Det var også de første 40 minutter der var problemet. To vanvittigt dumme boldtab, en række svage afleveringer der satte medspillere (og ham selv) under pres, og alt for langsom boldomgang. Og så lunter man fandme ikke hjem i en 4-mod-4 situation, og lader sin mand score. Totalt svigt af holdkammerater der sprinter hjem for at forsøge at forhindre en farlig situation. Da kontraløbet starter halser han måske en halv meter efter Munksgaard. Han er endnu længere efter, da en ikke specielt tempostærk Munksgaard sparker bolden ind. Fuldfører han sit løb, så havde han haft chancen for at glide den ud til hjørne eller forhindre bolden i at nå frem.Sønderhof skrev: ↑15. mar 2019, 10:14Det er sjovt, godtnok så jeg kun kampen med et halvt øje, men jeg ville sætte MC til at være MOM. Kom imellem en masse, satte Næstvedspillerne en del gange med bolden, hurtigere boldomgang end normalt og scorede et super mål, hvor han kommer foran to mand.
Jeg synes han er vokset med opgaven her i foråret.
Kan ikke finde ud af om han ikke har tempo i skøjterne, eller bare er lidt dovent anlagt. I hvert fald giver det sådan en meget tilbagelænet stil á la Pirlo, der er elegant at se på når det virker, og er frygteligt enerverende når man så samtidig forærer bolde væk og ikke følger sin markering til dørs.