på transfermarkedet og kunne personligt godt se meningen med f.eks. Pallesen og Flores, selv om det ikke førte guld med sig. Den første virkede som en driftsikker og stabil spiller i sin bedste fodboldalder med solid Superligaerfaring, den sidste har trods alt vist en masse på Perus ganske stærke landshold mod meget svære modstandere i Sydamerika og kunne principielt have tilført både AaB og Superligaen noget stjernestøv af den slags, vi sjældent ser på vores kanter.

Lige præcis Safranko fatter jeg simpelthen hat af. Er der nogen herinde, der kan se et eller andet i ham, for i mine øjne er han decideret ringe. Jeg kan svinge mig op til at give ham kredit for noget fysisk råstyrke, og han scorede et rigtigt centerforwardmål mod Lyngby i efteråret, men derudover har jeg ikke set den blotte antydning af potentiale (som man dog hist og her har øjnet hos spillere som Meilinger, Lesniak, Pallesen og Flores, om end alt, alt for lidt samlet set).

Han levede en ganske undselig tilværelse hos Dunejska Streda i Slovakiet og har ikke været i nærheden af det slovakiske landshold eller lignende. Så hvordan pokker er AaB kommet på den idé at kaste en milliontransfer og - så vidt jeg har hørt herinde - en ret hidsig millionløn i røven af en spiller, der mest af alt virker, som om han er fundet ved at kaste en pil op på en tavle, hvorpå man har klistret samtlige offensivspillere på, der måtte findes i den bedste nationale række i alverdens østeuropæiske lande (hvor der jo i øvrigt findes bunkevis af kvalitetsspillere).

Min teori er, at han var en slags desperation oven på den mislykkede Kusktransfer i forrige sommervindue. Hvor jeg trods alt har en vis forståelse for nogle af tankerne bag en række af de andre røvturshandler, fremstår Safrankohandlen - måske i konkurrence med den boldspillende centerforsvarer Holgersson - som det mest underlige af de indkøb, der er foretaget gennem de sidste 2 år, og det siger sgu ikke så lidt. Er der nogen herinde, der kan se ham som en profil i den skotske 2. division, for det kunne da være helt fantastisk, hvis det her kan ende i et salg?
Jeg tror bestemt ikke, han er fundet, ved at kaste en pil på en tavle. Jeg tror han er valgt på kvaliteter, vi et stykke tid eftertrykkeligt har haft behov for; styrke i boksen, -en spiller der pander et indlæg i kassen, som Spalvis kunne gøre det. Jeg tror egentlig, det er en kvalitet, han besidder på et acceptabelt niveau og som vi også har set i glimt, desværre ikke meget, når det virkelig har været gældende. Problemet kan synes med signingen af Safranko, at man har ønsket sådan en type så inderligt, at man har set for lidt på resten. Safranko har vist sig, at være for langsom i tanke og handling, samtidig med hans fødder ikke just er kælen ved kuglen. Det er en skam, jeg havde forventninger, men tror, det er den helt rigtige beslutning, at sende ham videre og få en ny ind. I øvrigt tænker jeg, han sagtens kunne gå hen og lave en del kasser i det skotske, hvis han ender der. Den lidt mere primitive stil og et niveau, der er en anelse lavere, tror jeg vil passe ham godt.
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 8. aug 2018, 15:27

Jeg tænker det ligner en spiller fra den helt rigtige hylde, og bander samtidig over at det ser ud til at være en midlertidig løsning.

Det kunne til dels give mening, hvis man ikke mener at have råd til at skifte Wieghorst nu, men vil vente til at hans kontrakt kan opsiges. Så klinker man skårene sålænge.

Alternativt tror man så meget på vores talenter at man mener ét år er rigeligt inden de brænder igennem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 8. aug 2018, 15:28

Funky skrev:
8. aug 2018, 15:20

Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Det har du helt ret i, lejeaftalen kan absolut have værdi i sig selv.
Det er dog noget spøjst at følge Rolim aftalen op med en ny lejeaftale uden option. Argumentet for ikke at bruge ham var jo netop, at vi skulle arbejde mod fremtiden. Det skal så blive spændende at se, om vores kære træner bænker ham i løbet af foråret, hvis vi igen befinder os trygt i midterfeltet uden mulighed for medaljer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 8. aug 2018, 15:29

Funky skrev:
8. aug 2018, 15:20
Forza skrev:
8. aug 2018, 15:11
NIN skrev:
8. aug 2018, 15:06
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:55
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:50
Funky skrev:
8. aug 2018, 14:42
Det KUNNE jo være et bud på en god forklaring på Gaarde, som måske endda ville hænge rimeligt godt sammen med, at vi har et par unge talenter i truppen som AaB tilsvarende tror på på sigt.
Det har de sagt de sidste 2 år, og det har vi lidt under. Vi skal have en erfaren angribertype der ved hvor målet står. Det har Gaarde erkendt i sine udtalelser også. Vi kan ikke blive ved med at vente på spillere der ikke laver mål.
Ligesom vi heller ikke har 2 år til at vente på at en af vores centrale midtbanespillere måske bryder igennem. Man skal adressere problemerne, ikke forlade sig på at løsningen dumper ned fra himmelen.
At have en talentstrategi er ikke det samme som at forlade sig på, at "løsningen dumper ned fra himlen", og det er like it or not egne talenter som AaB skal og vil klare sig med langt hen ad vejen.
Derfor vil det også være det glade vanvid at hente endnu et bænket "talent" ind som måske, måske ikke, slår igennem når vi mangler afslutninger og mål her og nu.
Det er sjældent vi har mulighed for at hente en spiller med en del kampe fra Bundesligaen. Har kontrakten en købsklausul, lyder det meget spændende.

Har man ikke tilføjet dette er det endnu en hjerneblødning fra Gaarde. Man ville sætte sig selv i en lose/lose situation. Slår han til ville han blive umulig at hente, slår han ikke til er han alligevel ikke relevant for os og så har vi endnu en gang haft en spiller i et år vi ikke kan udvikle og tilpasse til vores hold.
Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Præcis min tanke. Nu slap jeg for selv at formulere det. ;)
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 8. aug 2018, 15:30

Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:27
Jeg tænker det ligner en spiller fra den helt rigtige hylde, og bander samtidig over at det ser ud til at være en midlertidig løsning.

Det kunne til dels give mening, hvis man ikke mener at have råd til at skifte Wieghorst nu, men vil vente til at hans kontrakt kan opsiges. Så klinker man skårene sålænge.

Alternativt tror man så meget på vores talenter at man mener ét år er rigeligt inden de brænder igennem.
Jeg tror på dit sidstnævnte alternativ, selv om man givetvis uden at blinke ville skrive en lang kontrakt med ham tyskeren hvis man fik chancen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 8. aug 2018, 15:32

Funky skrev:
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:27
Jeg tænker det ligner en spiller fra den helt rigtige hylde, og bander samtidig over at det ser ud til at være en midlertidig løsning.

Det kunne til dels give mening, hvis man ikke mener at have råd til at skifte Wieghorst nu, men vil vente til at hans kontrakt kan opsiges. Så klinker man skårene sålænge.

Alternativt tror man så meget på vores talenter at man mener ét år er rigeligt inden de brænder igennem.
Jeg tror på dit sidstnævnte alternativ, selv om man givetvis uden at blinke ville skrive en lang kontrakt med ham tyskeren hvis man fik chancen.
Det gør jeg også - den første del af min argumentation var dybt polemisk, så jeg leder efter alle små tegn på at AaB har indset at Wieghorst skal smides ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 8. aug 2018, 15:34

Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:32
Funky skrev:
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:27
Jeg tænker det ligner en spiller fra den helt rigtige hylde, og bander samtidig over at det ser ud til at være en midlertidig løsning.

Det kunne til dels give mening, hvis man ikke mener at have råd til at skifte Wieghorst nu, men vil vente til at hans kontrakt kan opsiges. Så klinker man skårene sålænge.

Alternativt tror man så meget på vores talenter at man mener ét år er rigeligt inden de brænder igennem.
Jeg tror på dit sidstnævnte alternativ, selv om man givetvis uden at blinke ville skrive en lang kontrakt med ham tyskeren hvis man fik chancen.
Det gør jeg også - den første del af min argumentation var dybt polemisk, så jeg leder efter alle små tegn på at AaB har indset at Wieghorst skal smides ud.
Jeg har ikke indtrykket af at Wieghorst er upopulær internt ude på Hornevej. Så tror som nok kontrakten bliver forlænget, medmindre alt går skævt i denne sæson.
Jeg savner Winsnes

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 340
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af JacobKoustrup » 8. aug 2018, 15:35

Generelt et spændende navn. Jeg undrer mig bare da jeg synes at have hørt Gaarde sige at han ikke vil have nogen på en lejeaftale. Det kan også være mig der husker forkert. Og ligemeget hvor god han er, kommer han nok ikke til at spille de sidste 10 kampe i sæsonen, som vi så det med Rolim, da Wieghorst ikke gider bruge spillere uden fremtid i klubben ;)
Ellers er jeg positiv for nyheden

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2018, 15:37

Glenn Francisco skrev:
8. aug 2018, 15:02
Hvis man går efter Phillip Ochs som kan spille både back, kant og angriber - så må man vel gå ud fra at Kadrii, hvis man er ude efter ham er tiltænkt som den angriber som skal sparke boldene ind.

Hvad tænker i? :)
Jeg tror også, at Kadrii er AaBs 1. prioritet til angrebet, men jeg tror faktisk, at Wieghorst foretrækker spillere der kan spille de fleste offensive pladser. På den måde kan vi også blive sværere at læse for modstanderne.

Låst