Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af frederikshavneren » 18. feb 2019, 21:52

Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Risgård - Abildgaard - Thellufsen
Lucas
van Weert

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af DobbeltA » 19. feb 2019, 00:54

Er sikker på det bliver 4-3-3, eller som i går 3-4-3:
Rinne
Paddy - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard
Lucas - Van Weert - Thellufsen

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af andreasaab89 » 19. feb 2019, 06:51

Kusk skal da ikke spille central midt i en 4-3-3

Lukas måske den forreste ala

MC - Abildgaard
Kusk - Lukas - thelufsen
Van weert

Men vi skal kun spille to forsvarer da Blåberg ikke har niveau. Ross må være foran fremover

Og så skal der gøres noget med central midt til sommer
Med wurtz og Risgaard lønkroner der spares må der kunne komme en rigtig boldspillende general ind

Jeg ved nogle snakkede om Vito etc. Men det vi har brug for en boldspiller der samtidig går forrest. En Johanson, Ståle eller Risgaard på unge dage
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af troelsh » 19. feb 2019, 08:10

frederikshavneren skrev:
18. feb 2019, 21:52
Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Risgård - Abildgaard - Thellufsen
Lucas
van Weert
Jeg tror desværre tiden hvor Risgård eller Würtz starter inde er forbi, jeg ved godt Würtz startede inde mod Randers men han lignede mest af alt en hund i et spil kegler.

Jeg så gerne vi havde et bedre alternativ til MC, men jeg har svært ved at få øje på det, selvom vi jo har rigeligt med spillere til den position.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Mephisto2 » 19. feb 2019, 08:13

troelsh skrev:
19. feb 2019, 08:10
frederikshavneren skrev:
18. feb 2019, 21:52
Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Risgård - Abildgaard - Thellufsen
Lucas
van Weert
Jeg tror desværre tiden hvor Risgård eller Würtz starter inde er forbi, jeg ved godt Würtz startede inde mod Randers men han lignede mest af alt en hund i et spil kegler.

Jeg så gerne vi havde et bedre alternativ til MC, men jeg har svært ved at få øje på det, selvom vi jo har rigeligt med spillere til den position.
MC er elendig. Abildgaard er OK - men ikke mere.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Jakobsen » 19. feb 2019, 09:10

Rinne

Ochs, Okore, KP, Ahlmann

Kusk, Abildgaard, MC, Thellufsen

Lucas

van Weert

Vi skal have Thellufsen ind da han er målfarlig og klart bedre end Børstind og andre moslere. Abildgaard skla selvfølgelig spille og MC får chancen da han har spillet bedst med Abildgaard. Kusk, Lucas og Tom starter selvfølgelig.
I desperation over højreback situationen synes jeg vi skal prøve Ochs derovre. Magter ikke mere Patrick, Pallesen eller børsting.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 09:21

Jakobsen skrev:
19. feb 2019, 09:10
I desperation over højreback situationen synes jeg vi skal prøve Ochs derovre. Magter ikke mere Patrick, Pallesen eller børsting.
Der er da absolut ingen grund til at spille med en back, hvor fødderne vender forkert. Patrick faldt ikke igennem defensivt mod FCM, og defensiv soliditet samt magi fra Kusk og Lucas er hvad vi skal hænge vores hat på på fredag. Sønderjyske har ikke scoret i 3 kampe, virker endnu ikke til at have fundet melodien under Riddersholm, og har deres vigtigste mand ude. Det er altafgørende at vi holder nullet.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Martino » 19. feb 2019, 09:24

Gamen skrev:
19. feb 2019, 09:21
Jakobsen skrev:
19. feb 2019, 09:10
I desperation over højreback situationen synes jeg vi skal prøve Ochs derovre. Magter ikke mere Patrick, Pallesen eller børsting.
Der er da absolut ingen grund til at spille med en back, hvor fødderne vender forkert. Patrick faldt ikke igennem defensivt mod FCM, og defensiv soliditet samt magi fra Kusk og Lucas er hvad vi skal hænge vores hat på på fredag. Sønderjyske har ikke scoret i 3 kampe, virker endnu ikke til at have fundet melodien under Riddersholm, og har deres vigtigste mand ude. Det er altafgørende at vi holder nullet.
Enig. Det er simpelthen en must-win. Om det er PK, Pallesen elle Børsting som starter på backen er jeg efterhånden ligeglad med, for i den ideelle verden var ingen af dem på kontrak i AaB(Hej Gaarde).
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 11:15

Hvis jeg ikke ser ild i øjnene på vores spillere på fredag, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg kan finde på!!
Der skal bare smadres igennem og præsteres nu! Med endnu en trist præstation på hjemmebane er top 6 væk, og AaB kan risikere at spille om nedrykning. Og det mener jeg faktisk er en reel trussel. Vi har et par stjerner på kanterne, men de er humørspillere. Samtidig er vores erfarne profiler for ustabile - undtagen Rinne!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Jakobsen » 19. feb 2019, 11:23

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:15
Hvis jeg ikke ser ild i øjnene på vores spillere på fredag, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg kan finde på!!
Der skal bare smadres igennem og præsteres nu! Med endnu en trist præstation på hjemmebane er top 6 væk, og AaB kan risikere at spille om nedrykning. Og det mener jeg faktisk er en reel trussel. Vi har et par stjerner på kanterne, men de er humørspillere. Samtidig er vores erfarne profiler for ustabile - undtagen Rinne!
Enig, det er af størse vigtighed at vi om ikke andet vender formkrisen inden nedrykningsplayoff. Det her hold kan sgu sagtens rykke ned i en eller anden røvballe kamp mod Fredericia, hvor en kaw forsvarsspiller scorer på hjørne med røven.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 11:41

Jakobsen skrev:
19. feb 2019, 11:23
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:15
Hvis jeg ikke ser ild i øjnene på vores spillere på fredag, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg kan finde på!!
Der skal bare smadres igennem og præsteres nu! Med endnu en trist præstation på hjemmebane er top 6 væk, og AaB kan risikere at spille om nedrykning. Og det mener jeg faktisk er en reel trussel. Vi har et par stjerner på kanterne, men de er humørspillere. Samtidig er vores erfarne profiler for ustabile - undtagen Rinne!
Enig, det er af størse vigtighed at vi om ikke andet vender formkrisen inden nedrykningsplayoff. Det her hold kan sgu sagtens rykke ned i en eller anden røvballe kamp mod Fredericia, hvor en kaw forsvarsspiller scorer på hjørne med røven.
Ja det er ikke urealistisk, selvom vores højtbetalte stjerner nok skal steppe op når det virkelig gælder i en evt. nedrykningskamp (tror jeg!)
Dette morads skyldes fanme Gaardes miskmask af en trup! PLUS at Friis pludselig synes, at nu skal holdet til at skifte spillestil, formation mv. Det er virkelig dårlig timing og dårlig sportslig ledelse!! Yderligere tror jeg simpelthen, at vores trup har BRUG for en træner, som sætter sig igennem og kræver respekt og max performance til træning. Min fornemmelse er, at Hornevej er for meget Flinkeskole, og denne skole rekrutterer helst individer, som tidligere har været en del af Flinkeskolen. Det er en uheldig spiral. :thumbsdown:

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Halil » 19. feb 2019, 11:46

Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 11:49

Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Jeg har kigget på en potentiel slutstilling flere gange, og umiddelbart vil jeg spå, at vi skal have 9 points for at være sikre på en top 6-placering. Det er lidt noget lort, at vi sandsynligvis skal slå Agf hjemme, da de spiller godt pt.
Så 3 sejre. Realistisk ja, men det er desværre også realistisk, at vi kun står med 2-3 points fra de 4 kampe.
Sorte per tror jeg bliver: AaB, OB, AC Horsens og FCN.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af bedstefar » 19. feb 2019, 12:21

Håber på at se lesniak i aktion på fredag. Vi ved hvad vi får der, en mand med sikre pasninger og kæmpe løbearbejde. Jeg ved godt han mangler en masse offensivt, men han kan da kun spille bedre end mc gjorde igår!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Funky » 19. feb 2019, 12:22

Hva, prøver I at sætte hold til næste kamp her? I ved jo godt, det hele handler om, hvilke typer som passer sammen. Held og lykke med at regne dén ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 13:14

Tror vi stiller op sådan her:

Rinne
Pallesen, Okore, KP, Ahlmann

Würtz, Abildgaard

Lucas

Kusk, Weert, Thellufsen

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Brodernumsi » 19. feb 2019, 14:32

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 13:14
Tror vi stiller op sådan her:

Rinne
Pallesen, Okore, KP, Ahlmann

Würtz, Abildgaard

Lucas

Kusk, Weert, Thellufsen
PK spillede sig ikke af i Herning, så jeg tror han holder pladsen, indtil han gør. Derudover tror jeg ikke, at Würtz - eller Risgaard for den sags skyld, får flere kampe fra start i deres karriere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af PeterS » 19. feb 2019, 14:41

Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
De 2 næste fredage skal hedde 6 point.

Taber vi haderslev kampen på fredag, blev jeg fortalt det var den dårligste periode på hjemmebane i 22 år, uden at have tjekket op på det.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 14:43

PeterS skrev:
19. feb 2019, 14:41
De 2 næste fredage skal hedde 6 point.

Taber vi haderslev kampen på fredag, blev jeg fortalt det var den dårligste periode på hjemmebane i 22 år, uden at have tjekket op på det.
I det tilfælde, at vi taber kampen så må "Gaarde til Aleppo" begynde at runge i betonen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 19. feb 2019, 14:48

Gamen skrev:
19. feb 2019, 14:43
PeterS skrev:
19. feb 2019, 14:41
De 2 næste fredage skal hedde 6 point.

Taber vi haderslev kampen på fredag, blev jeg fortalt det var den dårligste periode på hjemmebane i 22 år, uden at have tjekket op på det.
I det tilfælde, at vi taber kampen så må "Gaarde til Aleppo" begynde at runge i betonen.
Aleppo har lidt nok. Ellers enig.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar