Jacob Rinne

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Kokkefar » 29. okt 2018, 11:18

Kenneth K skrev:
29. okt 2018, 11:14
AaB1978 skrev:
29. okt 2018, 10:29
Flere svenske klubber er ude efter Rinne, men AaB forlanger 15 mio. for ham

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kroner-ham
Det mest interessante ved den artikel er den her påstand:
Det er desuden omkring det dobbelte, som AaB selv gav for målmanden, da de hentede ham i sin tid.
Gav vi godt nok "så meget" for ham? Omkring 1 million euro? Ikke at det ikke er/var en fair pris, men jeg ville ikke have troet, at vi pungede så meget ud for ham.
Hvis vi har givet 1 mio € så er han vores dyreste indkøb nogensinde. Men han er da worth it.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Jacob Rinne

Indlæg af BassogogsVen » 29. okt 2018, 11:19

Gamen skrev:
29. okt 2018, 10:33
AaB1978 skrev:
29. okt 2018, 10:29
Flere svenske klubber er ude efter Rinne, men AaB forlanger 15 mio. for ham

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kroner-ham
Ikke overraskende. Rinne er selv kæmpe Djurgården-fan, så han ville nok kvie sig lidt ved at skifte til AIK. Men Malmö har bestemt midlerne til at købe ham fri. Jeg tror han er fortid i AaB til sommer, i særdeleshed som det ser ud nu, og jeg mener også han har udtalt, at det hele tiden har været planen.

Noget helt andet er, at det ikke ville undre mig hvis FCK kaster sig ind i kampen. Han har et kæmpe potentiale.
Hvis AaB slipper Rinne for blot 15 mio, så er kæden da hoppet helt af. Han er måske den bedste keeper, AaB nogensinde har haft.
Problemet er, at en spiller som Rinne nok selv gerne vil videre allerede til sommer, når det er det her spil, han må se i øjnene.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Uldahl » 29. okt 2018, 11:24

Gamen skrev:
29. okt 2018, 10:41
Spanky skrev:
29. okt 2018, 10:36
Jeg tror ikke hans næste step i karrieren bliver til Sverige. Han er bedre lønnet i AaB efter skat end han vil være de fleste steder i Sverige.
Det ændrer ikke på, at udstillingsvinduet er væsentligt bedre i en klub som Malmö. De svenske klubber opererer typisk med store sign on-fees og med væsentligt lavere nettoløn end i DK. Men det er også en federe liga at spille i, langt flere "store opgør", markant bedre fankultur osv.
Ikke at forglemme muligheden for at spille med hvor det er sjovt. Og ikke mindst at vinde en titel eller to, noget vi ikke kan tilbyde. Og ikke har mulighed for inden for en overskuelig årrække.

Gamen

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Gamen » 29. okt 2018, 11:25

Originalartiklen påstår, at AaB købte Rinne af Örebro, og det er nok der den er gal. Gent købte sandsynligvis Rinne i Örebro for 10 mio. svenske kr. - men vi gav slet ikke så meget for ham.
Enligt flera olika källor till FD så är Rinne intresserad av blåränderna men danskarna säljer honom inte för under 20 000 000, målvakten som kostade över 10 000 000 när han såldes från ÖSK till Danmark.

FotbollDirekt kan avslöja att det de senaste åren även funnits förfrågningar från så väl AIK som Malmö FF. I början av 2017 när Patrik Carlgren försvann från AIK så uppges Solnaklubben ha undersökt möjligheten. Och innan Malmö i fjolsomras tog tillbaka Johan Dahlin så ska skåningarna ha fört fram intresse om 25-åringen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Jacob Rinne

Indlæg af jonas386 » 29. okt 2018, 11:29

BassogogsVen skrev:
29. okt 2018, 11:19
Gamen skrev:
29. okt 2018, 10:33
AaB1978 skrev:
29. okt 2018, 10:29
Flere svenske klubber er ude efter Rinne, men AaB forlanger 15 mio. for ham

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kroner-ham
Ikke overraskende. Rinne er selv kæmpe Djurgården-fan, så han ville nok kvie sig lidt ved at skifte til AIK. Men Malmö har bestemt midlerne til at købe ham fri. Jeg tror han er fortid i AaB til sommer, i særdeleshed som det ser ud nu, og jeg mener også han har udtalt, at det hele tiden har været planen.

Noget helt andet er, at det ikke ville undre mig hvis FCK kaster sig ind i kampen. Han har et kæmpe potentiale.
Hvis AaB slipper Rinne for blot 15 mio, så er kæden da hoppet helt af. Han er måske den bedste keeper, AaB nogensinde har haft.
Problemet er, at en spiller som Rinne nok selv gerne vil videre allerede til sommer, når det er det her spil, han må se i øjnene.
Enig. Vi burde da godt kunne få 20-25 for ham.
Problemet hvis vi sælger ham til sommer, er at vi så oveni at skulle forstærke eksempelvis den centrale midtane og måske midterforsvaret (ok måske utopi) plus får en ny træner, så skal vi også ud og finde en ny målmand. Det er simpelthen ikke holdbart i længden, at vi konstant er 2-3 skridt bagud ift at have sammensat en fasttømret enhed med kvalitet og profiler. Spillere som Okore og Rinne (Lucas og Kusk for den sags skyld også) kunne sagtens have været spillere der var med til at vinde mesterskaber for os. Men det er bare svært, når vi derudover (nu ser vi lige bort fra Kusk ikke pt spiller det bedste i karrieren) er totalt blottet for kvalitet på alle andre pladser.
Hvis Lucas nu ikke finder det givende at fortsætte i AaB til næste sæson, men måske modtager et bud fra større ligaer, så mangler vi også en spiller der samtidig med at Ochsen fra Hoffenheim vel også tager tilbage til det tyske.

Vi kan ikke for 3./4. sæson i træk stille med et hold til sommer der skal starte fra 0 fordi der pludselig er 3-4 spillere der skal spilles ind. Efterfølgende er turen vel så efterhånden kommet for en spiller som Okore, der vel næppe heller gider bruge resten af sin karriere på at være skraldemand på et juniorhold.
Det er sgu svært at være optimist. Både ift nu, men i den grad også for fremtiden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Halil » 29. okt 2018, 11:30

BassogogsVen skrev:
29. okt 2018, 11:19
Gamen skrev:
29. okt 2018, 10:33
AaB1978 skrev:
29. okt 2018, 10:29
Flere svenske klubber er ude efter Rinne, men AaB forlanger 15 mio. for ham

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kroner-ham
Ikke overraskende. Rinne er selv kæmpe Djurgården-fan, så han ville nok kvie sig lidt ved at skifte til AIK. Men Malmö har bestemt midlerne til at købe ham fri. Jeg tror han er fortid i AaB til sommer, i særdeleshed som det ser ud nu, og jeg mener også han har udtalt, at det hele tiden har været planen.

Noget helt andet er, at det ikke ville undre mig hvis FCK kaster sig ind i kampen. Han har et kæmpe potentiale.
Hvis AaB slipper Rinne for blot 15 mio, så er kæden da hoppet helt af. Han er måske den bedste keeper, AaB nogensinde har haft.
Problemet er, at en spiller som Rinne nok selv gerne vil videre allerede til sommer, når det er det her spil, han må se i øjnene.
Rinne vil være et gigantisk tab. Uanset beløb.

Han er generelt fremragende og sikker og har været med til at vi hurtigt glemte alt om at Carsten stoppede.
Uden Synd Ingen Frelse

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Martino » 29. okt 2018, 11:31

Gamen skrev:
29. okt 2018, 11:25
Originalartiklen påstår, at AaB købte Rinne af Örebro, og det er nok der den er gal. Gent købte sandsynligvis Rinne i Örebro for 10 mio. svenske kr. - men vi gav slet ikke så meget for ham.
Enligt flera olika källor till FD så är Rinne intresserad av blåränderna men danskarna säljer honom inte för under 20 000 000, målvakten som kostade över 10 000 000 när han såldes från ÖSK till Danmark.

FotbollDirekt kan avslöja att det de senaste åren även funnits förfrågningar från så väl AIK som Malmö FF. I början av 2017 när Patrik Carlgren försvann från AIK så uppges Solnaklubben ha undersökt möjligheten. Och innan Malmö i fjolsomras tog tillbaka Johan Dahlin så ska skåningarna ha fört fram intresse om 25-åringen.
Præcis - den artikel er grundlaget for Tipsbladets artikel, og som altid er Tipsbladet ikke et blad med skarpeste journalister længere, så den pris kan roligt skydes ned.
Hvis vi antager at Brügge gav 800.000 euro, så har AaB max givet det halve tror jeg, men evt indlagt nogle klausuler fra Brügges side.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Forza » 30. okt 2018, 16:33

Martino skrev:
29. okt 2018, 11:31
Gamen skrev:
29. okt 2018, 11:25
Originalartiklen påstår, at AaB købte Rinne af Örebro, og det er nok der den er gal. Gent købte sandsynligvis Rinne i Örebro for 10 mio. svenske kr. - men vi gav slet ikke så meget for ham.
Enligt flera olika källor till FD så är Rinne intresserad av blåränderna men danskarna säljer honom inte för under 20 000 000, målvakten som kostade över 10 000 000 när han såldes från ÖSK till Danmark.

FotbollDirekt kan avslöja att det de senaste åren även funnits förfrågningar från så väl AIK som Malmö FF. I början av 2017 när Patrik Carlgren försvann från AIK så uppges Solnaklubben ha undersökt möjligheten. Och innan Malmö i fjolsomras tog tillbaka Johan Dahlin så ska skåningarna ha fört fram intresse om 25-åringen.
Præcis - den artikel er grundlaget for Tipsbladets artikel, og som altid er Tipsbladet ikke et blad med skarpeste journalister længere, så den pris kan roligt skydes ned.
Hvis vi antager at Brügge gav 800.000 euro, så har AaB max givet det halve tror jeg, men evt indlagt nogle klausuler fra Brügges side.
Vi gav 3,5 mio for ham. Tipsbladet skriver om noget de ikke jar forstand på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: Jacob Rinne

Indlæg af OlleBruun » 12. nov 2018, 16:51

Rygterne går på, at der er kommet et stort bud på Rinne fra en unavngiven europæisk klub. Som erstatning kigger man på en ung, brasiliansk målmand, som spiller i den hjemlige liga og eftersigende er inde omkring det brasilianske landshold. Jeg har ikke fået noget navn, men efter lidt research dukker navnet Gabriel Brazao https://www.transfermarkt.com/gabriel-b ... ler/371247 frem. Han passer i hvert fald på førnævnte kriterier.

Bedøm selv troværdigheden, men rygtet kommer fra en person, som har sin daglige gang på Hornevej.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Maglau » 12. nov 2018, 17:12

OlleBruun skrev:
12. nov 2018, 16:51
Rygterne går på, at der er kommet et stort bud på Rinne fra en unavngiven europæisk klub. Som erstatning kigger man på en ung, brasiliansk målmand, som spiller i den hjemlige liga og eftersigende er inde omkring det brasilianske landshold. Jeg har ikke fået noget navn, men efter lidt research dukker navnet Gabriel Brazao https://www.transfermarkt.com/gabriel-b ... ler/371247 frem. Han passer i hvert fald på førnævnte kriterier.

Bedøm selv troværdigheden, men rygtet kommer fra en person, som har sin daglige gang på Hornevej.
Brasilianske målmænd - traditionelt nej tak. Men så var det jeg tænkte på Man city og Liverpools målmænd så ja tak til en mini udgave af dem.
Rinne skal koste boksen 20+
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Sauer » 12. nov 2018, 18:17

OlleBruun skrev:
12. nov 2018, 16:51
Rygterne går på, at der er kommet et stort bud på Rinne fra en unavngiven europæisk klub. Som erstatning kigger man på en ung, brasiliansk målmand, som spiller i den hjemlige liga og eftersigende er inde omkring det brasilianske landshold. Jeg har ikke fået noget navn, men efter lidt research dukker navnet Gabriel Brazao https://www.transfermarkt.com/gabriel-b ... ler/371247 frem. Han passer i hvert fald på førnævnte kriterier.

Bedøm selv troværdigheden, men rygtet kommer fra en person, som har sin daglige gang på Hornevej.
Ikke overraskende Rinne tiltrækker sig opmærksomhed. Han er fandeme dygtig. Ret overraskende hvis vi skal ha’ en 18-årig brasilianer på mål.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Jacob Rinne

Indlæg af FIDEL » 12. nov 2018, 18:51

Måske derfor at Lansing skulle prøves af imod Horsens. Han er dog ikke god nok som 1. Målmand i mine øjne.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Buzz Killington » 12. nov 2018, 20:01

OlleBruun skrev:
12. nov 2018, 16:51
Rygterne går på, at der er kommet et stort bud på Rinne fra en unavngiven europæisk klub. Som erstatning kigger man på en ung, brasiliansk målmand, som spiller i den hjemlige liga og eftersigende er inde omkring det brasilianske landshold. Jeg har ikke fået noget navn, men efter lidt research dukker navnet Gabriel Brazao https://www.transfermarkt.com/gabriel-b ... ler/371247 frem. Han passer i hvert fald på førnævnte kriterier.

Bedøm selv troværdigheden, men rygtet kommer fra en person, som har sin daglige gang på Hornevej.
Spændende. Blev kåret til turneringens bedste på pladsen ved u17 vm sidste år, selvom Brasilien kun nåede semi'en. Han har tilsyneladende også en baggrund indenfor futsal. Så man kan vel forvente at han er o.k. med fusserne. Kan også læse at han forstår engelsk, hvilket gør det endnu mere oplagt at det er ham. Han er allerede udtaget til deres u20 landshold skønt han kun er 18. Så man må gå ud fra der er potentiale i knægten. Lyder som et vildt scoop hvis han kan hentes på en perma.

http://outsideoftheboot.com/2017/12/07/ ... el-brazao/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Jacob Rinne

Indlæg af BassogogsVen » 12. nov 2018, 20:08

FIDEL skrev:
12. nov 2018, 18:51
Måske derfor at Lansing skulle prøves af imod Horsens. Han er dog ikke god nok som 1. Målmand i mine øjne.
Langt fra. Egentlig er han ikke god nok som reserve, men riget fattes penge.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Jacob Rinne

Indlæg af le Cid » 12. nov 2018, 22:01

BassogogsVen skrev:
12. nov 2018, 20:08
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 18:51
Måske derfor at Lansing skulle prøves af imod Horsens. Han er dog ikke god nok som 1. Målmand i mine øjne.
Langt fra. Egentlig er han ikke god nok som reserve, men riget fattes penge.
Hvad baserer du din vurdering på? Mig bekendt var han næsten sideordnet førstemålmand i Vejle, og han er ikke faldet igennem i de få kampe, som jeg har set ham i. Jeg har dog ikke fulgt hverken træning eller reserveholdskampe tæt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Hanga » 12. nov 2018, 23:07

Buzz Killington skrev:
12. nov 2018, 20:01

Spændende. Blev kåret til turneringens bedste på pladsen ved u17 vm sidste år, selvom Brasilien kun nåede semi'en. Han har tilsyneladende også en baggrund indenfor futsal. Så man kan vel forvente at han er o.k. med fusserne. Kan også læse at han forstår engelsk, hvilket gør det endnu mere oplagt at det er ham. Han er allerede udtaget til deres u20 landshold skønt han kun er 18. Så man må gå ud fra der er potentiale i knægten. Lyder som et vildt scoop hvis han kan hentes på en perma.

http://outsideoftheboot.com/2017/12/07/ ... el-brazao/
Flores lød også som et vildt scoop.

Det virker som lidt af et lotteri at hente spillere direkte fra Sydamerika. Hvorvidt de kan omstille og integrere sig er et åbent spørgsmål. Og hvis han spiller landskampe bliver der noget rejseri ligesom vi så med Flores.

Jeg håber Rinne bliver en sæson eller to endnu, og når han forlader os, håber jeg på en lignende signing.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Jacob Rinne

Indlæg af BassogogsVen » 13. nov 2018, 05:50

le Cid skrev:
12. nov 2018, 22:01
BassogogsVen skrev:
12. nov 2018, 20:08
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 18:51
Måske derfor at Lansing skulle prøves af imod Horsens. Han er dog ikke god nok som 1. Målmand i mine øjne.
Langt fra. Egentlig er han ikke god nok som reserve, men riget fattes penge.
Hvad baserer du din vurdering på? Mig bekendt var han næsten sideordnet førstemålmand i Vejle, og han er ikke faldet igennem i de få kampe, som jeg har set ham i. Jeg har dog ikke fulgt hverken træning eller reserveholdskampe tæt.
At han så havde været i spil til startopstillingen flere gange.
Og sideordnet i Vejle? 2 kampe, hvoraf én var en pokalkamp mod Tjæreborg.

Naturligvis skal AaB stræbe højere på målmandsposten, hvis det forfærdelige skulle ske, at Rinne bliver solgt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Jacob Rinne

Indlæg af FIDEL » 13. nov 2018, 13:29

BassogogsVen skrev:
13. nov 2018, 05:50
le Cid skrev:
12. nov 2018, 22:01
BassogogsVen skrev:
12. nov 2018, 20:08
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 18:51
Måske derfor at Lansing skulle prøves af imod Horsens. Han er dog ikke god nok som 1. Målmand i mine øjne.
Langt fra. Egentlig er han ikke god nok som reserve, men riget fattes penge.
Hvad baserer du din vurdering på? Mig bekendt var han næsten sideordnet førstemålmand i Vejle, og han er ikke faldet igennem i de få kampe, som jeg har set ham i. Jeg har dog ikke fulgt hverken træning eller reserveholdskampe tæt.
At han så havde været i spil til startopstillingen flere gange.
Og sideordnet i Vejle? 2 kampe, hvoraf én var en pokalkamp mod Tjæreborg.

Naturligvis skal AaB stræbe højere på målmandsposten, hvis det forfærdelige skulle ske, at Rinne bliver solgt.
Enig. Det vil være fint med et stort talent som Brazao, men vi er nødt til at have en anden kompetent målmand, som han kan konkurrere med,og Lansing er ikke god nok. Har set adskillige store fejl fra ham i træningskampe.
Det er vigtigt for en fodboldspiller at have konkurrence på sin plads, ellers udvikler de sig ikke og går måske i stå. Det var det der skete for Larsen.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Rams » 13. nov 2018, 14:39

FIDEL skrev:
13. nov 2018, 13:29
BassogogsVen skrev:
13. nov 2018, 05:50
le Cid skrev:
12. nov 2018, 22:01
BassogogsVen skrev:
12. nov 2018, 20:08
FIDEL skrev:
12. nov 2018, 18:51
Måske derfor at Lansing skulle prøves af imod Horsens. Han er dog ikke god nok som 1. Målmand i mine øjne.
Langt fra. Egentlig er han ikke god nok som reserve, men riget fattes penge.
Hvad baserer du din vurdering på? Mig bekendt var han næsten sideordnet førstemålmand i Vejle, og han er ikke faldet igennem i de få kampe, som jeg har set ham i. Jeg har dog ikke fulgt hverken træning eller reserveholdskampe tæt.
At han så havde været i spil til startopstillingen flere gange.
Og sideordnet i Vejle? 2 kampe, hvoraf én var en pokalkamp mod Tjæreborg.

Naturligvis skal AaB stræbe højere på målmandsposten, hvis det forfærdelige skulle ske, at Rinne bliver solgt.
Enig. Det vil være fint med et stort talent som Brazao, men vi er nødt til at have en anden kompetent målmand, som han kan konkurrere med,og Lansing er ikke god nok. Har set adskillige store fejl fra ham i træningskampe.
Det er vigtigt for en fodboldspiller at have konkurrence på sin plads, ellers udvikler de sig ikke og går måske i stå. Det var det der skete for Larsen.
I 1. division er både Mikkel Bruhn og Pryts Larsen fine målmænd.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Yankee » 13. nov 2018, 14:49

Rams skrev:
13. nov 2018, 14:39


I 1. division er både Mikkel Bruhn og Pryts Larsen fine målmænd.
Synes du? Det kan jeg slet ikke få øje på. Pryts er svag med fødderne og har store problemer i luftrummet ud fra de kampe jeg har set med ham. Bruhn har jeg altid godt kunnet lide, men han er ikke klar til at stå fast i Superligaen for andet end absolutte bundhold.

Besvar