Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af binderup » 4. aug 2018, 20:16

Ifølge det peruvianske medie denganche, skulle portugisiske Braga være interesseret i Flores, og det bør kun være prisen der adskiller de to klubber pt. Det må snart være på tide at Gaarde viser sit købmandskab, taget i betragtning af at flere økonomisk stærke klubber er interesseret i Flores.
:cheers:

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 4. aug 2018, 20:54

Problemet er at klubberne enten vil leje eller langtfra betale hvad AaB kræver (hvilket man godt forstår).
Så det er sådan set lidt ligegyldigt hvor økonomisk stærke klubberne er. De er jo ikke dumme heller.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 4. aug 2018, 21:07

Gamen skrev:
4. aug 2018, 20:54
Problemet er at klubberne enten vil leje eller langtfra betale hvad AaB kræver (hvilket man godt forstår).
Så det er sådan set lidt ligegyldigt hvor økonomisk stærke klubberne er. De er jo ikke dumme heller.
Lidt dumme må de være siden de er interesseret i en spiller der ikke en gang kan skille sig ud på et gennemsnitligt Superliga hold. But I see your point.

Gaarde skal ikke sælge/leje for enhver pris.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Eksil » 12. aug 2018, 13:56

Peru giver debatsiden baghjul. Scolari sidder med en sukkervand med et billede af Flores på = handel til Mexico bekræftet. :thumbsup:

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mephisto2 » 12. aug 2018, 14:59

Eksil skrev:
12. aug 2018, 13:56
Peru giver debatsiden baghjul. Scolari sidder med en sukkervand med et billede af Flores på = handel til Mexico bekræftet. :thumbsup:
Jeg synes, det er ved at være en farce med Flores.

Lige nu bliver han vel holdt ude for ikke at blive skadet mhp et salg. Det med formen kan vel ikke være så slemt.

Få ham nu solgt eller brug ham!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 12. aug 2018, 18:20

Lad ham nu bare rådne op på 2 holdet i noget tid, så kan vi se status til Nytår, vi skal ikke forære manden væk for en slik og vi skal heller ikke belønne ham med spilletid, det er dårlig stil overfor den spille trup der mødte ind til tiden og ikke mindst har leveret en rigtig god præstation i dennne sæson so far.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Frygah » 14. aug 2018, 08:25

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flo ... il-vinter/

Måske skulle du bare have spillet på et niveau der gjorde at du nemt blev solgt, klaphat?

Jeg er seriøst kommet dertil hvor jeg bare tænker fuck Flores og hans agent, Peru-hype og alt det pis. Væk med ham og få frigivet nogle lønkroner til en spiller der rent faktisk byder ind med noget, og vil noget i AaB. Alternativt som Mr. Larsen siger, så må han rådne op hos reserverne, så han og forhåbentlig andre, kan fatte at i AaB er vi retfærdige, men vi som klub ikke gider bliver pisset på af nogle fjolser af spillere + agenter.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 14. aug 2018, 08:34

Frygah skrev:
14. aug 2018, 08:25
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flo ... il-vinter/

Måske skulle du bare have spillet på et niveau der gjorde at du nemt blev solgt, klaphat?

Jeg er seriøst kommet dertil hvor jeg bare tænker fuck Flores og hans agent, Peru-hype og alt det pis. Væk med ham og få frigivet nogle lønkroner til en spiller der rent faktisk byder ind med noget, og vil noget i AaB. Alternativt som Mr. Larsen siger, så må han rådne op hos reserverne, så han og forhåbentlig andre, kan fatte at i AaB er vi retfærdige, men vi som klub ikke gider bliver pisset på af nogle fjolser af spillere + agenter.
Jojo, men omvendt må AaB også overveje, om de ikke skal være de voksne i selskabet og gøre brug af Flores, hvis han faktisk er her i efteråret og passer sin træning. Det er da også de signaler, som Gaarde offentligt sender.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Frygah » 14. aug 2018, 08:39

Funky skrev:
14. aug 2018, 08:34
Frygah skrev:
14. aug 2018, 08:25
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flo ... il-vinter/

Måske skulle du bare have spillet på et niveau der gjorde at du nemt blev solgt, klaphat?

Jeg er seriøst kommet dertil hvor jeg bare tænker fuck Flores og hans agent, Peru-hype og alt det pis. Væk med ham og få frigivet nogle lønkroner til en spiller der rent faktisk byder ind med noget, og vil noget i AaB. Alternativt som Mr. Larsen siger, så må han rådne op hos reserverne, så han og forhåbentlig andre, kan fatte at i AaB er vi retfærdige, men vi som klub ikke gider bliver pisset på af nogle fjolser af spillere + agenter.
Jojo, men omvendt må AaB også overveje, om de ikke skal være de voksne i selskabet og gøre brug af Flores, hvis han faktisk er her i efteråret og passer sin træning. Det er da også de signaler, som Gaarde offentligt sender.
Jeg ved det. Jeg bliver bare så pissetræt af de typer der. Det var samme show med AK, hvor de skrev med OB med 6 måneder tilbage af kontrakten, og så forventede de at AaB bare enten lod ham gå for ingen penge, eller han fik lov at spille bold for klubben. Der kunne jeg sgu godt lide at vi smed ham på reserverne indtil OB hostede op med det vi ville have.

Jeg synes gang på gang at AaB har været "de voksne" ud fra den betragtning at vi dermed ville have et godt omdømme der måske kunne give os pluspoint i bogen hos agenter og spillere, som normalt ikke ville være inden for vores rækkevidde. Det virker bare ikke som noget der sker, og derfor kan jeg godt forføres af tanken om "hårdt mod hårdt" når spillere som AK og Flores (plus agenter) begynder på deres bullshit.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Eksil » 14. aug 2018, 08:42

Frygah skrev:
14. aug 2018, 08:25
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flo ... il-vinter/

Måske skulle du bare have spillet på et niveau der gjorde at du nemt blev solgt, klaphat?

Jeg er seriøst kommet dertil hvor jeg bare tænker fuck Flores og hans agent, Peru-hype og alt det pis. Væk med ham og få frigivet nogle lønkroner til en spiller der rent faktisk byder ind med noget, og vil noget i AaB. Alternativt som Mr. Larsen siger, så må han rådne op hos reserverne, så han og forhåbentlig andre, kan fatte at i AaB er vi retfærdige, men vi som klub ikke gider bliver pisset på af nogle fjolser af spillere + agenter.
Heldigvis er der kun 14 dage tilbage af vinduet. Han skal nok smutte. Navnet er større end spilleren, så nogen bider på.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 14. aug 2018, 08:45

Eksil skrev:
14. aug 2018, 08:42
Frygah skrev:
14. aug 2018, 08:25
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flo ... il-vinter/

Måske skulle du bare have spillet på et niveau der gjorde at du nemt blev solgt, klaphat?

Jeg er seriøst kommet dertil hvor jeg bare tænker fuck Flores og hans agent, Peru-hype og alt det pis. Væk med ham og få frigivet nogle lønkroner til en spiller der rent faktisk byder ind med noget, og vil noget i AaB. Alternativt som Mr. Larsen siger, så må han rådne op hos reserverne, så han og forhåbentlig andre, kan fatte at i AaB er vi retfærdige, men vi som klub ikke gider bliver pisset på af nogle fjolser af spillere + agenter.
Heldigvis er der kun 14 dage tilbage af vinduet. Han skal nok smutte. Navnet er større end spilleren, så nogen bider på.
Det er også det, jeg stadig regner med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 14. aug 2018, 09:02

Funky skrev:
14. aug 2018, 08:34
Jojo, men omvendt må AaB også overveje, om de ikke skal være de voksne i selskabet og gøre brug af Flores, hvis han faktisk er her i efteråret og passer sin træning. Det er da også de signaler, som Gaarde offentligt sender.
Som jeg har skrevet de sidste 3 måneder er manden desperat for at komme væk. Han vil ikke være her.
Af samme grund er man dybt naiv hvis man tror at han vil bidrage med særligt meget det sidste halve år inden vinduet åbner igen, og i særdeleshed hvis man tror at det er lykken at have ham rendende rundt i truppen. Der er næppe én af hans medspillere der har for fem flade øre respekt for ham længere, og slet ikke når han nærmest forsøger at true sig på holdet.
Som jeg har skrevet før, så har han fra starten været meget uintegrerbar - og han er i bund og grund slet ikke en del af fællesskabet.

AaB har én mulighed her, hvis man vil værne om værdierne og de øvrige spillere i truppen: Væk med ham. Luk kapitlet om et af de ringeste indkøb i AaB’s historie.
Han har ikke haft mentaliteten til at være her, og må sammen med José Mota stå som skoleeksempler på spillere der rent holdningsmæssigt har haft en helt forkert indstilling.
Lad manden rådne op på bænken i en Segunda-klub - han er tilbage i Peru om 2 år.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Danni » 14. aug 2018, 09:14

Jeg er egentlig overrasket over, at han er bekymret for, om han kan komme på holdet. Hvis det er det han vil, tror jeg sagtens, han kan komme det. Men det tyder da trods alt på, han har respekt for hans holdkammeraters spillemæssige niveau.
Længe leve arbejderklassen!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gnu » 14. aug 2018, 09:20

Det kan godt være, at han vil væk, og at det i bund og grund vil være det bedste for alle parter, men der skal jo også være en aftager. Manden har jo ikke præsteret noget i to år for AaB, og var totalt anonym til VM, som skulle være det store udstillingsvindue. Det er næppe fordi køberne flokkes på den baggrund.

Og i det tilfælde, at der ikke er en aftagende klub, som vil betale et tilfredsstillende beløb, så kan jeg sgu godt fristes af tanken om, at AaB sætter hårdt mod hårdt. Den der flæben fra Flores om, at det vil være alt for hårdt for ham at vente til vinter er i hvert fald ulidelig. Hvis han vil væk, må han sgu knibe ballerne sammen, komme i form, kæmpe sig tilbage på holdet og begynde at præstere noget. Han er nederst i hierarkiet nu, og det er han helt selv skyld i.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af NIN » 14. aug 2018, 09:22

Danni skrev:
14. aug 2018, 09:14
Jeg er egentlig overrasket over, at han er bekymret for, om han kan komme på holdet. Hvis det er det han vil, tror jeg sagtens, han kan komme det. Men det tyder da trods alt på, han har respekt for hans holdkammeraters spillemæssige niveau.
Hvordan kommer du frem til den konklusion?

Han udtaler: "Det vil være meget svært for mig at vente til vinter med at skifte, for så kan jeg risikere at skulle sidde på bænken i et halvt år. Hvis jeg skal vente, kræver det, at jeg bliver en del af klubbens planer igen"

Altså, det klubbens manglende vilje til at vil bruge ham der er bekymringen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 14. aug 2018, 09:24

Gamen skrev:
14. aug 2018, 09:02
Funky skrev:
14. aug 2018, 08:34
Jojo, men omvendt må AaB også overveje, om de ikke skal være de voksne i selskabet og gøre brug af Flores, hvis han faktisk er her i efteråret og passer sin træning. Det er da også de signaler, som Gaarde offentligt sender.
Som jeg har skrevet de sidste 3 måneder er manden desperat for at komme væk. Han vil ikke være her.
Af samme grund er man dybt naiv hvis man tror at han vil bidrage med særligt meget det sidste halve år inden vinduet åbner igen, og i særdeleshed hvis man tror at det er lykken at have ham rendende rundt i truppen. Der er næppe én af hans medspillere der har for fem flade øre respekt for ham længere, og slet ikke når han nærmest forsøger at true sig på holdet.
Som jeg har skrevet før, så har han fra starten været meget uintegrerbar - og han er i bund og grund slet ikke en del af fællesskabet.

AaB har én mulighed her, hvis man vil værne om værdierne og de øvrige spillere i truppen: Væk med ham. Luk kapitlet om et af de ringeste indkøb i AaB’s historie.
Han har ikke haft mentaliteten til at være her, og må sammen med José Mota stå som skoleeksempler på spillere der rent holdningsmæssigt har haft en helt forkert indstilling.
Lad manden rådne op på bænken i en Segunda-klub - han er tilbage i Peru om 2 år.
Og en gang til for Prins Knud: AaB skal ikke bare forære ham væk, ligesom man heller ikke skal bænke ham i det uendelige, hvis den sportslige ledelse vurderer, at han kan kan bidrage positivt. Flores er langt fra et af de ringeste indkøb i AaB's historie, og så vidt jeg kan se passer han fint sit arbejde efter sit fejltrin med den forlængede ferie. Han siger ikke, han ikke vil præstere for AaB, han siger, at han gerne vil være en del af klubbens planer for efteråret, hvis han ender med at skulle blive her. Det er da noget sjovt noget at sige, hvis man rent faktisk har tænkt sig at gå og fise den af. Jeg vil lade trænerstaben vurdere, om Flores kan arbejde sig op til at få en plads på 1.holdet igen. Om man i en professionel 1.holdstrup skal være elsket og respekteret af alle sine holdkammerater for at spille fodbold, det er der nok lidt forskellige holdninger til. Der er nok ingen tvivl om, at Flores har en opgave foran sig med at bevise, at han skal have spilletid, hvis man ser på, hvordan AaB relativt højlydt smed ham målmanden på porten som ikke gad passe sin træning, men at Flores skal rådne op på reserveholdet, uanset hvordan han opfører sig, det er bare tosset.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gnu » 14. aug 2018, 09:25

Danni skrev:
14. aug 2018, 09:14
Jeg er egentlig overrasket over, at han er bekymret for, om han kan komme på holdet. Hvis det er det han vil, tror jeg sagtens, han kan komme det. Men det tyder da trods alt på, han har respekt for hans holdkammeraters spillemæssige niveau.
Jeg tror nærmere, at WiegHesten har fortalt ham, at hvis han skal tilbage på holdet, så skal der arbejdes for det. Der er ikke noget VM-udstillingsvindue i horisonten, så det er slut med fribilletterne. Meget kan man sige om WiegHesten, men jeg har indtryk af, at han ikke tolererer bullshit som dét stunt Flores lavede ved at blive væk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 14. aug 2018, 09:26

Gnu skrev:
14. aug 2018, 09:20
Det kan godt være, at han vil væk, og at det i bund og grund vil være det bedste for alle parter, men der skal jo også være en aftager. Manden har jo ikke præsteret noget i to år for AaB, og var totalt anonym til VM, som skulle være det store udstillingsvindue. Det er næppe fordi køberne flokkes på den baggrund.

Og i det tilfælde, at der ikke er en aftagende klub, som vil betale et tilfredsstillende beløb, så kan jeg sgu godt fristes af tanken om, at AaB sætter hårdt mod hårdt. Den der flæben fra Flores om, at det vil være alt for hårdt for ham at vente til vinter er i hvert fald ulidelig. Hvis han vil væk, må han sgu knibe ballerne sammen, komme i form, kæmpe sig tilbage på holdet og begynde at præstere noget. Han er nederst i hierarkiet nu, og det er han helt selv skyld i.
Det sidste der er jeg enig i, og det synes jeg så også, klubben skal være åben for, at han rent faktisk skal have mulighed for.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mephisto2 » 14. aug 2018, 09:28

Gamen skrev:
14. aug 2018, 09:02
Funky skrev:
14. aug 2018, 08:34
Jojo, men omvendt må AaB også overveje, om de ikke skal være de voksne i selskabet og gøre brug af Flores, hvis han faktisk er her i efteråret og passer sin træning. Det er da også de signaler, som Gaarde offentligt sender.
Som jeg har skrevet de sidste 3 måneder er manden desperat for at komme væk. Han vil ikke være her.
Af samme grund er man dybt naiv hvis man tror at han vil bidrage med særligt meget det sidste halve år inden vinduet åbner igen, og i særdeleshed hvis man tror at det er lykken at have ham rendende rundt i truppen. Der er næppe én af hans medspillere der har for fem flade øre respekt for ham længere, og slet ikke når han nærmest forsøger at true sig på holdet.
Som jeg har skrevet før, så har han fra starten været meget uintegrerbar - og han er i bund og grund slet ikke en del af fællesskabet.

AaB har én mulighed her, hvis man vil værne om værdierne og de øvrige spillere i truppen: Væk med ham. Luk kapitlet om et af de ringeste indkøb i AaB’s historie.
Han har ikke haft mentaliteten til at være her, og må sammen med José Mota stå som skoleeksempler på spillere der rent holdningsmæssigt har haft en helt forkert indstilling.
Lad manden rådne op på bænken i en Segunda-klub - han er tilbage i Peru om 2 år.
Hvis man skal tage Flores en smule i forsvar, så kan man måske godt forstå, AaB og Aalborg kan virke som antiklimaks på den helt ekstreme hype, der er om ham og landsholdet i Peru og i Lima.

En regnvejrskamp i Helsingør er godt noget helt andet end en kamp i Lima.

Det burde både Flores og AaB måske have undersøgt bedre inden handlen - men OK, sådan er så desværre gået galt.

Jeg kunne dog måske godt se for mig, han kunne få humøret tilbage, hvis de gode resultater fortsætter for AaB. Alle fansne har jo også haft svært ved at få humøret op de seneste 2 år.

Så hvem ved, om nogle super kampe mod andre tophold om medaljer ikke kan få gejsten frem igen?

Fois gras er vel finere end frikadeller, men det smager sikkert grimt med brun sovs og kartofler.....

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 14. aug 2018, 09:30

NIN skrev:
14. aug 2018, 09:22
Danni skrev:
14. aug 2018, 09:14
Jeg er egentlig overrasket over, at han er bekymret for, om han kan komme på holdet. Hvis det er det han vil, tror jeg sagtens, han kan komme det. Men det tyder da trods alt på, han har respekt for hans holdkammeraters spillemæssige niveau.
Hvordan kommer du frem til den konklusion?

Han udtaler: "Det vil være meget svært for mig at vente til vinter med at skifte, for så kan jeg risikere at skulle sidde på bænken i et halvt år. Hvis jeg skal vente, kræver det, at jeg bliver en del af klubbens planer igen"

Altså, det klubbens manglende vilje til at vil bruge ham der er bekymringen.
Det er svært at lodde, hvilket spil der er i gang mellem klubben og spilleren dér, men der er jo ikke et helt 1:1 match mellem det, Flores giver udtryk for at have fået signaleret, og så det at "tavlen er vasket ren". Nu skrives der noget om, at Flores prøver at lægge pres på klubben; mon ikke klubben prøver at presse den anden vej også. Og hvis vinduet lukker uden et salg, så overgår man nok til en form for fornuftsægteskab, hvor Flores ikke skal straffes i det uendelige så længe han passer sit arbejde, bare fordi...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar