AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9000AaB » 2. okt 2018, 15:21

Så der allerede tæsk til Pohl - ekspert siger lidt det samme som mange fans har sagt.
Han arbejder godt, men der kommer bar intet ud af det.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... il-med-ham

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9000AaB » 2. okt 2018, 15:26

Spanky skrev:
30. sep 2018, 07:36
Safranko scorede sit tredje mål i Skotland igår. De tabte dog 5-1.
Hvor mange kampe har han spillet der pt? og nogle assist indtil videre ved du det?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Halil » 2. okt 2018, 16:27

9000AaB skrev:
2. okt 2018, 15:26
Spanky skrev:
30. sep 2018, 07:36
Safranko scorede sit tredje mål i Skotland igår. De tabte dog 5-1.
Hvor mange kampe har han spillet der pt? og nogle assist indtil videre ved du det?
Ifølge transfermarkt:

6 kampe, 3 mål. 528 minutter spillet, hvilket giver 176 minutter pr. mål.

Betænkeligt mange af scoringerne er kommet efter indlæg ind i feltet.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 6. okt 2018, 10:17

KEP indstiller karrieren senest til sommer.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kep ... il-sommer/

Han er en af de AaB'ere jeg har virkelig har holdt af som person, også efter at han har forladt os. En herlig humørfyldt type med selvironi, som ikke er bange for at sige tingene som de er. Håber han bliver ekspert eller lign.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 6. okt 2018, 11:49

Hanga skrev:
6. okt 2018, 10:17
KEP indstiller karrieren senest til sommer.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kep ... il-sommer/

Han er en af de AaB'ere jeg har virkelig har holdt af som person, også efter at han har forladt os. En herlig humørfyldt type med selvironi, som ikke er bange for at sige tingene som de er. Håber han bliver ekspert eller lign.
Måske ikke verdens bedste forsvarsspiller, men hans lederinstinkt og -rolle var uovertruffen og i høj grad medvirkende til, at den enhed, der vandt 2014, var så stærk.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Patmand » 6. okt 2018, 13:59

Hanga skrev:
6. okt 2018, 10:17
KEP indstiller karrieren senest til sommer.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kep ... il-sommer/

Han er en af de AaB'ere jeg har virkelig har holdt af som person, også efter at han har forladt os. En herlig humørfyldt type med selvironi, som ikke er bange for at sige tingene som de er. Håber han bliver ekspert eller lign.
Her er linket til det fulde interview:
https://www.bt.dk/superligaen/udstoedt- ... vn-fjernet

Jeg vil helst huske KEP for det positive han bidrog med i AaB, minus de forsvarsmæssige hjerneblødninger som han også er kendt for.

Jeg syntes så i den grad han har manglet format ifm. den nye OB træners udfasning af en gammel og langsom KEP. Han har spillet pivringe hvilket han også selv erkender. Jeg er med på det givetvis ikke er sjovt, at gå fra at være anfører og fast starter til at sidde på tribunen. Ikke desto mindre er OB gået fra en elendig start på sæsonen, til over de sidste seks kampe at have lavet 11 point (AaB har i samme periode lavet 6 point - fik du den flæske).

- Jeg havde egentlig fuld forståelse for Jakobs valg, da han satte mig af mod FC Midtjylland, for jeg må også kigge indad. Jeg har ikke leveret på det niveau, som jeg før har gjort, siger Kenneth Emil Petersen til TV3 Sports hjemmeside.

- Det er klart, at jeg så ugen efter får det sidste spark i ryggen og bliver kastet ud foran bussen og et eller andet sted bliver gjort til syndebuk.

- Jeg ved ikke, om det var måden, jeg selv ville have håndteret det på, hvis jeg to-tre måneder forinden havde gjort en mand til anfører og havde vist ham den tillid, siger forsvarsspilleren.

Det er ikke sjovt at blive fravalgt, men han kunne i den situation have udvist noget mere selvindsigt og format i stedet for det piveri i medierne. De nuværende førstevalg til det centrale forsvar er simpelthen bedre end KEP.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrDomoon » 11. okt 2018, 23:00

Hamrén og hans Island trup slog Frankrig 2-0
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pete Burns » 11. okt 2018, 23:03

Nej de spillede 2-2
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrDomoon » 11. okt 2018, 23:06

Pete Burns skrev:
11. okt 2018, 23:03
Nej de spillede 2-2
Du har hvist ret.

Så at der stod 2-0 en andet sted.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Worminator » 12. okt 2018, 14:57

Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Elvis lever » 12. okt 2018, 18:03

Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Desværre underdriver Ekstra Bladet for en gangs skyld. ALS er absolut dødelig og kombination af 130 nye tilfæde i Danmark om året og 400, som lever med sygdommen i Danmark fortæller desværre alt for godt at muligheden for at leve med sygdommen ud over 3 år er forsvindende.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 12. okt 2018, 18:06

Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Trist, meget trist

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 12. okt 2018, 18:25

frederikshavneren skrev:
12. okt 2018, 18:06
Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Trist, meget trist
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg i hin tid modtog meddelelsen om hans tiltræden i AaB med ualmindelig stor skepsis, da jeg forventede Rade Prica i hans sted, jf. de mange og i stort omfang i diverse synergieffekter forsvundne CL-millioner. Hans tid i AaB var vel lidt blandet; ikke desto mindre husker jeg ham, da han scorede i både 1/16-finalen i UEFA Cuppen mod Deportivo La Coruna (det vigtige 1-1-mål på udebane) og i den efterfølgende 1/8-finale mod Manchester City i Aalborg til 1-0 kort før tid. Bedste tanker til ham.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrBangDK » 12. okt 2018, 19:32

Hovedet skrev:
12. okt 2018, 18:25
frederikshavneren skrev:
12. okt 2018, 18:06
Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Trist, meget trist
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg i hin tid modtog meddelelsen om hans tiltræden i AaB med ualmindelig stor skepsis, da jeg forventede Rade Prica i hans sted, jf. de mange og i stort omfang i diverse synergieffekter forsvundne CL-millioner. Hans tid i AaB var vel lidt blandet; ikke desto mindre husker jeg ham, da han scorede i både 1/16-finalen i UEFA Cuppen mod Deportivo La Coruna (det vigtige 1-1-mål på udebane) og i den efterfølgende 1/8-finale mod Manchester City i Aalborg til 1-0 kort før tid. Bedste tanker til ham.
Sheeeelton.... var han offside? Lige meget.. dommeren dømmer den inde..

Det mest sindssyge AaB resultat ever mod La Coruña (misunder dem der havde taget turen) - havde 50kr på 1-3 ... folk svinede mig til da jeg blev glad for ar der ikke blev scoret til 1-4..

Han var en spøjs type.. potentiale til at blive en profil uden at blive det... lidt som.. alle de andre!
Ska' vi hak'?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 12. okt 2018, 19:50

MrBangDK skrev:
12. okt 2018, 19:32
Hovedet skrev:
12. okt 2018, 18:25
frederikshavneren skrev:
12. okt 2018, 18:06
Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Trist, meget trist
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg i hin tid modtog meddelelsen om hans tiltræden i AaB med ualmindelig stor skepsis, da jeg forventede Rade Prica i hans sted, jf. de mange og i stort omfang i diverse synergieffekter forsvundne CL-millioner. Hans tid i AaB var vel lidt blandet; ikke desto mindre husker jeg ham, da han scorede i både 1/16-finalen i UEFA Cuppen mod Deportivo La Coruna (det vigtige 1-1-mål på udebane) og i den efterfølgende 1/8-finale mod Manchester City i Aalborg til 1-0 kort før tid. Bedste tanker til ham.
Sheeeelton.... var han offside? Lige meget.. dommeren dømmer den inde..

Det mest sindssyge AaB resultat ever mod La Coruña (misunder dem der havde taget turen) - havde 50kr på 1-3 ... folk svinede mig til da jeg blev glad for ar der ikke blev scoret til 1-4..

Han var en spøjs type.. potentiale til at blive en profil uden at blive det... lidt som.. alle de andre!
Det var faktisk i det øjeblik, at Luton Shelton blev hentet, at det gik helt op for mig, hvor slem den økonomiske situation var i AaB på det tidspunkt. Han var en nødløsning af den avancerede Dicksonslags og gjorde det vel efter de omstændigheder ganske fint. Han var hurtig og fik i hvert fald sat et markant aftryk på to af de mest bemærkelsesværdige præstationer i AaBs internationale historie. En parentes med guldkant.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrBangDK » 12. okt 2018, 21:11

Hovedet skrev:
12. okt 2018, 19:50
MrBangDK skrev:
12. okt 2018, 19:32
Hovedet skrev:
12. okt 2018, 18:25
frederikshavneren skrev:
12. okt 2018, 18:06
Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Trist, meget trist
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg i hin tid modtog meddelelsen om hans tiltræden i AaB med ualmindelig stor skepsis, da jeg forventede Rade Prica i hans sted, jf. de mange og i stort omfang i diverse synergieffekter forsvundne CL-millioner. Hans tid i AaB var vel lidt blandet; ikke desto mindre husker jeg ham, da han scorede i både 1/16-finalen i UEFA Cuppen mod Deportivo La Coruna (det vigtige 1-1-mål på udebane) og i den efterfølgende 1/8-finale mod Manchester City i Aalborg til 1-0 kort før tid. Bedste tanker til ham.
Sheeeelton.... var han offside? Lige meget.. dommeren dømmer den inde..

Det mest sindssyge AaB resultat ever mod La Coruña (misunder dem der havde taget turen) - havde 50kr på 1-3 ... folk svinede mig til da jeg blev glad for ar der ikke blev scoret til 1-4..

Han var en spøjs type.. potentiale til at blive en profil uden at blive det... lidt som.. alle de andre!
Det var faktisk i det øjeblik, at Luton Shelton blev hentet, at det gik helt op for mig, hvor slem den økonomiske situation var i AaB på det tidspunkt. Han var en nødløsning af den avancerede Dicksonslags og gjorde det vel efter de omstændigheder ganske fint. Han var hurtig og fik i hvert fald sat et markant aftryk på to af de mest bemærkelsesværdige præstationer i AaBs internationale historie. En parentes med guldkant.
Pjat!!! Han nåede aldrig punktet hvor man tænkte “klasse signing”... men han var der på de vigtigste tidspunkter!
Ska' vi hak'?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 12. okt 2018, 22:04

MrBangDK skrev:
12. okt 2018, 21:11
Hovedet skrev:
12. okt 2018, 19:50
MrBangDK skrev:
12. okt 2018, 19:32
Hovedet skrev:
12. okt 2018, 18:25
frederikshavneren skrev:
12. okt 2018, 18:06
Worminator skrev:
12. okt 2018, 14:57
Trist nyhed i EB: Luton Shelton ramt af ALS
Man må håbe det bedste for ham.
Trist, meget trist
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg i hin tid modtog meddelelsen om hans tiltræden i AaB med ualmindelig stor skepsis, da jeg forventede Rade Prica i hans sted, jf. de mange og i stort omfang i diverse synergieffekter forsvundne CL-millioner. Hans tid i AaB var vel lidt blandet; ikke desto mindre husker jeg ham, da han scorede i både 1/16-finalen i UEFA Cuppen mod Deportivo La Coruna (det vigtige 1-1-mål på udebane) og i den efterfølgende 1/8-finale mod Manchester City i Aalborg til 1-0 kort før tid. Bedste tanker til ham.
Sheeeelton.... var han offside? Lige meget.. dommeren dømmer den inde..

Det mest sindssyge AaB resultat ever mod La Coruña (misunder dem der havde taget turen) - havde 50kr på 1-3 ... folk svinede mig til da jeg blev glad for ar der ikke blev scoret til 1-4..

Han var en spøjs type.. potentiale til at blive en profil uden at blive det... lidt som.. alle de andre!
Det var faktisk i det øjeblik, at Luton Shelton blev hentet, at det gik helt op for mig, hvor slem den økonomiske situation var i AaB på det tidspunkt. Han var en nødløsning af den avancerede Dicksonslags og gjorde det vel efter de omstændigheder ganske fint. Han var hurtig og fik i hvert fald sat et markant aftryk på to af de mest bemærkelsesværdige præstationer i AaBs internationale historie. En parentes med guldkant.
Pjat!!! Han nåede aldrig punktet hvor man tænkte “klasse signing”... men han var der på de vigtigste tidspunkter!
Det er vist også nogenlunde det, jeg skriver. Eller i hvert fald, hvad jeg med andre ord forsøgte at skrive :-) - i en mindre markant halvårsperiode og uden de to scoringer i hhv. 1/16 og 1/8 - finale i UEFA Cuppen (i øvrigt er han sammen med Michael Jakobsen den eneste spiller i Superligaens historie, der har scoret i to runder så langt fremme i europæisk fodbold) ville jeg næppe overhovedet have husket ham.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 23. okt 2018, 20:54

Med tre spillerunder tilbage er Helsingborgs IF med R. Jönsson og M. Holgersson snublende tæt på oprykning til Allsvenskan

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlæskeFrank » 23. okt 2018, 22:38

Kedede og gik ind og så hvordan det går Safranko i Dundee United. Saksede lige to sætninger fra sidste matchrapport(lørdag) - 1-1 mod Inverness, hvor Safranko scorede igen. 5 mål i 9 kampe.
Man of the Match: Pavol Safranko, the big Slovakian ran his heart out for the full ninety minutes, chipped in with a great headed goal and led a fluent United attack from start to finish.
...on the full, by fans favourite Safranko and he powered his header into the net.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 23. okt 2018, 23:30

FlæskeFrank skrev:
23. okt 2018, 22:38
Kedede og gik ind og så hvordan det går Safranko i Dundee United. Saksede lige to sætninger fra sidste matchrapport(lørdag) - 1-1 mod Inverness, hvor Safranko scorede igen. 5 mål i 9 kampe.
Man of the Match: Pavol Safranko, the big Slovakian ran his heart out for the full ninety minutes, chipped in with a great headed goal and led a fluent United attack from start to finish.
...on the full, by fans favourite Safranko and he powered his header into the net.
Sælg!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar