AaB Podcast...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

AaB Podcast...

Indlæg af MrBangDK » 13. okt 2018, 08:58

Har I set dette? Alt for fedt..

https://www.facebook.com/12464268094277 ... 514224635/

Husk at stemme :D

/Bang
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gamen » 13. okt 2018, 09:48

MrBangDK skrev:
13. okt 2018, 08:58
Har I set dette? Alt for fedt..

https://www.facebook.com/12464268094277 ... 514224635/

Husk at stemme :D

/Bang
Så længe det ikke bliver en gang mikrofonholderi. Det synes jeg tit HALFTIME var i sin tid, og Ripodsten har også været det alt for mange gange. Kudos for initiativet dog.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Hanga » 13. okt 2018, 10:15

Gamen skrev:
13. okt 2018, 09:48
MrBangDK skrev:
13. okt 2018, 08:58
Har I set dette? Alt for fedt..

https://www.facebook.com/12464268094277 ... 514224635/

Husk at stemme :D

/Bang
Så længe det ikke bliver en gang mikrofonholderi. Det synes jeg tit HALFTIME var i sin tid, og Ripodsten har også været det alt for mange gange. Kudos for initiativet dog.
Man får nok ikke mange interviews fra AaB folk hvis de konstant skydes ned med kritik. Jeg synes Halftime havde en fin balance, selvom jeg da også nogle gange kunne ønske, at der var spurgt lidt mere ind til noget. Men sådan er det jo. Det var sq tider når Lynge lige fik talt lidt over sig ift. en mulig transfer :)
Til gengæld er jeg helt enig ang. Ripodsten, hvor det afhænger meget af hvilke gæster der er med. Mon ikke der går lidt tid inden Dennis Søndergaard er med igen med den ballade han skabte :P

Det bliver spændende at følge!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: AaB Podcast...

Indlæg af KongGulerod » 13. okt 2018, 11:35

Hanga skrev:
13. okt 2018, 10:15
Gamen skrev:
13. okt 2018, 09:48
MrBangDK skrev:
13. okt 2018, 08:58
Har I set dette? Alt for fedt..

https://www.facebook.com/12464268094277 ... 514224635/

Husk at stemme :D

/Bang
Så længe det ikke bliver en gang mikrofonholderi. Det synes jeg tit HALFTIME var i sin tid, og Ripodsten har også været det alt for mange gange. Kudos for initiativet dog.
Man får nok ikke mange interviews fra AaB folk hvis de konstant skydes ned med kritik. Jeg synes Halftime havde en fin balance, selvom jeg da også nogle gange kunne ønske, at der var spurgt lidt mere ind til noget. Men sådan er det jo. Det var sq tider når Lynge lige fik talt lidt over sig ift. en mulig transfer :)
Til gengæld er jeg helt enig ang. Ripodsten, hvor det afhænger meget af hvilke gæster der er med. Mon ikke der går lidt tid inden Dennis Søndergaard er med igen med den ballade han skabte :P

Det bliver spændende at følge!
Hvilket afsnit hentyder du til?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Hanga » 13. okt 2018, 11:40

KongGulerod skrev:
13. okt 2018, 11:35


Hvilket afsnit hentyder du til?
Det afsnit der var for en uges tid siden eller sådan noget hvor Dennis Søndergaard var med, og fik sagt et par ting hvor Wieghorst efterfølgende beskylder ham for at lyve.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Uldahl » 13. okt 2018, 12:54

MrBangDK skrev:
13. okt 2018, 08:58
Har I set dette? Alt for fedt..

https://www.facebook.com/12464268094277 ... 514224635/

Husk at stemme :D

/Bang
Håber på de også stiller kritiske spørgsmål til AaB så det ikke bare bliver rent mikrofon holderi. Det må AaB kunne tåle, de på råber sig jo at være en åben og udafvendt klub. Det var jo et krav til den introverte Wieghorst da han blev ansat.

Jeg har stemt rødt, det har jeg altid brugt: Jeg skal ud og se de røde spille når jeg skal på stadion. Ligesom jeg altid har brugt ordet stadion, og ikke et af fancy reklame navne, :aabfan:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 13. okt 2018, 14:55

Den skal selvfølgelig hedde Rød Aalborg.

Er der nogen der ved om Per Rishøj står bag den? For så bliver den nok ikke særlig kritisk.

Uanset hvad er jeg glad for at nogen stiller sig til rådighed og gør dette for klubben og fansene.

Alle de større klubber i Danmark har efterhånden en podcast, så det er oplagt vi også får en. Jeg bliver i hvert fald fast lytter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. okt 2018, 15:15

Håber virkelig på en god podcast. Den skal ikke være kritisk blot for at være kritisk. Men omvendt skal den også være uafhængig af klubben og med frihed til at være kritisk når det er passende. Håber den tid er ovre hvor AaV kunne/ville kontrollere ASC.
Janteloven eksisterer IKKE!

AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Re: AaB Podcast...

Indlæg af AaB Support Club » 15. okt 2018, 09:03

Mine damer og herrer; vi lovede jer en ny podcast fra AaBs officielle fanklub til søndag, så det skal I naturligvis have ✌🏼
Må vi have lov at præsentere jer for Rød Aalborg 💪🏼🎧

I vores første afsnit ser vi tilbage på Brøndy-kampen og vender Allan Gaardes første fem år som sportsdirektør. Du kan finde pilotafsnittet herinde 👇🏼

https://soundcloud.com/user-167484780/r ... ilotafsnit

Lad os endelig høre hvad I tænker, og hvad I kunne tænke jer mere eller mindre af 🔴⚪
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB Podcast...

Indlæg af PeterS » 15. okt 2018, 10:08

AaB Support Club skrev:
15. okt 2018, 09:03
Mine damer og herrer; vi lovede jer en ny podcast fra AaBs officielle fanklub til søndag, så det skal I naturligvis have ✌🏼
Må vi have lov at præsentere jer for Rød Aalborg 💪🏼🎧

I vores første afsnit ser vi tilbage på Brøndy-kampen og vender Allan Gaardes første fem år som sportsdirektør. Du kan finde pilotafsnittet herinde 👇🏼

https://soundcloud.com/user-167484780/r ... ilotafsnit

Lad os endelig høre hvad I tænker, og hvad I kunne tænke jer mere eller mindre af 🔴⚪
Har nu næsten lyttet til det, og synes det er super godt, så lad os endelig få noget mere!

Eneste knæhøje tackling med knopperne først, er fordi der bliver sagt DNA. Det skal stoppe i fodboldsammenhæng og giver kvalme og associationer til de ledende typer i et firma startet i vestjylland i 1999.

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Rolden » 15. okt 2018, 11:08

AaB Support Club skrev:
15. okt 2018, 09:03
Mine damer og herrer; vi lovede jer en ny podcast fra AaBs officielle fanklub til søndag, så det skal I naturligvis have ✌🏼
Må vi have lov at præsentere jer for Rød Aalborg 💪🏼🎧

I vores første afsnit ser vi tilbage på Brøndy-kampen og vender Allan Gaardes første fem år som sportsdirektør. Du kan finde pilotafsnittet herinde 👇🏼

https://soundcloud.com/user-167484780/r ... ilotafsnit

Lad os endelig høre hvad I tænker, og hvad I kunne tænke jer mere eller mindre af 🔴⚪
Jeg har lige hørt afsnittet og syntes det er rigtig godt. Fortsæt med det. :aabfan:

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Uldahl » 15. okt 2018, 11:24

Fin udsendelse hvor i kommer godt rundt om klubben. Kunne godt lide at i var rundt om spillestillen og vi ikke skal kopiere 2014 holdet's stil. Det er tilbage skuende, fodbold udvikler sig konstant, vi skal kikke frem ad.

Fint i savner en udmelding om ambitioner, og at vi kommer lidt frem i skoene ang at spille med helt fremme. AaB skal altid have ambitioner om europæisk fodbold og top 4. Det vi mange der savner.

Jeg havde håbet på en lidt mere kritisk holdning til Gaarde. På trods af de fine salg, som er en stor fremgang i forhold til Lynge, så står han altså også for en skæv sammensat trup. Overflod af seksere på midten, og manglende CM med teknik nok til at føre bolden frem.

Jeg bliver fast lytter så bliv endelig ved, og gerne med kritik af klubben når det er berettiget. Så det ikke ender som ren mikrofon holderi. Den skal selvfølgelig hede Rød Aalborg. Rød er en arbejder farve, og vi er en gammel arbejder klub. Samt ikke mindst vi spiller i røde trøjer. :aabfan:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. okt 2018, 12:26

Netop fået hørt podcasten. Det er en rigtig god start. Det er 3 fornuftige mennesker at høre på. Jeg ved ikke hvad tankerne er om konceptet på sigt men tænker nok at det er vigtigt at der kommer folk i studiet som ikke er alm fans. Det bliver nok i længden noget indspist og ensformigt hvis det kun er fans der er med i studiet. Men hatten af for værten og de to gæster som kommer rigtig godt gennem programmet.
Janteloven eksisterer IKKE!

Gamen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gamen » 15. okt 2018, 14:46

Køllen I Møllen skrev:
15. okt 2018, 12:26
Netop fået hørt podcasten. Det er en rigtig god start. Det er 3 fornuftige mennesker at høre på. Jeg ved ikke hvad tankerne er om konceptet på sigt men tænker nok at det er vigtigt at der kommer folk i studiet som ikke er alm fans. Det bliver nok i længden noget indspist og ensformigt hvis det kun er fans der er med i studiet. Men hatten af for værten og de to gæster som kommer rigtig godt gennem programmet.
Har kun lige fået hørt de første 10-15 min., og det lyder jo ganske fornuftigt.

Nu behøver man jo ikke partout have f.eks. en spiller eller en træner med i studiet, for at kunne lave en ordentlig podcast. Man kan jo sagtens lave båndede optagelser, eller have en igennem pr. telefon. Enig i at det kunne give lidt krydderi på formatet. Ellers kudos til jer for at starte det op. Det HAR manglet. Lasse er en ret dygtig skribent, som også fungerer rigtig godt i det her format.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gnu » 15. okt 2018, 15:23

Nu har jeg hørt de første ti minutter, og selv efter så lang tid er det slet ikke kommet i gang endnu. Hvorfor er det vigtigt, at de sidder i et studie i Aarhus? Hvorfor skal vi høre om Morten, som har været chauffør for de to andre, men ellers ikke skal deltage? Hvorfor skal vi høre om deres bedste AaB minde? Hvorfor er det vigtigt at Emil har fundet på et eller andet hashtag?

Hatten af for initiativet, men der kan strammes en hel del op på formen, så det lige fra begyndelsen er klart, hvor i vil hen, og pas samtidig også på, at det ikke bliver for indspist. Jeg ved sgu ikke, hvem Oggy er, eller hvorfor hans holdning er interessant. Det er til gengæld altid en fornøjelse at høre den helt rigtige dialekt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Kokkefar » 15. okt 2018, 17:05

Gnu skrev:
15. okt 2018, 15:23
Nu har jeg hørt de første ti minutter, og selv efter så lang tid er det slet ikke kommet i gang endnu. Hvorfor er det vigtigt, at de sidder i et studie i Aarhus? Hvorfor skal vi høre om Morten, som har været chauffør for de to andre, men ellers ikke skal deltage? Hvorfor skal vi høre om deres bedste AaB minde? Hvorfor er det vigtigt at Emil har fundet på et eller andet hashtag?

Hatten af for initiativet, men der kan strammes en hel del op på formen, så det lige fra begyndelsen er klart, hvor i vil hen, og pas samtidig også på, at det ikke bliver for indspist. Jeg ved sgu ikke, hvem Oggy er, eller hvorfor hans holdning er interessant. Det er til gengæld altid en fornøjelse at høre den helt rigtige dialekt.
Rigtig fint initiativ og en god start indholdsmæssigt.

Min største anke falder på selvsamme Oggy. Jeg ved ikke hvem han er, han har sikkert en baggrund der berettiger hans deltagelse, men jeg synes ikke han leverer ligeså skarpt og bidrager med det samme som de to andre. Det bliver for flagrende, ukonkret og for snøvlende det han leverer. Ofte svares der slet ikke på det stillede spørgsmål. Jeg ved godt det "kun" er en pilot, jeg ved godt det er hamrende svært hvis ikke man har prøvet det før, og jeg kunne helt sikkert ikke gøre det bedre selv, osv. osv. De to andre leverer på nærmest professionelt niveau, hvorfor det selvfølgelig gør kontrasten det mere tydeligt. Jeg ved det er en hård kritik, og jeg vil lige understrege at jeg intet kender til Oggy, og det er derfor ikke møntet på ham som person, men udelukkende vurderet ud fra den oplevelse det gav mig.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Buzz Killington » 15. okt 2018, 17:35

Gnu skrev:
15. okt 2018, 15:23
Nu har jeg hørt de første ti minutter, og selv efter så lang tid er det slet ikke kommet i gang endnu. Hvorfor er det vigtigt, at de sidder i et studie i Aarhus? Hvorfor skal vi høre om Morten, som har været chauffør for de to andre, men ellers ikke skal deltage? Hvorfor skal vi høre om deres bedste AaB minde? Hvorfor er det vigtigt at Emil har fundet på et eller andet hashtag?

Hatten af for initiativet, men der kan strammes en hel del op på formen, så det lige fra begyndelsen er klart, hvor i vil hen, og pas samtidig også på, at det ikke bliver for indspist. Jeg ved sgu ikke, hvem Oggy er, eller hvorfor hans holdning er interessant. Det er til gengæld altid en fornøjelse at høre den helt rigtige dialekt.
Jeg syntes introen, omend den var for lang, faldt fint i min smag. Det gav et uformelt og familiært udtryk, der passede fint med sådan som jeg opfatter den fankultur potkarsten skal repræsentere. Så længe det bliver efterfulgt af nogle gode kritiske analyser og en ellers professionel tilrettelæggelse. Der skal dog selvfølgelig ikke gå alt for meget pladder i den hver gang, men det passer mig fint at det smager lidt af at det er fans der leger journalister, og ikke omvendt.

Edit: og måske ville en lidt tydeligere struktur være fint, så der tydeligt bliver sat overskrift på hvert diskussionspunkt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB Podcast...

Indlæg af 9520AaB » 15. okt 2018, 17:49

Jeg har også hørt den nu, og vil fortsætte med at høre den.
Jeg synes de gør det fint, men savner en i studiet med større historisk erfaring omkring AaB.
Personlig synes jeg det er skidt, at de bedste minder om AaB som debatørerne kan få frem nærmest er i nutiden. Jeg savner en, der lige som jeg selv, har været med i 3. division, stod på Høje Bøge, kan huske kampene mod Verona eller WBA.
Måske jeg bare er en nostalgisk gammel torsk, men synes netop vores historie er noget andre klubber ikke har.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB Podcast...

Indlæg af MrBangDK » 15. okt 2018, 17:58

9520AaB skrev:
15. okt 2018, 17:49
Jeg har også hørt den nu, og vil fortsætte med at høre den.
Jeg synes de gør det fint, men savner en i studiet med større historisk erfaring omkring AaB.
Personlig synes jeg det er skidt, at de bedste minder om AaB som debatørerne kan få frem nærmest er i nutiden. Jeg savner en, der lige som jeg selv, har været med i 3. division, stod på Høje Bøge, kan huske kampene mod Verona eller WBA.
Måske jeg bare er en nostalgisk gammel torsk, men synes netop vores historie er noget andre klubber ikke har.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Come on... Det er 1. afsnit ud af rigtigt mange. Lyt dog til deres erfaringer og hvordan de har oplevet. Der er rigeligt med muligheder for, at der kommer historier fra gamle røvhuller som os.

Skriv idéer til dem på Facebook - jo flere der melder ind jo flere vinkler kan der komme på de fremtidige afsnit.
Ska' vi hak'?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB Podcast...

Indlæg af 9520AaB » 15. okt 2018, 18:03

MrBangDK skrev:
9520AaB skrev:
15. okt 2018, 17:49
Jeg har også hørt den nu, og vil fortsætte med at høre den.
Jeg synes de gør det fint, men savner en i studiet med større historisk erfaring omkring AaB.
Personlig synes jeg det er skidt, at de bedste minder om AaB som debatørerne kan få frem nærmest er i nutiden. Jeg savner en, der lige som jeg selv, har været med i 3. division, stod på Høje Bøge, kan huske kampene mod Verona eller WBA.
Måske jeg bare er en nostalgisk gammel torsk, men synes netop vores historie er noget andre klubber ikke har.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Come on... Det er 1. afsnit ud af rigtigt mange. Lyt dog til deres erfaringer og hvordan de har oplevet. Der er rigeligt med muligheder for, at der kommer historier fra gamle røvhuller som os.

Skriv idéer til dem på Facebook - jo flere der melder ind jo flere vinkler kan der komme på de fremtidige afsnit.
Mit skriv skulle netop ikke modtages som ris, men som konstruktive ideer. Som jeg også skrev, så fortsætter jeg med at lytte uanset.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Besvar